Beoordelingen over Novum Hotel an der Kö Düsseldorf Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Talstrasse 9, Carlstadt, 40217 Düsseldorf, Duitsland

#175 van de 197 hotels in Düsseldorf

6,1

Goede uitvalsbasis voor bezoek stad
    • Basic Tweepersoonskamer

Eenvoudige maar voldoende kamers, prima voor kort verblijf. Zacht bed.

Locatie nabij centrum en goede parkeergelegenheid in directe omgeving. Uitstekende bereikbaarheid vanaf snelweg

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Schoon, vriendelijk personeel en ontbijt was goed ook...

DE LIFT werkt al een half jaar niet en het ziet er naar uit dat hier ook iets aan gaat gebeuren. He moet alles met de trap doen, jammer!

Schoon, vriendelijk personeel en ontbijt was goed ook prijstechnisch gezien

Gezien de prijs prima voor een kort verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer

Erg slecht dat de lift nog steeds defect is. Gezien eerdere recenties is dit al maanden zo, terwijl ze doen alsof de lift pas net defect is. Als je bovenin zit is dat niet handig... Ventilator in douche was ook defect.

Locatie was prima. Goed bereikbaar met de auto en om de hoek van de Königsallee

Goede prijs kwaliteitsverhouding op een prima locatie in de stad
    • Basic Tweepersoonskamer

De lift was stuk en de verlichting in het trappenhuis en op de kamer was matig. Telefoons laden ook slecht op.

Goede locatie in de stad, voor een prima prijs! Nette kamers, goede douche en comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima hotel voor de prijs die je betaald :-)

De televisie / radio gaf alleen maar sneeuw en geen geluid in de ene kamer. In de andere kamer viel de helft van het licht uit. Vorig jaar zijn we ook geweest toen was alles in orde, dus aangezien het maar voor 1 nacht was hebben we dat zo gelaten.

De lokatie naar de kerstmarkten was fantastisch.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Slecht hotel voor veel geld
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer die we eerst kregen was buiten hotelgebouw. Stonk heel erg naar vocht en was niet opgemaakt toen we de sleutel kregen en naar binnen stapten!! Onze vrienden hadden hetzelfde meegemaakt. Daarna kregen we een andere kamer in het hotelgebouw die redelijk was. Bedden slecht, zeer zacht en slap, badkamer heel klein, geen haardroger, geen scheerspiegel, de fles water op kamer kostte 4 euro (0,5 liter). Voor ons nooit meer!

Ontbijt goed,(€ 8,-) geroerde eieren, tomaten sap, vleeswaren, kaas, jam

Uitstekende locatie en prima kamer
    • Basic Tweepersoonskamer

De lift deed het niet, we zaten op de 3e verdieping, en het was ook even zoeken naar eht licht van de begane grond naar de 1e verdieping in het trappengat

De locatie was echt utistekend. De talstraat ligt tegen begin van de Koningsallee en in 10 minuten sta je in de Altstadt. Parkeergelegenheid bij het hotel. Er waren ook verscheidene parkeergarages in de buurt. Ontvangst was heel vriendelijk, iedereen was erg aardig en we kregen informatie over waar we alles konden vinden. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel ,maar zijn bij Rosies gaan zitten om de hoek. Leuke tent, waar we ook ‘s avonds nog even gezeten hebben voor het slapen gaan.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

prijs - kwaliteit verhouding was goed.
    • Basic Tweepersoonskamer

Ontbijt was netjes alleen de 2e dag hadden we oude broodjes. Personeel aan receptie mag wel wat vriendelijker zijn.

Op het moment dat we bij de locatie kwamen schrokken we heel erg van hoe het er uit zag. Maar op het moment dat we in de kamer kwamen was dit voorbij. Hij was schoon en niks mis mee. Zeker goed voor de prijs die we betaalde. De ligging was perfect voor de kerstmarkt.

Ondanks de kleine negatieve dingen prima verblijf gehad
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel lang geleden kamer 74 en 75 gereserveerd maar kamer 73 en 75 gekregen terwijl ik dat kort voor de overnachting nog had nagevraagd. Niet alle lampen deden het en er is meer dan achterstallig onderhoud.

