Beoordelingen over Aquis Grana City Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Büchel 32/ Buchkremerstr., Aachen Mitte, 52062 Aken, Duitsland

#8 van de 41 hotels in Aken

Hotel op toplocatie maar geen 4 **** waardig.

Over de gehele lijn (bij telefonisch contact met het hotel, het kamerpersoneel, het personeel bij het ontbijt .. tot het uitchecken aan de balie) bijzonder onvriendelijk personeel. Het lijkt er op dat ze daar allemaal werken met de gedachte van : het zijn maar toeristen .. morgen krijgen we weer anderen. Wij hebben vooraf het hotel gecontacteerd met de vraag naar aan roldstoelvriendelijke badkamer. Er werd ons per e-mail gemeld dat enkel de douche niet met de rolstoel toegankelijk was. Wat bleek .. de rolstoel kon met moeite de badkamer binnen. Het toilet was vanuit de rolstoel niet te bereiken en ook op het gelijkvloers is geen toilet voor mindervaliden in rolstoel. Dan zet je ook niet op de website dat het hotel aangepast is voor mindervaliden !! Er was ook een single- room geboekt .. de daarbij horende badkamer was op maat van kabouters gemaakt. Piepklein en met een toilet waarbij je bijna op de grond zat. Douche was wel ok. Samenvattend : Het hotel verdient geen 4 sterren ! Op vlak van klantvriendelijkheid een scoren van 3/10.

Hotel zeer goed gelegen (Op 100m van de Aachener Dom). Lekker en verzorgd ontbijt.

Zeer prettig verblijf in een relaxte stad die uit alle poriën geschiedenis ademt.

De TV op de kamer functioneerde niet (wk-voetbal) en men beloofde daar iemand voor te sturen maar dat gebeurde niet. Jammer vanwege de belofte!

De hoffelijkheid van de meeste mensen bij receptie, het ontbijt en de ligging pal in het centrum bij de dom. Alles was schoon en verzorgd.

.er nog “kein Signal”. Verder goed hotel.

Lawaai van buiten in de nacht. Ramen open was nodig, want geen airco. De straten beneden werken als een klankkast. Dat is de prijs voor de ligging in/ vlakbij de altstadt. Airco zou dit probleem kunnen verhelpen. De kamers en badkamer zijn wat klein. De TV liet het afweten en de receptioniste zei, dat er overal storing was. Maar een dat later was

Fijne ligging vlakbij altstadt.

Heerlijk weekend gehad.

De prijzen aan de bar vond ik nog wel wat aan de prijzige kant.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers en niet het idee dat je er alleen was. En zo heerlijk in het centrum en zeer schone en ruime kamer, bovendien geen vloerbedekking maar vinyl of laminaat, zeer hygiënisch. Volgende keer boek ik zeker weer dit hotel!

Voor een citytrip naar Aken een geweldige keuze!!

Een absolute aanrader voor een citytrip naar Aken. Midden in het centrum, uitstekende kamer, goed ontbijt, parkeren geen enkel probleem.... en dat alles tegen een heel schappelijke prijs, dus een dikke 10.

Mooie locatie in het historisch centrum van Aken.

Koffie stond bij het ontbijt in thermoskannen klaar op de tafels.

Een comfortabel hotel met een zakelijke uitstraling. Op een hele mooie centrale locatie. Prima ontbijt.

Goed hotel in het centrum van Aken.

De verbinding tussen het hotel en de parking: men moet eerst aan de receptie vragen om de poort open te doen; men moet de bagage de helling opsleuren want er is geen rechtstreekse verbinding met het hotel (ik heb die in ieder geval niet gezien). Eenmaal boven moet men het hotel weer rondlopen om aan de voorkant het hotel binnen te kunnen. Dit is niet handig.

Lekker en ruim ontbijt; rustige kamer; vriendelijk en meertalig personeel; knal in het centrum op enkele minuten van de prachtige Dom en het historisch centrum; heel veel eetgelegenheden in de onmiddellijke omgeving. Parking.

Een aanrader.

Jammer dat er geen glutenvrij brood is bij ontbijt. De douche is erg klein en vereist acrobatiek om niks te beschadigen.

