Beoordelingen over Hotel Am Berghang Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Kathagen 68-69, 48455 Bad Bentheim, Duitsland

#21 van de 32 hotels in Bad Bentheim

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Rustig gelegen, personeel prima, lief en netjes. Weer eens een ander verblijf dan waar wij wonen,

eigenlijk niets, dus top!

Prima ontbijt! Van alles wat en dat is fijn. Eerste dag koffie, die meer op warm water leek, wij denken dat het een foutje was. Daarna goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

wel goed

Dat er ondanks je dicht bij nederland ligt totaal geen nederlandse zenders zijn. Ook is het internet bagger. Hoorde de mensen boven ons lopen vrij gehorig.

dat we op de begane grond een kamer kregen

Ondanks het matige weer hebben wij een fijn weekend gehad

Wi-Fi was helaas zeer zwak en viel vaak weg. Dit vonden wij wel een gemis.

Kamers waren prima en zeer schoon. Ontbijt was ruimschoots voldoende en wij hebben heerlijk gedineerd.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

`n topper

geen minpunten

diner was prima en ontbijt zeer uitgebreid en een mooie en rustige omgeving Centrum op 15 minuten lopen maar dat stelde niet zoveel voor wel mooie stadstuin en kasteeltuin

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Kort maar prettig verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

Onder het platte dak van kamer 29 (classic) was het erg warm. Daarom hadden we het raam open gezet, waarop er meerder irritante steekmuggen binnen kwamen. Een hor voor de ramen zou erg fijn zijn.

Het diner en het ontbijt waren beide erg smakelijk. Het zwembad en de sauna zijn heerlijk!

keurig hotel met zeer fijn personeel
    • Classic Tweepersoonskamer

niets, alles uitstekend onderhouden. niet supermodern maar deutsche sauberheit

werkelijk uitstekend hotel, zeer schoon en erg aardig personeel. makkelijk lopen naar het centrum van de stad met alle leuke restaurants

Geweldig verblijf gehad en genoten van de omgeving en zeker de rust op de kamer.

Iets meer plaats om bij het hotel te kunnen parkeren

De kamer zag er netjes en verzorgd uit. Goed onderhouden! Het ontbijt was keurig, voldoende keus en netjes verzorgd.

Aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer

Beetje jammer dat s'avonds de bar/zithoek in het restaurant niet open is.

Mooi uitzicht. Heel mooi hotel op 10 minuten loopafstand van het centrum en kasteel.

Uitstekende ervaring!!!

Kamer was ruim en zeer gerieflijk. Het ontbijt en vooral het restaurant 's avonds was van een niveau dat ik in Duitsland nog niet vaak heb beleefd. Excellent. Daarenboven was het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende ervaring. Ik kom terug.

• Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed en de kamers ook! Wij zijn hier al vaak geweest alleen nog nooit met zo’n hoge temperatuur! Het zwembad in het sousterrain vinden we ook altijd heerlijk en er is ook een kleine sauna. Mooi uitzicht!

Mooie omgeving, rustig maar toch centraal gelegen
    • Classic Tweepersoonskamer

Gehorigheid naar de andere kamers, ontbijt was goed maar niet bijzonder. Doordat het buiten zo warm was en de kamers geen airco hadden was het eigenlijk geen echt aangenaam verblijf. Dit lag natuurlijk niet alleen aan het hotel.

De rust, Hygiëne van de kamers, Vriendelijkheid. Bad in de ene kamer was prima in de andere een oud type, deze was glad

Zeker aan te bevelen!
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was kwalitatief goed maar had iets uitgebreider gemogen.

Vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamer met goede bedden en ook een nette badkamer. Alles was ook erg schoon, heel fijn! Heerlijke rustige omgeving.

Het was een geweldige keuze, dit Hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Helemaal niets op aan te merken.

Ontvangst was heel hartelijk. Mooie kamer, prima bedden. Badkamer keurig. Heerlijk ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

Mooie plek, rustige omgeving, prima ontbijt in grote eetzaal.
    • Classic Tweepersoonskamer

kamer en sanitaire ruimte netjes maar niet echt helemaal goed schoon.

