Beoordelingen over Hotel am Karlstor Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Karlstrasse 46B, 76133 Karlsruhe, Duitsland

#32 van de 45 hotels in Karlsruhe

Prima en comfortabel hotel met uitstekend ontbijt.

Receptie bij andere ingang dan hotel is wat vreemd (hotel zelf is gelegen in pand met ook kantoren), maar ligt wel naast elkaar. Let op bij parkeren buiten het hotel (hotel heeft ook interne parkeermogelijkheid tegen betaling): zaterdag telt in Duitsland als werkdag.

Prima kamer, royaal bed, koffie en thee op de kamer, uitstekend en uitgebreid ontbijt. Wij waren op doorreis, maar voor een overnachting is dit echt een prima hotel.

NOOIT MEER!!! Zeer vuil hotel, onvriendelijk, parking onveilig, geluidoverlast,... afrader!!!
    • Superior Driepersoonskamer

Kamer(geen propere lakens, incl vlekken vorige gasten(!), geluidsoverlast, glazen gebruikt,... walgelijk!!!), faciliteiten, parking garage €12 en is een zeer ontoegankelijk systeem, zelfs gevaarlijk voor schade aan de wagen! Schimmel op de muren in de hal van lekkende douches, vuile koffieautomaten, lawaai in keuken van radio personeel s'morgens, het onthaal lijkt eerder op een bordeel dan op een hotel!!! Zelfs een score van 2,5 is teveel!!!

Geheel niets!!!

Goed ontbijt, mooie moderne nette kamer, laat uitchecken

Veel verkeerslawaai aan de wegkant. Gelukkig met dichte ramen geen last. Parkeren duur (en volgens mij ook gewoon te parkeren zonder te betalen mogelijk...)

Goed ontbijt, mooie moderne nette kamer, laat uitchecken

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Kamer was goed en modern ingericht en gestyled.

Er was geen lobby in het hotel; dit maakte eea wat onvriendelijker. Het was extreem warm en broeierig; er is geen airco.

Kamer was goed en modern ingericht en gestyled.

De inloop douche, hoewel geen deur om de badkamer/toilet...

Kamer aan de straat met veel geluid van tram en muziek. Erg warm en geen airco maar alleen een ventilator

De inloop douche, hoewel geen deur om de badkamer/toilet af te sluiten.

Ontbijt is uitstekend.
    • Comfort Driepersoonskamer

Er moest een opklapbed bij voor onze dochter. Er ontbraken 4 latten uit de bodem. Viel niet op te liggen. Matras hiervan ook te dun. Kamer is verouderd en niet schoon. Er is ook een gerenoveerd gedeelte in het hotel. Dat is beter.

Ontbijt is uitstekend.

Ontbijt was prima en kamers op zich zijn schoon en oké.

Donkere, bijzondere parkeergarage onder hotel. Vreemd dat de receptie en de kamers niet via dezelfde ingang te betreden zijn maar kamers buitenom via portiekje toegankelijk zijn. Receptie/lounge oogt dubieus qua uitstraling.

Ontbijt was prima en kamers op zich zijn schoon en oké.

Verrassend comfortabel en verzorgd gezien de prijs. Een aanrader.

De kraan bij de wastafel is een designerramp: je kunt er nauwelijks je handen onder krijgen, laat staan de waterkoker er vullen...

Het ontbijt was heel uitgebreid en goed. De kamer was gezien de ligging van het hotel verrassend rustig. Ook ben je vanuit het hotel zo de snelweg op. In de directe omgeving zijn volop restaurants en de parkeergarage is veilig en overdekt. Fijn is ook dat je koffie en thee op de kamer hebt.

Voor het ontbijt zit je hier goed, maar om te slapen kun je beter iets anders uitzoeken!!

Kamer zag op de foto's veel frisser/ nieuw uit. Het zag in de werkelijkheid niet echt fris uit en zeker niet nieuw. Overal vlekken, op de deuren, muur, vloer, bed randen etc. Beddengoed waren versleten met gaten erin. Je durft bijna niet met je blote handen iets aan te raken. Badkamer ook verouderd en niet echt fris. Je kon alleen lekker douchen. Geluid van de trams erg aanwezig. Wij sliepen aan de voorkant van het hotel dus je hoort om de 10 min zeker een tram rijden. Parkeergelegenheid in de parkeergarage was erg onduidelijk en je had weinig ruimte om 2 auto's naast elkaar te zetten. De prijs voor parkeren is erg prijzig.