Zeer centraal. Nabij de Dom en de Elisebron.

Prettig

De airco werkte niet goed in de kamer dat was wel jammer. Het ontbijt was tot 11.00 uur wij kwamen pas om 10.30 ontbijten en helaas we konden alleen nog de restjes opmaken. Alle tafels waren gebuikt en het personeel was alleen bezig met afruimen waardoor de aandacht voor de gasten werd vergeten. Ik vind dit wel een punt van aandacht ik verwacht tot 11.00 uur ontbijt service te mogen verwachten van een 4 sterren hotel.

Personeel erg aardig en hulpvaardig. Locatie en de mogelijkheid om de auto te parkeren.

Ontbijt was prima.

Slecht geslapen door lawaai in de nacht op binnenplaats. Pratende mensen. Personeel niet vriendelijk. Geen Nederlandse tv zenders.

Ontbijt was prima.

Prima ontvangst voor ons & onze hond.

Prima ontvangst voor ons & onze hond. Zuivere kamers, zeer goed en compleet ontbijt met echt goede koffie. Fantastische ligging met parking vlakbij.

Bezoek familie in Aken.

Op de binnenplaats wordt s'nachts (ook door het personeel?) regelmatig gerookt en hard gesproken. Als het kamerraam openstaat is dat niet heel erg fijn.

Heerlijk ontbijt. Zou prettig zijn om een expresso koffie te kunnen drinken bij het ontbijt in plaats van de zwarte "kannenkoffie" . Hotel Ligt mooi centraal in het centrum met voldoende (betaald) parkeer mogelijkheden. De kamers zijn ruim, licht en schoon. Goede badkamer en mooie douche. Bedden zijn erg goed.

Prima verblijf midden in de stad. Lekker ontbijt en kamers in orde.

De airco deed het niet (vanwege winter seizoen in principe) en raam open was teveel lawaai dus we hebben helaas vanwege te warme kamer niet goed geslapen. Personeel was ook niet super vriendelijk maar ook niet onaardig, gewoon minder behulpzaam als verwacht.

Lekker ontbijt en goede bedden. Badkamer ook schoon en douche was fijn!

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Voor een short stay met sightseeing Aken , uitstekend!

Dat je al het kamerlicht niet tegelijk aan-of uit kon doen. Het aanbod van tv zenders was gering...

Het ontbijt was uitstekend. De kamer zeer goed. De locatie top!

Leuk stadje, heerlijk Duits gegeten in DIV restaurants

Jammer Van bookin.com, tijdens het zoeken zit je op een prachtige kamer met houten vloer, als je de bevestiging krijgt van je boeking heb je gewoon een kamer met vloerbedekking.

Zeer voor herhaling vatbaar.

Alles in dit hotel was keurig verzorgd. Vriendelijke ontvangst, rustige en schone kamer, prima sanitair en goed verzorgd ontbijt. Met mijn vrouw had ik 2 overnachtingen geboekt zonder recht op restitutie. Om persoonlijke redenen moesten we na 1 overnachting vertrekken en we gingen er vanuit, dat we het volledige bedrag moest afrekenen. Echter zonder hierom gevraagd te hebben, werd ons de tweede overnachting niet in rekening gebracht. Dit hadden wij nog nooit eerder meegemaakt en was voor ons een bijzondere geste van coulance en service. Niet alléén om deze reden vinden wij het Aquis Grana City Hotel in Aken een dikke aanrader!

De rust was erg prettig , geen last van gehorigheid van...

De hygiëne was niet voldoende. Stoffig in de kamer en smerig tapijt. Haren van anderen op schone handdoeken.

De rust was erg prettig , geen last van gehorigheid van andere gasten. Het ontbijt is goed verzorgd.

Zeer goed voor herhaling vatbaar!

Ontbijt was heel lekker, alles aanwezig. Zeer goed gelegen. Wij zijn hier reeds tweemaal geweest in november en februari. Ideaal gelegen: winkelen, genieten.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Super hotel in een mooie stad en zeer centraal gelegen; een aanrader.