Goed ontbijt - Bed ok - Receptioniste ok

Prijs/kwaliteit in verhouding.
    • Standaardkamer

De wanden waren dun. De verwarming deed het helaas niet, waardoor het vrij koud was in de kamer. Heeft een motel achtige uitstraling.

Ruime kamer, schoon en netjes. Prijs/Kwaliteit in verhouding. Dichtbij het centrum 13 min lopen naar hartje dusseldorf. Genoeg parkeergelegenheden in de buurt mocht hotel geen parkeerplaatsen meer hebben.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Verschrikkelijk slecht. Duur voor wat het is.

Lift al zeer lang buiten gebruik. Men bood ons een kamer aan op de zesde, jawel zesde verdieping aa;. Ik ben wel 73 jaar!Drankenautomaat stuk. Geen telefoon op kamer; bij nood zeer gevaarlijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Locatie uitstekend, service minder, ontbijt prijzig, 12.90 euro.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het parkeren, er was geen plek bij het hotel, dus moesten we in de parkeergarage om de hoek parkeren met een tarief van 17 euro per dag. De tv deed het niet, bij navraag aan de receptionist vertelde hij dat er (3 dagen lang dus) storing in de omgeving was, terwijl de tv om de hoek bij de koffieshop wel gewoon tv aan stond. De kachels stonden aan omdat wij buiten het hotel een gedateerde kamer kregen op een galerijtje die erg muf (dus vochtig) rook. Weinig ventilatie en licht omdat er een heel klein raampje bij de deur was en een dicht geverfde dakkoepel zat.

De locatie en de ruime kamer en de goeie bedden.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima hotel en dicht bij het winkelcentrum. Voor herhaling vatbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer

Lift was toevallig die dag stuk, maar de volgende dag was het al weer gerepareerd. Er was wel parkeerplaats, maar je moest het personeel erbij halen om de auto in een lift te kunnen parkeren. Parkeerplaats is beperkt boven de grond.

Kamer was netjes en schoon. Badkamer ook netjes. Ontbijt was prima en genoeg keuze.

Prima hotel en goed gesitueerd om de stad te verkennen. Ontbijt is goed maar zou iets luxer mogen.
    • Standaardkamer

Het ontbijtbuffet vond ik qua prijsverhouding 12,90 euro pp niet compleet. Miste een schaal met vers gesneden fruit om op te kunnen scheppen. Stond een schaal met appels en sinaasappels die je zelf nog moest schillen. Vind ik te weinig keus en voor die prijs kant en klaar opscheppen, lijkt me niet onredelijk.

Prima kamer en vriendelijk petsoneel

Wij zochten vooral een slaapplek en dat was gelukt, voor één nacht voldoet het......
    • Basic Vierpersoonskamer

Wij hadden een familie kamer geboekt. Deze bleken ze niet (meer)te hebben en wij kregen 2 2-persoonskamers.....op verschillende verdiepingen. Na wat puzzelen lagen we dan toch op dezelfde verdieping. Op onze kamer was de doucheslang op een haar na afgescheurd en stond de schimmel dik in de douchecabine. In de 2e kamer ook schimmel in de douche een losse wc bril en een onbekende en smerige vlek langs het toilet.

Het bed was goed op het eerste gezicht leek het wel prima hier en daar een haakje los van het gordijn en een scheur in de vitrage maar daar slaap ik niet minder om. Mensen aan de receptie waren vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Goed en degelijk.
    • Basic Tweepersoonskamer

Prijs / kwaliteit goed. Dichter bij de winkelstraten kan voor dat geld niet. Kamer degelijk. Het kan moderner, dat zeker, maar kamer was netjes genoeg om te slapen en te douchen. Geen ontbijt gehad, handigt meer direct de stad in te wandelen en ergens lekker broodje te halen. Voor ons aanrader nogmaals te gaan.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

EEN GROTE TELEURSTELLING

De onvriendelijkheid bij inchecken, niet bereid zijn mee te willen denken vanwege blokkade betaling, de faciliteiten gerelateerd aan de prijs. geen bedlamp, föhn die niet werkte enz.

