Beoordelingen over Hotel 38 Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Oranienburger Str. 38, Mitte, 10117 Berlijn, Duitsland

#156 van de 596 hotels in Berlijn

Eerder duur, maar zeer mooi hotel

Bij de check-in werden wij te woord gestaan door een man dewelke maar matig Duits en Engels sprak. De communicatie hier verliep zeer stroef. Het ontbijt is een tegenvaller. De koffie is gewoon slecht en komt uit een grote kan waar iedereen van moet afnemen. De prijzen voor een cappuccino etc liggen redelijk hoog. Gezien de prijs die je betaalt voor het verblijf zou degelijke koffie toch echt wel inbegrepen moeten zijn. Niet al het personeel bij het ontbijt is even vriendelijk en op momenten zelfs onbeleefd. Er is geen airco op de kamer.

De kamer zelf was fenomenaal. Wij verbleven in de comfortkamer en hadden een eigen gang. De kamer was zeer rustig gelegen langs de achterkant van het hotel. Alles wat je nodig had en meer kon je terugvinden in deze kamer. Ook degelijke koffie ;). Het restaurant van het hotel is eveneens subliem! De ligging van het hotel is zeer goed, de metro is vlakbij en op een half uurtje wandelen ben je bij de grote bezienswaardigheden.

heerlijk en uitgebreid ontbijt - nette kamer en badkamer -...

wifi niet altijd even stabiel - geen airco op kamers (wat meestal geen probleem is maar we waren er net tijdens de hittegolf)

heerlijk en uitgebreid ontbijt - nette kamer en badkamer - vriendelijke staf - sfeervol ingericht - heel centraal gelegen in toffe buurt

Uitstekende, rustige comfortkamer met ventilator en ruime...

Het ontbijt was lekker en uitgebreid, wel graag wat meer variatie gedurende een verblijf van een 5-tal nachten. De koffie werd geserveerd uit een thermos. Spijtig dat er moest bijbetaald worden voor een kop goede koffie of varianten direct uit de machine tijdens het ontbijt.

Uitstekende, rustige comfortkamer met ventilator en ruime inloopdouche. Uitgebreide toeristische informatie over de stad was verkrijgbaar in het hotel.

Een fijn hotel voor een stedentrip Berlijn.

Eigenlijk niets. Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Tijden het ontbijt moest je aan een lange tafel met de andere gasten. Dit vonden wij iets minder.

Uitgebreid ontbijt, hotel ligt in het leukste deel van Berlijn ( vonden wij ). Fijn dat we een parkeerkaart van het hotel kregen. We konden nu voor €10,00 per dag parkeren. Veel restaurantjes in de omgeving. Er zit een heel goed italiaans restaurant om de hoek. Het restaurant van het hotel is ook heel goed en gezellig.

We konden bij het afrekenen niet pinnen of met creditcard betalen. We moesten contant betalen. Dus moesten we eerst naar een bank om het totaalbedrag te pinnen om te kunnen betalen. Ze wilde ook geen andere opties bespreken dan dat we alleen contant konden betalen.

Locatie was prima. Kamers waren netjes en schoon!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Aanrader!

Er is altijd wel wat te zeuren, maar dit hotel was gewoon goed.

Heel goed ontbijt, comfortabele kamer, super ligging tov bezienswaardigheden en restaurants/café. Kortom aanrader!

Mooie stedentrip met prima hotel.

Helemaal niets . Zelfs de ligging van het hotel is perfect, vlak bij het metrostation. en binnen 2 minuten in het centrum.

Moderne kamers met alle comfort en een uitstekend ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader.

Hotel 38 is prijs/kwaliteit een zeer goed hotel!

Ik kan niets bedenken dat beter had gekund.