Het ontbijt was zeker goed, veel variaties!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

“Superior” driepersoonskamer was een standaard...
    • Superior Driepersoonskamer

“Superior” driepersoonskamer was een standaard tweepersoonskamer met extra, noodbed. Schandalig om deze anders aan te bieden en bij confrontatie wordt het ook nog eens glashard ontkend.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Parking bij te betalen 12 eur/nacht. Bij aankomst waren de geboekte kamers niet gereed en stemden niet overeen met boeking. Werd wel vlot door receptie opgelost.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Netjes, ruime badkamer, prima ontbijt.

Redelijk hotel voor een tussenstop.

Kleine badkamer. Gordijn was niet goed opgehangen. Twee verschillende kussens aanwezig voor twee personen.

Goed ontbijt. Prima bed (behalve de kussens).

ONACCEPTABEL
    • Comfort Driepersoonskamer

NIET DUIDELIJK DAT EEN KIND ONDER DE 12 BIJ OUDERS IN BED MOET EN OOK GEEN EXTRA BEDDENGOED ALKE GEZINNEN OP DOORREIS NAAR WINTERSPORT WILLEN GOED SLAPEN EN LIEPEN TEGEM DIT PROBLERM AAN ONACCEPTABEL

Dame achter de receptie bleef vriendelijk ondanks het probleem van alje gezinnen met 4 personen waar het kind onder de 12 bij de ouders in bed moest en er geen extra beddengoed was

Niet met gezin boeken met 2 kinderen
    • Superior Driepersoonskamer

Er wordt de suggestie gewekt dat je met vieren (2 volwassenen en 2 kinderen) op een driepersoonskamer kan slapen. In werkelijkheid staat er één tweepersoonsbed en één eenpersoonsbed en wordt verwacht dat je een kind van 12 tussen je in neemt in een tweepersoonsbed. Er waren niet eens dekens extra beschikbaar

Oplichterij
    • Comfort Driepersoonskamer

De eigenaar/oplichter zet het hotel zo op booking.com dat kinderen het bed met de ouders moeten delen. Dit zie je pas bij de definitieve bevestiging. Bij reclamatie houdt hij zijn poot stijf en verschuilt hij zich achter zijn truc.

Een zeer triste toestand.

Het ontvangst, de parking, de receptie, het gebouw, de stoffige gang en kamer, badkamer was niet proper.... zeker geen aanrader...dit boek ik nooit meer.

Het ontbijt was het beste van al en het bedlinnen was proper.

Doorreis.

Parkeergelegenheid. Je moest in de parkeergarage zoeken naar het embleem van het hotel en die stonden door andere bezitters in. Als er geen plek meer over was, dan had je pech en kon je ergens anders gaan zoeken in de buurt. Een hotel hoort gewoon voldoende parkeerplaatsen te hebben voor zijn gasten, vooral in zo'n stad als Karlsruhe. Als je dan eindelijk een plaats gevonden had in de garage was de prijs erg hoog

De prijs/kwaliteit verhouding was goed van de kamer met ontbijt. Kamer was comfortabel en mooi en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Parking en de locatie

De foto’s kloppen niet van de kamer we boeken voor drie krijg 2 persoon kamer nou ik dacht de kamer op de foto maar we kregen en kamer waar je kont niet in kon draaien nou had 800 km gereden ik wou naar de receptie en wat was het gesloten heel raar en het onbijt was goed maar als om half 9 de boter op is en vrouw wie werkte pak de vlees waren met handen en dan haar telefoon zo op neer ze had het drukker met de telefoon als het op ruimen

Parking en de locatie

Uitstekend overnachtingshotel.

Kamer aan de straatzijde. Geen airco, slapen met raam open: straat op zaterdagnacht nogal lawaaiig.

Prijs- kwaliteitverhouding en de ligging t.o.v. winkels, restaurants en uitvalswegen.