Niet, ik boek niet meer in dit hotel

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

het ontbijt was goed.
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer was niet erg schoon. Het interieur is wel aan een opfrissing toe.

het ontbijt was goed. Het hotel lag zeer gunstig en de bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

het ontbijt was voldoende, het leek wel elke dag een beetje...
    • Basic Tweepersoonskamer

We hadden speciaal dit hotel gekozen omdat er een parking bij was. Helaas wilde de receptioniste ons geen parking geven omdat de auto te groot was en er was volgens haar geen plaats. Er waren wel wat parkeerplaatsen maar dezen waren verouderd en de liften deden het blijkbaar niet, er waren 4 parkeerplaatsen afgesloten.

het ontbijt was voldoende, het leek wel elke dag een beetje minder maar er was ook geen volk.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Fijn verblijf!
    • Basic Tweepersoonskamer

De gratis WiFi werkte niet op onze kamer, wel beneden bij de receptie.

Nette kamer met mooie badkamer erbij. Personeel was vriendelijk. Fijn verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Super centrale ligging en parkeergelegenheid achter het...
    • Basic Eenpersoonskamer

Bij aankomst lagen er haren op de vloer van de badkamer en douche.

Super centrale ligging en parkeergelegenheid achter het hotel (betaal je extra voor).

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Basic maar een koopje voor die prijs!
    • Basic Tweepersoonskamer

Faciliteiten, staat van het hotel. Zeer basic, aan de drukke weg en alles is zeer gedateerd.

Prijs en de locatie, op steenworp afstand vanaf de Koningsallee!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

• Basic Tweepersoonskamer

De lift die soms heel traag marcheert of niet. Het onvriendelijk en niet professioneel zijn van de vrouwen in de receptie,en die gast die de kamers opruim, geef heel Slecht indruk chauffage diet niet opwarm moest naar de receptie gaan voor zij te kunnen aansteken. Vuile douche

Redelijk grote kamer
    • Basic Tweepersoonskamer

We hadden voor dit hotel gekozen omdat in de referenties stond omschreven dat het dicht bij de winkelstraat lag. Het ligt dicht bij de winkelstraat maar je zit wel ver van de restaurantjes en het echte centrum. Je bent ongeveer 10/15 min aan het lopen in het bruisende gedeelte te komen.

Redelijk grote kamer

Ontbijt goed en kamer slecht.
    • Basic Eenpersoonskamer

Onze kamer 72 stonk gigantisch naar schimmel heel ongezond , de doortrekker van de wc viel van de kant, douchekraan zat los aan de want, het lampje naast het bed deed niet zat geen stroom op het stopcontact , van de gordijnen waren er haakjes af dus hebben we die een beetje goed gehangen anders kon het niet dicht , de luxaflex voor de deur was oud en stuk je kon ons zo van buiten op het bed zien liggen, maar de stank was voor ons het grootste probleem je kreeg er hoofdpijn van. Dit Hotel gaan wij niet meer naar toe.

Het ontbijt was prima niet heel uitgebreid maar goed, personeel van netjes kan iets vriendelijker

Basaal en keurig
    • Basic Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets. Hotel gebruikt om te slapen, douchen en ontbijten. Rest van de tijd in de stad doorgebracht.

Plek tot centrum. Stilte. Alles keurig. Geen poespas of overbodigheden.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima hotel voor deze prijs voor 2 nachtjes weg als je toch de stad in gaat
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was verouderd, de stoelen waren versleten.

De kamerprijs was erg laag. Nu was het ook een simpel hotel, maar prima als je toch komt voor de stad/kerstmarkten. Parkeren voor een prima prijs bij het hotel.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Voor kerstmarkt bezoek perfecte ligging

Zeker geen 3 sterren/ bedden doorgezakt/ Kast stuk-deur er uit/ gedateerd hotel

Ligging super 5 min.van Koningsallee /grote kamers/ lekkere douche/schoon

Goed voor één overnachting
    • Basic Tweepersoonskamer

De hotel lobby, kleuren en leegstaande bar met vieze lampen, warme kamers, vooraan veel geluidsoverlast

Dichtbij het cenrtum, wij gingen lopen, prima bedden.kamers schoon

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Goedkope slaapplek, meer is het zeker niet. Locatie is wel goed.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het personeel bleef bij inchecken gewoon lekker Duits tegen ons praten(terwijl we haar in het Engels aanspraken). De kamers worden slecht schoongemaakt, de wc was vies en overal stoffig. We hadden 2 kamers, maar op de tweede kamer was ook de douche erg vies. Meer dan slapen moet je hier niet. Het ontbijt hebben we niet genomen, blij van, het rook erg verbrand toen we beneden kwamen. Je kunt voor dit geld niet heel veel verwachtten uiteraard, maar het zou wel schoon moeten zijn.

