Beoordelingen over Hotel & Apartments Zarenhof Berlin Prenzlauer Berg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schönhauser Allee 140, 10437 Berlijn, Duitsland

Prima bed. Wat kleine kamer(s). Slechte wifi (niet ideaal voor zakenreis).
    • Comfort Kamer

Voor 'n zaken reis prima te doen. Bed is prima. Badkamer is wat krapjes. Maar wat mij heel erg stoorde was de wifi niet nauwelijks of niet werkte. Om mijn zaken te doen heb ik daarvoor data bundel moeten aankopen om goed internet te hebben. Ook vind ik voor grote van de gehele kamer de prijs iets te hoog liggen. Er was maar een raam waar natuurlijk licht naar binnen kwam. Was deze op kon iedereen naar binnen kijken.

De ligging is erg fijn. Echt rustig omdat het hotel in een binnenplaats zit. Maar als nog redelijk centraal van de stad. Met een metro en vele verschillende trams die voor de deur stoppen.

Ideale locatie
    • Comfort Kamer

Wij hadden een kamer met tweepersoonsbed geboekt. Dit 'tweepersoonsbed' bestond uit twee losse bedden, die tegen elkaar aan waren geschoven. Dat was niet erg comfortabel. Verder vonden wij het jammer dat er geen gezamenlijke ruimte met bar in het hotel aanwezig was. Bovendien bevond de receptie zich buiten het hotel - weliswaar direct naast de ingang van het hotel, met vriendelijk personeel en altijd open, maar dat zorgde in het hotel soms (vooral 's avonds) voor een desolaat gevoel.

Dit hotel bevindt zich in één van de gezelligste buurten van Berlijn, dichtbij de U-Bahn en met talloze drink- en eetgelegenheden om de hoek. Onze kamer was erg ruim en had een grote, hygiënische badkamer en een breed balkon. In de kamer was ook een keukentje aanwezig. Wij hebben daar zelf geen gebruik van gemaakt, maar ik kan mij voorstellen dat anderen het handig vinden. De perfecte locatie en goede hygiëne van dit hotel maken dit toch wel een ideale verblijfsplek in Berlijn.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Toch een aanrader, met name locatie, station, winkels, eettentjes die qua prijs goed zijn.
    • Comfort Kamer

Te weinig invalide parkeerplekken in de buurt. Ik heb reuma en kan niet ver lopen.

De locatie. Keurig, ook de tuin netjes, alleen de containers een doorn in het oog. Eettentjes links en rechts en overal dichtbij.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Heerlijk verblijf in Berlijn!

Het deluxe 4-persoonsappartement is eigenlijk een kleine kamer met een keukenblok met tafeltje, een 2-persoonsbed en een bedbank, allemaal in 1 ruimte. De bedden lagen oncomfortabel en de bedbank kraakte enorm.

Het hotel ligt in een gezellige wijk met genoeg winkels en eetgelegenheden. De locatie is zeer gunstig en ligt op een paar 100 meter van het metrostation, waardoor je snel op alle verschillende pleinen in Berlijn komt. De kamer was schoon en je kreeg iedere dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Schoon, goede kamers, goede ligging.
    • Comfort Kamer

Enkel het personeel in de ontbijtzaal was niet echt vriendelijk. Alle anderen waren dat wel. Had verwacht dat er iets van een barretje zou zijn, maar er stond een drankautomaat in de gang beneden.

Uitgebreide ontbijtkeuze. Ligging in levendige buurt met winkels, bars, restaurants en rechttegenover metrostation. Schoon. Goed uitgeruste kamer en badkamer. Behulpzame mensen aan de receptie.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

2 prima kleine( maar ruim genoeg) studio's, goed bed en...
    • Superior Appartement (2 volwassenen)

2 prima kleine( maar ruim genoeg) studio's, goed bed en badkamer, koelkastje en heerlijk balkon met uitzicht op binnentuin waar het opvallend rustig was qua geluid tov drukke weg waaraan receptie ligt.

Fijn hotel!
    • Comfort Kamer

De kamer was wel erg klein

Fijne locatie en een erg schone kamer. De bedden waren ook heel comfy. Lekker rustig ook aan de binnenplaats.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Fijn hotel op een heerlijke locatie om Berlijn te ontdekken

De kussens zijn waardeloos

De ligging is perfect

lokatie

kamer erg gehorig € 12, voor ontbijt is te duur voor wat geboden wordt

lokatie

Heerlijk rustige plek, veilige voor je eigen fietsen
    • Deluxe Appartement (2 Volwassenen)

Heerlijk rustige plek, veilige voor je eigen fietsen

Comfortabel hotel op een goede lokatie.