Helaas ging ik ervan uit dat het ontbijt inbegrepen was en toen werd het nog 28 euro duurder dan had ik net zo goed een duurdere deal kunnen nemen... Dus de volgende keer nog beter opletten, maar we hebben genoten.

Het is een aanrader.

Het Grote 2 persoonsbed bestaat uit 2 aanelkaar geschoven...

Het Grote 2 persoonsbed bestaat uit 2 aanelkaar geschoven bedden. Dus naad in het midden dit viel tegen. Anders dan we geboekt en verwacht hadden (2 persoons comfortkamer)

Parkeergarage van hotel zelf is pikdonker en voelt niet...

Parkeergarage van hotel zelf is pikdonker en voelt niet veilig aan. Tevens duur. We hebben in de parkeergarage tegenover het hotel geparkeerd, voor 1 euro meer per 24 uur. Kosten: 15 euro per 24 uur.

• Business Tweepersoonskamer

10 km. Van Nederland en 1 tv zender npo2 wel 200 andere zenders,erg zwak.flesje water opde kamer, €4,00 inkoop €0,80 asociaal.

Redelijk goed.zondag werd er minder aangevuld.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

uitstekend, dicht bij de winkels en de kerstmarkt, volgend jaar komen we zeker terug

het hoofdkussen zou ik liever wat steviger hebben, nu te zacht

het ontbijt was heerlijk, maar dat wisten we reeds want vorig jaar waren we ook reeds een dagje bij jullie in het hotel, nu hadden we een kamer langs de straatkant deze was wel lawaaierig, vorig jaar hadden we een kamer aan de binnenzijde van het hotel, het bed vond ik wel aan de kleine kant liever een groter bed

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Het hotel is opzich mooi gastvriendelijke
    • Business Tweepersoonskamer

Dat het water en bruiswater en een klein flesje op de kast betalend is wat in de frigo ligt dat is normaal dat het betalend is maar water amai en veel lawaai vanaf 3 uur

Het ontbijd

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Zeer goed gelegen
    • Business Tweepersoonskamer

Op de boeking stond geen vasttapijt op de kamer (belangrijk voor ons), een minibar en koffie en theefaciliteiten op de kamer maar daar was van geen van de 3 iets te bespeuren ...

• Beoordeeld op: 2 december 2017

verder was het verblijf prima en uiteindelijk vriendel;ijk
    • Business Eenpersoonskamer

1: Dat men niet eerlijk om gaat met de geboekte kamer. Die was uiteindelijk gewoon vrij. 2: dat het argument werd gebruikt dat men het mij als alleenreizende comfortabeler wilde maken. Ik had een Businessroom geboekt met dubbel bed en niet een comfortroom met een persoons bedje. Het was mijn eerste weekendje weg ( alleen) na het overlijden van mijn man. U snapt ongetwijfeld dat het een teleustelling is dat men om exploitatietechnische redenen probeerde mij, als alleenreizende,in een andere kamer te plaatsen.

in eerste instantie werd me twee (2) keer een verkeerde, dus niet geboekte kamer aan geboden. onder het mom van gratis upgrade naar grotere kamer. Kamer was 17 ipv 25 vierkante meter en met minder comfort

• Beoordeeld op: 29 november 2017

zoals het hoort :)

Stille, ruime en nette kamer. Uitstekend ontbijt. Ideaal gelegen, in het centrum. De ondergrondse parking van het hotel is optioneel, een openbare parkeergarage om de hoek aan €15 per 24 uur is ook beschikbaar.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Locatie was helemaal goed
    • Business Tweepersoonskamer

Business kamer boeken en een comfort kamer krijgen. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Ontbijt was goed, locatie ook. Receptie was geen begroeting, alleen onder welke naam heeft u gereserveerd? Kamernr ... is voor u. Ontbijt is van 6.30 tot 11. Kort en niet uitnodigend

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Ontbijt ????? wij zijn komen ontbijten om 9h ,,en er was...
    • Business Tweepersoonskamer

Ontbijt ????? wij zijn komen ontbijten om 9h ,,en er was geen tafel vrij voor 4 personen ,,er zijn 2 andere personen ,,die zich voor ons plaats te geven ,verplaatst hebben ,,was heel lief ,! Er waren geen croissants meer !!!

