Beoordelingen over RS Apartments am Kadewe Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Nürnberger Str. 32, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10789 Berlijn, Duitsland

• Betaald WiFi

3,9

de Locatie
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

We reisden samen maar konden maar 1 set sleutels krijgen De wifi router bleek niet aanwezig, we reisden aan op woensdag en vertrokken een woensdag later, we hebben op vrijdag nog gehoord dat een nieuwe op kantoor geleverd kan worden maar wij hebben de hele week geen wifi gehad. Het appartement was vies we hebben zelf de vloer maar gedweild. De buren hadden midden in de nacht lawaai waarna andere buren weer op de verwarmingspijpen gingen slaan. De beneden buren hadden lekkage van de douche, de huismeester kwam en heeft de afvoer schoongemaakt, daar kwam heel veel smerigs uit... Er is een balkon maar op het balkon geen stoel of tafel... Het appartement staat beschreven als kopie tekst advertentie:Het RS Apartments bevindt zich in een rustige zijstraat van de wijk Schöneberg. Maar het appartement ligt op een druk kruispunt dat heel veel lawaai heeft, door optrekken en remmen van verkeer en minstens 1x per uur een sirene omdat het aan een druk kruispunt van doorgaande wegen ligt... De gordijnen sluiten niet, en het interieur is aftands de foto's getoond bij de boeking [we hebben ze opgeslagen] zijn niet van het appartement zelf]. De badkamer, er was een douchegordijn dat veel te lang was en zo was vastgemaakt dat het ook het putje in het bad afdekte als je ging douchen.. niet optimaal. De spiegel was gebroken..

de Locatie

Matig verzorgd appartement met een prettige ligging supermarkten en goed restaurant op korte afstand
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

Contactpersoon van de appartementen kwam bijna een uur later dan afspraak hij zei dat hij het heel druk had. Hij maakte ook een gehaaste indruk. Verschillende spullen in het appartement werkten niet waaronder de kookplaten, fohn en koffiepot( glas) zaten een aantal barsten in. Bedden waren vrij zacht en hadden neiging tot kuil. Ook vind ik 5 p.d voor Wi-Fi best veel. Appartement was met Franse slag schoon gemaakt.Lift was de 5 dagen dat we er ware defect. Flink wat trappen lopen

De ligging was fijn goed alles bereikbaar. Dat maakte wat goed.

Volgende keer geen booking . Com
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - B

Appartement werd gecanceld op het moment dat we al in U bahn zaten. Na een slecht telefoongesprek op weg naar een ander appartement , wat 1 1/2 uur duurde.

voldoende met tekortkomingen
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

De afvoer van de badkuip lekt. de wastafel was verstopt. het keukengerei is aan de zeer magere kant. wat meer glazen, en dergelijke zouden zeer welkom zijn.

de locatie was uitstekend. het trappenlopen naar de derde verdieping was iets minder maar dat werd vergoed door de locatie.

Toplocatie met zeer matige voorzieningen
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - B

De schoonmaakster kwam op de tweede dag van ons verblijf en zei dat ze alleen Russisch kon. Vervolgens gebaarden wij dat ze binnen kon komen, ze schudde en zei "naah". Verder hebben we haar nooit meer gezien en is het appartement tijdens ons gehele verblijf nooit schoongemaakt. De WC lekt; douchegordijn is vies, oud en verknipt; het matras is in het midden helemaal ingezakt. Gelukkig waren wij niet groot, maar voor mensen met een redelijk gewicht is dit bed zeker niet verantwoord.

De locatie was top!

Goed geslapen
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - B

Achterstallig onderhoud van het appartement. Likje verf, nieuw douchegordijn, wc bril en vitrage maken dit appartement meteen een stuk aantrekkelijker.

voor locatie ruim voldoende appartement onvoeldoende

appartement was schoon maar zeer gedateerd, anders dan foto's deden geloven, geen goede ventilatie mogelijk en toilet was aan vervanging toe evenals raambekleding.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Een ruim appartement. Prettig verblijf gehad.

