Beoordelingen over Hotel Ara Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schollstrasse 10a, 85055 Ingolstadt, Duitsland

#36 van de 37 hotels in Ingolstadt

• Betaald WiFi

Prima hotel als tussenstop richting Italië

hygiëne kan beter.....tapijt was niet echt proper....honden toegelaten in het hotel....

ruime keuze aan het ontbijt....ideaal als tussenstop richting Italië.....resto aan het hotel zelf

Onbijt was goed, veel variatie kwa beleg/broodjes etc

Eerste 2 kamers waren de vloeren/kamer erg vies. Overal haar en stof 3de kamer was redelijk.

Onbijt was goed, veel variatie kwa beleg/broodjes etc

Hotel was erg basic. Ik zou er niet nog een keer overnachten.

De douchecabine had best veel schimmel op de muur. Dit zouden ze makkelijk kunnen verhelpen met wat bleek.

Ontbijt was heel goed! Wat ook een pluspunt was de koffie to go!

Goed om te overnachten op doorreis

Restaurant was op zondag gesloten. Kussen van het bed was te dun. Je hoort ‘s nachts wel wat rumoer van de snelweg A9

Schone kamer, behulpzaam personeel

Bij warm weer geen aanrader, je stapt niet uitgerust in je auto als je dit als doorreishotel boekt.

De kamer was bloedheet, geen ventilatie of airco aanwezig, we hadden een zeer slechte nachtrust daardoor. Geen koelkast op de kamer aanwezig. Bij warm weer geen aanrader!! In de algemene ruimte en trappenhuis was slecht schoon gemaakt. Voor WiFi moet per persoon betaald worden (elke 4 uur).

In het hotel is een restaurant aanwezig met Italiaanse keuken. Bij de gerechten die wij kozen was de groente erg eenzijdig.

Alles bij elkaar was het matig en geen gezellig verblijf.

Was zondagmiddag dat we aan kwamen. Bar was niet open en restaurant was gesloten. Konden geen drinken of eten nuttigen moesten alsnog verder op.

Ontbijt was redelijk.

Ontbijt was goed.

We zouden een familiekamer hebben met een kingsize bed. Toen ik het hotel later mailde of het wel ging passen met 2 volwassenen en 2 kinderen werd er geantwoord dat dit geen probleem was. Er kon eventueel tegen betaling wel een extra bed bij gezet worden. Dat dus gedaan! Echter bleek het kingsize bed zwaar tegen te vallen. Was eigenlijk geen pretje met zijn drieën.... Volgende keer boeken we liever twee kamers.

Ontbijt was goed. Ook het eten van het Italiaanse restaurant was erg lekker.

Prima hotel om voor doorreizen te gebruiken

Op de vloer ligt vloerbedekking. Dit is echt verouderd en zou echt vervangen mogen worden.

Het ontbijt is echt ontzettend goed. Bij binnenkomst vertelde ze dat het restaurant niet open was maar gaven ons direct een adres van een hele goede italiaan. Goed gegeten en niet duur. Kamers zijn prima voor 1 nacht. Ook zeer vriendelijk personeel.

Bijna perfect voor deze prijs.

In restaurant Chardonay besteld. Achteraf bleken ze twee soorten te hebben. Huiswijn 2,90 per glas en andere van 6,90. Natuurlijk werd ongevraagd de duurste geserveerd. Eten was prima en bediening goed, maar dit viel ons tegen.

Locatie. Makkelijk, vlak bij afrit Autobahn.

Goed te doen voor 1, 2 of 3 overnachtingen.

De douche, zo had je koud water dat niet heet werd of andersom. Parkeergeld 1 euro per avond. Geen gratis wifi.

Het ontbijt was goed en keuze genoeg. Kamers zijn klein, vooral op verdieping 3 met een schuin dak, maar op zich best wel goed te doen. Bedden zijn goed, alleen het kussen erg aan de dunne kant.

niet voor herhaling vatbaar.

kamer en accommodatie zelf er was weinig sfeer in hotel en de bar was ook niet veel.

diner was redelijk evenals ontbijt wijwaren op doorreis dus voor 1 nacht redelijk.