Perfect.

zoals anderen reeds melden, het lawaai op straat, kan je als hotel weinig aan doen.

Mooie kamer, netjes in orde. Fijn dat er water voorzien was op de kamer

Ontspannen op z'n Duits!

Bij het inchecken kregen we wel erg weinig informatie over waar we bijvoorbeeld konden eten of hoe laat het ontbijt begon. Dit moesten we zelf opzoeken.

Ontbijt was prima, niet enorm uitgebreid maar voldoende keuze. Kamer was netjes en vonden wij zelfs vrij ruim. De locatie is echt super, alles op loopafstand!

Lawaai op straat van pratende, lachende en roepende mensen, de ganse nacht door. Konden raam moeilijk open laten!

Heerlijk ontbijt. Veel keus, voor ieder wat wils. Genoeg koffie. Ruime en comfortabel kamer. Personeel heel vriendelijk.

Prima, maar ik zou het niet nog een keer boeken.

Het personeel was niet vriendelijk, we werden niet verwelkomd, en toen we naar de parkeermogelijkheden vroegen, stuurde ze ons de verkeerde kant op, wat ons uiteindelijk meer geld heeft gekost, erg zonde. Daarnaast was het erg koud op kamer. Tevens was het een zoektocht naar de kamer, je moest eerst een soort nooduitgang door, waardoor je in afgelegen deel van het hotel uit kwam. We voelde ons een beetje weggestopt.

Locatie was top.

Uitgbreid ontbijt, 24h receptie en bar, geweldige locatie zo...

Harde bedden en slechte kussens. Veel lawaai op zaterdagavond, zeker aan de straatkant.

Uitgbreid ontbijt, 24h receptie en bar, geweldige locatie zo pal in het midden van hey centrum!

Dit hotel is goed voor te overnachten en 's morgens na het ontbijt(overheerlijk) verder te reizen.

Geen middageten en geen avondeten.

Enkel het ontbijt was heerlijk. Verder bezit dit hotel geen keuken voor het middageten en het avondeten. Men is verplicht een restaurant in de stad te gaan zoeken. De aanbevolen restaurants waren van mindere kwaliteit.

Mooie ligging

Geen lift naar 6 de verdieping wel 5 maar daarna twee trappen moeten lopen. En nergens gratis koffie of water met koffie op kamer voor oplos koffie. Vond het daarom wel prijzig had er meer van verwacht.

Bedden waren goed en kamer netjes.

Goede locatie.

Verouderde kamers. Geen airco op de kamer waardoor het heel warm was. Met raam open slapen was moeilijk door het lawaai buiten.

Goed ontbijt. Ruime keuze. Heel goed gelegen.

Goed ontbijt;
    • Business Tweepersoonskamer

Geen airconditioning op de kamer; is op zich geen probleem, echter aan de straatzijde is het qua geluid niet raadzaam de ramen in de nacht open te hebben.

Goed ontbijt; keurige kamers

Veel te duur voor de kwaliteit
    • Comfort Eenpersoonskamer

Sterk verouderde kamers en badkamers en heel kleine douche. Gordijnen onder de vlekken en bloed (smerig). Hoge prijs voor de kwaliteit. Is absoluut geen 4* hotel.

De locatie in het centrum van Aken

Een net hotel qua hygiëne in orde. Geen keuken 's middags en 's avonds. Geen viersterren hotel waard

De kamer was ruim maar deed koel aan, witte muren geen enkele muurversiering ook geen behang. Te weinig voor een viersterrenhotel. Geen mogelijkheid voor middageten ook geen maaltijden 's avonds. Ik was verplicht een restaurant te zoeken. De restauranten door het hotel aanbevolen waren zeer gewoon en buiten onze verwachtingen.

Het ontbijt was uitstekend, zeer veel keuze van toespijzen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Aanrader voor wie in het centrum van Aken wil verblijven

Niets. We hadden een probleemloos verblijf.

Uitstekende ligging in zone vlak naast de Dom en verkeersvrije pleinen. Ruime kamers. Uitgebreid en uitstekend ontbijt. Mogelijkheid tot parking in de kelder van het hotel

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Warme kamer buiten temperatuur 22 graden, met open raam is goed, maar dan is geluid van buiten wel storend centrum geluiden ( auto's toelevering ). gehoord vanuit kamer 204.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Wij hebben hier overnacht tijdens een weekend pinkpop.