Het hotel ligt op een goede loopafstand van het centrum. Naast het hotel op Talstrasse 1 zit een parkeergarage voor maar 17 euro per 24uur.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Leuke plek voor een citytrip
    • Basic Tweepersoonskamer

Niets, wel Erg nauwe parkeerplekken bij hotel. Maar eenmaal geparkeerd! Perfect!

De ligging! Perfect ! Na 300 mtr begint de Konigsallee al. Vervolgens al wandelend daarover kom je in de Aldtstad. Vandaag hotel is dit 1,5 km, 'maar in die 1,5 km zit je al volop tussen de glamour winkels. Lekkere bedden en lekker normaal ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

De kamers waren zeer schoon en netjes.
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamers waren zeer schoon en netjes. Prima ruimte en goede bedden. Badkamer prima alles aanwezig. Ook het parkeren bij het hotel is zeer prettig en prima betaalbaar. Fantastische ligging t.o.v. de stad op loop afstand van de Konigs Allee.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Verouderd hotel. Matige prijs-kwaliteit verhouding.
    • Basic Eenpersoonskamer

Hotel is verouderd. Hoewel netjes schoongemaakt, zag de kamer en de badkamer er niet zo fris uit. Kamer was erg gehorig. Tot 4:00 uur 's ochtends wakker gelegen door gasten in de aangrenzende kamer. Geen huistelefoon op de kamer om de receptie te kunnen bellen. Al met al geen beste ervaring.

Lokatie was prima, dicht bij tram en metro haltes. Binnen 5 minuten loop je van het hotel de Königsallee op.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

We waren er voor de Kerstmarkt
    • Basic Tweepersoonskamer

Misschien een bar waar je nog even kunt loungen voor je naar bed gaat. Nu bij aldi wat te drinken gehaald voor op de kamer

Ontbijt was goed verzorgd en heerlijk

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Erg gehorig.

Prima hotel voor de prijs die je ervoor betaald. Goede ligging, binnen 5 minuten loop je naar de winkels. Prima ontbijt. Fijn dat je kunt parkeren bij het hotel.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

prima voor een weekend.
    • Basic Tweepersoonskamer

Inrichting is zeer eenvoudig. Douchegordijn is niet hygiënisch..ontbijt hebben in de stad gedaan...Veel gezelliger..

Prima eenvoudige kamer op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Ontbijt was ok nicks speciaal maar €9.
    • Basic Tweepersoonskamer

Mijn kamer was niet schoongemaakt... Ligt er een half vol fles van Cola en Water. Ook een nat handoek in de badkamer.

Ontbijt was ok nicks speciaal maar €9.90 is niet slecht.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Dicht bij centrum.
    • Basic Tweepersoonskamer

Ontbijtruimte zat eigenlijk al vol. Gelukkig kwam er net een tafel vrij, maar toen was al het bestek en zo weer op. Moesten ze eerst afwassen. Beetje knullig maar ook weer lage prijs voor goed ontbijt.

Dicht bij centrum. Goed parkeren. Kamers wat ouderwets maar prima prijs/kwaliteit. Kom hier zeker nog een keer terug. Bijzonder prettig om hier te gan stappen.

Goede locatie
    • Standaardkamer

Locatie is top. Prijs kwaliteit verhouding klopt (€55,- per nacht). Kamer is functioneel, gedateerd en schoon.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

parking

ligging en vriendelijk personeel

Location

Hygiëne

Location

prima uitvalsbasis voor een stedentrip
    • Basic Tweepersoonskamer

rustig gelegen en centrum op loopafstand, parkeren bij het hotel of in de buurt, comfortabele bedden en verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Niet prettig ervaren
    • Standaardkamer

Slechte WiFi en de lift deed het niet Tevens kon je niet pinnen want het apparaat deed het niet.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima voor een overnachting
    • Standaardkamer

Een beetje gedateerd. Wat lawaai van de straat. 3 kamers geboekt, 2 waren nog niet gereed om 17.00

Redijk uitgebreid ontbijt. 2 pers. bed was prima.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Lift was stuk en zonder verpinken werd gezegd dat dit zo zou...
    • Basic Eenpersoonskamer

Lift was stuk en zonder verpinken werd gezegd dat dit zo zou blijven.

