Beoordelingen over Hotel Antares Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Staugraben 8, 26122 Oldenburg, Duitsland

#18 van de 24 hotels in Oldenburg

een super hotel voor Oldenburg

ik kan wel over hele kleine dingetjes vallen maar daar kan ik zelf niks van vinden wij hebben vele hotels genomen om een stad te bekijken ,ik kan hier geen - puntje vinden voor zo,n lage prijs .

wij hadden maar voor 1 dag dit hotel genomen omdat wij Oldenburg wilden bekijken in 1 dag ,maar als we dit hadden geweten hadden we er nog een dag aan vastgeplakt ,echt je kon je auto daar vrij parkeren genoeg ruimte was daarvoor en wij hoefden toen we de sleutel in gingen leveren, mochten we de auto daar te laten staan om nog de stad in te gaan . dus geen dure parkeer garage te zoeken , wij zaten 5 hoog lekker in de llift (die lekker groot was ) die zeer snel je te plaats bracht ,

Goed gelegen hotel in centrum.

Geen waterkoker aanwezig, op de kamer, koffie apparaat bij receptie defect. De straat voor t hotel is zeer lawaaierig, ramen dicht gaf de oplossing. Was wel warm toen.

De locatie van t hotel is erg goed, midden in t centrum. Personeel erg goed en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

prima voor een kort verblijf en wanneer hotel alleen nodig is voor slapen en ontbijten.

Hele smalle parkeerplaatsen. Geen airco op de kamer, hotel was benauwd warm.

De ligging van het hotel midden in het centrum eigen parkeer plaatsen achter het hotel hoewel deze te klein waren het ontbijt was ook goed

Aanrader, goede bedden, uitstekend ontbijt

De achterzijde is het meest rustig, geen ventilatoren. De bedden zijn goed, het ontbijt is werkelijk copieus, zeer goed!!! De ligging is prima, je loopt zo het centrum in. Je kunt de auto op het terrein parkeren

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goed voor een stadsbezoek.

De verdieping waar wij een kamer hadden kan wel een update gebruiken (vloerbedekking!). Badkamer met douche boven het bad. Bodem erg glad; gevaar voor uitglijden. Matrassen matig; voor ons te zacht.

Gunstige ligging om de binnenstad van Oldenburg te bezoeken. Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein. Uitstekend ontbijtbuffet. Wij hadden een kamer op verdieping 5 (lift) aan de achterzijde. Die was rustig. Voorzijde ligt aan een drukke weg.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Ondanks de minpuntjes oké.

De bedden zijn hard en de kussens veel te dun.

De ligging t.o.v. Het centrum is niet meer dan 5 min lopen. De bereikbaarheid per auto evenals de parkeergelegenheid op eigen terrein is goed.

Ideaal geschikt voor kort verblijf.

Nog altijd wat gedateerd. Een keer een upgrade zal dit hotel niet misstaan.

De lokatie is perfect, de straat over en je staat in het centrum. Personeel is altijd vriendelijk en parkeren naast de deur.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Ondanks de wat tegenvallende accommodatie hebben we ons uitstekend vermaakt.

Het interieur en de badkamer zijn verouderd. Het tapijt op de gang golft en het sanitair op onze kamer vertoonde zwarte randjes. Het ontbijt is officieel tot 10 uur, maar na half 10 wordt er niet meer aangevuld en het afruimen begint al voor 10 uur.

De locatie is prima. Direct aan het centrum van Oldenburg. De bus stopt praktisch voor het hotel en het centrum is binnen 3 minuten te voet bereikbaar. De voorzijde van het hotel ligt aan een drukke straat, maar de achterzijde is heerlijk rustig.

Zeer aan te bevelen vanwege het personeel - de ligging - parking en ontbijt. Kamers prima!

Eigenlijk niets, maar op de kamer ontbrak wat algemene informatie, het Hotel en de omgeving betreffende. Ook dit kun je allemaal thuis uitzoeken en printen, maar ook handig als naslagwerk op de tafel in de hotelkamer. Zomers zou ik geen kamer langs de doorgaande weg willen boeken. Met het raam dicht gaat het prima maar met een open raam ben je heel vroeg wakker. (kan soms een voordeel zijn)

De parking op eigen terrein - de ontvangst. Vanwege het te verwachten weer zijn wij eerder vertrokken en mochten de auto al om 12.00 uur parkeren op de parking van het Hotel. (Wij hadden hierover gebeld en het was prima) Daarna de stad in en om 15.00 inchecken. Centrum op loopafstand met daarin alles wat je nodig hebt. Kunst-cultuur en je natje en droogje!! Het ontbijt was prima de luxe. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Wij mochten de auto laten staan tot een uur of 14.00 om nog even de stad in te gaan. Deden wij niet want er werd weer slecht weer verwacht in Nederland.

hele fijne stad, gezellig gehad, tegenvallend hotel.