Wij hebben hier overnacht tijdens een weekend pinkpop. Net schoon hotel. Niets meer, niets minder. Nette oprijs voor de kamers voor hetgeen je krijgt.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Ontbijt meer dan uistekend.

Het was watm tropisch warm op de dag dat onze intrek in uw hotel namen. We ontbeerden derhalve een airco of een ventilator.

Ontbijt meer dan uistekend. Kamer ook prima.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima hotel .

Bij de boeking was het niet direct duidelijk of het ontbijt inclusief was.

Aardig personeel. In het centrum waardoor het ontbijt gemakkelijk buiten het hotel kan worden genuttigd op een terras! Dat is in het hotel niet aanwezig.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Mooie, frisse, ruime kamer met veel licht en ruime propere...

Mooie, frisse, ruime kamer met veel licht en ruime propere badkamer. Buffetontbijt met voldoende keuze. Ideale ligging in het centrum, met alles op wandelafstand. Ondergrondse parkeergarage van hotel

• Beoordeeld op: 25 april 2017

De locatie is ideaal, midden in het centrum, kwartier lopen...

De locatie is ideaal, midden in het centrum, kwartier lopen van het centraal station. Schoon hotel. Prima hotel voor een weekendje weg. Vriendelijk personeel.

De centrale ligging, hygiëne en comfortabele kamer, en de...

Kamer aan straatkant met veel lawaai, waardoor het eigenlijk onmogelijk was een raam open te laten staan gedurende de nacht.

De centrale ligging, hygiëne en comfortabele kamer, en de mogelijkheid het raam te openen voor frisse lucht

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Goed kort verblijf

Was erg warm binnen, droge lucht. Aangebroken shampooflesje van de vorige gasten nog in douche. Wel schoon verder. Onopvallend bargedeelte...

Locatie. Uitstekend ontbijt. Goed bed. Er was ook een bargedeelte, maar dat zag ik pas de volgende ochtend...

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Een eerder lelijk gebouw aan de buitenkant, maar daar heb je binnen geen last van.

Hele fijne en efficiënte ontvangst. Rustige kamer. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Een perfecte accomodatie

De hotelinformatie op de kamer was alleen in het Duits. Het lijkt mij een kleine moeite om die brochure nog in 1 of meerdere taken extra te hebben

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, en werd constant aangevuld. Alles heel lekker! De kamer was zeer netjes en de bedden waren perfect. Ook zeer rustig.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Citytrip Aken

Bed en kussens waren te zacht. Heb de volgende dag hierdoor rugpijn gekregen omdat ik een harder matras gewoon ben door mijn discus hernia.Ook wat last van lawaai door slechte isolatie.

De locatie was perfect!Vriendelijk personeel.Uitgebreid ontbijt.Goede hygiëne.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Fantastisch hotel met heel aardig en service-gericht personeel. Een absolute aanrader!

Geen koffie en theevoorziening in de kamer, geen ijskastje, en ik had om een ligbad gevraagd maar dat was niet aanwezig, jammer. Badkamer was erg klein. En helaas alleen maar Duitse zenders, geen BBC of CNN of National Geographic.

De kamer en badkamer waren superschoon!! Het ontbijt was simpelweg fantastisch, de jongen die het ontbijt serveerde in dit hotel was ongelofelijk aardig en bijzonder attent en hoffelijk. Theewater was gelukkig kokendheet. De man achter de receptie was ook ongelofelijk aardig en hulpvaardig en klantgericht. Groot compliment!!

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

De ligging was perfect, het personeel zeer vriendelijk en...

Het bed was zeer hard, sliep heel slecht. Het beddengoed was niet comfortabel en te warm. (moeilijk aan te passen). Met de raam dicht was het stil op de kamer, maar als de raam open stond (vanwege de warmte) super veel lawaai en rumoer!!! Het was natuurlijk een zaterdag avond in het centrum van Aken. Desontdanks dat verder alles perfect was, door een oncomfortabel bed, heel slecht geslapen

De ligging was perfect, het personeel zeer vriendelijk en ontbijt uitstekend!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

De locatie in het centrum.

