Beoordelingen over Hotel Am Freischütz Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Innungstr./Zunftweg1, 50354 Hürth, Duitsland

#2 van de 10 hotels in Hürth

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Prima hotel, zeer geschikt voor bezoek aan Keulen en Phantasialand

Het hoofdkussen is van dons, geeft nauwelijks ondersteuning. Dit is natuurlijk subjectief, ik heb liever een steviger hoofdkussen.

Prachtige badkamer met ecologisch verantwoorde zeep/shampoo/doucheschuim. Voldoende plaats voor je toiletspullen.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Heerlijk verblijf in een fijn hotel met vriendelijk personeel.
    • Standaard Vierpersoonskamer

De ligging op een industrieterrein.

We hadden een gezinskamers geboekt voor 3 personen en kregen een mega kamer met heel veel ruimte met 2 x 2 bedden en een zitje daar tussen. En ook de badkamer was geweldig met èn een douchecabine èn een machtig mooi bad,!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

De douche cabine zag er niet helemaal fris uit aan de onderkant. Bij het ontbijt liep er een vrouwelijk personeelslid constant tussen de gasten door dingetjes aan te vullen. Dit mag de volgende wel iets minder overijverig omdat het soms irritant was. Doe het op de momenten dat er geen of minder mensen bij het buffet staan.

De kamers en het ontbijt waren allebij prima.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

top
    • Standaard Vierpersoonskamer

de kussens zijn misschien iets minder maar plooi ze dubbel en men slaapt er lekker .

kamers super groot . ontvangst was top want direct naar de kinderen. kom er zeker als ik in de omgeving van keulen ben nog terug.

Heel aangenaam en voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het enige nadeel waren de hoofdkussens. Je zakte er volledig in weg waardoor ze geen steun gaven. Liever dikkere hoofdkussens maar dat is ieder zijn mening.

Heel proper en alles was beschikbaar.

Ontbijt was keurig en goed verzorgd.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Kamer heeft geen gordijnen. Alleen vitrage en showgordijnen.

Ontbijt was keurig en goed verzorgd. Kamer was ruim met heerlijje douche. Personeel zeer vriendelijk.

Het vroege ontbijt. De gasten blijven tot het laatst in bed en daardoor is het superdruk en bijna geen plaats en niet alles op tijd aangevuld.

Mooie schone kamers, prima ontbijt

Ideaal als tussenstop op reis, dichtbij Keulen, of om Fantasialand (20 km) te bezoeken !

Het was een warme nacht en er was geen airco (maar dat wisten we op voorhand)

Heel proper en modern ingerichte kamers, vooral ook het sanitair ! Het ontbijt was uitgebreid en lekker ! Zeer vriendelijke uitbaters

Uitstekend!

Minpuntjes zijn ..geen terras,om gezellig te aperitieven of iets (buiten) te drinken. De bar in het hotel sluit om 22uur en er is ook geen restaurant in het hotel. Maar er zijn verschillende eetgelegenheden in de buurt!

Rustig gelegen,ruime,gratis parking. 25km van Phantasialand. Hele ruime kamers,met heerlijke bedden! Net balzalen! Alles is netjes,de gangen ook! Heel uitgebreid ontbijt,met verschillende broodjes,croissants,cake,verschillende soorten charcuterie en kazen. Vers fruit, yoghurt, gebakken eitjes,een speciale machine om een plakje verse boter op je broodjes te smeren, zoetigheden en cornflakes,fruitsap,thee en koffie.. Kortom,alles om je dag goed te beginnen. Zeer aanbevelingswaardig! Hier komen we zeker terug!

Proper hotel ideaal voor op doorreis

Slappe waterstraal in de douche. Geen airco op de kamer, zeker op hete zomerdagen ontbreekt deze luxe. Kleine ontbijtruimte waardoor wat rumoerig. Enkel Duitstalige TV-zenders in matige kwaliteit beschikbaar.

