Beoordelingen over Hotel Am Lingelbach Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Dumen 13, 34593 Knüllwald, Duitsland

#4 van de 5 hotels in Knüllwald

Prima ontvangst door de eigenaar.
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Het enige wat nog niet in orde was, was de WiFi. Kregen het ww maar er was een te zwak signaal. Werd niks... dat is een beetje jammer.

Prima ontvangst door de eigenaar. Stond ons al bij aankomst op te wachten en we konden voor “ de deur” parkeren... prima kamer en bed een balkonnetje. Kan je prima zitten met z’n 2-en. Bijzonder vriendelijke ontvangst!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Genieten van de natuur.
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

De bedden zijn goed maar niet super. De entree vonden we niet echt duidelijk.

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Doen hun uiterste best om behulpzaam te zijn bij vragen over bezienswaardigheden en zorgen voor een uitstekend ontbijt met vers gebakken spiegelei of gekookt ei.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

We kunnen ons niet herinneren ooit ergens hartelijker...
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Wij zijn van die types die graag zelf thee zetten. De afwezigheid van waterkoker compenseerde de eigenaar vrolijk, door ook 's avonds vrij laat en 's ochtends voor onderweg onze thermoskan met heet water te vullen.

We kunnen ons niet herinneren ooit ergens hartelijker ontvangen te zijn. Fijne bedden. De eigenaar hield rekening met hoe laat we wilden opstaan en maakte onze eitjes zoals wij dat graag wilden. Verse pruimen uit de tuin en heel goed brood van de dorpsbakker. Ruime variatie bij het ontbijt. Super.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Goede ontvangst in net hotel.

Het hotel heeft wel 3 ingangsdeuren. Er is binnen en buiten weinig signalisatie. Bij onze aankomst stond gelukkig de eigenaar op de parking en stuurde hij ons naar de juiste plaats. Sommige handdoeken zijn wat dun. Klassieke TV.

Heel vriendelijk personeel. Alles is netjes en werkt naar behoren. Degelijke bedden en beddengoed, aangename regio met frisse lucht. Ontbijt aangepast aan persoonlijke voorkeur. Goede huisgemaakte warme chocolademelk. Behoorlijke wifi. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Verblijf was goed. We waren op doorreis.
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

Er was bijna niemand. Geen gezellige bar

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

prettig en ontspannen

dat ze geen Nederlands spreken

de absolute rust in de tuin

Vriendelijke eigenaren

Vriendelijke eigenaren

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Ontvangst,

Ontvangst,

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

prachtige locatie; aardig personeel

Hartelijke ontvangst; kamer met balkon was heel goed

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Heel vriendelijke eigenaren, erg lekker ontbeten met veel...

geen idee

Heel vriendelijke eigenaren, erg lekker ontbeten met veel keuzemogelijkheden, ondanks dat we bijna de enige gasten waren. Het was dan ook heel rustig (aparte ruimte voor als ze een bus-gezelschap hebben, maar nu waren die er niet), je hoort geen verkeer. Hotel beschikt over buitenterras en kamers over balkon, alleen toen wij er waren was het daar te koud voor.

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

Hartelijke ontvangst.

Het was overal erg koud. Het leek wel alsof de verwarming op onze kamer net was aangezet. Erg ongezellig ingericht: het lijkt wel alsof hier alleen groepen (ouderen) komen. Aanbod van upgrade helaas geaccepteerd: had geen meerwaarde. Een klein balkon zonder uitzicht schiet niet op!

Hartelijke ontvangst. Heel vriendelijk en behulpzaam. Alles zag er heel schoon uit. Het was er muisstil.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Vriendelijke ontvangst