Voldeed aan de verwachtingen.

Een straalkachel op de kamer als bijverwarming was wel een beetje raar. We hebben het trouwens niet koud gehad. Het zal wel de bedoeling zijn dat de verwarming vernieuwd wordt. Met vloerbedekking was hiermee al rekening gehouden.

Ontbijt goed. Bedden goed. Alles netjes schoon.

Prima hotel voor een overnachting op doorreis

De kamer rook alsof er was gerookt; omdat het 1 jan. was en wij laat aankwamen konden we dat niet meer melden. De receptie was om 21 uur gesloten. Wel gemeld bij het uitchecken

Het ontbijt was prima, alleen de broodjes waren smaakloos. de kamer was keurig en schoon en de bedden waren heerlijk. Alles wat voor een doorreis nodig is, was aanwezig

Centrale ligging
    • Comfort Driepersoonskamer

Zeer onvriendelijke personeel in ontbijtrestaurant. Als de gasten ontbeten hadden bleven de borden, kopjes, bestek en afval om de tafels liggen. Erg druk klein restaurant. Bij de receptie werd ons verteld dat wij tot 11:00 konden ontbijten. Toen wij om 10:05 in het ontbijtrestaurant aankwamen was het hele ontbijtbuffet al afgeruimd. Wij zeiden tegen een medewerkster dat ons was verteld dat wij tot 11:00 uur konden ontbijten, zei ze dat de man van de receptie een gek was en dat het ontbijt tot 10:00 uur was. Na de klacht in te dienen bij de betreffende man van de receptie was zijn antwoord sorry en hij had als enige oplossing dat we maar in de stad moesten gaan ontbijten. Wij zijn ontevreden weggegaan en hebben buiten het hotel ontbeten, terwijl we wel voor een ontbijt voor 3 personen betaald hadden.

Centrale ligging

Kamer met bedden waar de lattoflexen stuk waren en eruit...
    • Comfort Driepersoonskamer

Kamer met bedden waar de lattoflexen stuk waren en eruit vielen. Badkamer aan renovatie toe, geen aangename geur bij het binnenkomen van de kamer. Wel lekker ontbijt.

Voor doorreis voldoende
    • Comfort Driepersoonskamer

Het hotel moet gerenoveerd worden. Kozijnen zwaar beschadigd, gaten in de muur die wat opgelapt waren. We hadden een 3 persoonskamer geboekt, maar kregen een tweepersoons met een opklapstretcher. Het had ook wat schoner gekunt. Voor een nachtje op doorreis voldoende.

Gratis parkeergarage onder hotel, gunstige prijs, prima bedden en lekkere douche. Goed ontbijt met voldoende keus.

Ontbijt was prima.

Extra groot bed was twijfelaar. Kamer was gehorig, konden 1 op 1 de buren horen. Badkamer stonk naar riool lucht.

Ontbijt was prima. Kamer zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Leuk voor 1 nacht!
    • Comfort Driepersoonskamer

Het tapijt was niet behoorlijk gepoetst. Parking is een lachertje ... Zelf zoeken en hopen dat je juist bent. En dit voor 12euro per nacht.

De kamer was in orde, het bed zacht en toch redelijk stil wetende dat er een drukke straat aan het hotel is.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Check in!
    • Superior Driepersoonskamer

Check in! Had superior kamer voor 3 besteld... was kleinste 2 pers kamer! Heeft uur geduurd voor ze iets anders had nadat ik belde dat we wilden slapen, wanneer t 3e bed kwam! Kon ze niet vinden.... zelf gezegd dat we nu kaner ernaast erbij wilden. Pffff ruim uur geduurt.

Het was kort maar goed

Het ontbijt was goed er was genoeg Keuze voor iedereen. En de bedden Waren ook prima, en wij hebben de Kerstmarkt nog even mee kunnen pakken s’avonds gr.

Perfecte prijs/kwaliteit

Ontbijt was mooi uitgebreid gezien de prijs. Parkeren onder het hotel.. parkeerplaats wel op een steile helling. Goede bedden en lekker stil ‘s nachts terwijl het midden in het centrum ligt.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Als we op doorreis zijn komen we terug.