Mooie plek, rustige omgeving, prima ontbijt in grote eetzaal. Kamer op 2e verdieping groot genoeg. Vanwege de warmte het raam helemaal open gezet en heerlijk geslapen on prima bed. Eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een warm verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer

Was wat moeilijk te vinden. Er was geen airconditioning op de kamer. Het was binnen even warm als buiten 30 graden.

Het was er erg rustig zodat we wel de ramen open konden zetten voor wat verkoeling gedurende de nacht.

Sfeervol

Vanwege de hitte en een raam op het Zuiden was het erg warm zonder airco, maar bij het boeken was al duidelijk dat er geen airco is. Jammer dat het restaurant en de bar deze week gesloten waren. Het zag er gezellig uit en had daar graag gebruik van gemaakt.

Prima ontbijt! Ruime keuze en lekker! Personeel zeer vriendelijk en kamer lekker ruim. Fijne douche en nog even gebruik gemaakt van het zwembad. Ontspannen sfeertje en goede ligging t.o.v. het centrum. Niet te massaal allemaal en daardoor gemoedelijk en ontspannen.

Super.

Het hotel gewoon helemaal.Was mooi schoon grote kamers lekker balkon.En een heerlijk zwembad en het voornaamste de rust.Geweldig ligt net uets buiten het centrum.Voor mensen die voor hun rust gaan zou ik zeker dit hotel aanbevelen.

Keurig verblijf in hotel Am Berghang.
    • Classic Tweepersoonskamer

Niets, alles was keurig in orde.

Het is een keurig hotel en het eten was super. Avondeten was heerlijk en het ontbijt was helemaal een feest. Het ontbreekt je aan niets.

Hotel ligt net iets buiten het centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer

Een minpuntje; we misten een gezellige hotelbar om nog een afzakkertje te nemen

Hotel ligt net iets buiten het centrum. Makkelijk te lopen (10 minuten) Daardoor is het er lekker rustig. Ontbijt is goed en voldoende. Gelukkig niet extreem overvloedig. Gewoon goed zoals het moet. Kamers zijn prima met het bekende comfort waarvoor je betaalt. Een hotel met een goede prijs kwaliteitsverhouding

prima verder

in de kast stond wel een snel koker had het beter gevonden als hier speciaal plekje voor was te meer omdat het restaurant op zondag gesloten is kun je gemakkelijker zelf een kopje koffie of thee zetten.

ontbijt was prima ,helaas was er geen stopcontact naast het bed die hadden we wel nodig in verband met gebruik van apneu . Ook vond ik het jammer dat er geen routes om te fietsen beschikbaar waren ,konden wel een kaart kopen maar voor 1 dag vind ik 6 euro 50 wel duur.

in mijn geval eenmalig
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij boeking doorgegeven dat ik met een rollator liep. Kreeg kamer met bad -dat kon niet - andere kamer gekregen met douche, wel wat meer betalen maar toen bleek dat het ontbijt er ook niet meer in zat. We hadden de kamer beneden maar er waren evengoed 3 trapjes (eenmet zeker 6 treden) Beloofd uitzicht was een huis aan de overkant en bomen.

we hadden nu een kamer met balcon en de douche met een (niet te hoge ) instap

Fijn hotel met vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer

mogelijk tot wat te drinken op het terras buiten s 'avonds De ligging is op een berg daar moet je als fietser rekening mee houden

Kamer is goed maar de bedden aan de harde kant

Eenvoudig maar keurig.
    • Classic Tweepersoonskamer

De eigenaar was heel erg vriendelijk. De dame bij het eten was erg ongeduldig moest snel beslissen. Het was duidelijk dat ze verplicht alles afdraaide. Er zaten zakenmensen die hebben heel lang gebeld met speaker aan jammer dat niemand daar iets van zei. Ze zijn langzaam aan het moderniseren. Bad kamer gevaarlijk dousche in een bad spekglad niet geschikt voor ouderen. WiFi viel steeds uit niet best.