Midden in het centrum
    • Basic Tweepersoonskamer

Personeel mag wat spraakzamer zijn Fijn als je weet naar welke etage je moet bijvoorbeeld

Midden in het centrum

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima verblijf voor een paar nachten
    • Basic Eenpersoonskamer

Geen vaste telefoon naar receptie TV zenders te weinig Slecht ontvangst zenders

Er is voldoende keus ontbijt

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goedkoop gedateerd hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

Gedateerd hotel en interieur Geen overgordijnen voor het dakraam De lift werkte niet: lopen naar de 6e verdieping

Prijs - kwaliteit Ligging

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Super prijs voor een simpele enkele overnachting.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De lift was stuk. Hotel is gedateerd

Super prijs voor een simpele enkele overnachting. Kamer was simpel en schoon.

Gaan er niet weer naar toe
    • Basic Tweepersoonskamer

Vies tapijt bij de ingang. T . V deed het niet , Slechte matras .

In het centrum.
    • Basic Tweepersoonskamer

In het centrum. Op loopafstand van alles.

geweldig
    • Standaardkamer

op steenworp afstand van de Koe. rustige en veilige buurt.

Hotel was oké voor de prijs

Straalde geen charme uit

De kamer was oké, meubilair verouderd (in tegenstelling tot wat beschreven staat bij de boeking).

Dicht bij het centrum!
    • Standaardkamer

Douche was niet heel schoon.

Dicht bij het centrum!

Prima los budgethotel.

Te duur ontbijt

Rustig hotel.Kamers goed verzorgd. De locatie

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Goed hotel op loopafstand van "alles".
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer had een rioleringslucht. Dus de badkamerdeur maar goed dicht gelaten.

Goed hotel op loopafstand van "alles".

Goed hotel voor een lage prijs

Kamer op de bovenste verdieping (4 persoonskamer) heeft een lage stahoogte

proper

Centraal gelegen

Centraal gelegen

top lokatie

douchegordijn is niet meer van deze tijd

fijne bedden

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Magertjes, sorry.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer, parkeren, duur ontbijt. ( zeer eenvoudig voor het geld )

Sorry, niets voor ons.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer

Parkeren was niet beveiligd en zeer moeilijk in en uitrijden. Personeel was niet vriendelijk.

Goede prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Heel goed verblijf in een prachtige kamer!
    • Basic Eenpersoonskamer

Heel goed verblijf in een prachtige kamer!

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Locatie, kamers waren schoon.

Ontzettend verouderd hotel, sommige dingen moeten écht opgeknapt worden.

Locatie, kamers waren schoon.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Comfortabel
    • Basic Eenpersoonskamer

Geweldige locatie voor een prima prijs!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Prima goedkoop hotel op perfecte locatie
    • Basic Tweepersoonskamer

Personeel ongeïnteresseerd (wel aardig) en slecht onderhouden kamers.

Iigging van het hotel en de parkeermogelijkheid.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Rustgevende stad

Rustgevende stad

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Vroeg vliegen vliegveld dusseldorf
    • Standaardkamer

Douche was niet erg schoon in de randen allemaal schimmel

Bed was ok moesten vroeg weg dus geen ontbijt

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

verblijf na zakelijke afspraak

geen wifi-bereik

kamer ok. bed ok, goed geslapen

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Handig voor naar het vliegveld

Kamer was geen €40 waard

Vliegveld is makkelijk en snel te berijken

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Geen parkeerplek meer

Geen parkeerplek meer

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Heerlijke bedden, goed geslapen!

Service van het personeel

Het bed lag heerlijk

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Perfecte locatie verder verre van modern
    • Basic Tweepersoonskamer

Geen gordijnen, alles slecht onderhouden, gedateerd meubilair en een heel trage lift.

De locatie is perfect en het personeel is vriendelijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Novum Hotel an der Kö Düsseldorf