Wastafel lekte

Goed ontbijt(buffet was ruim en volledig)het brood kon beter maar we waren wel tevreden,de kamer beviel ons.Bijzonder vriendelijke mensen aan het onthaal.

Super hotel wat zeker 4 sterren waard is ipv 3, en ook de prijs is erg laag voor zijn klasse.

Dat de Bar op zondag vaak dicht is.

Kom hier nu al voor 10e keer ofzo maar bevalt iedere keer super. Locatie super, Gratis parkeren in eigen ondergrondse parkeergarage. Kamers echt zeker 5 sterren waard. (snap echt de 3 sterren niet) Ontbijt nu nog beter (alle dranken zoals melk en jus de orange nu ook koud). Gewoon een perfect Hotel voor een echt lage prijs.

Kamers en ontbijt in orde

Onze dochter van 6 moest tussen ons in slapen terwijl we een kamer voor 3 hadden geboekt. Stond ergens in de kleine lettertjes dat ze hier recht op hadden als alles volzet was.

Kamers en ontbijt in orde

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Wij hadden ons een gezellig hotelletje voorgesteld met wat meer warmte en dat was het niet voor ons
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het hotel is heel formeel en zakelijk. Voor een zakenreis is dit een zeer goed hotel. Maar helemaal geen vakantie hotel. Het ligt midden in het drukke centrum. Je kan er niet dineren, je moet iets in het centrum gaan zoeken, daar zijn nu wel eetgelegenheden genoeg.

Alles was op de kamer aanwezig, waterkoker, haardroger...

Redelijk Hotel met minder goede ligging.

Wij vonden de ligging erg tegenvallen erg veel lawaai zeer veel opbrekingen in Karlsruhe en konden dus niet bij het hotel parkeren.E.e.a. betekende dat wij de auto in een parkeergarage gezet hebben op ca 15 minuten lopen van het hotel.

Ontbijt was prima maar veel lawaai van verkeer langs de kamer .

Goed hotel

Echt helemaal niets op aan te merken.Top en dat voor die prijs in het centrum👍🏻. Heerlijk geslapen en ontbijt was goed. Parkeergarage onder het hotel voor 12 euro of gratis in de straat

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Zie commentaar

De bar was gesloten. Motivate personeel op vakantie. Geen airco. Receptie niet in hetzelfde gebouw. Men moet over straat naar de hotel accomodatie. Hotel ligt in milieuzone. Bij het ontbreken van de milieusticker is er een gerede kans op boete. Het ontbijt was prima.

Negatief, het verzorgde ontbijt maakt toch nog een beetje goed.

Wij boekten een kamer voor 2 volwassenen en 2 kindjes via booking. In een mail meldt het hotel na boeking dat kindjes gratis bij de ouders kunnen slapen (wat we niet willen, want nefast voor je nachtrust), na mijn reactie waarin ik vraag of er wel plaats voor hen is en of de kamer dus wel voldoende ruim is voor een gezin (ze verkopen dergelijke kamers via Booking) krijg ik geen reactie meer waardoor ik er (misschien naïef) van uitga dat dit toch in orde is. Bij aankomst blijkt er géén plaats voor kinderen. Deze moeten bij de volwassenen in bed, wat niet praktisch is met een 6-jarige en een baby. Er waren zelfs maar 2 kussens, een niet al te breed bed en maar 2 lakens ... Omwille van vermoeidheid en laat tijdstip geen mogelijkheid meer om nog een ander te zoeken. Garage/parkeren kostte vervolgens 12€ maar de receptionist "vergat" te melden dat deze welgeteld 2 meter hoog is (niet te betreden door een auto met dakkoffer dus). Op straat parkeren dan maar ... zeer negatieve ervaring, hotel is volstrekt ongeschikt voor verblijf met kindjes. Aan het feit dat bovendien de hotelreceptionist over een andere gast met klachten (verdwenen IPhone-lader) achter diens rug om tegen mij begint te verkondigen dat hij niets van haar verhaal gelooft heb ik écht geen boodschap.

Ontbijt was zeer verzorgd, personeel bij het ontbijt erg vriendelijk

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding met uitstekend ontbijtbuffet.
    • Comfort Driepersoonskamer

Het 4e extra bed. Qua ruimte past er gewoon een boxspring.

