Beoordelingen over Appart-Hotel Bad Godesberg Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Schlehenweg 6, Bad Godesberg, 53177 Bonn, Duitsland

#12 van de 23 vakantiewoningen in Bonn

teleurstellend
    • Appartement met 1 Slaapkamer

x mijn 2e, rechtstreekse, boeking was slecht verwerkt; 2 zaken relaties moesten 2 nachten op 1 kamer x 2 x maar 1 handdoek gekregen ipv 2 x ontbijt pas om 8 uur in het weekend x onaardige eigenaar

Op zaterdag en zondag is er pas vanaf 8 uur ontbijt. Zeer vervelend als je vanwege een beurs om 7.30 weg moet. Dit was niet duidelijk gemaakt van te voren.

Prima, mooi appartement

Even omhoog fietsen!

Prima, erg goed verzorgd

prijs kwaliteitsverhouding is goed, jammer dat er extra betaald moet worden om je auto te parkeren.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er was alleen douche in het bad (hoge instap) en de toiletruimte is niet echt geschikt voor maatjes 48+

Kamers zijn ruim, schoon en aangekleed.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Ruime appartementen met werkgelegenheid

Ruime appartementen met werkgelegenheid

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Heel ruim,balkon,rustige omgeving.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Heel ruim,balkon,rustige omgeving. Eenvoudig maar alles goed. Overdag beurs in Keulen,heerlijk slapen in Bonn.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Men wou ons naar een ander hotel sturen wegen renovatiewerken. Niettegenstaande ik eerder had laten weten dat we een hond hebben had men daar geen rekening mee gehouden. Uiteindelijk mochten we wel blijven maar kregen een kamer zonder de voorziene faciliteiten. Na aandringen kregen we plots wel de voorziene kamer. Niettegenstaande "hondvriendelijk" hotel volgens de reclame liet het personeel overduidelijk blijken dat ze schrik hadden en zelf vies waren voor ons hondje ?! Uiteindelijk werd ons nog 11 Euro teveel aangerekend (ge kunt het maar proberen, niet ?)