Oude harde bedden, douchecabine oud en vies. Dit hotel moet je alleen boeken omdat het heel dicht bij het centrum zit, dat is wel fijn.

Ontbijt was prima, personeel vriendelijk, afstand tot centrum 300 meter!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Het verblijf 2 nachten was goed.

Er was geen ekstra wollen deken in de kast voor de kou. We gaan nu ineens van herfst naar nachtvorsten.

Alles was oke. Maar thuis gekomen miste mijn vrouw N.Biharie haar bril. Zij weet niet of zij die op de kamer heeft laten liggen . M.a.w. We zijn haar bril kwijt. We gaan nog verder zoeken maar tot nu toe is die niet terecht. Als u de bril mag vinden wilt u ons dan bericht doen of toesturen?

Geen aanrader gezien prijs/kwaliteitverhouding.

Het gebrek aan airco op de kamer, de herrie van het verkeer voor het hotel (waar ook onze kamer aan was gelegen) de hele nacht door. Zonder airco het raam hiervoor dichthouden was geen optie. Het ontbijt was open tot 10.30 uur maar om 9.15 uur waren het roerei en de gekookte eieren al op en kon er geen nieuwe meer gemaakt worden?!

Het hotel was op loopafstand van het centrum.

Prima hotel voor korte periode of zakenreis

Hotel is redelijk gedateerd en kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Hotel zit op een prima locatie aan de rand van het centrum van Oldenburg. Je kan er op loopafstand heen. Ook de parkeergelegenheid op eigen terrein (zonder er voor hoeven te betalen) is perfect.

Prima, ruime en comfortabele kamer.

Het hotel ligt aan een drukke weg. We hadden een kamer aan de voorkant van het hotel en kregen dus wel wat mee van het geluid van de weg, mede omdat we met het raam open wilden slapen. Met een paar goede oordoppen hebben we prima geslapen.

Prima, ruime en comfortabele kamer. Vriendelijk personeel. Weinig formaliteiten. Gratis parkeergelegenheid op het terrein van het hotel. Het was geen probleem om de auto na het uitchecken nog een aantal uren te laten staan. Het hotel is heel dicht bij het centrum.

prima ontbijt

alles is een beetje gedateerd. badkamer voldoet, maar er zijn wat minpuntjes. er hangt bij binnenkomst ietwat een putlucht. water loopt niet goed weg als je doucht.

prima ontbijt

Voor het doel dat wij hadden, was dit een prima hotel.

Het gebruik van de tv viel tegen. We hebben hem helemaal niet gebruikt, omdat we geen enkele normale Duitse zender doorkregen of wij hebben het niet gesnapt. Rumoerig verkeer, leek op wegraces in de omgeving.

Het ontbijt was helemaal goed en uitgebreid.Prima. De kamer was goed. Helaas geen airco.

Goed ontbijt

Hotel ligt aan een zeeeeeeeer drukke straat, veel lawaai S nachts. Ramen moeten dicht, anders kun je niet slapen. En daardoor warm op de kamer, slechte nacht gehad hier door.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prijsgunstig, goede lokatie, prima bedden. Ontbijt aan de overkant bij de bakker.

Weinig. Het is in het centrum dus lawaaiig, dus ramen dicht.

Het is een relatief goedkoop hotel maar op een prima locatie, pal in het centrum. Bedden zijn uitstekend. Badkamer een beetje uit de tijd zonder aparte douche dus in het bad met gordijn. Het is schoon en netjes. Prima WiFi en TV.

De kamer was prima, compleet.

De prijs van het ontbijt was 10 euro. Op zich was het dat wel waard, maar ons viel het op dat het vorig jaar nog 7,50 was. En toen was het ook goed!

De kamer was prima, compleet. Enige minpuntje was het kussen, dat was erg zacht. Dat werd meteen opgelost door een extra kussen (daarom heb ik het niet bij de 'echte' minpunten gezet). Het ontbijt was ook erg goed. Vriendelijk personeel. Dit was niet ons eerste verblijf in dit hotel, maar we komen zeker weer terug.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Keuze warm of lawaaierig

Geen airco of ventilatie in de hotelkamer. Vanwege de drukke straat veel lawaai, goede geluidsisolatie met gesloten raam maar daardoor was het warm en benauwd, hoofdkussens veels te dun.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Prettig hotel dichtbij het oude centrum van Oldenburg

De badkamer is aan een renovatie toe, en het tweepersoonsbed bestaat uit twee losse bedden en twee eenpersoonsdekbedden.

Goede locatie tegen het centrum van Oldenburg aan. Veilig parkeerterrein.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Voor twee nachten in Oldenburg was Antares een prima keus

Op onze verdieping (5) was in feite geen wifi: daarvoor moesten we naar de receptie

De kamer was ok; het ontbijt was super, en het personeel prima. Het hotel ligt vlakbij het centrum van de stad. Ook fijn dat er bij het hotel voldoende gratis parkeermogelijkheid was.