Het personeel was heel vriendelijk en erg vlot bij inchecken en uitchecken. Alles was kraaknet, ook de toiletten. Kamer was ook groot en proper. Gemakkelijk en gratis parkeren aan het hotel. Ontbijt simpel met voldoende keuze, maar in orde. Lekkere koffie.

Riante kamers, zeker voor de prijs.

Helaas was er nog geen airco (buiten was het 37 graden). Dat was ook niet gesuggereerd overigens. Hotel is blijkbaar wel bezig airco aan te schaffen.

Riante kamers, zeker voor de prijs. Prima ontbijt. En vooral het bijzonder enthousiaste en voorkomende personeel.

Heel leuke en betaalbare accomodatie, ideale uitvalbasis voor één of meerdere dagen Phantasialand.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Voor ons mochten de matrassen harder zijn. Deze waren heel zacht en hadden wel wat invloed op onze nachtrust. De kinderen hadden er geen problemen mee. Op weekdagen is er 's morgens iets meer verkeer wat mij heeft wakker gemaakt. Ik was echter de enige die dit heeft opgemerkt.

Mooie ruime kamers, lekker ontbijt. Voldoende handdoeken aanwezig in de badkamer voor iedereen. Gratis toegang tot internet, wat vooral leuk was voor de kinderen, maar ook handig om info op te zoeken over de lokale voorzieningen (supermarkt, eetgelegenheden,...). Vriendelijk personeel, bij het ontbijt ook heel aandachtig of alles in voldoende mate aanwezig was en of de tafels proper waren. Een aanrader voor een combi met Phantasialand. Ligt op slechts 20 minuten rijden van het pretpark en is een aangename omgeving om uit te rusten na een vermoeiende pretparkdag.

Zalig...

Kleine frigo op de kamer?

Het ontbijt was heerlijk en zeker niets op aan te merken, en de kamers waren zeer ruim! Omdat het zo heet was buiten zou airco zeer welkom zijn!

Goede ligging weekend phantasialand
    • Standaard Vierpersoonskamer

Op het eerste oog was het schoon tot we omhoog keken, vol spinnen webben, dat vond ik echt smerig.

De locatie tov phantasia land,vriendelijke dame aan de receptie,grote familie kamers.

Genoeg variatie bij ontbijt.

Genoeg variatie bij ontbijt. Nette/verzorgde kamer, bij warm weer wel lastig slapen doordat er geen airco is. Zeer vriendelijk personeel. Goed gelegen op +\- 10minuten van Phantasialand! :)

Wij konden niet eens meer inchecken om 22.

Wij konden niet eens meer inchecken om 22.05. Hing een sleutel box buiten. Hebben wij staan proberen met codes. Kwamen er niet in. Volgende dag hoorde we dat we met Boekingsnummer moesten inchecken wat niet ging want die hadden we van het hotel niet gekregen. Geen geld terug.

een korte heerlijke vakantie in de buurt van Keulen, perfect.

niets.

de kamer was prima, ontbijt goed verzorgd, alles was er voldoende. wij waren met onze kleinzoon van 16 jaar op een kamer en hadden voldoende ruimte. Badkamer ruim en schoon.

• Standaard Vierpersoonskamer

Liever een ijskast en waterkoker op de kamer

Voor het concert van Beyoncé heb ik dot hotel geboekt. Wij waren met z'n drieën en we kregen een 4 persoonskamer. Wat een prachtige ruime kamer ! De badkamer heeft een bad en er is genoeg zeep. Je kan zelfs je ramen extra beveiligen door simpel op een knopje te drukken en de rolluiken gaan naar beneden dit houd de kamer ook koel in deze warmte. Het ontbijt is heerlijk de croissantjes waren wel snel op helaas ! Super vriendelijk personeel

Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding.

Een Koelkastje op de kamer zo wel erg prettig zijn.