Het was keurig schoon. Ik kan geen trappen lopen kamer werd meteen geruild met kamer beneden. Kan er goed parkeren. Eten is genoeg wel erg eenvoudig niet wat salade erbij b.v. Erg netjes gedekt. Wij konden heerlijk buiten eten. Mooi terras. Stadje valt tegen wel prachtig park. Wel aparte bouw veel hoekjes.

Goede en mooie accommodatie, vriendelijk personeel, hebben genoten
    • Classic Tweepersoonskamer

De douche is afgescheiden door middel van een beweegbare glazenwand, het water loopt tussen de badrand en de glazenwand, de badkamervloer op, daardoor wordt de vloer glad en gevaarlijk

Interieur van het restaurant is erg mooi en smaakvol Bij het ontbijt heeft men ruime keuze uit broodjes beleg, dranken kortom heel erg goed verzorgd.

Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen .
    • Classic Tweepersoonskamer

Blijft jammer dat het restaurant pas om 17.30 uur open gaat en voor die tijd niks kan bestellen. Staat ook wel vermeld maar geeft het verblijf nog meer kwaliteit

Ontbijt was uitstekend

1 overnachting was in dit hotel voldoende.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ligging kamer, 2 de verdieping, schuin dak in de kamer, veel te veel gepropt in weinig m2, waardoor alles te krap. WiFi deed het niet door de ligging van de kamer?? Kortom een benauwde zolderkamer met weinig licht.

Verblijf voldeed verders prima
    • Classic Tweepersoonskamer

Miste een koelkastje op de kamer En restaurant en bar dicht ook zwembad op zondag dicht

Kamers waren goed met mooi balcon met schitterend uitzicht Ontbijt gewonnen goed

Had 1 dag van tevoren geboekt en betaald. Bij het uitchecken werd nogmaals gevraagd het volledige bedrag te betalen incl. Etwn terwijl we buiten het hotel hadden gegeten.het was een misverstand maar vond het wel even vervelend op dat moment

De ruime kamer en vriendelijk personeel

Kamer was prima van alle gemakken voorzien.

Er waren op het moment niet voldoende parkeerplaatsen. Dit hebben we opgelost om de auto half op de stoep en half op de weg te zetten. Het is er erg rustig komt niet veel verkeer langs.

Het ontbijt was prima. Mooie zaal met voldoend plekken. Mooi uitzicht als je bij het raam zit.

Voor 1 of een paar nachten uitstekend te doen
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamer is erg klein, maar wel schoon. Als je op de wc wil zitten dan moet je niet de dikste zijn, want dan pas je er niet op.

Het ontbijt was normaal (wij zijn geen grote eters). Het hotel ligt heerlijk rustig.

Een fantastisch hotel, in een mooie omgeving! Een aanrader!!
    • Classic Tweepersoonskamer

Een stopcontact naast her bed zou prettig zijn.

Alles! Van de inrichting van de kamers, de faciliteiten, het zwembad, het buitenterras, het diner de vriendelijkheid van het personeel tot het fantastische ontbijt.

Prettig, goed vezorgd op een leuke locatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij hebben geen tegen vallende dingen gezien.

Het ontbijt was prima er is ook de mogelijkheid om s'avonds in het restaurant te eten. Kamer is netjes en goed verzorgd.

paasweekend uitje gecombineerd met Ochtrup outlet

wifi ontvangst was niet zo geweldig vaak weggevallen of helemaal niet meer

mooie royale kamer (nr.15) comfortkamer, goede locatie leuke wandeling naar het plaatsje, goed ontbijt, goede sauna, vriendelijk personeel.

Er was vreemd genoeg geen fruit bij het ontbeid. Het hotel heeft geen lift. Mijn vriendin die mee was is niet goed mobiel en we hadden kamers op de tweede etage. Het was wel mijn fout dat ik dit niet van tevoren gecontroleerd had.

Alles bij elkaar was het een goed verblijf zonder slechte punten eigenlijk. Het hotel heeft inderdaad vanuit het restaurant een heel mooi uitzicht op de omgeving.