Het ontbijt was gewoon geweldig! Zalm, verse slaatjes, verschillende soorten jam, salades met tomaat en mozzarella, verse fruitsalade, broodjes en brood allerlei, franse kazen,veeeeeel soorten (vlees)beleg... Er lag zelfs glutenvrij brood onder een stolp. En mensen met een lactoseallergie konden speciale melkprodukten vragen. Ik vond de lange ontbijttafel ook heel gezellig. Je kon er met 20 personen tegelijk aan ontbijten. Maar er zijn ook losse tafeltjes hoor. Alles werd constant bijgevuld en als je nog iets wou wat niet op het buffet lag, werd dat ook ter plekke gemaakt.(indien mogelijk) Het bed op onze comfortkamer was heel comfortabel, lekker breed en zonder plank achteraan, iets wat mijn lange man geweldig apprecieert. Het hotel ligt op 30 min wandelen van de grote bezienswaardigheden, maar 50 meter naast (en schuin tegenover) het hotel ligt de M2 (metro) Het hele hotel is brandschoon! Tip: als je met de auto komt, koop dan vantevoren een parkeervignet (groene bol die je op je raam moet plakken). Anders mag je nergens langs de straat parkeren. En een privéparking kost al gauw 18 euro per dag.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Goed hotel.

Enige minpunt: wifi op de kamer zeer slecht.

Goed hotel. Goede locatie, vlakbij metrohaltes en leuke buurt met veel restaurants ed. Heel goed ontbijt.

Fijn, modern hotel in centrum

Ontbijt is wat eenvoudig; en geen verse jus.

Heel fijn hotel. Modern; leuk ingericht. Geen problemen m internet. Prettige ontvangst. Goede prijs/kwaliteitsvertoning. Centraal gelegen, in Mitte. Leuke omgeving; openbaar vervoer vlakbij.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima verblijf, vriendelijk personeel.

Kamer aan de binnenplaats van het hotel. Gaf enig rumoer later op de avond.

Prima verblijf, vriendelijk personeel. Kamer goed schoon. Uitstekend te bereiken met het openbaar vervoer.

De bedden waren wat aan de harde kant en het kussen wat te zacht maar voor de rest was het echt allemaal dik in orde.

Schone mooie kamer, lekker rustig en ideale ligging. Fijne douche, aardig personeel, goed ontbijt. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Het was een comfortabel verblijf in een hotel op een top locatie ( openbaar vervoer en te voet)

Later op de avond konden er keukengeuren naar de kamer doordringen

De locatie is super . Personeel bij het ontbijt allervriendelijkst. Een goed ontbijt . Goede kamer met zeer ruime badkamer

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima hotel, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, aanrader.

Niets.....

Uitstekend hotel voor een kort bezoek aan Berlijn. Kamer is eenvoudig en niet al te groot, maar zeer schoon en met een prima badkamer. Ligging prima, bij zowel U- als S-bahn en diversen eet mogelijkheden. Ontbijt uitstekend.

Perfect hotel in een geweldige stad.

Wat mij het meest opviel was dat het er zo schoon was. Ik vind het zelf heel belangrijk dat vooral de badkamer schoon en hygiënisch is. En natuurlijk het ontbijt. Heerlijk..... het was een heel uitgebreid buffet met veel verse en zelfbereide producten. Ook hebben ze heerlijke bedden!!!!!

geweldig

Spijtig van de meerprijs voor de éénpersoonskamer, want ze doen geen verlies er kan ook maar 1 persoon slapen.

Het ontbijt was prima, misschien wat weinig plaats maar wij waren altijd vroeg dus geen probleem voor ons.

perfecto

laatste avond was er een feestje met DJ onder onze kamer. tot 2 uur in het gebonk gezeten. de hotel leiding had ons wel gewaarschuwd en stond open voor aanpassing van volume

perfect ontbijt, perfecte locatie, goed personeel. eigenlijk niks op aan te merken.

Super goed verblijf in het centrum van Berlijn!

Parkeren kan niet bij het hotel zelf. Informeer vooraf (bijv. via e-mail) waar je het beste kan parkeren (garage of aan de straat).

