Beoordelingen over Appartements am Park Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Herbert-Hellmann-Allee 19-21b, 79189 Bad Krozingen, Duitsland

#19 van de 27 hotels in Bad Krozingen

Gebaseerd op 101 beoordelingen over dit appartement

Ruim appartement voorzien van alle comfort.
    • Appartement met 2 Kamers

De parking in de garage kan enkel gebruikt worden voor auto's lager dan 1.50m owv liftsysteem. De eigenaar heeft wel voor een oplossing gezorgd. Het dorp lijkt wel overspoeld door klinieken en dokters. De mensen die je ontmoet in de buurt en in de thermen zijn overwegend bejaard en minder valide. Dit gaf ons geen vakantiegevoel.

Ruim appartement voorzien van alle comfort. Zelfs keukenhanddoeken waren voorzien. Overal waren rolluiken waardoor de hitte gemakkelijk kon buitengehouden worden (er was geen airco). Goed onthaald met alle nodige informatie. Het appartement ligt in een zone met veel groen . Vlakbij de thermen, waarvoor je gratis toegang krijgt vanaf 4 overnachtingen. Vlakbij het station, niet zo ver van Freiburg. Door de Konuskaart (gratis voor toeristen) is alle openbaar vervoer gratis.

compleet appartement op prima locatie. Heel prettige ontvangst met uitleg.
    • Eenkamerappartement

Zou ik echt niet weten. Het is een appartementengebouw dus heb je buren. Geen last ondervonden.

We werden gastvrij en enthousiast ontvangen. Onze auto is iets meer dan 150 cm hoog en kon daardoor niet in de garage onder het complex maar ons werd een parkeerplek aangeboden bij de Info vlakbij. Het appartement is volledig ingericht en een ontbrekende spatel werd onmiddellijk aangevuld. Bedden prima. Alles heel schoon. Fijn om op het balkon te zitten. Tegenover het complex is een park van 40 hectare met heel bijzondere planten en bomen en sportmogelijkheden. Het centrum is vlakbij evenals het station waar de perrons per lift bereikbaar zijn. Ga zo spoedig mogelijk na aankomst naar de Info die vlakbij in het park is en ga met je gastenkaart de KONUS-kaart en een kortingenboekje ophalen. met de KONUS-kaart kan je in heel het Zwarte Woud met trein en bus gratis reizen. Wij hebben onze auto zes dagen niet gebruikt. Naast het station een prima wijnhandel met Nobling en Gutedel van hoge kwaliteit. ( 10% met kortingbon ) De voorbereiding van het verblijf wordt uitgebreid per internet geregeld. Van de keukenapparaten zijn handleidingen voorhanden. Er is een lift tot in de garage en dat is makkelijk bij in- en uitpakken. Kapper in het complex. Zwembaden en wellness vlakbij evenals restaurants. Prima bakker in centrum van Bad Krozingen.

Het bed was goed
    • Appartement met 2 Kamers

De temperatuur in het appartement was vreselijk warm. Ook nog na veelvuldig luchten bleef het erg warm

Het bed was goed

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Ruime huiskamer.

Er was geen vaatwasser en er was geen buitenlamp op ons terras aanwezig. Ook moesten wij betalen voor de parkeerplaats omdat onze auto helaas niet in de ondergrondse parkeergarage kon.

Ruime huiskamer.