Beoordelingen over Hotel am Hafen Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Uferstrasse 3, 56812 Cochem, Duitsland

#19 van de 32 hotels in Cochem

Zie boven
    • Tweepersoonskamer met Patio

Wij zitten ca. 35 weekenden in Duitse restaurants en hotels en maken misschien verkeerde vergelijkingen, maar het door u gepresenteerde ontbijt kan echt niet! Een al te uitgebreid ontbijtbuffet is ook niet nodig, maar dit kan echt niet in Duitsland!

De locatie is perfect. Het avondeten was uitstekend. De doucheruimte is wel heel klein.

we hebben het erg naar ons zin gehad zeker voor hehaling vatbaar

kamergrote parkeergelegenheid bij hotel

de vriendelijkheid van het personeel het mooie uitzicht kleinschalig ,gezellig rustige omgeving maat toch dicht bij het centrum

Een comfortabel verblijf
    • Familiesuite

Geen koelkastje of minibar

We hadden de prachtige, pas gerenoveerde panoramasuite, helemaal bovenin het dak. Met klein balkonnetje en schitterend uitzicht over de Moezel, Cochem en het kasteel. Een enorm ruime en comfortabele kamer. Ondanks de zomerhitte hadden we 's nachts geen last van de warmte in de kamer. Gewoon alles tegen elkaar open zetten. Op het mooie terras kregen we 's ochtends een prima ontbijt en 's avonds hebben we er een keer goed gegeten.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Fijn
    • Tweepersoonskamer met Patio

Het avond eten was geweldig, maar ik vond het tekort. Als er weinig mensen waren, waren de buitenkachels niet aan en gingen ze eerder sluiten, vond dat niet gast vrij.Binnen was het nog kouder, airco tehard aan.

geweldige locatie

Prima gezellig hotel
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Rivier

Geen airco. Zat op bovenste verdieping onder dak, wordt erg warm bij gr.of 25 buiten en zon. Geen lift, maar trappen wel te doen. Prijs dineren wat hoog in vergelijking met omliggende restaurants.

Locatie prima. Aan de rivier. Brug over en je bent in het centrum van cochem. Hadden de luxe kamer op bovenste verdieping (17). Zeer groot en luxe. Ligbad met bubbelbad ( helaas was deze defect...), Douche cabine en een zonnebank. Prima ontbijt. Terras is heerlijk om te zitten. Prima bediening en heel gemoedelijke sfeer. Zou hier weer komen.

Heel erg naar de zin, we komen zekers terug.

We zullen eerlijk zijn, Neen.

Het zeer vriendelijke personeel, super van deze mensen genoten!! Geen enkel puntje van kritiek. Het kon niet beter. Het ontbijt, het diner is fantastisch. De gezelligheid op het terras, erg leuk. Dus een echte aanrader!!

geweldige sfeer,alles naar wens,lekker eten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

een kleerhanger voor slaapgerief (aan deur badkamer bvb) en een kleerhanger in de kamer zou wenselijk zijn.

geweldige sfeer,alles naar wens,lekker eten.

Leuk hotel. Te weinig parkeerruimte

Bij binnenkomst niemand aan de receptie. Wel een papier in moeten vullen maar niemand heeft er verder nog iets mee gedaan. Hebben appeltaart genomen zat schimmel in...kregen uiteraard een nieuwe maar ook gewoon de rekening. Had dat anders gedaan/verwacht. Hebben er ook geen heisa van gemaakt maar vinden dit niet echt klantvriendelijk

Ontbijt was goed

Prima verblijf in Hotel am Hafen !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Wij denken dat het goed is om te overwegen de kussens op de bedden te vervangen, deze zijn erg dun.

Kamers gerenoveerd, heel erg mooi. Ontbijt en diner, top. Vriendelijk medewerkers.

het was super!!!
    • Familiesuite

de kamer was fantastisch, zeer groot. het personeel is erg vriendelijk. het ontbijt was heerlijk. alles was heel erg schoon. mooi uitzicht vanuit het hotel. hotel ligt op korte afstand van het centrum.