Wij hebben geen ontbijt kunnen eten omdat alle tafeltjes...

De matrassen waren ongeveer 2 cm dik evenals de kussens. De bedden vielen dus nogal tegen.

Wij hebben geen ontbijt kunnen eten omdat alle tafeltjes bezet waren. De kamer was wel schoon.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Parkeerplaats hotel vol omdat diverse gasten zeer ruim in de...

Parkeerplaats hotel vol omdat diverse gasten zeer ruim in de parkeervakken parkeerden. Bedden erg hard en dunne kussens en geen extra kussens in kamer.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Prima kamer met bad, goede tv, minibar.

Enig geluidshinder. Stevige bedden. Te zachte kussens.

Prima kamer met bad, goede tv, minibar. Ruime parkeergelegenheid. Op zeer kleine loopafstand van uitgebreid winkelgebied.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Prima hotel op geweldige locatie in Oldenburg

Er was een bar aangekondigd, maar 's avonds is deze niet open. De ontbijtruimte is aan de krappe kant. We moesten onze ontbijttafel delen met onbekende mede-gasten.

Geweldige locatie, direct naast het centrum. Gratis parkeren naast het hotel en de auto mocht op de dag van vertrek langer blijven staan. Het ontbijt was prima. De WiFi werkte perfect. En het bad was heerlijk!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prima verblijf waar we zeker terug gaan komen.

De kussens zijn erg slap . Een extra set was niet aanwezig. Geen kluisje op de kamer. Omschakeling van bad naar douche werkte niet optimaal.

De kamer was ruim. Het ontbijt was uitstekend. Ontvangst ontzettend vriendelijk. Het hotel is prima centraal gelegen en bovendien uitstekende parkeervoorziening.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Een vriendelijk, gastvrij hotel. Zeer centraal gelegen.

Vanuit onze kamer toch wel enige geluidsoverlast, zowel van binnen als - indien je aan de voorkant slaapt - van buiten.

Het ontbijt was zeer naar onze wens. Wat men voor die prijs levert!

Het ontbijt en de locatie heeft alles goed gemaakt

De kamer, armoedig en uit de tijd

Het ontbijt was prima

Gast vrij heid

Zou niet weten

Gast vrij heid

Een aangenaam verblijf.

De ligging van het hotel was uitstekend. Gratis de auto parkeren. De kamers waren schoon.

Prijs / kwaliteit verhouding is op gehorigheid na prima.

Nogal gehorig.

Op zich een prima hotel. Het is wel wat gedateerd en nogal gehorig.

Aardige nensen

Zeer ouderwets en verouderd

Aardige nensen

De doucheknop was stuk en de douche werd niet warm.

De doucheknop was stuk en de douche werd niet warm. Dit aangegeven bij het uitchecken, hierop werd enkel geantwoord met 'ok'.

Vlakbij het centrum en gratis parkeren

Mooi plek voor bezoek centrum

De beloofde parkeerplek

Ontbijt was goed. Personeel vriendelijk

redelijk

Ontbijt was erg sober broodjes waren niet vers en er was geen extraatje vanwege kerst

voldoende

bedden

n.v.t.

uitstekend .voor herhaling.

de ligging van het hotel.

Ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel

Typische Duitse jaren 70 / 80 feel (lees: verouderd), niet zo comfortabel geslapen.

Ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel

Prima hotel met goede parkeergelegenheid en voorzieningen

Ontbijt was prima en uitgebreid. Kamers kwalitatief goed, wel gedateerd.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

prima voor 1 of 2 dagen

vlekken op vloerbedekking in de gangen en op de kamer

prima kamers; goed ontbijt; een paar minuten lopen naar de binnenstad

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Zeer schone kamers.

Prijs aan de hoge kant voor een 3 sterren hotel.

Zeer schone kamers. Locatie aan het centrum. Mooi voor kerstmarkt

• Beoordeeld op: 10 december 2017

prima verblijf dicht bij de Lamberti Kerstmarkt

kamer was netjes en schoon

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Kamer versleten tapijt, slecht afgewerkt, relatief duur duys

Kamer versleten tapijt, slecht afgewerkt, relatief duur duys

Heerlijk verblijf in een mooie stad met leuke kerstmarkt.

Heerlijk ontbijt, prima kamer. Heerlijke bedden en zeer centraal gelegen!! Gratis parkeren bij hotel.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

De locatie dicht bij t centrum.

Veel herrie met raam open slapen bijna onmogelijk. Hoofdkussens waardeloos te plat.

De locatie dicht bij t centrum.