De locatie is perfect in het centrum! Alles op loopafstand, maar ook dicht bij de metro. De service was goed en de kamer super mooi en netjes. Voor het ontbijt was er voldoende keuze. Personeel is erg vriendelijk. We kregen een goede tip om in de buurt bij een typisch Duits restaurant te gaan eten. Personeel denkt met je mee!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Een aantal dagen verbleven voor een stedentrip. Kamers waren modern ingericht, net als de badkamer (heerlijke douche!) die van alle gemakken was voorzien; Ik weet niet wie er tegenwoordig nog een naaisetje of schoenenpoets gebruikt, maar het stond er ook! Goede bedden (+ extra dekens in de kamer aanwezig). Elke dag werd de (bad)kamer schoongemaakt en de bedden opgemaakt! Ontbijt aan een grote tafel op de beneden verdieping met meer dan genoeg keuze.

Zalig hotelletje met supervriendelijk personeel

We lagen aan de straatkant en de Oranienburger strasse is een uitgaansbuurt. Vrijgnacht was het tot 5 uur in de ochtend volle ambiance. Gelukkig is de kamer goed geïsoleerd

Vooral de vriendelijke sfeer stond ons geweldig aan. De kamer was groot en voorzien van alle gemak. De airco was aangenaam stil. Ontbijt was prima en gezellig met een hele bende aan die lange tafel.

Aanrader

Het personeel aan de receptie was niet zo vlot, eerder afstandelijk. Misschien omdat ze het Engels niet zo goed beheersen.

De kamers waren zeer mooi, tof ingericht. Hotel lag centraal, op wandelafstand van alle belangrijke bezienswaardigheden.

Ontbijt is uitstekend.

Wifi op de kamer was slecht

Ontbijt is uitstekend. Geweldige omeletten. Kamer zeer rustig. Locatie is uitstekend. In de buurt veel restaurants. Hackische hofjes en Hackische markt vlakbij. U-bahn op 150 meter en S-bahn op 50 meter. Museum Insel op 10 minuten wandelen.

Goede locatie, degelijke kamer.

Kamer was heel gewoontjes en leek niet op de leuke foto's die op booking staan. Tweepersoons bed met twee eenpersoons matrassen.

Zeer vriendelijk personeel, Goed ontbijt, Centraal gelegen locatie (alles op loopafstand).

Iets Spartaanse kamer, maar op een perfecte locatie. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

De kamer had iets luxer gemogen, was een beetje aan de Spartaanse kant.

Het ontbijt was prima, redelijk knus. De kamers zijn functioneel en netjes. Locatie is prima, mooi in 'die mitte'.

Goed maar niet geweldig

Ontbijt mocht wat uitgebreider. Geen koffiekoeken, enkel een fruitsla, niets anders van fruit

Uitstekende locatie om Berlijn te verkennen. Leuke resto's in de buurt

viel zeer goed mee, ook het eten in restaurant 38 ernaast, klasse! aan te bevelen!

tv-zenders op de kamer, meer uitbreiden eens een nederlandse of belgische krant ter beschikking stellen

Kamer was mooi gepoetst, het ontbijt was ok, maar niet overweldigend, wel propere tafels en snelle bediening Vriendelijk personeel

super en voor herhaling vatbaar,

Onze kamer was gelegen op de vierde etage, onder een plat dak. De kamer heeft geen airconditioning en het was prachtig weer,dus warm op de kamer, in hartje zomer lijkt deze kamer me te warm om te logeren. De ramen kunnen wel open, maar gelegen in het centrum is het dan vroeg wakker worden. Er is geen/ weinig kastruimte

Het ontbijt was heerlijk, personeel vriendelijk en behulpzaam, douche/ badkamer prima.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Een prachtige ervaring !!!!

het hotel is hier en daar wel aan een opknapbeurtje toe. Het restaurant dat bij het hotel hoort is niet 'voor herhaling vatbaar' !!! Te duur voor wat je krijgt en niet zo'n vriendelijke bediening.