Goed hotel, paar min/aandachtspuntjes

Helaas had de kamer ondanks belofte op booking.com geen balkon. Ook ontbrak het uitzicht op de bergen (was in werkelijkheid uitzicht op de parkeerplaats en op de muur van het naastgelegen hotel. Het blijft in Duitsland jammer dat er vaak alleen Duitse zenders op de tv’s in hotels zitten. Het was jammer dat klein flesje shampoo/douchegel niet dagelijks aangevuld werd. De parkeerplaats van het beschikt maar over 3/4 parkeerplaatsen dus staat vaak vol. Dit werd (aan het eind van dag 2, dus wel nadat we zelf op straat al betaald hadden geparkeerd (al kost dit overigens maar 2 euro per dag!) door het hotel goed opgelost door het lenen van een parkeervergunning die we het hele verblijf mochten gebruiken.

De ligging is perfect. Jet ontbijt wordt op een etagère aan tafel geserveerd en is erg uitgebreid. Er wordt gevraagd of je voldoende hebt en zo nodig wordt het aangevuld. Je kunt kiezen hoe je je eitje wilt en of je koffie of thee bij je ontbijt wilt. Verder krijg je (naast broodjes en beleg) een glaasje jus, een kleine smoothie, een glaasje yoghurt met cereal en een klein bakje fruit. De bedden zijn goed en de WiFi in het hotel is prima.

Heerlijk hotel!
    • Junior Suite met Balkon

De ruimte om te kunnen parkeren.

Alles! We hadden een ruime kamer met heerlijke bedden, de kamer was erg schoon! Het personeel is heel vriendelijk en we hebben genoten van het lekkere ontbijt 's ochtends. Het hotel staat aan de 'rustige' kant van de Moezel, heeft een mooi overdekt terras van waar het uitzicht op de promenade én de Reichsburg vooral 's avonds prachtig is!

Het was zeer goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Tegenover de badkamer was de ruimte klein, je kon amper op de wc zitten.

Het ontbijt was heerlijk en het bed was prima. De kamer was gerenoveerd dus lekker nieuw allemaal. Het uitzicht over de moezel was grandioos.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Had kamer met balkon geboekt maar kreeg een kamer zonder balkon,moest € 20,00 bijbetalen voor kamer met balkon,deze kamer en badkamer waren weliswaar netjes maar piepklein.

Het ontbijt was gewoon goed.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

voldaan, klaar om terug te gaan

alles was in orde voldeed aan onze verwachtingen

lekker, uitgebreid ontbijt zeer vriendelijk (nederlandstalig) onthaal en bediening goed restaurant, ruime keuze

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Relax en goed eten
    • Junior Suite met Balkon

Alles goed máár hoop dat zelfde personeel blijft en eten zelfde blijft. En dat het toch beetje duitsinterieur blijft.

Super locatie mooi terras. Daarom komen we eral 20 jaar. Goede nieuwe eigenaars.

Omgeving prima .Verblijf minder.

Onpraktische kamer.Vaste bedbak met T.V aan hoofdzijde.schuinaflopend boven bed en douche.Badkamerdeel was drie treden lager en kleine raampjes.Voor E 100,00 incl ontbijt te duur voor 3 sterren.

Ontbijt goed.Kamer viel tegen

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Een heerlijk weekendje uit, niet ver van huis in fantastisch goede omstandigheden.

Niet echt iets : de parking achter het hotel was gratis, voor het hotel betalend, telkens zeer veilig.

De kamers waren groot, modern, zeer netjes, alles voorhanden, uitzicht op de Moezel, met TV en internet, zelfs een tablet op de kamer, zeer goede bedden, zeer ruime badkamer. Het restaurant was heel gezellig, de bediening vriendelijk, correct en snel, zelfs groot terras met uitzicht op de Moezel. Zeer lekker ontbijt en avondmaal. het hotel en de kamers zijn veel mooier dan op de foto's van de website.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

ik kom nog graag terug naar deze hotel , we zullen zien want met mijn leeftijd weet je nooit.

het was zeer goed alleen tegenslag met weer regen

het ontbijt was goed /maar in de badkamer de ligbad is niet veilig ben uitgegleden in het bad gelieve antislipmat de leggen in ligbad (gevaar bij vallen)

Fijn hotel aan de rustige zijde van Cochem.
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer

De prijs van de kamer vond ik wat te hoog! Had een voorkeur aangegeven voor een kamer en deze werd gehonoreerd.

Goed ontbijt was bij de prijs van de kamer inbegrepen.

We hebben er genoten.

Het enige wat ik gemist heb is een lift naar boven. Dat is niet voor iedereen even gemakkelijk.

De kamers waren mooi en modern en ruim. Het ontbijt was goed en leuk op de manier zoals het werd geserveerd. Je kon altijd bijvragen.