Voor zeer velen aan te raden

Het ontbijt was zeer zeer goed. De kamer was proper

Het is sterk verouderd en het ontbijt stoppen ze te vroeg met bijvullem

• Beoordeeld op: 1 november 2017

De badkamer was erg gedateerd.

De badkamer was erg gedateerd.

Prima ontbijtbuffet.

Prima ontbijtbuffet. Tweepersoonskamer voor 1 persoon, heel prettig. Vriendelijk personeel, goede service. En zeer centraal gelegen.

mooie lokatie vlak bij het centrum.

Douche in de badkuip

Rustige kamer, aardig personeel

prima lokatie

Hotel kamer interieur was verouderd.

Prima locatie, aan de rand van het centrum.

Zeer uitgebreid ontbijt, aan rand oude stadsgedeelte

nogal drukke weg aan voorkant met geluidshinder

Zeer uitgebreid ontbijt, aan rand oude stadsgedeelte

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Ik arriveerde toen receptie al gesloten was maar alles was...

Ik arriveerde toen receptie al gesloten was maar alles was keurig geregeld.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Prima locatie

Beetje verouderd allemaal

Locatie is prima vlak bij het centrum van de stad

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

De ligging is perfect.

De ligging is perfect. Kamers zijn schoon.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

prima hotel in centrum met parkeren voor een redelijke prijs.

lekkage toilet dus natte badkamervloer, en de haardroger functioneerde niet

kamer was prima.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

De plek in de stad met goede parkeergelegenheid

WiFi werkte niet

De plek in de stad met goede parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prive en veilig parkeeren met een bestelwagen was ook...

Prive en veilig parkeeren met een bestelwagen was ook mogelijk. Heel dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Voor een weekendje Oldenburg een prima hotel, in het centrum van de stad.

Geen

Perfecte locatie t.o.v. het centrum en prima parkeerplek bij het hotel. We konden 's ochtends na aankomst direct al parkeren.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Het gehele plaatje was voor ons ideaal

Kort bij winkelcentrum

Geen gezellige bar

Kort bij winkelcentrum

Goed hotel dicht bij het winkelcentrum en kerstmarkt

Kamer tegenover de lift en naar de straat is niet aan te bevelen

Prima schone kamer

Goede slaapgelegenheid direct tegen het centrum van Oldenburg aan.

DE locatie direct tegen het centrum aan.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Ontbijt was prima

De bedden en de vloerbedekking waren niet optimaal.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Prima hotel;je loopt zo de stad in. Auto achter geparkeerd. Kan niet beter!

In hotels is het (praktisch) altijd te warm!

Het ontbijt was perfect!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Hotel Antares Oldenburg

Erg warm op de kamer en bed was doorgelegen. Kussens te dun.

Uitgebreid ontbijt.

Goed hotel voor die prijs

De bedden waren hard

Het ontbijt was goed en de locatie ten opzichte van het stadscentrum was prima

Ontbijten

Ontbijten

• Beoordeeld op: 11 december 2016

De vloerbedekking was vuil .Voor het bed op kamer 401 allemaal grote vlekken.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Dichtbij het centrum

Ontbijt niet berekend op aantal gasten

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Het personeel was ontzettend vriendelijk.

Wij vonden wel dat het hotel aan de dure kant was. Wij betaalden 75 euro per nacht, en dat was zonder ontbijt. Ontbijt was pp 10 euro. Dat zijn we niet echt gewend van hotels in Duitsland, meestal zijn we rond 70 euro kwijt incl. ontbijt. We zaten op de 4e verdieping en de wifi werkte daar niet. Maar al met al komen we hier zeker terug!

Het personeel was ontzettend vriendelijk. Geen moeite was teveel. We kwamen op een avond erg laat in het hotel, we hadden de code gekregen van de deur en dat verliep prima. We waren onze tandenborstels vergeten, toen zagen we dat er op de balie een mandje stond waarin o.a. wegwerptandenborstels lagen. Super! Ook het (gratis) parkeren op eigen terrein was heel erg fijn.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Locatie dicht bij centrum, gratis parkeren en goede (snelle)...

straatlawaai bij open raam, maar na 10 minuten ben je er aan gewend en lig je er niet meer wakker van.

Locatie dicht bij centrum, gratis parkeren en goede (snelle) Wifi verbinding zelfs op 5e etage. Ontbijt uitgebreid en verzorgd.

• Beoordeeld op: 27 januari 2016

Locatie is super, loopafstand van centrum.

Niet echt min punt, maar hadden toch gehoopt op 2 persoonsbed (waar we om vroegen) ipv 2 losse bedden. Verder rook kamer een beetje muf, net alsof er gerookt was. Niet hinderlijk genoeg om melding van te maken.

Locatie is super, loopafstand van centrum. Gratis parkeergelegenheid bij hotel.

Er zijn ook 26 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Antares