Ruime kamers, en een heerlijke douche! Rustig gelegen. Neem een kamer aan de voorkant, deze liggen in de schaduw, dus minder warm. Uitstekend ontbijt! Prima uitval basis voor Phantasialand. 20 minuten rijden. Er zit een prima italiaan in de buurt. Voor andere restaurants moet je wel met de auto.

Heerlijk weekend gehad in een fijn hotel, echt een aanrader!

We hadden een familiekamer en deze was ruim, modern ingericht en super schoon. Medewerkers van het hotel waren erg vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijt. Perfecte locatie voor een weekendje Keulen. Openbaar vervoer is vlakbij.

De douchekop was lam. Toen we dit aangaven werden ze een beetje geïrriteerd tegen ons, alsof het onze schuld was.

De luxe kamers waren heel fijn! 10 euro bijbetalen is een prima deal!!!

ideaal voor Phantasialand of keulen

uitchecken al om 10 u

wij hadden een hele ruime kamer voor 4 personen op beneden verdiep, alles was heel proper en bedden waren goed. ontbijt was ruim voldoende keuze aanwezig, op goeie afstand van Keulen of Phantasialand, mooie ruime parking waar we de auto makkelijk kwijt konden.

Als er een airco in de kamer was geweest dan was de score Uitstekend geweest voor mij.

Bedden lagen heerlijk. Mooi ingerichte badkamer. Er was shampoo en zeep voorhanden. Wifi was prima op onze kamer. Veel keuze bij het ontbijt en de ruimte is sfeervol aangekleed.

Voor herhaling vatbaar ! Goede tussenstop op weg naar Phantasialand

Geen opmerkingen

Wij hadden een kamer op het gelijkvloers, ruim genoeg voor 4 personen. Dicht bij de receptie, het ontbijt en kleine bar. Ontbijt was ook in orde. Voor het avondeten kon je wat verder in de straat terecht.

Heerlijk ontspannen verblijf gehad.
    • Standaard Vierpersoonskamer

De croissantjes bij het ontbijt waren op dag 2 en 3 helaas snel op en werden niet meer aangevuld...

Wij hadden een grote familiekamer met 2x een tweepersoonsbed. Hotelkamer was lekker ruim, fijne badkamer, lekkere bedden. Fijn verblijf gehad.

Mooi Hotel in de buurt van Phantasialand...

niks..

Het was een mooie, grote, schone kamer met heerlijke bedden. Goed ontbijt buffet en de man aan de balie kon ons goed naar een heerlijke pizzeria verderop brengen. Daar heerlijk 2 avonden gegeten. Als je naar Phantasialand wil is dit een prima hotel. dicht in de buurt van het pretpark en betaalbaar en ook dicht bij de stad Keulen.

Uitstekend verblijf gehad

Een iets steviger, extra kussen op de kamer zou fijn zijn.

We verbleven in een driepersoons familiekamer. Deze was recentelijk vernieuwd. Zeer ruim, prima bedden en een luxe badkamer. Rustige locatie op korte afstand van Phantasialand.

Niks mis mee!
    • Standaard Vierpersoonskamer

Mooie nette familiekamer met prima badkamer. Uitstekende locatie op slechts een half uurtje rijden vanaf het hart van Keulen maar toch landelijk gelegen. Ontbijt heerlijk!

prima als overnachtingshotel voor bezoek keulen en phantasialand

locatie op industrieterrein en douche, die overigens prima warm en schoon was, zonder deur of gordijn dus badkamevloer werd daardoor erg nat. is niet in elke kamer zo want we hadden twee kamers geboekt

prijs goed voor overnachting incl. ontbijt. super schoon en netjes allemaal. daar kunnen de vaak veel duurdere “grote” hotelketens wat van leren.

Puur overnachten kan, niet voor het genieten.

Lounge, vriendelijkheid personeel.

Hotel heeft kamers van voldoende kwaliteit maar hotelinrichting in algemene ruimtes is op zijn zachts gezegd erg ongelukkig.