Geen goede WiFi verbinding. Stopcontacten ontbraken naast het bed. En het was jammer dat er overdag niets was waar je een drankje kon halen. Op zich prima maar dan zou een koelkastje op de kamers wel wenselijk zijn.

Mooie, grote kamer met mooi uitzicht. Dicht bij het plaatsje. Goed restaurant.

aangenaam

Parkeren geeft een probleem wanneer je wat later aankomt maar dat is een een stadje als Bad Bentheim te verwachten. Geen reden om niet te gaan

rustige ligging, uitstekend onrbijt, sfeervol hotel. Hebben er niet gedineerd maar kregen de indruk dat ook dat in het sfeervolle restaurant ook goed zou zijn bevallen

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goede prijs/ kwaliteit verhouding
    • Standaard Eenpersoonskamer

Helaas geen lift. Kleedruimte bij zwembad ontbrak Wifi deed het niet

Keurige kamers, vriendelijk personeel,fijn zwembad Goede prijs/kwaliteit verhouding

Het was fantastisch
    • Classic Tweepersoonskamer

we kunnen beter zeggen, wat kan er beter! Het was voortreffelijk. Er heerste rust. Dat straalte men ook uit.

Ontbijt heel goed, restaurant prima. Heerlijke sauna Na en zwembad. Lekker relaxt.

Er was sauna en de kamer was groot en schoon
    • Classic Tweepersoonskamer

Er was geen mogelijkheid om verse koffie of iets dergelijks te krijgen in het restaurant. Alleen tussen 18 uur en 21 uur.

Er was sauna en de kamer was groot en schoon

Heerlijk verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

Jammer dat de bar pas 's avonds open was en niet echt heel gezellig was.

Ruime kamer, netjes en schoon, balkon. 10 minuten lopen naar het centrum. Goede gratis parkeergelegenheid. Sauna en zwembad heerlijk. Ontbijt is erg goed, heerlijke vers gebakken broodjes, zelfs gerookte zalm erbij.

Prachtig gelegen en uitzicht, vriendelijk personeel,zeer mooi ingericht restaurant.
    • Classic Tweepersoonskamer

De ouderwetse ingebouwde radio was wel nostalgisch maar niet handig en soms storend. Voor ons waren de matras en hoofdkussens te zacht . Sommige van ons hebben rug/nekproblemen en dit was een pijnlijke slaap tengevolge.

Het uitzicht van uit het restaurant en de achtergelegen kamers was prachtig.

Zeer goed.

Eigenlijk niets alleen de standaard kamers zijn wat minder maar nogmaals wel zuiver en netjes.

Ontbijt was echt zeer goed standaard kamers waren minder maar wel netjes. Prijs is oké. Het meest beviel ons de vriendelijkheid echt super.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Jammer

De bedden waren hard en t restaurant (Wat geroemd wordt in de beschrijving en voor ons de reden was om dit hotel te kiezen) was dicht. Dit werd ons pas bekend na de boeking (zonder mogelijkheid te cancellen) door de boekingsbevestiging. Toen we de eigenaren hierop aanspraken, werd door mevrouw op onprettige wijze verteld dat het wel in de kleine lettertjes op 'booking.com' stond en dat er voor hen geen enkele andere mogelijkheid is om dit te communiceren (terwijl zij zelf de teksten opstellen). Er is geen minibar in de kamer aanwezig.

Kamer was ruim en de douche was prima.

Prima.
    • Classic Tweepersoonskamer

Douchcabine erg klein, ophangpunt douchkop was kapot. Dekbedden met raam open en zonder pyjama en zonder overgewicht/vetlaag in de winter veel te warm. (Lucht)kussens zonder enige ondersteuning voor de nek.