De kamer bestond uit 2 aaneengesloten ruimtes, was ruim en 3 van de 4 bedden waren uitstekende boxspringbedden. Het extrabed was op zich prima, maar kraakte erg. het ontbijt was erg goed. De totaalprijs (last minute zonder annulering) was een uitermate goede prijs/kwaliteit verhouding. Binnen 10 minuten lopen ben je in het centrum waar verschillende restaurants gevestigd zijn. Wij hebben gegeten bij Enchilada mexican restaurant, hier wordt in het weekend een mexicaans buffet wordt geserveerd.

goed maar te krappe kamer voor 3 personen

kamer geboekt voor 2 volwassenen en 1 kind van 12 jaar maar er was geen bed voorzien, alle drie in een tweepersoonsbed kon niet , dus moeten bijbetalen voor extra bed en bleek nog kapotte lattenbodem dus op grond geslapen op matrasje

de ruime keuze aan het ontbijt

Voor 1 overnachting is het prima

De badkamer was daarentegen heel erg klein, gedateerd en niet heel schoon

De kamer was ruimer dan verwacht. Het extra bed paste zonder problemen. Prijs/kwaliteit is ok.

1 keer, niet meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Kamer was klein en mijn kind van 9 kon niet bij ons in bed omdat deze te klein was. 140 bij 200. Hierdoor moest ik noodgedwongen op de grond slapen. Alle kamers waren bezet. De volgende ochtend werd er gezegd dat er wel kamers vrij waren??? Babybed werd wel netjes geleverd.

Matig verblijf.

Prima, om een tussenstop te maken

Parkeergarage erg duur in verhouding met parkeerplek (erg steil schuin omhoog parkeren) en de tram is hele nacht duidelijk hoorbaar op kamers in voorste gedeelte

Ontbijt was super en kamer schoon en netjes

Was slechts een overnachting op doorreis naar vakantiebestemming. Goed bereikbaar in het centrum.

Veel te warm, geen airco. Niet schoon!

Ontbijt prima. Het parkeren was uitdagend, niet duidelijk wat de bedoeling was. De auto moet op een soort brug worden gereden. Het parkeren bleek uiteindelijk gratis te zijn, dus prima.

Ideaal overnachthotel.
    • Comfort Driepersoonskamer

Via booking een driepersoonskamer geboekt voor 3 volwassenen en 1 kind. Op de kamer aangekomen bleek dat er maar 3 bedden aanwezig waren. Bij de receptie navraag gedaan en zij gaven aan dat het kind in het bed van de volwassenen moet slapen?!? Dit is niet wat we geboekt hadden. De manager was erg onvriendelijk en alleen tegen een meerprijs was het mogelijk om een extra bed te plaatsen. Voor het kind was ook geen beddengoed en kussen aanwezig. Erg raar als je bij de boeking aangeeft dat je en gezin bent met 2 volwassenen en 2 kinderen.

Nette kamer en prima ontbijt.

Prima stop met het gezin op doorreis.

Badkamer was schoon, maar wel aan een opknapbeurt toe. Gaten bij de leidingen. Warm weer, geen airco, en wel een ventilator.

Het ontbijt was prima verzorgd. Bij aankomst bleek er een bed te ontbreken, dit is snel geregeld door het personeel. Parkeren kan onder het hotel.

Niet nog eens

Erg luidruchtig, omgeving slecht, middenin de stad. Veel lawaai van buitenaf . Badkamer lagen tegels eraf. Geen ventilatie of airco dus erg broeierig/warm. Houdt rekening mee dat de parkeergarage niet zo hoog is. 2m. Met dakkoffer kom je er net in.