Geen centrale receptie

Goede bedden

locatie

locatie

Goed locatie. Vriendelijk personeel
    • Deluxe Appartement (4 Volwassenen)

Had iets beter gerenoveerd kunnen zijn

Locatie top. Naast metro

• Beoordeeld op: 9 december 2016

uitstekend appartement. Ik kom vaak in Berlijn, maar dit is de beste locatie in tien jaren
    • Superior Appartement (2 volwassenen)

Personeel was zeer vriendelijk Ontbijt perfect

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

De locatie is ideaal: metro voor de deur maar lopend naar...

De keukenspullen vielen tegen.Onvoldoende bestek, maar we hebben ons er wel mee gered. Als we gevraagd hadden, hadden we vast meer bestek gekregen. Er zijn een magnetron en 2 kookplaatjes maar het nodigt niet uit tot echt koken. Proef ook de wereldberoemde curryworst bij de metro ingang. Supermarkt op 200m met heerlijke broodjes (bij de kulturbrauerei). Wij sliepen met z'n 3-en op 1 kamer. Dat ging prima. De slaapbank zou geschikt moeten zijn voor nog 1 persoon erbij maar dan wordt het wel erg krap. Ontbijt niet geprobeerd vanwege de prijs.

De locatie is ideaal: metro voor de deur maar lopend naar het centrum is ook heel goed te doen. Ook dichtbij het Mauerpark en het muurmuseum in de Bernauerstrassse. De receptie zit aan de straat maar voor het hotel ga je naar een binnenplaats waaraan de hotelkamers liggen. 's Ochtends word je dus wakker van de vogels en niet van straatlawaai. Parkeren kan op straat (10 euro) of in de luxe parkeergarage (15 euro per dag). Onze kamer werd iedere dag gezogen, bedden werden opgemaakt en badkamer werd opgefrist. Na 3 nachten bedverschoning. Wifi is gratis en was tijdens ons verblijf (meivakantie) goed

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Rustig centraal gelegen hotel met een uitstekend...

Waterkoker op de kamer met een theezakje zou prettig zijn. Juiste informatie van receptie aangaande het parkeren is ook prettig. Wij hadden de eerste avond direct een parkeerboete.

Rustig centraal gelegen hotel met een uitstekend ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Ligging is gunstig (leuke omgeving naast de U- bahn).

Ligging is gunstig (leuke omgeving naast de U- bahn). Ruime kamer, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, geen lawaai in de nacht (erg belangrijk).

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Ligging is uitstekend op kruispunt openbaar verboer.

Kamers bovenste verdieping aan lange zijde hebben twee losse bedden oner een dakraam. Dat wordt niet vermeldt. Als ik die beoordel valt het eindbedrag slechter uit

Ligging is uitstekend op kruispunt openbaar verboer. Ontbijt royaal met veel keuze.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

De locatie is fantastisch als uitvalsbasis voor een...

De bedden voor de kinderen waren ronduit slecht. Onze kinderen zijn 16 en 14 en dan is een slaapbank van 120 breed echt te krap. De keuken was uiterst mager uitgerust. De knoppen van de kookplaat ontbraken en er was maar 1 pan en 1 koekenpan. Ook was er niet 1 goed scherp mes. De tafel in de keuken is echt te klein voor een gezelschap van 4 man.

De locatie is fantastisch als uitvalsbasis voor een stedentrip Berlijn. Het hotel ligt aan de U-bahn, maar door de binnentuinen heb je geen last van het drukke verkeer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Het appartementenhotel is gunstig gelegen recht tegenover...

Het was meer een kamer met een klein keukenblokje dan een appartement. Er was geen lounge o.i.d.

Het appartementenhotel is gunstig gelegen recht tegenover een U-baan station en in een gezellige wijk. De appartmenten zijn schoon en de bedden comfortabel. Een uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Lekker rustig, gunstige ligging

Het bed en de douche

Lekker rustig, gunstige ligging

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Prima service.

Prima service. Prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

De vele verschillende buurten met eigen karakter.

De vele verschillende buurten met eigen karakter. Hierdoor is er rondom het hotel ook genoeg te zien en beleven.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Locatie, rustig hofje

WiFi werkt niet vanaf 4e etage (chef onderkent probleem niet)

Locatie, rustig hofje

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Kamer mer balkon, ontbijt, lokatie

Kamer mer balkon, ontbijt, lokatie

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

De rust en de ligging

Bedden en matrassen mogen iets breder.

De rust en de ligging

• Beoordeeld op: 23 januari 2015

Zeer goed ontbijt.

Bed was smal, ben uit bed gevallen. Kon moeilijk op staan.

Zeer goed ontbijt.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.