Er ontbrak een mini frigo op de kamer. Een kleine waterkoker zou ook handig zijn. In de gangen en op de kamer ligt er vast tapijt. (minder hygiënisch) Ook het uitzicht viel tegen. We keken op een witte muur.

De locatie in het centrum.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goed hotel voor kort of langer verblijf

WiFi, steeds opnieuw moeten inloggen. Douche, een verkeerde beweging waardoor je tegen de kraan stoot en je krijgt gloeiend heet water over je heen.

Lokatie, kamer, ontbijt

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Uitstekend hotel midden in het centrum van Aken

Hotel ligt op steenworp afstand van de Nederlandse grens en we hadden wat Nederlanse zenders op de tv verwacht. Aandachtspuntje?

Mooie ruime hoekkamer . Ruime badkamer . Hotel ligt midden in het centrum, parkeergarage onder en tegenover het hotel. Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijke mensen bij de receptie.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goede locatie voor stedentrip Aken.

Er zijn geen koffie- en theevoorzieningen in het hotel. De bijkomende kosten zijn erg hoog: ontbijt is EUR 14,=, stond nergens vermeld en werd ons niet van tevoren meegedeeld. Parkeren kost EUR 14,= per etmaal.

De ligging is top: alles op loopafstand. De kamers zijn ruim en de bedden goed.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima hotel op toplocatie, maar op details onvoldoende.

Tweepersoonsbed bleek twee eenpersoonsbedden naastelkaar. Waarom toch?! Verder was de Check out om 12u maar het kamermeisje kwam om 9.30 al kloppen of ze erbij kon... heel irritant! Geen koffie en thee op de kamer. WiFi slechts voor 1 apparaat en toen we bij navraag een tweede inlog hadden gekregen werkte die niet wegens teveel gebruikers. We hadden in een garage in de buurt geparkeerd maar begrepen bij de receptie pas dat er ook een garage onder het hotel zelf was; stond niet op booking.com vermeld, jammer.

Top locatie in het oude centrum. Prima kamer en badkamer. Raam kom open, fijn.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

super

wat een beetje ambetant was was de kleine ruimte om te ontbijten, teveel veel mensen op een te kleine ruimte maar personeel heeft dat goed op gevangen

super ligging, super kamer, meer dan super ontbijt, nog nooit zo'n ontbijt gehad, zelf in beter klasse hotels niet

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Het hotel was goed gelegen, vlakbij de winkelstraat en vlak...

Niets te melden.

Het hotel was goed gelegen, vlakbij de winkelstraat en vlak bij de kerstmarkt. Ideaal voor ons driedaags Shopping verblijf. Het restaurant Elisen Brunnen dat ons aangeraden werd om te gaan dineren lag op 100m van het hotel. Restaurant was zeer gezellig, het eten lekker, vriendelijke bediening en de prijzen laag. De kamer in het hotel was ruim, proper en voorzien van al het nodige. Het ontbijt lekker en uitgebreid. Bij een volgend bezoek aan Aken gaan wij er zeker terug.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Een comfortabele grote kamer met heerlijke bedden en een...

De lichtverdeling in de badkamer,alle lampen stonden op de wc gericht waardoor de douchecabine erg donker was. Daarnaast bleven de liftdeuren hangen bij het in- en uitstappen

Een comfortabele grote kamer met heerlijke bedden en een goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Super!

Het bleek uiteindelijk best prijzig, maar ik heb nog altijd geen spijt.

