Beoordelingen over Hotel Annaberg Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Annabergstr. 1, 67098 Bad Dürkheim, Duitsland

#6 van de 16 hotels in Bad Dürkheim

heel goed hotel met een geweldig ontbijt

erg heet tot in de nacht in de kamer omdat de zon eropstond, geen airco of ventilator aanwezig, het was heet die dag maar zo een warme kamer had ik niet verwacht.

kamer heel mooi,schoon en ruim, badkamer en douche ook geweldig, lokaktie heel mooi en rustig tussen de wijnvelden, voldoende parkeerruimte, en een geweldig ontbijt, alles vers, prachtige ontbijtzaal, kortom perfect.

Als een vorst op z’n landgoed

De prijs van het overigens voortreffelijke ontbijt is aan de hoge kant. Dit vermoedelijk ter compensatie van de relatief lage prijs voor de kamer?

De rust, de ruimte, zowel op de kamer als in het restaurant, de tuin en het terras

Zeer goed!
    • Suite Winegrower

Ontbijt was perfect. Personeel is zeer hondvriendelijk! Wij hebben speciaal een andere kamer gekregen, met terras, omdat wij een hond bij ons hadden. Dit is dan makkelijker met uitlaten en onze hond hoeft dan geen trappen te lopen. Bedden zijn zeer goed. Het hotel staat aan de rand van een wijngaard in een rustige omgeving. Mochten wij weer een tussenstop maken in Duitsland dan is dit hotel zeker om te onthouden!

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Uitgebreid ontbijt
    • Grote Tweepersoonskamer

Koele ontvangst. Verkeerd type kamer gekregen . Na opmerking werd dit rechtgezet en kregen we een heel mooie kamer met mooi uitzicht over de wijnvelden. Bij booking. com staat niet vermeld dat restaurant op maandag gesloten is. Dit was voor ons een tegenvaller. Uiteindelijk hebben we toch kunnen dineren omdat er een meeting was. Eten was lekker. Achteraf was dame aan de receptie wel vriendelijker.

Uitgebreid ontbijt Lekker eten van de kaart. Lekkere betaalbare wijn.

Teleurstellend hoe zo.n prachtige locatie er vanbuiten zo vervallen uit ziet!

Onthaal op zondagnamiddag in mineur.Geen mogelijkheid voor Dianne.Weinig info.Tuin niet verzorgd,Oubollige kamers.

prachtige ligging.Goed ontbijt.

mooi hotel op rustige locatie

locatie was ok - rustig

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

mooi en rustig gelegen hotel

mooi en rustig gelegen hotel

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Prachtlocatie met matig personeel.

Personeel weinig toeschietelijk of behulpzaam. Vanwege feest geen diner beschikbaar 's avonds.

Prachtige locatie boven op berg met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Goede ligging, mooie gebouwen en ruime kamers.

uitzicht van kamers

Goede ligging, mooie gebouwen en ruime kamers. Uitstekende keuken en goede sfeer.