Beoordelingen over Hotel am Brenner Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Goethestr. 10, 97941 Tauberbischofsheim, Duitsland

#4 van de 5 hotels in Tauberbischofsheim

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Op doordeweekse dag

Op moment van aankomst om circa 18u bleek het restaurant gesloten. Sauna is niet in gebruik. WIFI bereik in de onderste kamer heeft slecht ontvangst en valt niet mee te werken helaas

Aardig ontvangst door de hotel eigenaar; bij mooi weer is het tersas echt geweldig en mooi uitzicht over de stad; lekker pizzeria in het dorp genaamd Pizza Pie.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Op onze fietstocht (Romantische Strasse) was dit het enige...
    • Classic Tweepersoonskamer

Zowel kamer als eetzaal (lees hele hotel) vreselijk jaren 70! Kan eigenlijk niet meer in deze tijd. Het s duidelijk dat er geen opvolging is.

Op onze fietstocht (Romantische Strasse) was dit het enige hotel in de buurt dat nog kamers had. Het hotel ligt in een woonwijk, is zeer gedateerd. Kamer zeer klein, badkamer ook. Alles was schoon. Ontbijt was uitgebreid, met enige locale producten. Uitzicht was mooi, rustige omgeving. Op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prima hotel in een mooie fietsomgeving

We hadden een zeer grote mooie kamer met balkon en uitzicht over de stad. Ook konden we van de hoteleigenaar een fiets lenen om de omgeving te verkennen. Het ontbijt was ook zeer uitgebreid. Kortom: prima hotel.

Aardig

Elsat er geen ruimte was on iets te drinken

Er was geen bar waar je gezellig even iets kon drinken. Op de kamer zitten wachten tot we naar de eetzaal konden on 18.00 uur. Drze was voor die tijd op slot. Dat maakte het allemaal wat ongemakkelijk

Een grote desillussie en tegenvaller.

Ligging van het hotel in een buitenwijk, weinig romantisch. Het hotel straalt vergane glorie uit, is erg toe aan vernieuwing en modernisering. De kamers zijn erg muffig en er straalt niets van uit. De ontbijtzaal/restaurant is netjes, maar zeer gedateerd. Aan de muren zeer verschoten prenten en "schilderijen", echt niet meer om aan te zien. We wilden er graag eten na een lange reis in de auto, we hadden het hotel o.a. uitgezocht vanwege het aanwezige restaurant en gecheckt op 'Ruhetag", echter bij aankomst bleek men gewoon het restaurant gesloten te hebben vanwege hun vakantie!!! Dit zou toch eigenlijk zonder melding hierover niet zomaar moeten kunnen. Nu waren wij verplicht na een lange tocht toch nog elders een eetgelegenheid te gaan zoeken. De reactie van de eigenaar op onze verbazing en verbijstering was schokkend, meneer was verongelijkt en zeer beledigend en onbeschoft naar ons toe. De volgende ochtend wilden we graag op de aangeboden tijd om half 8 eten. Dat lukte niet, omdat de broodjes er nog niet waren. Al met al een vreemd gedoe en absoluut geen service. Kortom; de prijs/kwaliteit verhouding is absoluut niet goed. De vriendelijkheid en servicegerichtheid was echt 0. Als doorgewinterde hotelgebruiker heb ik nog nooit zo erg het gevoel gehad teveel te hebben betaald voor iets dat het niet waard was.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Parkeerplaats voldoende. Bedden goed. Fijn een flesje water op de kamer.

Redelijk hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Lag vrij hoog, dus lopend en fietsend ging moeizaam.

Goed ontbijt.

Ruime kamer

Geen idee

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

net hotel om te overnachten, niet meer en niet minder

ik had geen extra wensen

het was een eenvoudig, net en schoon hotel