Fantastisch ontspannen verblijf. We hebben genoten.

Het ontbijt was prima. Het is een prima locatie met een fantastisch uitzicht. Wij zaten aan de voorkant met balkon en uitzicht op de moezel. Miste alleen een mini bar.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Volledig vernieuwd.
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer

Volledig vernieuwd. Zeer aantrekkelijk en aangenaam terras. Onze kamer met terras lag aan de achterzijde met zijdelings zicht op de Moezel en het kasteel. Uitstekende keuken en super ontbijt aan tafel. Een aanrader. We gaan zeker terug.

Mooi gelegen.
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer

Er is geen lift., voor ons geen probleem, soms voor oudere mensen msch.

Mooi gelegen. Zeker kamer met terras , uitzicht op het stadje en moezel , gezellig s avonds. Ontbijt was goed, je kon altijd bij vragen. Bedden waren goed .

prima hotel op mooie lokatie aan de moezel ,je kunt er heerlijk eten..dicht bij centrum
    • Tweepersoonskamer met Patio

Het ontbijt was prima werd aan tafel bezorgd.. onze kamer was aan achterkant maar had een klein balkonnetje die zijzicht had op de moezel.. kon je prima zitten.. vriendelijk personeel ..auto kon je aan de weg parkeren voor het hotel.(parkeerautomaat) prima lokatie dicht bij het centrum

de bijzondere manier van serveren van het ontbijt, de...

de bijzondere manier van serveren van het ontbijt, de Hollandse eigenaars die er alles aan doen om het verblijf zo comfortabel te maken voor haar gasten. Mooi terras met lekker eten voor een goede prijs .

Prima hotel met gastvrij personeel

Prima ontbijt, gastvrije ontvangst. Het hotelpersoneel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het tijdelijk stallen van onze fietsen was ook geen enkel probleem. Het restaurant kent een gevarieerd menu en is van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Een prachtige locatie met een schitterend uitzicht, vlakbij alle restaurants, winkels en boten.

In de kamer (dus niet het slaapvertrek) geen schemerlampen en alleen zo'n felle lamp. In de badkamer waren er alleen wat zakjes douchegel, geen shampoo, verder niets, wel erg basaal. De matrassen waren erg hard.

We hadden een mooie grote kamer, met een apart slaapvertrek. Het ontbijt was goed, en werd gepresenteerd op een soort "stellage" met diverse broodjes en beleg (met heel Hollands ook hagelslag), waaraan vooraf yoghurt, aardbeiensmoothie en wat vruchten en muesli (dat laatste wat weinig en geen vers fruit) en ei/ spek. Een ontbijtbuffet zou toch onze voorkeur hebben gehad. Het uitzicht over de Moezel en het kasteel was geweldig!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Geweldig en voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer

Wat ruimere douche maar daar wordt aan geerst door de nieuwe eigenaars

Heerlijk ontbijt met prima diner. Mooi terras in prachtige omgeving om te fietsen en wandelen. Nederlands gespoken.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Onvriendelijke eigenaars
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer

Onvriendelijk eigenaar,geen telefoon in kamer.alle deuren khmers slaan hard dicht, eigenaar spoort aan tot konsumatie.sommige dranken duur.geen air-conditionné in alle kamers

Ontbijt,goed gelegen tegenover het centrum

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

• Standaard Plus Tweepersoonskamer

Goed ontbijt aan tafel gebracht. Schone en rustige kamer, mooi uitzicht. Paar minuten lopen over de brug en je staat midden in het gezellige centrum van Cochem. Prima hotel om er even tussen uit te zijn.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Ondanks de regen in Cochem een heerlijk verblijf in dit hotel/restaurant.
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer

Een bemande receptie ontbrak en het parkeren is een probleem.

Het restaurant aan de Moezel. Heerlijk eten en boeiend uitzicht op Cochem en het voorbijvaren van de boten.

Eten kamer

Eten kamer

Aanrader, mooie locatie, vriendelijk personeel, veel zijn Nederlanders

Parking? Onder de brug was goed.

Ontbijt was prima, origineel aan tafel voor 2 personen : staander met 3 borden. Eitje kunnen wij bijvragen.

• Deluxe Suite met Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt alle dagen het zelfde,niets van variatie.geen lift aanwezig.bubbelbad maar het ging niet was kapot.