Prijs-kwaliteit, lokatie,

Fijn verblijf in een goed hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt met verse producten, genoeg keus. Fijne ruime kamers, wij zaten in een aparte vleugel van het hotel met twee kamers(13 en 14). Perfect voor met z’n vieren. Geen andere gasten in de buurt dus lekker rustig. Fles water op de kamer en de mogelijkheid om thee te zetten. Ruime badkamer, wel gedateerd maar schoon en netjes. Gezellig, knus restaurant met goed eten. Super bediening👍

Redelijk verblijf met kamers die aan wat vernieuwing toe zijn.
    • Classic Tweepersoonskamer

Vloerbedekking zeer smerig. Kreeg 2x een 1-persoonsbed i.p.v. 1x een 2-persoonsbed, terwijl ik geboekt heb voor een kamer met een 2-persoonsbed.

Mooie locatie

Goede kamer, toch wat ouderwets. mag wel iets meer mee gaan met de tijd

Geen stopcontacten bij de nachtkastjes. USB werkte niet op de televisie. Alleen Duitse TV zenders Geen koelkastje

Goeie zachte bedden, ruime kamer, schone badkamer Ruim balkon

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer

De radiator van de badkamer was maar nipt krachtig genoeg om 23°C te halen. Eén (kleine) radiator in onze ruime slaapkamer werkte niet.

Ontbijt was uitgebreid en lekker. Restaurant was mooi versierd. Gezellige sfeer. Leuk om koffie of thee op de kamer te kunnen drinken. De kamer was super groot, ook veel kastruimte en goede matrassen. De ontvangst was vriendelijk en de afrekening was correct.

Een prima overnachting in een uitstekend hotel in een prachtig pittoresk plaatsje net over de grens

Onze badkamer van de standaard kamer was keurig en modern. Wel wat aan de krappe kant, even een beetje gedoe met de douchedeuren. Een klein lekpuntje van de douchedeur, waardoor het water de kamer in dreigt te lopen. Zonde van de mooie laminaatvloer en niet praktisch. Geen groot punt maar toch. Verder is een ander punt persoonlijk: ik hou van een stevig matras. Maar dit matras ging richting model plank, iets te stevig dus. Zoals gezegd is dit een kwestie van smaak. Voorts niets op te merken. Een keurige, schone en prettige kamer met mooi uitzicht (voorzijde).

Keurige kamers, brandschoon. Netjes. Thee en koffie op de kamer, mooi uitzicht. Keurig ontbijt in een sfeervolle zaal. Uiterst vriendelijk personeel. Er zijn voor het hotel ruim voldoende parkeermogelijkheden. De afstand naar het prachtige centrum van Bad Bentheim is prima aan te lopen, 1.100 meter. Eén rechte weg met mooie uitzicht-doorkijkjes. Kortom, een zeer aangenaam verblijf, waar meer dagen dan 1 nacht uitstekend te "doen" is.

Slecht, onvriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer

Elektriciteit storing in de kamer waardoor er geen warm water was tijdens het douchen. De oplossing van de eigenaar was om zelf maar op de gang de schakelaar van de meterkast om te zetten en mocht het vaker voorkomen dan konden wij eventueel een andere kamer krijgen. Na 15 keer de schakelaar omzetten kregen wij eindelijk een nieuwe kamer aangeboden. Een andere kamer, maar weer helemaal omboeken voor 1 nacht vonden wij erg vervelend. Het personeel was zeer onvriendelijk, ik raad dit hotel niet aan!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Prima hotel voor een bezoek aan Bad Bentheim. Wij gingen naar de kerstmarkt daar.

Niets, we komen hier al jaren.

Het hotel ligt lekker rustig, maar toch op loopafstand van het centrum. Ruime kamers, lekkere broodjes bij het ontbijt. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Zeer aan te bevelen hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer

Met autonavigatiesysteem wordt je via een omweg en hele smalle straatjes naar het hotel geleid. Terwijl vanuit het centrum het hotel makkelijk te bereiken is.

ontbijt zeer goed, diner ook zeer goed, nette schone kamer, zeer vriendelijk personeel, rustige omgeving. Een uitstekend hotel!