Top! Winkel centrum was niet zo ver,

Hoofdkussens waren zeer plat, we moesten kleren onder ons kussen steken voor het dikker te maken, best eigen kussen meebrengen voor deze hotel, badkamer zeer proper! Shampo aanwezig, handdoeken,

Het ontbijt was heel lekker! Genoeg keus honger zal je zeker niet meer hebben

En fijn verblijf gehad, we komen volgend jaar zeker terug. Goede ligging voor Phantasialand.

Jammer dat je in de avond nergens in een bar oid kon zitten. Er was wel een drankenautomaat aanwezig.

Fantastisch mooie kamers, we hadden een 2,3 en 4 persoons kamer geboekt. Allemaal recentelijk vernieuwd. Ontbijt was erg goed verzorgd en we hadden een uitgebreide keuze.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Het ontbijt was heel uitgebreid, het is zeker voor herhaling...
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het ontbijt was heel uitgebreid, het is zeker voor herhaling vatbaar. De kamers super proper en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.. Uitstekend hotel!

Voor herhaling vatbaar, maar wel mijn eigen kussen dan meenemen.

Het bed had iets zachter mogen zijn. Het kussen was in feite geen kussen, maar was er om te zorgen dat je niet direct met het hoofd op matras lag.

Het ontbijt was zeer goed en ook in voldoende mate. Er werd tot aan het einde toe bijgevuld. de ontvangst bij de receptie was zeer hartelijk.

Prima hotel en goed verzorgd ontbijt
    • Standaard Vierpersoonskamer

- Alles is goed, de ligging is alleen op een industrieterrein, maar voor een kort verblijf is het hier prima!

Goede familiekamer en een uitstekend ontbijt en zeer vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Perfect op doorreis of om Keulen/Phantasialand te bezoeken

In industrie gelegen, geen last van gehad (weekend) Dus niet echt een uitzicht. Onthaal sprak zo goed als geen Engels

Dichtbij de tram naar Keulen en Phantasialand Properste kamer die ik ooit gezien heb, badkamer ook! Heel hygiënisch en goed onderhouden, onze kamer was recent vernieuwd. Ontbijt was redelijk goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Zeer goed

niets viel tegen

Personeel is vriendelijk, kamers ruim en schoon, ontbijt gevarieerd en lekker.Volgende keer als we naar phantasialand gaan overnachten we hier zeker weer.

Zonde van mijn centen , een domper op best wel prijzigede vakantievreugde :-((

De Kussens ( zie hierboven) Bijvoorbeeld meer zenders op tv, meer dingen te doen voor de gasten. Zorgen dat de nachtrust nageleefd wordt in het hotel.

De Kamers waren netjes hoor, allen de kussens waardeloos zacht zelfs met 4 a 5 kussens. Lawaaierig hotel wat betreft de Duitse vaste gasten. Kortom zo zonde van mijn centen

Prima hotel als uitvalbasis voor bezoek Phantasialand.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Er werd voor de ingang van het hotel door veel mensen gerookt.

Mooie grote gezinskamer,met prima ontbijt. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Phantasialand.

Superontbijt, geweldige ligging voor bezoeken naar...

Betere verduistering in de kamer, in de zomermaanden is er nogal vroeg veel licht in de kamer.

Superontbijt, geweldige ligging voor bezoeken naar phantasialand en Keulen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamers

Zo ruim de kamer ook was ...zo klein was helaas de badkamer (mij gevoel en mij kamer). Tenminste de gedeelte voor de spiegel/wasbak...alles beetje krab...maar voor 1 dagje zoals bij mij en alleen vond ik het niet super storend. Ik moet daarbij zeggen dat men me wel bij de receptie de superior kamer had aangeboden voor een tientje extra...maar daar zag ik de nut niet van in....zoveel daar toe...of dat mij een beter gevoel had gegeven kan ik niet beoordelen.

ontbijt...vooral broodjes waren knapperig en lekker. Er bestond een ruim aanbod aan eten en drinken. Ik hou van arrangements waar het onbijt inkl is. geen bijkomende kosten...de servicekrachten waren allemaal erg vriendelijk en behulpsam...ze kwamen op de mensen af en zoekten ook het gesprek. De douche was goed ...er kwam een goede straal water uit de buis en er was steeds warm water. Ik ben Duitser en woon in Nederland dus wil zeggen dat ik de duitse taal machtig ben. Voor internationale gasten kan ik helaas niet spreken...maar de overal indruk was wel meer dan voldoende. Dus goed tot zeer goed.