Heel goed bed. Lag heerlijk. Erg goed uitgebreid ontbijt.

aangenaam goed om een paar dagen te blijven en zit het zit in het centrum

Het hotel was wel wat gehorig Je moet wel elke keer via de buiten deur naar binnen

De kamer was normaal niet groot. De voorziening op de kamer was koffie/thee en een fles water Het hotel zat in een modern flatgebouw op de bovenste etage. Beneden in de kelder kun je met de auto parkeren kost wel 12euri extra Er is een grote flatscreen op de kamer met volop Programma"s veel programma"s moeten betaald worden De modern ingerichte kamer is compleet ,de douche compakt maar voldoende Het ontbijt was goed er was van alles.

tussenstop met hindernissen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Parkeren hoefde niet gereserveerd te worden maar bij aankomst was alles vol,ook waren dit hefboomplekken en mag er geen auto in met dakkoffer, we konden op straat nog 1 plekje vinden maar daar moet overdag iedere 2 uur geld in gegooid worden, en aangezien wij 2 nachten hadden geboekt was dit geen optie en ook omdat auto vol zat met kampeerspullen. Na half uur overleggen met baas kwam er een gewone parkeerplek nog beschikbaar , gelukkig. Er waren meerdere mensen met hetzelfde probleem.Daarna sleutelkaart gekregen en bij binnengaan kamer bleek er iemand te zitten in onderbroek, erg vervelend, dus nog een keer naar receptie .Op de kamer maar 1 zakje koffie en badkamer netjes maar erg klein. Ontbijtzaal ook erg krap en in ons geval was het hotel volgeboekt dan is het erg chaotisch want er is geen loopruimte bijna, stoelen en tafels staan erg dicht op elkaar.

de ligging in het centrum,wat momenteel niet aantrekkelijk is omdat het helemaal opgebroken is, een frisse kamer met goed bed, tv en goede verduistering, een raam dat open kon en een prima ontbijt met goede koffie. Lift vanuit parkeergarage naar kamer

Verblijf was goed maar booking.com heeft erg slechte informatie getoond bij de reservering.

Wat ons vreselijk was tegen gevallen waren de reservering van de garage/extra bed en de vreselijk slechte voorlichting van booking.com Niet alleen bij ons maar ook andere gasten hadden hetzelfde probleem. Bij de booking werd nauwelijks vermeld dat er maar een 2-persoonsbed aanwezig was waarbij mijn dochter noodgedwongen bij ons in bed moest slapen (zij is bijna 12 jaar) Ook was er een reservering voor de garage noodzakelijk. Bovendien was dit tevens niet mogelijk om te parkeren aangezien een dak-koffer niet op de auto kon zitten. Deze informatie was zeer ontoereikend door booking.com Als booking.com dit bij het boeken meteen goed hadden vermeld dan hadden we dit bij de reservering meteen erbij geboekt. Heel jammer dit.

Kamer was netjes en schoon. Hier was niets op aan te merken. Goed verzorgd en zag er prima uit. Ondanks de aangemelde problemen probeerde de organisatie voor een oplossing te zorgen. Ontbijt was verder netjes verzorgd.

Voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De parkeergarage was nogal een uitdaging met een volgeladen auto. Tip: zorg dat je auto zo licht mogelijk is. Of zoek een ander plekje in de parkeergarage. Dat hebben wij uiteindelijk gedaan.

Mooie kamer, goed ontbijt. Ook voor een veganist.

Prima hotel mits je aan de goede kant een kamer treft
    • Comfort Driepersoonskamer

Kussens beter zelf meenemen. Vanaf 5 uur in de ochtend laden en lossen van vrachtauto'shoop herrie. Was achteraf bekend.alle familie kamers liggen aan deze weg ! Geen parkeerplek te weinig aanwezig

Mooie kamer en badkamer heerlijk schoon

Op door reis! Ontbijt goed slaapaccomodatie voor familiekamer kan beter
    • Comfort Driepersoonskamer

Geboekt voor 3 volw en 1 kind 11 jaar. Gekregen voor 2 pers bed, 1 pers slecht opklapbed. Latjes vielen eruit en super dun matras. Kind moest tussen ons in, wat niet duidelijk vermeld staat bij booking.com. (Kind slaapt in een aanwezig bed) kan je beredeneren als eigen bed!! Uiteindelijk kosteloos extra opklapbed gekregen van vriendelijk receptionist. zo slecht bed dat ze uiteindelijk toch tussen ouders in lag. Een deken plus kussen te kort . En maar twee handdoeken voor 4 personen. Na vermoeiende reis geen zin om voor derde x naar beneden te lopen. Haren in putje douche. We hoefden geen milieusticker aan te schafffen want auto kon onder hotel geparkeerd worden. Helaas moesten we buiten parkeren. Maar beperkt aantal plaatsen in garage. Met het risico op boete! Gelukkig niet gehad.