• Beoordeeld op: 2 december 2017

• Classic Tweepersoonskamer

Ik kon er in de avond niet eten dat was erg jammer, op advies van medewerkster dicht in de buurt wel eet gelegenheid die erg goed was en niet duur

Aardig personeel en mooie plek

heerlijke rustige ligging prima ontbijt en ruime parkeerplaatsen

zwembad en sauna waren wat klein eigenlijk maar geschikt voor 4 personen max

Rust en aangename ligging fijn dat er een waterkoker op de kamer was en fles water.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Een heerlijke paar dagen weg.
    • Classic Tweepersoonskamer

De douchecabine sloot niet goed af waardoor er allemaal water onder het toilet kwam te liggen.

Ontbijt was typisch Duits en erg lekker. Het zwembad was fantastisch.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Wij hebben een prima verblijf gehad. Voor herhaling vatbaar!
    • Classic Tweepersoonskamer

De afstand naar het centrum van Bad Benthem was te ver om te lopen.

Het ontbijt was super lekker evenals het diner dar wij de eerste dag genoten hebben in het hotel.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

De mensen van het hotel waren erg gastvrij en vriendelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer

De matrassen hadden beter gekund en de verwarming bij aankomst eerder aanzetten. En de WIFI verbinding was erg slecht.

Het ontbijt was erg goed ook het warm eten was erg lekker.

ontbijt goed en schone kamer/badkamer goede bedden en...

Wat ons tegenviel was dat het zwembad en de sauna op zondag gesloten is ( bij navraag werd gemeld dat dit in de kleine lettertjes stond maar niet kunnen vinden) ivm dat het restaurant daar aan grenzend ook gesloten is en de toegang via het restaurant is

ontbijt goed en schone kamer/badkamer goede bedden en erg rustig

Vriendelijk personeel in het restaurant, goede ligging ten...
    • Classic Tweepersoonskamer

voor gehandicapten minder toegankelijk voor zover onze waarneming

Vriendelijk personeel in het restaurant, goede ligging ten opzichte van de stad bad Bentheim, ruimte voor parkeren zonder bijbetaling, schone kamers, goed ontbijt.

Fijn verblijf ik zou weer gaan.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik persoonlijk vond het restaurant eten niet geweldig.

Zag er allemaal stijlvol en schoon uit. Vriendelijke gastvrouw rust en mooi uitzicht in restaurant

Als je naar een kleinschalig hotel wilt waar fantastische mensen werken is dit hotel een aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer

De WI-FI ontvangs was niet al te best. Achteraf eigenlijk wel lekker. Wij hadden hierdoor meer tijd voor elkaar.

Eigenlijk alles. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zeer goed waarbij verse producten zijn gebruikt. Lief voor onze kinderen. Zeer schone kamers.

Heerlijk ontspannen genieten van een mooi hotel op top locatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Stroom punten op de kamer zaten op onlogische plek en te weinig, waterkoker op de wastafel zetten in de badkamer omdat het snoer te kort was.

De ligging op loop afstand van het centrum, prachtige wandel omgeving en duidelijke routes. Sauna en zwembad prettige luxe. De kamers waren keurig schoon en ruim. Het restaurant zeer sfeervol en heerlijke gegeten. Bediening tip top in orde en prijs perfect passend bij de goede service. Kortom een fantastisch wandel weekend gehad en heerlijk uitgerust.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Topkamer voor weinig door de week
    • Classic Tweepersoonskamer

Mooie ruime kamer op 1e verdieping, met balkon, mooi uitzicht, kamer 19, goed, breed bed, zeer uitgebreid ontbijt. Leuk stadje, kasteel bezoek ook leuk voor kids.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heerlijk een paar dagen ontspannen in een heel andere omgeving en toch dichtbij
    • Classic Tweepersoonskamer

het weer maar dat is deze tijd van het jaar normaal

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, (h)eerlijke gastvrijheid en uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

ontspannen verblijf. We voelden ons thuis.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij sliepen op de hoogste verdieping en daar kan de kamer wellicht wat gemoderniseerd worden. Tapijt weg en laminaat in de plaats bv. Denk dat dit de bedoeling nog is. Was wel proper dus zo erg viel het nu ook weer niet tegen.