Een fantastisch hotel met vriendelijk personeel dichtbij Phantasialand in Brühl.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Keurig, ruime en schone kamer. Vier 1-persoonsbedden (i.p.v. voor kinderen een stapelbed). Ruime en mooie badkamer met douche en grote badkuip. We hadden een familiekamer met grote TV (jammer dat er geen NL- of ENG-zenders waren), een zitgedeelte met tafeltje en 4 kuipstoelen. We hebben door veel leftovers van uiteten 1x in de kamer avondgegeten. Het opwarmen in de magnetron vond het personeel geen probleem. Heel fijn dat ze ook Engels spraken. Ontbijt is fantastisch (ruime keuze en verse broodjes). Voor herhaling vatbaar.

goed hotel

iets donkerdere gordijnen, ik was daardoor erg vroeg wakker.

De kamers zijn ruim en schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is uitgebreid en zeer netjes verzorgd.

Heerlijk hotel vlakbij Phantasialand.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Hotel ligt op een klein industrie terrein.

Zeer vriendelijk personeel, ontbijt lekker en uitgbreid. Kamer zeer schoon. Locatie vlakbij Keulen, leuk om te bezoeken. Phantasialand op 15 minuten met de auto. Ruime parkeerplaats bij het hotel.

Grote kamers, netjes en proper.

Geen eetgelegenheid in de buurt. 's Avonds geen mogelijkheid om nog samen in de bar te zitten en iets te drinken. (Na 22u)

Grote kamers, netjes en proper.

een goed en aangenaam hotel met vriendelijk personeel.

Op zich was alles goed in orde maar had alleen wat persoonlijke kanttekeningen zoals dat ik persoonlijk de kussen te zacht vond waardoor het slapen voor mij wat lastiger was, voor mijn vriendin was het daarentegen weer goed omdat zij houd van het slapen op zachte kussens. Ook was er persoonlijk gezien weinig keus voor het ontbijt wat betreft hartig en vleeswaren voor mensen die geen varken of rund eten maar voor de rest was alles goed in orde.

Het is een simpel maar goed georganiseerd hotel, vriendelijke personeel en een mooi en simpel ingerichte kamer met een moderne badkamer. Ze hadden de kamer op verzoek versierd met rozenblaadjes en harten ballonnen zonder extra kosten en dat vind je niet meer zo gauw! zeker een aanrader. Wij gingen de volgende dag naar Phantasialand en dat is zeer goed te doen vanaf deze locatie (iets minder dan een half uur rijden). Dit Hotel is zeker een aanrader voor een korte bezoek aan Duitsland of bezoek aan pretpark Phantasialand. Er is ook een groot winkelcentrum met gratis parkeren op 5 minuten auto rijden.

Goed hotel voor een kort verblijf.

Helaas een krakend 1-persoonsbed, geen airco en te smalle en te lichte gordijnen. Locatie is niet echt fraai.

Ruime kamer fraaie badkamer en goed ontbijt.

Prima voor een of twee overnachtingen

Voor deze prijs was alles uitstekend

Prima ontbijt Schone kamers, jammer geen airco Met de auto overal vrij dichtbij park stad winkelcentrum restaurants

Wij hadden een geweldige ruime famielie kamer.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het ontbijt viel ons zeer tegen. Niet zoals het in de reviews zijn omschreven.