Het enige positieve was het uitgebreide ontbijt.

Prima hotel voor tussenovernachting.

Parkeergarage beetje onduidelijk en donker.

Ruime en nette kamers, badkamer iets minder, maar voldoet ook prima. Ontbijt uitgebreid en prima kwaliteit. Dicht bij het centrum, met prima restaurantjes en barretjes. Goed geïnformeerd door de receptionist.

Verrassend moderne kamers

Drukke straat en daardoor veel lawaai. Een 2 persoons kamer is niet prettig voor 3 personen (kinderen tm 12 jaar gratis)

De bedden waren zeer goed en het ontbijt was prima!

Prima hotel voor 1 nacht maar neem geen kamer aan kant van tramhalte!

We sliepen met 2 volwassenen en 2 kinderen in 3-persoonskamer wegens fout in boeking. Kan gebeuren maar jammer dat er geen excuus kwam.

Het was een aantrekkelijke prijs.

Uitgebreid ontbijtbuffet, mooie kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Parkeergelegenheid was zeer onduidelijk en niet bewaakt, vrij toegankelijk voor iedereen. Hele nacht een suizend geluid uit de verwarming. Mooie badkamer maar zeer klein.

Uitgebreid ontbijtbuffet, mooie kamers.

Mooie kamer met een nette badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

wij hadden een kamer geboekt met zicht op het binnenplein, maar kregen een kamer aan straatkant waar om de 5 minuten een tram passeerde

Mooie kamer met een nette badkamer. Lekker ontbijt

Prima ligging, niet al te vlotte service.

Duurde 5 uur, eer dat we het babybedje kregen waar we bij inchecken om gevraagd hadden, na hier nogmaals om gevraagd te hebben duurde het nog 1 uur. Verder was de kamer niet al te schoon. Wel goede bedden.

De ligging, prima ontbijt, vriendelijke dames bij het ontbijtbuffet.

geen aanrader
    • Superior Driepersoonskamer

Kamer was er klein. 3 persoonskaper geboekt, maar absoluut te klein voor 3...Extra bed zeer oncomfortabel. Douchecabine is glad. Water liep niet weg door putje maar liep zo de kamer in. Geen airco, kamer erg warm

Onpersoonlijk hotel.

Het hotel is erg onpersoonlijk. De koffie was niet lekker, al was het ontbijt op zich wel in orde. Er lag nog een vuile sok van vorige bezoekers in onze kamer. Onze mastercard werd een tweede maal gedebiteerd waardoor we twee keer betaalden voor ons verblijf. Ik heb dit onmiddellijk gemeld maar heb na vier dagen nog steeds geen antwoord en het geld werd (nog) niet teruggestort. Ik ben niet tevreden uiteraard.

Goede matrassen, ruime kamer.

Perfect hotel in de binnenstad van karlruhe

Voor het geld kan ik niks negatief vinden

Het was schoon en het ontbijt was top er was ook een waterkoker en een fles water voor een tussen stop was het perfect, personeel is erg behulpzaam

Ruime kamers met goede mogelijkheid voor bijzetten van...

geen airco. Wij hadden een kamer op de zonkant en het was er >30C. Dat slaapt niet heel fijn

Ruime kamers met goede mogelijkheid voor bijzetten van bedden. Moderne en zeer ruime badkamers!

Waren niet tevreden over de kamers en het personeel het ontbijt was super

Personeel vriendelijker en dringende renovatie aan de kamers en badkamers

De kamers zijn dringend aan renovatie toe Aan de receptie waren ze niet vriendelijk Het ontbijt was wel super en uitgebreid Enkele zou het personeel er moeten voor zorgen dat het ontbijt volledig klaar staat om 7 u er ontbrak nog veel als wij om 7 u gingen ontbijten

heerlijk en enorm uitgebreid ontbijtbuffet;
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

bijbetalen voor extra bed (niet gezien in de kleine lettertjes), bijbetalen voor de parking (niet gezien in de kleine lettertjes)

heerlijk en enorm uitgebreid ontbijtbuffet; goede bedden; badkamer heel clean en volautomatisch

We zijn tevreden.