De bedden

Het appartement was prima. Maar ; de bedden vallen tegen . De lattenbodems breken regelmatig. Jammer ! Hier moet echt iets een gebeuren! Een heel bed is toch een basisvoorwaarde.

historische en indrukwekkende stad in een appartement dat goed, rustig gelegen maar centrale plek.
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

We moesten bij aankomst ruim 2 uur wachten op de persoon die onze kamer opende. Aangezien het een appartement is en er niet een receptie aanwezig is moet je iemand bellen die jou het appartement opent en je de sleutel geeft. Deze persoon was voor ons niet te bereiken en hebben we d.m.v. bellen met booking.com eindelijk onze sleutel gekregen.

Het appartement was goed, lekker ruim en een eigen plekje. Op 5 minuten loopafstand van het centrum bij KaDeWe. Daar is het 's avonds erg druk en daar vind je veel restaurants, barretjes etc. Daarnaast ben je binnen een minuut bij de Ubahn.

Berlijn prima, apartement erg basic en niet helemaal schoon
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

Alles in het apartement redelijk gedateerd. Het kan een likje verf gebruiken. In de keuken weinig spullen en niet schoon. De bovenbuurman/buurvrouw liep de hele avond rond. Apartement is erg gehorig.

De ligging vh apartement is prima voor een stedentrip naar Berlijn. De U-bahn ligt naast het apartement, KaDeWe, gedachtniskirche en dierentuin op loopafstand. Bedden heel goed

Berlijn is een heerlijke stad om te zijn met vriendelijke mensen
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

ik wil niemand dit appartement aanraden, het is basis, kamervloer oud en versleten, wij wilden niet met onze bloten voeten hierop lopen, bank is stoffig en vies, gordijnen hangen los. dit appartement is echt aan een grondige renovatie toe.

de ligging van de locatie is zeer goed om de stad te zien. Bedden, beddengoed en handdoeken oké,

Berlijn bezoel
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

Enige was beetje jammer was dat de houder van de douche kop los zat waardoor je de douche kop niet kon ophangen . En dat het linkerbed de lattenbodem niet goed van was . Hierbij lagen er 3 latten haaks op de andere en dat voelde je wel ook waren meerde latten kapot. Geen ramp goed geslapen .maar echt heel lekker lag dat niet .Zou eigenlijk vervangen moeten worden .

Ligging .Opzicht was het prima zag er netjes uit . De host was super aardig en erg behulpzaam . Complimenten aan deze man. En de eigen parkeerplaats was erg prettig

Ligging appartement goed, maar verder héél sober.
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

Emails en SMS-en werden niet beantwoord. Het was een heel gedoe om de sleutel te pakken te krijgen. Het was een appartement waar een blind paard geen schade aan kan richten. Er was heel weinig inventaris. (2 pannen voor een 4-pits fornuis, waarvan één pan een kleine kromme koekepan was waarvan een deel van de tefloncoating eraf geschuurd was). Het appartement was sleets en matig schoon.

De centrale ligging

Vies en veel achterstallig onderhoud
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - B

Eenvoudig en goedkoop, maar zeer slecht onderhouden. Het eerste appartement die we kregen had een kapot bed, tafel en wc bril en de wc spoelde ook helemaal niet goed door. Nadat we hierover gebeld hadden duurde het een uur voor we een ander appartement in hetzelfde gebouw kregen. Dit appartement was ietsje ruimer en ietsje beter. Het bed, de tafel en de wc waren in elk geval heel, maar ook hier was het een en ander defect en veel achterstallig onderhoud. Het servies was niet schoon, het koffiezetapparaat half kapot. De helft van de lamellen ontbrak en de andere helft die er nog hing was ook niet veel soeps. De spiegel in de badkamer was kapot, de kraan kompleet verkalkt waardoor er maar een pisstraaltje uitkwam. De badkamerdeur was gerepareerd met plakband en het douchegordijn was ontzettend vies. De deur naar het balkon moest je heel voorzichtig dicht doen want het hout was al helemaal gebarsten. En er stond nog een volle asbak op het balkon. De ruit in de achteringang was kapot net als die van het kleine liftje. Al met al een heel slechte ervaring en wij boeken nooit weer bij deze mensen!

