Beoordelingen over Spa Hotel Amsee Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Amsee 6, 17192 Waren, Duitsland

#16 van de 19 hotels in Waren

Goede basis voor wandelingen en fietstochten
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Wel kookplaat en ijskast. Ook pannen, maar geen borden en bestek.

Hele ruime kamer met nog net uitzicht op het meer. Net een beetje te ver van de stad Waren om er even heen te lopen voor een drankje of een maaltijd. Vooral heel geschikt voor gezinnen. Zwembad en sauna zijn in feite de grote attracties en bij de prijs inbegrepen. Voor ons eigenlijk overbodig.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Geen aanrader

Inchecken kon pas vanaf 16:00 uur, vind ik persoonlijk al laat. We hadden onze kamer echter pas om 17:45 uur. En zelfs toen kon er geen excuus vanaf. Ontbijt voor 12 euro pp zéér prijzig, zeker gezien de prijzen in de rest van (oost)Duitsland! Wij zullen hier zeker niet terug komen.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Ontbijt was top

Internet was snel, alleen viel de verbinding constant weg. Geen stopcontact bij het bed voor bij. je mobiel.

Ontbijt was top

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Komt op mij over als 'vergane glorie'

Zeer traag wifi signaal Sfeerloos restaurant Slechte bediening, matige kwaliteit eten

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Het hotel ligt gelijk aan een mooi meer waar je omheen kunt...

Het hotel ligt gelijk aan een mooi meer waar je omheen kunt wandelen/fietsen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker. De fietsen die wij bij dit hotel hadden gehuurd waren super goed, zelfs voor de niet altijd verharde fietspaden.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De ruime kamer, het uitzicht, maar vooral ook de...

Niet standaard telefoon op de kamer (dat je erom kon vragen was ons niet bekend) en het eten 's avonds. Dat kon je beter elders doen. Ontbijt was prima, maar 12 euro pp vinden wij te duur.

De ruime kamer, het uitzicht, maar vooral ook de aanwezigheid van kitchenette

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Ontbijt was super