We hadden perongeluk verkeerd geboekt waardoor we in de problemen kwamen. Personeel heeft hier super mee geholpen! Het ontbijt was lekker en uitgebreid en de bedden lagen echt heerlijk!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

het verblijf was super de kerstmarkt en de winkels daarom komen wij ieder jaar naar daar.

wij hadden een kamer gekregen 411 in een hoekje de kamer op zich zelf was goed,maar de badkamer was zo klein dat er iemand op de wc zat er niemand meer binnen kon,de toilet stond juist voor de deur met een radiator ervoor dus als de deur open stond moest je zijlings op de pot gaan zitten jammer.al voor de derde keer geweest en altijd een ruime kamer en badkamer gehad.voor de zelfde prijs.heb het gemeld aan de receptie.dit was het enige minpunt deze reis voor 2 nachten ,komen zeker nog terug.groetjes

ontvangst en ontbijt super en netheid niks op aan te merken

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Gewoon fantastisch
    • Business Tweepersoonskamer

Ik zou het echt niet weten

Grote variatie alles super vers en heel verzorgd en alles werd meteen aangevuld waar nodig was zoals koeken toespijs kortom super in orde

Fantastisch hotel en super locatie in het centrum
    • Business Tweepersoonskamer

Zelfs met navigatie was het niet mogelijk om er te komen met de auto, ivm omleidingen kerstmarkten

Wij hadden de suite geboekt, enorm groot en luxe, fantastisch verblijf gehad Ontbijt was grandioos!

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Comfortabel stadshotel

Helaas, de vloerverwarming deed er 24 uur over om op temperatuur te komen. Vriendelijk maar wel erg afstandelijk personeel.

Geweldige ligging, echt midden in het centrum bij de Dom en de kerstmarkten. Goede geluidsisolatie. Goed ontbijt. Zitje op de kamer. Comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima voor een uitstapje in Aken

Geen tegenvallers, of het moet zijn dat het buiten koud was......

We zaten midden in het centrum, voor een bezoek aan de kerstmarkt, prima kamer, zeer schoon sanitair. Hebben gebruik gemaakt van een aanbieding op Booking.com dus voor mooie prijs kunnen genieten

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Kamer zeer basic in verhouding tot de prijs,wel uitstekend ontbijt

Voor de toch wel prijzige kamer mag er wel een gratis fles water en koffiefaciliteiten voorzien worden op de kamer. Er was ook geen ijskast of minibar aanwezig.

Ontbijt was heel lekker, veel keuze en erg verzorgd

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Prima verblijf, maar niet geweldig.

We werden niet bepaald vriendelijk ontvangen. Interieur is wat verouderd, kussens liggen niet lekker en sanitair zit erg dicht bij de grond.

Locatie en ontbijt erg goed.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Via booking.

Niet echt een tegenvaller, maar meer tv zenders had leuk geweest.

Via booking.com geboekt. Stond bij dat het 2 kamers met een tussendeur was. Dit bleek niet met het hotel afgestemd. We kregen de suite die beschikbaar was. Super groot en luxe waar we niets extra's voor hoefde te betalen, top! Parkeren onder het hotel, ideaal. Ontbijt zeer uitbreide keuze.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Lekker in het centrum met parkeerplaats om de hoek.

Lekker in het centrum met parkeerplaats om de hoek. Hou er wel rekening mee dat parkeren in het hotel meestal niet kan omdat er geen plek meer is. Ontbijten en brunchen is leuker en uitgebreider buiten de deur. Op loopafstand zijn diverse lunchcafés en restaurantjes. Dit hotel is vooral een aanrader omdat het midden in het centrum ligt met parkeerplek in de buurt, alles schoon en goed verzorgd is en de bedden lekker liggen.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Geweldig genoten van een hotel lekker in het centrum en met een enorm grote kamer.

alles was goed

wij zaten ik kamer 553 dus we hadden lekker de ruimte. Dit was een enorme verrassing maar wel leuk om een keer mee te maken. En dat het lekker midden in het centrum zat. Perfect.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

De beoordelingsscore werkt niet! Prettig om te vertoeven. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het lawaai van het uitgaanspubliek verhinderde het slapen met open raam.

Kamer was erg ruim met uitzicht op de oude binnenstad. Bediening van het personeel was perfect. Het was prettig de auto te kunnen parkeren in de eigen garage van het hotel.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

goede lokatie om de stad te bezoeken alles is op loop afstand erg prettige bediening zeer goed

niets het is eeen uitstekende en goede lokatie

de kamers waren goed alleen als het warm is ontbreekt er wel een airco en dat zal dan wel erg warm worden op sommige kamers

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Aquis Grana City Hotel