De douche cabine is wat eng met in en uit stappen

Het was 8-7 een zeer warme dag ruim 32graden, dus de kamer was ook warm maar met de ventilator was het weer ok. Goed geslapen , en lekker ontbeten, de service was prima, komen weer terug.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Ontbijt was prima verzorgd.

Geen temperatuur regeling in ontbijt zaal. Hierdoor was het veel te warm. Dat er op de kamers geen airco is. Is erg jammer maar dit wist ik aangezien dit niet vermeld was op de site. Maar in de ontbijt ruimte had zeer prettig geweest.

Ontbijt was prima verzorgd. Goede ruime keuze.

Goed adres voor op door/terug reis

De parkeergelenheid is op zich goed maar door dat er twee auto's boven elkaar kunnen is er te weinig in/uit stap ruimte.

Het berijk van de binnen stad is lopend goed te te doen.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ideaal voor een doorreis als je toch in de stad wilt zitten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Bij aankomt lastig te herkennen waar we moesten zijn (vanuit de auto). Te voet bleek het precies te zijn waar de Navi ons toe stuurde. De Zi hotel receptie/bar waar je moest zijn om in te checken was met een paar bordjes aangegeven.

Goede parking in kelder (max 2m hoogte) ideaal als je op doorreis bent. Direct van parkeer kelder naar de kamers op 4e verdieping. Centrum met restaurants en stads dierentuin(tje) op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Gelegen in het centrum met een goede mogelijkheid om te...

Het toilet had zichtbare sporen van gebruik. Men schrok wel toen ik het vertelde, dus hopelijk een eenmalige misser.

Gelegen in het centrum met een goede mogelijkheid om te parkeren. Prima hotel.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Lekker dicht bij het centrum, goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De receptie was buiten het Hotel, toen ik er binnen kwam kwam het op mij over als eenstoffig en sjofel kantoortje, wat rook naar de sigaretten rook. Zo jammer, dan krijg je gelijk een verkeerde indruk van de accommodatie.

De accommodatie beviel mij uitzonderlijk goed. De kamers waren recentelijk vernieuwd, netjes schoon. Het ontbijt, wat overigens prima was, en parkeren van de auto was bij de prijs inbegrepen. Goede prijs kwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima verblijf voor als je op doorreis bent

De badkamer is erg simpel. verder wel schoon.

We hadden een ruime kamer. We hebben al een keer eerder hier overnacht die kamer was veel minder ruim. Erg prettig en een super locatie ten opzichten van de stad en winkels. Prima hotel als je op doorreis bent of de stad wilt verkennen. Veel restaurantjes en een supermarkt op loopafstand.

Goed stadshotel met top ontbijt

Kamer lag aan straatkant. Daardoor veel geluid van verkeer en trams. Raam 's-nachts openlaten is daardoor eigenlijk geen optie. Vanwege het ontbreken van airco wordt kamer bedompt.

Hotel ligt erg gunstig in Karlsruhe. Binnenstad is op loopafstand. Tram stopt voor de deur. Ontbijt klasse!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Zakelijke overnachting, en is zeker aan te bevelen
    • Comfort Eenpersoonskamer

Parkeren gaf wat problemen maar is uiteindelijk goed opgelost.

goed ontbijt en nette kamers en een leuke lounge bar om even te zitten. En het hotel was makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima parkeergarage, mooie kamer en badkamer en meer dan...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Handdoekje klaarleggen op de badkamer vloer loopt tijdens het douchen snel onder water anders.

Prima parkeergarage, mooie kamer en badkamer en meer dan voldoende ontbijtbuffet . Straatzijde met tram wat rumoerig maar goed te doen. Loopafstand tot de binnenstad.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Ideaal ontbijt voor een overnachtingshotel.

Het ontbijt op zaterdagmorgen zou een uur vroeger mogen.

Ideaal ontbijt voor een overnachtingshotel. Vriendelijk personeel. Garage onder het hotel is ideaal voor een wagen, vol bagage, op doorreis.