Het ontbijt was formidabel goed en heel uitgebreid !!! Vanuit het hotel was alles in 'Mittel' heel goed te voet te bereiken. het restaurant over het hotel 'rosmarin' is top.

Uitstekend. Heel centraal gelegen schoon en een hele mooie kamer. Aanrader

De lift was minder prettig, lang wachten soms en later stuk, gebruik van de noodtrap zou fijner zijn.

Ontbijt was zeer uitgebreid en erg goed. Wel optijd gaan, vooral met een groter gezelschap is het anders vol.

Goed en uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel,...

Eenpersoonsdekentjes op tweepersoonsbed. De dekens waren heel smal waardoor slapen niet altijd comfortabel was.

Goed en uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel, interessante locatie vlak bij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Prima basis voor een bezoek aan Berlijn.

De kamers zouden wat ruimer kunnen zijn. De lift was heel koud, leek wel een buitenlift.

De locatie op loopafstand van Museumsinsel en de mooie woonwijken van Mitte en Prenzlauerberg heeft ons zeer bevallen. Ook heeft de directe buurt vele mogelijkheden om wat te eten. De kamers zijn door het goede ontwerp en strak design heel efficient in het gebruik.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Goed hotel met adnex restaurant op wandelafstand van veel bezienswaardigheden.

De kamer van een collega - een enkele - was in een niet-gerenoveerd deel terwijl mijn kamer (dubbele voor enkel gebruik) helemaal gerenoveerd en veel mooier was. De prijs/kwaliteit verhouding voor de nauwelijks goedkopere enkele kamer was niet goed.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet!!!! Restaurant ernaast (-10% als overnachting in hotel) was erg goed.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Perfect!

Kussen waren niet best. Gelukkig kan er gevraagd worden voor een tweede kussen en dan is dit geen probleem meer.

Locatie was midden in het centrum en daardoor perfect. Kamers waren uniek ingericht en schoon. Ontbijt was divers en goed.

Heel erg veel gezien en gedaan, dus verblijfstijd op de kamer was er niet zoveel. Zeer tevreden

Wat lawaaierige medegasten. Kan het hotel niets aan doen.

Aardige behulpzame mensen. De uitgedraaide terugreistickets lagen al klaar bij het uitchecken!

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Grote kamers, heel goed ontbijt en op steenworp afstand van...

Grote kamers, heel goed ontbijt en op steenworp afstand van de metro en bus.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Het vriendelijke personeel, schone kamer, heerlijke ontbijt.

Het vriendelijke personeel, schone kamer, heerlijke ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Ik kan niets bedenken. Alles was top!

Het ontbijt was super. De kamer was comfortabel. De kamer was heel schoon. Bedden sliepen heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Klein sfeervol hotel op toplocatie.

Kamer was superklein en lawaaierig met raam open. Met raam dicht geen geluid.

Locatie, sfeervol En een prima ontbijt

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima hotel op een centrale locatie.

Prima locatie,mooi centraal,prima kamers en douche! Ontbijt uitstekend. Voor ieder wat wils! Heel vriendelijk personeel.

Stad en EK bezoeken

Geen Airco, maar dit had ook te maken met de warmte tijdens ons bezoek.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Fijn verblijf met goede locatie

De kamer was erg klein. Her personeel mocht iets vriendelijker zijn (receptioniste)

De badkamer was erg modern en alles was zeer schoon

Mooi hotel op toplocatie!

Ik was bij aankomst niet tevreden over de kamer en er werd meteen een andere kamer geregeld. De locatie van hotel 38 is super.

Het hotel ligt in een leuke buurt, met veel restaurantjes,...

Het hotel ligt in een leuke buurt, met veel restaurantjes, bars en metro op wandelafstand. Het ontbijt was verzorgd en er was voor elk wat wils.