Wij hadden een geweldige ruime famielie kamer. Alles was Top heel schoon. Helaas geen airco op de kamer.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima voor paar nachtjes Keulen/PhantasiaLand
    • Standaard Vierpersoonskamer

Locatie op industrieterrein dus altijd verplicht met auto weg. Geen restaurants in de buurt.

Zeer schoon, mooie moderne kamer met zitje, rustige omgeving. Ontbijt was prima verzorgd met voldoende keuze.

aangenaam, budgetvriendelijk en netjes hotel

Hoofdkussens, ombijt in het weekend/feestdagen mag misschien iets vroeger starten (nu 08u00) 1/2 uurtje vroeger zou beter zijn

Goed gelegen om op stap te gaan naar Keulen, Fhantasialand, Brühl, prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Weekendje weg

De kussen zijn erg zacht. Je ligt meteen op het matras. In de kamer die wij kregen was geen twee persoon bed maar twee bedden tegen elkaar.

Het personeel is erg vriendelijk. Je krijgt de keuze voor Duits of Engels. Ook de uitleg is duidelijk en bij onduidelijkheden wordt het rustig uitgelegd en uitgezocht. Het onderhoud van de kamer was in orde en de kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

2 nachten voor phantasialand

De opmaak van de gangen heel kaal en dood. Stijl van de kamer niet echt een geheel. Douche had slecht waterdruk. En na specefiek boeken met een checkout tussen 1500 en 1600 wat het hotel ook geaccepteerd heeft. Alsnog moeten bijbetalen voor late check out. 30 euro. Hebben we niet gedaan.

Vrij grote kamer en zeer moderne stijl badkamer. Ondbijt niet uitgebreid maar wel goed. Goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

• Standaard Vierpersoonskamer

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon zeer nette ( nieuwe ) familie kamer. Top badkamer . Wi-Fi prima. Goede locatie voor Phantasia land & Keulen. Prima ontbijt met steeds weer warme broodjes. Goede prijs kwaliteit verhouding. In een woord top. Bedankt

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Helaas teleurstellend verblijf gehad.
    • Standaard Vierpersoonskamer

De reviews op Booking en de folder van het hotel op hun eigen site gaven ons het idee, dat er een bad was in de familiekamer die we boekten. Dat bleek echter niet zo te zijn. Geen waterkoker of koelkastje, best klein eigenlijk. Maar we verheugden ons dan maar op het ontbijt, dat was echter heel teleurstellend. Er was niemand die ons ontving. Het duurde maar tot 09.00 uur dus we waren echt om 08.15 uur al aanwezig. Toch was er nog maar 1 broodje, het beleg was minimaal en verder ook niets bijzonders. Toen bleek dat er ook geen tafeltje was voor 4 personen. Nog een poosje gewacht op personeel, toen er niemand kwam hebben we zelf maar een tafel ontruimd en zijn daar gaan zitten. Nog voor 09.00 uur werd het schaaltje komkommer weggehaald, wij dachten om het aan te vullen maar het kwam niet meer terug. Bij vertrek hebben we aangegeven dat we erg teleurgesteld waren. In de folder staat toch echt dat de familiekamers een Badewanne hebben, maar dat was volgens haar een voorbeeld! Voor dezelfde prijs hebben we echt veel betere ervaringen. De mevrouw gaf aan, dat wij dan de eersten waren, jammer dan. Er werd niets gedaan om ons idee over het hotel te verbeteren. Dubbel jammer, wij komen hier echt niet weer.

De ontvangst was vriendelijk, de kamer was schoon en er was geen geluid van andere kamers te horen.

Ik zou het ieder keer weer boeken als ik weer naar Keule reis. (shoppen en kerstmarkt)

Afstandsbediening waren de batterijen op. Ik vond de warmte in de kamer misschien 1-2 graden te warm. Verwarming uitgeschakeld......maar ben er misschien niet de juiste persoon om dat te beoordelen...heb het liever wat koeler. Heb het niet gauw koud. op de matrassen ligt men komfortabel.

