Beoordelingen over ibis Styles Köln City Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Barbarossa Platz 4A, Altstadt-Sued, 50674 Keulen, Duitsland

#180 van de 223 hotels in Keulen

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prijs-kwaliteit
    • Comfort Medium Tweepersoonskamer

Veel te kleine kamers en zeer dunne muren. Je hoort effectief de mensen naast je douche. Er is ook geen kleine bar op de kamer aanwezig. Ontbijt ruimte is ook zeer klein en geen vers ontbijt. Het brood was aan de harde kant. Ik vind de prijs te hoog voor hetgeen je verkrijgt. Niet voor herhaling vatbaar.

De ontbijtdame is super vriendelijk! De kamers zijn wel proper.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Medium

Slechts voor één nacht gebruik van gemaakt. Dicht bij Luxor, waar concert was. Prima mogelijkheid van openbaar vervoer (tram) voor het hotel. I.v.m. lawaai buiten slaapkamerraam dichtgedaan, toen wel airco gebruikt, omdat het anders te warm was.

Slecht hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Medium

Zeer slecht hotel. Onze kamer, een appartement.., was 2.20 breed en 8.00 lang, geen raam en het toilet bestond uit 3 wandjes. Totaal geen privacy. Zeer slecht te woord gestaan door het baliepersoneel. Tot schofterig toe. Absoluut een blamage voor het Ibis concern. Op de vraag dat de foto's op de website niet overeenkomen met de werkelijkheid werd er gezegd dat ik had moeten bellen of mijn gereserveerde kamer overeenkomt met de foto. Wat een onzin. Dus eigenlijk wordt er onwaarheden verspreid.De kamer. Het ontbijt was eenvoudig maar goed.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Hotel zonder familiekamers :(
    • Comfort Familiekamer - Groot

We hadden een kamer geboekt voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Eenmaal in de kamer stond er een 2 persoons bed en een twijfelaar. Wat dus te klein us voor onze 2 kinderen 15 en 11 jaar. Ik ben hiervan melding gaan maken bij de receptie en die gaf aan dat ze problemen hebben net booking.com en dat dit probleem zich vaker voordoet er werd mij een extra kamer aangeboden voor 50 euro per nacht. Ik vind dat ik hiermee op extra kisten gejaagd werd en ben hiermee niet akkoord gegaan. Ik heb ook contact opgenomen met booking.com en deze service was zeer slecht zij vonden het aanbod van het hotel goed en daar moest ik het mee doen! Dus let op als je een kamer boekt voor 2 volwassenen en 2 kinderen het bed is echt maar 120!!

Goed ontbijt en een top locatie de tram stopt om de hoek en met twee haltes sta je voor de dom

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Kuisploeg niet opgeleid of volgt de instructies niet
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Medium

Het reinigingspersoneel heeft duidelijk geen opleiding gekregen of volgt de instructies niet op! Wij hadden 2 voorvallen: De eerste dag kwam het personeel 's morgens zomaar de kamer binnen met de sleutel zonder zich te melden (mijn vrouw lag nog te bed). Eerst eens kloppen vonden ze blijkbaar niet nodig. De volgende dag lieten ze de kamerdeur zomaar open zonder enig toezicht. Onze kamer lag direct naast de lift, iedereen die de lift in- of uitstapte kon zomaar de kamer binnen... Wijzelf zijn binnengekomen, zijn een paar minuten binnengebleven en terug vertrokken zonder dat iemand van het personeel dit bemerkt heeft. Iedereen kon dus zomaar onze kamer doorzoeken... (De dame van de reiniging stond een verdieping lager te praten met een collega) Wij waren reeds meermaals in dit hotel, nu nooit meer!

Openbaar vervoer (U-Bahn) direct voor het hotel, ideaal om Keulen te bezoeken

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ontbijt was heel uitgebreid.
    • Comfort Medium Tweepersoonskamer

De kamer was aan de straatkant. Er was veel lawaai van de tram en auto's. Om 2 uur 's nachts probeerden er enkele mensen onze kamer binnen te geraken. Hiervan werden we ool wakker.

Ontbijt was heel uitgebreid. Lekkere broodjes en roerei.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Zeer vriendelijken gedienstig

Het lawaai van de tram

• Beoordeeld op: 3 december 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Medium

Dichtbij centrum, schoon hotel , goed ontbijt. Wel kleine kamers aan drukke straat

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Schoon en netjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Medium

Kleine kamer, kleine badkamer, veel herrie van de straar

Schoon en netjes

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Citytrip
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Medium

Geluidsoverlast door verdiepingen boven en op de gang

Ontbijtbuffet ok Ligging ok, maar wel 1.5 km wandelen van het centrum

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Prima ontbijt

Erg prijzig. Kamers zijn te klein. Komen niet overeen met de foto's op de website, ronduit misleidend.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

ontbijtruimte te klein.

ontbijtruimte te klein. Wachten onplezierig

• Beoordeeld op: 17 december 2015

Het ontbijt is super!

Het ontbijt is super! Het personeel is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

locatie

locatie

• Beoordeeld op: 12 december 2015

Openbaar vervoer (U-Bahn) direct voor de deur gelegen,...

Openbaar vervoer (U-Bahn) direct voor de deur gelegen, daardoor de ideale plaats om Keulen te verkennen.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Proper en net !

Heel kleine kamers

Proper en net !

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

- vriendelijke bediening

- gebrekkig engels (toch verstaanbaar)

- vriendelijke bediening - dicht bij 2 tram/metrolijnen

• Beoordeeld op: 3 januari 2015