Locatie heel goed, evenals ontbijt.

Locatie heel goed, evenals ontbijt.

Het hotel straalt een beetje gezelligheid uit, het is ook...

Het hotel straalt een beetje gezelligheid uit, het is ook geen reuze grote bedoening.

Super locatie en goede service

De douche was in de ochtend koud

Ontbijt en locatie

Uitzicht

Uitzicht

Geen negatieve ervaringen

Schoon, rustig. Goed gevoel!

Een prima hotel in de leuke wijk Mitte.

Ligging en kwaliteit prijsverhouding

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Hotel38

Weinig faciliteiten

Locatie , netheid

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Heerlijk!

Ontbijt aan een lange tafel, gewoon aanschuiven. Heerlijk rustige kamer, en dat midden in Berlijn. Absoluut een aanrader waard!

prima hotel, vriendelijk geprijsd

het naastliggende restaurant

licht, modern, comfortabel

Lobbyruimte niet zo gezellig, geen toilet daar

We hadden een aangenaam verblijf!

Het ontbijt was zeer verzorgd.

De ligging is goed.

De ligging is goed. Rustig, maar toch dichtbij diverse voorzieningen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Storm zorgde voor 1 dag vertraging.

Storm zorgde voor 1 dag vertraging. Volle pond betaald

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

comfortabel verblijf op goede locatie

de hygiene in het hotel is echt goed. erg schoon en netjes. het ontbijt lekker uitgebreid en vers. zag er allemaal mooi uit. locatie is top

Lekker ontbijt.

Lekker ontbijt. Heel net. Vriendelijk personeel.

Prima voor een kort budget verblijf

De kamers zijn vrij gehorig.

Ruime kamer met prima bed.

Ontbijtzaal veel te klein moesten staande aan bar ontbijten

Staande ontbijten omdat de ontbijtruimte veel te klein is

Dicht bij bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Modern hotel goede ligging

Mooie kamer met zeer goede badkamer. Er zijn voldoende restaurantjes in de omgeving. Hotel verhuurt ook fietsen.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Perfect

De mooie rustige kamer

ligging
    • Basic Eenpersoonskamer

ligging ontbijt top vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Comfortabel, schoon en goede prijs kwaliteit

Ontbijt was perfect, van alles wat en vers.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Ontbijt mag gevarieerder en met meer keuze. Smaakte verder wel goed.

Bedden waren heeeerlijk. En locatie was perfect! Echt een fijn hotel.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Was goed

Er is tv in vele talen, behalve Nederlands 🤔 Moer toch mogelijk zijn in dit digitale tijdperk😉

Alles wat je nodig heb is er.

Goed!

Het hotel kan bezoekers die met de auto komen op de hoogte brengen van de milieusticker die je nodig hebt in Berlijn.

De kamers waren goed schoon!

Rustig hotel, dicht bij openbaar vervoer.

Rustig hotel, dicht bij openbaar vervoer.

Geweldige locatie: dichtbij centrum en metro op 100 m.

Badkamer van kamer 6 is aan vernieuwing toe

Geweldige locatie: dichtbij centrum en metro op 100 m.

Ideale locatie om Berlijn te bezoeken.

De communicatie in het engels kon beter.

Ideale locatie om Berlijn te bezoeken. Dicht bij alle bezienswaardigheden en resto's

al bij al goed hotel prima gelegen

3p- kamer is aan de krappe kant

ontbijt was lekker en in orde. sanitair prima goede info van personeel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima hotel, mooie nieuwe badkamer

Wiki mag beter

goed hotel als je en paar dagen in Berlijn bent

ventilatie in badkamer

het uitgebreide,heerlijke ontbijt!

Slechte kussens in bed.

Goede bedden, lekker ontbijt.

Locatie in een bruisende straat.

Locatie in een bruisende straat.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel 38