De ruime kamer

Het ontbijt was uitstekend. Werd gepresenteerd zoals een Hi-Tea. Veel variatie

Leuk hotel op een uitstekende locatie

Parkeren

Het ontbijt concept doet erg leuk aan. Vlot, lekker en duidelijk.

Weekendje weg

Geen lift

Schone kamers, terras aan het water

We hebben genoten

Geen liftte hebben genoten

De ligging,het eten en het personeel

Tussendoor vakanties

Parkeren

Alles is goed

Lekker weekje ontspanning gehad. Fietsen en wandelen

Eigenlijk niets

Heerlijk ontbijt, prima locatie, mooie kamer.

Het uitzicht was geweldig, zou er zo weer heen gaan.

Het ontbijt was prima, als je tekort had vroeg je erom en kreeg je het gelijk.

Het was heel goed, leuk en goed personeel!

Parkeerplekken iets ruimer

Een leuk verblijf, lekker ontbijt en lekker eten in het restaurant. Mooi terras.
    • Junior Suite met Balkon

Veel trappen naar de bovenste verdieping

Het mooie uitzicht over de Moezel en het kasteel

Ontbijt en locatie fijne kamers

Ontbijt en locatie fijne kamers

De ligging van het hotel.

Wij vonden alles top

Alles was geweldig, kan geen minpunt opnoemen omdat die er niet is.

We hadden een aangenaam verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

De grootte van de kamer, en het ontbreken van airco(in de zomer zal het erg warm zijn op de kamer)

Het uitzicht de hygiene en het ontbijt

Heel prettig!

Kwaliteit van de matrassen. Was te zacht en veren voelde je op sommige plekken.

Vriendelijke mensen en ligging hotel

Mooie ligging bij centrum

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Trappen

In centrum

Fijn hotel op een schitterende locatie

Het diner in het restaurant was niet speciaal, wel voldoende

Schitterende locatie, schone kamer, fijne bedden, uitgebreid ontbijt, aardig personeel

Heerlijk ontbijt, kamer was prima (juist hernieuwd) prachtig...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Heerlijk ontbijt, kamer was prima (juist hernieuwd) prachtig uitzicht.

goed voor herhaling vatbaar.

kamer iets ruimer.

zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Het restaurant is goed in orde maar de kamer was wat verouderd.

De badkamer is erg verouderd en aan renovatie toe.

Ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Aangenaam verblijf, voor herhaling vatbaar

Het was een heerlijk en gevuld ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

even er tussen uit.

n.v.t.

ja alles was tiptop

Zeker voor herhaling vatbaar

N.V.T.

Gastvrijheid; hygiëne

Het was een mooie korte vakantie in kerstsfeer

Het ontbijt was goed verzorgd

Hele fijne accomodatie.

De badkamer had iets groter gemogen.

Het ontbijt was geweldig.

zeer goed en zeker voor herhaling

locatie zeer goed vriendelijk personeel eten goed kamer goed

Mooi uitzicht

Zachte bedden

Mooi uitzicht

• Tweepersoonskamer met Patio

Goede locatie. Vriendelijk personeel. Verrassend ontbijt buffet.

Prima en gezellig

Bediening en mooi terras

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prima onrbijt.

Prima onrbijt. Mooi terras met voldoende heaters.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

perfect verblijf voor herhaling vatbaar

ontbijt was heerlijk kamer was klein maar mogelijkheid voor andere a la carte eten ook geweldig

We hebben echt genoten!

Prima ontbijt en zeer behulpzame mensen!

badkamer geen stang oom de douche op te hangen

Heerlijk, Cochem is een erg leuk stadje. En je kunt daar vanuit prachtig fietsen.

We hadden aan de achterkant een kamer. Zonder uitzicht. Het was daar een donker.

Ontbijt was genoeg

heel goed ervaren

hoogte verschil in de kamer

heel goed

Super goed!
    • Junior Suite met Balkon

Mooi uitzicht, overal dichtbij maar toch rustig gelegen

geen lift

heerlijk ontbijt

update van kamer gevraagd voor kamer met balkon voor 2 nachten , geen probleem
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer

ontbijt leuk geserveerd, niet voldoende kon bijvragen. dineren ook prima

voor herhaling vatbaar

weinig parkeermogelijkheden bij de accomodatie

goed ontbijt; personeel heel vriendelijk; propere kamers

Het hotel lag op een mooie locatie alles was goed verzorgd.

Het ontbijt werd heel apart op een etagère aan je tafel gebracht. Zelf hoefde je niet te lopen.