Beoordelingen over Hotel am Torturm Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstraße 41, 97332 Volkach, Duitsland

#2 van de 21 hotels in Volkach

Uitstekend hotel in een leuke plats
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt met zeer goede service

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

Alles was erg verzorgd.

We boekten dit hotel speciaal voor de airconditioning (40graden buiten) , maar die had nog iets harder mogen werken. Toch nog wakker geworden van de warmte. Kennis van Engels is heel miniem

Alles was erg verzorgd. Vriendelijk personeel, mooie binnenkoer en goed ontbijt. Goede bedden en kussens.

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

Het hotel is redelijk comfortabel en ligt heel gunstig aan...

Het hotel is redelijk comfortabel en ligt heel gunstig aan de rand van de oude stad. Parkeren was gratis en vlakbij het hotel. De kamer was erg schoon en prima. Jammer dat er een opbreking was in de straat van het hotel waardoor het gebouw moeilijk met bagage te bereiken was, maar hulpvaardige wegenbouwers hielpen ons vriendelijk. We verbleven er een nacht en de volgende dag kreeg ik een mail waarin stond dat ik mijn e-reader was vergeten. Gelukkig kon ik die op de terugreis ophalen.

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Goed onbijt nette kamers

Goed onbijt nette kamers Vriedelijk personeel goed

• Beoordeeld op: 1 december 2015

• Beoordeeld op: 20 september 2015

De persoonlijke en uiterst klantvriendelijke benadering bij...

De persoonlijke en uiterst klantvriendelijke benadering bij ontvangst en vertrek