Vlak bij de Kurfürstendamm

Een slecht onderkomen vlakbij KaDeWe, Booking.com onwaardig!!!
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

RS Apartments am Kadewe is eenmalig maar nooit weer. Wat was dit een tegenvaller. Allereerst moest je een uur voor aankomst bellen, dat hadden we gedaan maar daar had meneer geen boodschap vanaf 16:00 uur is het inchecken. Dus wij maar 2 uur wachten, even voor 4 uur kwam er een sms dat de eigenaar om 16:45 uur bij de kamer is. En dat was hij maar omdat we niet de eersten waren moesten we nog een half uur in de regen wachten. En toen wij aan de beurt waren was de kamer nog niet schoongemaakt. Dus tegen 17:45 uur was onze kamer klaar. En toen kregen we een andere kamer in een ander gebouw op de 4de verdieping zonder lift. De kamer was zeer sober en Booking.com onwaardig.

De locatie was is maar dan heb ik ook meteen alles gezegd.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Fijn appartement op goede locatie
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - B

Het is wat duur om €5 per 24 uur voor WiFi te moeten betalen.

De locatie is top, vlak naast de metro en op loopafstand van de Kurfürstendamm. Ook kan je om de hoek lekker ontbijten (als je het niet zelf wil maken).

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Vies appartement, maar goeie locatie!
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

De foto's zijn totaal niet geloofwaardig. Het appartement is veel kleiner dan verwacht. Ook helemaal niet netjes. Het was een moeilijke communicatie met de persoon van het appartement. We spraken op voorhand af om 12u aan het appartement, toen we er waren nam hij zijn telefoon niet meer op. Uiteindelijk konden we er pas in na 17u. Er is ook nauwelijks materiaal in de keuken beschikbaar, bestek en borden zijn er nog net. We hebben wel eerst alles heel goed afgewassen, want het was heel vuil! Ik zou niet meer terugkeren naar dit appartement, maar wel naar Berlijn! Wat een topstad!

Het was een uitstekende ligging, dicht bij metro etc. De prijs-kwaliteit valt ook goed mee, €88 voor 2 nachten, 2 personen dat vind je nergens anders. Het was een goed bed, gelukkig waren de lakens wel proper. En ook tof meegenomen dat er gratis wifi was.

Als je tegen wat viezigheid kan dan, gezien prijs en locatie OK, anders niet doen

Hygiëne

Slechte afwerking

Rustig gelegen

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

3,0
    Vooral niet naar toe gaan!
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

Niet schoon, oud, geen gordijnen, wel kapotte lamellen, zeer gehorig, donker

Het bed en zelfs dat kraakte nog

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

5,5
    Als je niet teveel eisen stelt prima locatie voor een lage prijs
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

Oud douchegordijn voor douchen in het bad. Douche hing ook veel te laag. Keukeninventaris erg summier.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

moeilijk te vinden
    • Appartement met 1 Kamer en Balkon - A

waren geen gordijnen en het was erg slecht onderhouden

de ligging

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Goede plek om de stad te ontdekken

Twee pita elektra kookplaat

Goede ligging

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prijs kwaliteit - zeer goed

Te weinig keukengerei

De ligging !

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Het was een mooi, simpel en schoon appartement, precies goed.

Lattenbodem van het bed zat niet helemaal goed.

Het was een mooi, simpel en schoon appartement, precies goed. op loopafstand van het centrum, veel eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

De omgeving was super

De wifi werkte niet, dagenlang heeft een meneer ons genegeerd omdat we ons geld terugwouden. Gelukkig heeft iemand anders ons geld komen teruggeven de laatste dag.

De omgeving was super

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Niets alles viel tegen

Alles had beter gekund, de douchekop was kapot, het bestek was vuil, de zetel was vies, de bedden trokken op niets, de buren waren heel onvriendelijk, het was een echt krot!!!!

Niets alles viel tegen

• Beoordeeld op: 16 april 2016

Locatie naast een metro station.

Erg klein, anders dan op de foto's. Douche kon je niet onder staan heel laag en geen koffiezet apparaat die stond wel op de foto. WiFi deed het niet.

Locatie naast een metro station. Goede parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 13 april 2016

De locatie was uitstekend!

