Beoordelingen over Hotel Am Sutschke- Tal Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Franz-Künstler-Straße 1, 15741 Bestensee, Duitsland

#2 van de 5 hotels in Bestensee

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Prima overnachtingsplaats voor kort verblijf of doorreis met goed restaurant in het hotel.

De ontvangst was onaangenaam omdat mijn boeking was geregistreerd op naam van één van mijn reisgenoten, en niet snel gevonden werd door de hoteleigenaar. Na een flinke reisdag is dat niet leuk. Dit kan ook door de manier van registreren van Booking.com komen. Gelukkig werd mijn boeking uiteindelijk gevonden en na een goed biertje op het terras was het toch allemaal weer OK.

Het hotel heeft kamers en appartementen direkt naast het hotel. Wij hadden twee appartementen, waar onze motoren naast geparkeerd konden worden. Het terrein kan worden afgesloten, de motoren stonden veilig en deels overdekt. De appartementen waren ruim van opzet. Het hotel bevat ook een restaurant waar we heerlijk gegeten hebben. Prima lokatie voor kort verblijf of doorreis

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Voor 1 nacht in orde

Kamer wat aan de kleine kant en redelijk volgepropt met meubels (het bankje is naar onze mening overbodig, twee stoelen en het tafeltje was ruim voldoende geweest) Het tweepersoons bed had twee 1-persoons matrassen die beide erg zachte kant waren. Voor ons te zacht.

Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Late incheck prima geregeld. Ontbijt had een ruim assortiment en erg lekker.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Betaalbaar en eenvoudig.

Prima geslapen , bedden OK. Het is een eenvoudig hotel met een eenvoudig ontbijt maar de vergoeding is ook gering.

Doorreis op fietsvakantie. De eerste en de laatste dag.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Alles was goed.

Zeer goed ontbijt.

ontbijt was uitstekend

personeel had wat vriendelijker gemogen

ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

niet voor herhaling vatbaar

Onvriendelijke ontvangst. Argwanend en kortaf.

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

het ontbijt was gewoon een ontbijt.

veel te warm in de kamer bij aankomst. diner niet best. puree-frieten. biefstuk te lang gebakken (had om saignant gevraagd). salade-buffet met waterige slasaus.

het ontbijt was gewoon een ontbijt. kamer goed, uitstekende matras.