Beoordelingen over Hotel am Stern

Bismarckstrasse 70, 45888 Gelsenkirchen, Duitsland

#4 van de 5 B&B's en herbergen in Gelsenkirchen

6,1

Een kort verblijf waarbij je goed kon slapen, dit was ook de reden dat wij voor dit hotel gekozen

Wel waren er technisch mankementen. Het water van de douche put liep bijna niet door waardoor je niet lekker kon douchen. En in een van de 3 kamers was er iets met de lichtschakelaar die niet goed werkte. Als je het licht uit deed bleef deze kniperen. Het wert dus eigenlijk niet donker. De personne wie wie ik rijste hebben ook geen oog dicht gedaan.

De kamers warm ingericht en haden iets van een Oosterrijks wintersport acomodatie. Het was erg netjes.

Een nacht in goed gezelschap met hindernissen

Ik had een gezinskaart geboekt voor 5 personen. Bij aankomst bleken er maar 3 bedden te staan. We ontdekten onder het bed een lade waar een vierdeurs van gemaakt kon worden. De baas van het hotel waar vriendelijk maar was in haast omdat er een belangrijke voetbalwedstrijd aan de gang was waar hij naar terug wilde.hij gaf ons nog gauw een matras en een onderlaken om het bed mee op te maken, maar een dekbed en beddengoed voor het bed waar en niet te vinden. Volgens zijn zeggen omdat het hotel was volgeboekt. Wij moesten met zijn vijven dus in 4 bedden slapen, waarvan het vierde zonder beddengoed. Onzer dochter, die Flamencodanseres is had een optreden in een theater. Na het optreden hebben de eigenaren van het theater ons nog een slaapzak meegegeven, zodat het vierde bed ook een deken had.twee van onze kinderen moesten dus in één eenpersoons bed slapen. En de derde onder een dunne slaapzak. Verder lekte het onder het toilet, waardoor we na een toiletbezoek steeds natte voeten hadden. De 3 bedden die er stonden. waren wel schoon en fris! Ik had de kamer met internetbankieren al voldaan (85 euro) daar kwamen nog 5 ontbijtjes à 5 euro bij. Toch heeft de eigenaar mijn man het volle bedrag laten afrekenen.( We hadden nu dus 2x de kamer betaald!)en was het nog een gesteggel om de mensen ervan te overtuigen dat dat zo was. De eigenaar zegt nu dat hij het teveel betaalde bedrag per omgaande heeft teruggeboekt. Ik ga ervan uit dat dat ook gebeurt, maar Ik heb de teveel betaalde 85 euro nu nog niet op mijn bankrekening staan.

Het ontbijt was lekker en verzorgd! De bedden fris en schoon. Een fijn matras

Praktisch maar geen luxe.

Het bed was niet confortabel en licht in de badkamer bleef nog lang na een toiletbezoek aan waardoor we lang wakker bleven.

Het ontbijt was prima en het personeel was zeer vriendelijk.

Heel standaard.
    • Appartement

Parkeermogelijkheden voor auto Geen parkeerterrein, aan de straat gratis tussen 20-8 uur, alleen om de hoek gratis parkeren en daardoor moeilijk om een plekje te vinden

Heel standaard. Schoon. Net als thuis Daardoor betaalbaar. Standaard ontbijtje, geen croissantje of andere luxe. Voor 5 euro pp

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Geweldig verblijf. Zouden zeker teruggaan voor een volgend verblijf

Dat je een telefoonnr moest bellen om binnen te komen. Alles werd telefonisch uitgelegd. Is wel een minpunt als je de Duitse taal niet beheerst.

Ontbijt voor 5 euro pp is geweldig. Kamer en badkamer waren netjes in orde.personeel was vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Aanbevelingswaardig

Ontvangst

Heel prima hotel, je moest alleen wel bellen om binnen te komen. Er is geen receptie. Maar prima bedden en voor 5€ pp een heerlijk ontbijtje!

P.P. Czubak

ok!

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Geen sterrenverblijf, prima voor een nacht

De kamer stond enorm in een hele foute buurt gelegen. Verder prima voor max. 1 nacht!

Niks speciaals

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Prijs - kwaliteit

Alleen cash betalen

Prijs - kwaliteit

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Redelijk hotel

Inchecken moest per telefoon Geen personeelsleden gezien

Kamer netjes en schoon

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Bed

Douche

Bed

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Samen met twee vrienden een driepersoonskamer geboekt.

Samen met twee vrienden een driepersoonskamer geboekt. Prima voor deze prijs. Goed ontbijt en prima voor 1 nachtje.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Goed en goedkoop ontbijt!

Goed en goedkoop ontbijt!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

grote huiskamer
    • Appartement

Helaas heel veel muziek van cafe en men was aan het barbecuen en je rook het heel erg in de kamer

Het ontbijt was fantastisch

• Beoordeeld op: 19 april 2016

de boeking ging perfect, ik boekte voor een gast van mij.

dat het hotel niet mijn creditcard gebruikt om de kosten te innen, maar mijn gast laat betalen. erg onbeschoft, als je bij de boeking aangeeft dat alles via creditcard loopt.

de boeking ging perfect, ik boekte voor een gast van mij.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

-prijs/prestatieverhouding is ok

-ontbijt; niet slecht maar kan beter

-prijs/prestatieverhouding is ok -personeel vriendelijk -goede internet verbinding

• Beoordeeld op: 19 april 2016

ontbijt was zeer goed voor een zeer lage prijs

de entree van het hotel is aan een update toe

ontbijt was zeer goed voor een zeer lage prijs kamer was simpel maar functioneel en vooral proper

• Beoordeeld op: 15 januari 2016

We hadden met 5 personen een hele ruime slaap/woonkamer...

De buurt/locatie

We hadden met 5 personen een hele ruime slaap/woonkamer en een aparte slaapkamer met 2 bedden.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Ontbijt was prima

Kleine kamer. Erg krappe douche en toilet.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Mistroostige omgeving.

Mistroostige omgeving.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.