De ligging op wandelafstand v.h.centrum, maar verblijf op rustige locatie met prachtig uitzicht. Gezellig ingericht hotel. Kraaknet en voldoende ruimte, zowel kamers, zwembad en sauna. Zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Complimentje voor de chef !!

Prima restaurant ook qua prijs / kwaliteit

Wij hadden een wandeltocht georganiseerd vanaf hotel. Wilden na een lange reis daar verzamelen en even koffie drinken om 10.30 uur, maar helaas. Ontbijtzaal was wel open maar geen koffie voor ons. Wij waren niet welkom. Na de wandeling mededeling: bar is pas om 18.00 uur open.

Prima restaurant ook qua prijs / kwaliteit

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

het was genieten
    • Classic Tweepersoonskamer

vriendelijke ontvangst hele mooie ruime kamer mooie schone badkamer heerlijk ontbijt gewoon een heel gezellig hotel we komen er vast nog een keertje terug .

Lekker gegeten slecht geslapen.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers. De bedden waren hard. En een twee persoonskamer hoort op zijn minst 2 bedden tegen elkaar te hebben

Het eten/ontbijt is goed. De kamers gedateerd.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

We hebben genoten van deze korte vakantie met twee overnachtingen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik heb geen lift kunnen ontdekken, maar met twee etages was het gebruik van de trap goed te doen.

Ontbijt was uitstekend. De kamer was netjes en groot genoeg voor twee personen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Mooi uitzicht vanuit de kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

De afritten Bad Bentheim waren afgesloten. Toen we eindelijk op de goede weg waren,konden we het hotel niet vinden. Door een simpel bordje te plaatsen bij het stoplicht, zou dit een stuk makkelijker zijn geweest. Heb dit ook in het hotel aangegeven.

Mooi uitzicht vanuit de kamer. Korte wandelweg naar het dorp. Hele mooie ruime kamer.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Mooie locatie met gezellig terras.

Kregen het idee dat het vermoeiende hoogseizoen was afgesloten en dat de fut er wat uit was. Kamer was erg warm, dus moeizaam slapen.

Gezellig hotel op loopafstand van centrum. Ontbijt en diner waren prima.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Uitstekend hotel voor kort verblijf

Parkeergelegenheid bij het hotel is onvoldoende. Wanneer het hotel vol zit zijn er te weinig parkeerplaatsen voor alle voertuigen en ontstaan ongewenste situaties rond het hotel.

Ruime kamers in moderne stijl met heerlijke bedden. Uitzicht van de kamer was zeer mooi. Temperatuur op de kamers goed en badkamer netjes ingericht. Ontbijt ruim voldoende met verse producten. Blijven eten in het restaurant is een aanrader. Goede keuken en ruim voldoende keus!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het wifi-signaal in onze kamer was zwak en herhaaldelijk niet bruikbaar. In een hotel dat net over de grens ligt en veel Nederlanders als gast ontvangt misten wij Nederlandstalige TV zenders op de (analoge) televisie.

ruime kamer en leuk uitzicht, goed ontbijt, rustige locatie. Fijne omgeving om te fietsen en te wandelen. Leuk stadje met interessant oud kasteel.

We hebben een leuke goed verzorgde vakantie gehad
    • Classic Tweepersoonskamer

Er is geen lift aanwezig,vooral voor oudere bezoekers een klein minpuntje

Het ontbijt was prima,ook hebben we 4dagen in het hotel gedineerd,prima keuken.de prijs incl.diner viel ons reuze mee.Voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Echt aangenaam verrast door dit gezellige verzorgde hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij het zwembad was geen omkleed ruimte.

Voor de prijs die je betaalt echt een prima hotel, alles prima schoon, goed ontbijt. We hebben er die avond ook gegeten, eetzaal heeft mooi uitzicht, goed Duits eten, snel en met prima bediening. Kamer was ruim, bedden prima, badkamer brandschoon. Het zwembad was ook heerlijk!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Am Berghang