Dat er het ontbijt bij de prijs was inbegrepen. De ligging van het hotel. Dat er ook een bar was. Personeel vriendelijk en behulpsam.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Prijs/kwaliteit boven verwachting. Op 15 min. rijden van Phantasialand.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Een puntje van kritiek zou een te kleine badkamer kunnen zijn, gezien het een familiekamer betrof, maar dit vonden wij geen probleem.

Prijs kwaliteit was het boven verwachting. Wij hadden de familiekamer deze was zeer ruim met volwaardige bedden voor iedereen (dus geen slaapzetel voor de kids). Nette badkamer, voor de prijs een uitgebreid ontbijt. In de buurt verschillende restaurants. Op 15 min rijden van Phantasialand.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Ideaal hotel voor een tussenstop
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het is een zakenhotel dus misschien minder geschikt voor een langer familieverblijf.

De familiekamer was super groot en de badkamer ruim en modern. Alles super proper. Het ontbijt heel uitgebreid en lekker vers.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Leuk hotel om te boeken , om s'anderendaags te genieten van Phantasialand.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Hele ruime kamers, die niets van onaangenaam geluid doorlaat. Ik had de indruk dat we alleen waren, maar het hotel was toch 75% volgeboekt. Zeer aangenaam verblijf.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Een echte meevaller!
    • Standaard Vierpersoonskamer

De buitenkant van het hotel lijkt heel onaantrekkelijk maar laat je hierdoor zeker niet afschrikken.

Heel ruime kamer voor 2 VW en 2 kids, zalige bedden. Bad én douche op onze kamer (blijkbaar wel niet in alle kamers) Ontbijt was erg lekker met veel keuze. Geen vers fruitsap maar wel verschillende soorten sap. Héél vriendelijke ontvangst. Hotel is qua prijs zeer goed te doen om Phantasialand te bezoeken.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Super verblijf
    • Standaard Vierpersoonskamer

mooi en bestaat uit het nieuwste materiaal. Ontbijt ruim en zeer lekker, constant aanvullen van broodjes en dergelijke. Zeer vriendelijk en gastvrij onthaal. Aanrader!

Prijs kwaliteit heel goed!
    • Standaard Vierpersoonskamer

Prijs kwaliteit heel goed!

Kamers waren heel aangenaam, groot

Bij het ontbijt mistte ik enkele ontbijtkoeken

Kamers waren heel aangenaam, groot

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Grote mooie propere kamer

Ontbijt wat weinig keuze

Grote mooie propere kamer

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Perfect hotel

Perfecte ruime schone kamer. Goede bedden. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Topper

Neen, absoluut niet.

Mooie gerenoveerde kamers en een fantastisch ontbijt.

Krakend bed

Goed ontbijt, ruime schone kamers.

Het hotel is gewoon goed.

Veel bedrijven in de omgeving

Het hotel is gewoon goed.

Fijn verblijf

Heerlijk ontbijt, ruime 3 persoons kamer. Vriendelijk personeel

Het was super schoon en het ontbijt was aardig uitgebreid!
    • Standaard Vierpersoonskamer

De locatie was niet veel

Het was super schoon en het ontbijt was aardig uitgebreid!!

Perfect

Te zachte kussens in bed

De kamers waren geweldig zeer schoon en mooie moderne badkamer

Comfort rus ontspanning

Klein minpuntje waren de kussens

Kamer netjes met een prachtige badkamer met heerlijk inloop douche

Fijn hotel voor als je op doorreis bent

Hoofdkussens zijn te dun.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt en schone kamers

Prima verblijf gehad in een zeer nette kamer met goed ontbijt.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Ruime familiekamer met twee tweepersoonsbedden. Goede matrassen. Prima ontbijt.

Wij waren er voor 1 nacht. Prima te doen. Grote kamer voor 3 personen

Kleine badkamer