Appartement zat halve bak in elkaar. Gaten in deuren en vloeren, gebroken spiegel en een douchekop die je vast moest houden met douchen omdat je er niet onder kon staan. Verder was al het servies en bestek vies.

De locatie was uitstekend! Metro en trein zo dichtbij zodat je alle kanten op kon in Berlijn.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Het is vrij simpel, maar meer moest het voor ons niet zijn.

Er stond nog een vuile pan in de oven toen we aankwamen. En de check-in was chaotisch verlopen omdat er niet van te voren was afgesproken hoe of wat.

Het is vrij simpel, maar meer moest het voor ons niet zijn. De slaapbank sliep heerlijk! Er was een waterkoker en een haardroger voorzien.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Prima locatie.

Het bed was niet goed! Matige kwaliteit. Keuken niet compleet. Badkamer onhandig ingedeeld en klein. Niet echt 2015!

Prima locatie. Gezellig appartement

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Locatie en bad aanwezig was ok

Het appartement was anders dan op de foto's/ Kapotte lamp en plank boven wastafel ontbrak/ douchekop kon niet hangen/ in kamer lamellen waar delen aan ontbraken/ Vies bestek in keukenla/ kapotte kurkentrekker, slechts 2 glazen aanwezig (geen wijnglazen) Zie foto's

Locatie en bad aanwezig was ok

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

Dicht bij U bahn en winkels.

Staat van onderhoud, moet nodig gerenoveerd worden. Scheur in vloerbedekking, gordijnen stuk. Douchestang stuk. Water stoppen afwezig.

Dicht bij U bahn en winkels. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Locatie en uitstekende matrassen

we hebben voor 4 dagen WIFI betaald. heeft echter niet gewerkt. hebben ook om terugbetaling gevraagd,is nog niet gebeurd

Locatie en uitstekende matrassen

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Dichtbij centrun.

Appartement is op "creatieve" wijze gefotografeerd en de foto's geven dus een onrealistische voorstelling. Gelegen op de 5e verdieping tussen gewone huurappartementen van Berlijners. Drukke weg en kruispunt waar veel lawaai vandaan komt, elk uur wel een passerende ziekenauto. Prijs kwaliteit is ver te zoeken en voor het geld wat ik heb betaald had ik ook in een redelijk hotel kunnen verblijven. Geen parkeergelegenheid, alleen langs de weg (betaald), geen wifi, het lijkt een particulier verhuurd appartement.

Dichtbij centrun.

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

De locatie is top, lekker dicht bij het centrum.

Het appartement zag er op foto mooier uit dan dat het in werkelijkheid was. En het bed was erg gammel.

De locatie is top, lekker dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

4,0
    Vlakbij het treinstation.

Het verblijf had niet genoeg handdoeken en de douche was kapot. Nadat ik dit gemeld had, was mij beloofd dat deze vervangen zou worden, maar dit is niet gebeurd.

Vlakbij het treinstation.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

vlak bij metro, winkels, in centrum

omdat de appartementen zich in een woonlocatie bevinden heb je ook met buren te maken die blijkbaar geen geluid van anderen kunnen verdragen, parkeren was ook lastig omdat bij het naastgelegen hotel steeds werd gezegd dat je daar niet kon parkeren terwijl er wel parkeerplaatsen beschikbaar waren

vlak bij metro, winkels, in centrum

• Beoordeeld op: 25 april 2015

Locatie centraal in de buurt van de Universiteit, KaDeWe en...

Het appartement was snel afgewerkt. Zeer oud allemaal gecamoufleerd met slordig, haastig schilderwerk. Serviesgoed, pannen en bestek waren ten hoogste van camping gehalte. Zeer kleine badkamer en krappe toilet. Niet geschikt om gasten uit te nodigen.

Locatie centraal in de buurt van de Universiteit, KaDeWe en zeer nabij metro station(s).

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

De Locatie

Douche-slang en ophang waren kapot. Weinig glazen.

De Locatie

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

4,0

Het bed de ruimte op de foto veel Groter

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Winkels;

Winkels; Restaurantjes en ondergrondse dichtbij

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Dicht bij de metro.

de derde persoon sliep op een keiharde slaapbank..

Dicht bij de metro.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van RS Apartments am Kadewe