Kort en krachtig; slapen, douchen, ontbijten en weg.

Doordat onze slaapkamer aan de snelweg kant ligt, kon het raam niet open vanwege lawaai. Nou is dat lastig te veranderen, dus gewoon raam dicht en slapen gaat prima.

De ligging dicht bij de afrit en oprit van de snelweg is top. Ontbijt vanaf 06:00!! is goed (ruime keuze en voldoende). Bedden en douche prima. Gewoon slapen en wegwezen ;-)

Prima hotel om 1 nacht te verblijven.

We hadden voor drie man twee bedden. Was geen mogelijkheid om extra bed bij te plaatsen. Wel kon er voor 60 euro een eenpersoons kamer worden bijgeboekt.

Vlak aan de snelweg.

Kleine kamer. Voor deze prijs moet je niet teveel verwachten. Dus prijs-kwaliteit prima. Net iets te weinig parkeerplekken voor het aantal kamers.

Prima ontbijt. Schoon linnengoed. Goede bedden. Dicht bij de snelweg, hierdoor uitstekend hotel als tussenstop. Ondanks het aan de snelweg ligt, geen geluidhinder.

Prima hotel voor doorreis, lekker ontbijt, maar wel gehorig.

Hotel is gehorig, ligt misschien meer aan gedrag van de bezoekers. Op de kamer stonk het erg naar sigarettenrook terwijl het een niet-rokenkamer was. Gelukkig was er nog 1 andere kamer beschikbaar. Badkamer is klein.

Perfecte locatie voor doorreis naar Oostenrijk! Vlak bij snelweg (deze hoorde je ook ‘s nachts). Ontbijt was perfect geregeld, alles goed aangevuld, lekker eten, vriendelijk personeel. Je kunt er al vanaf 6:00 uur terecht.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Fijn hotel voor als je op doorreis bent.

Fijn hotel voor als je op doorreis bent. Het ligt pal aan de snelweg, maar daar heb je totaal geen last van. Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekkere bedden en goed ontbijt. Aanrader.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

We gaan dit vaker doen.

Ik blijf het - zoals bij vele hotels - vervelend vinden dat voor de ingang wordt gerookt. je loopt zo door een walm aan sigarettenrook.

In het hotel is een Italiaans restaurant met prima keuzen en het dessert was fraai gedecoreerd. Ook het ontbijt (inclusief in de prijs) was prima. Uitstekende bedden en ruim voldoende parkeergelegenheid. voldoende TV-zenders.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

ik moest ter plekke bijbetalen voor een kind van 7 jaar.

ik moest ter plekke bijbetalen voor een kind van 7 jaar. terwijl ik kon aantonen bij booking.com dat ik deze persoon wel geboekt had. slechte misleidende communicatie van booking.com

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Voor 1 overnachting onderweg een prima bestemming ook ivm het uitstekende restaurant

De drukke verkeersweg waardoor we met het raam dicht moesten slapen

Het ontbijt was goed. De kamer was voor 1 overnachting goed. Kamer werd in het hotel wel goedkoper aangeboden incl. ontbijt ! €79. Wij betaalden €89. ?????

Heel goed adres voor tussenstop naar en vanuit Oostenrijk

De douchecabine en tegels in de kamer op de begane grond zijn aan vervanging toe. Dat zag er veel beter uit in de kamer op de derde etage.

Prima bedden en uitstekend ontbijt. Ligging aan de A9.

Goed hotel voor op doorreis

Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping met een schuin dak. De badkamer is niet heel ruim.

Goed hotel wanneer je op doorreis bent. Is vlak langs de snelweg gelegen. Wat een pluspunt is is dat er een restaurant aanwezig is zodat je niet meer op stap moet om iets te gaan eten.

De ligging is prima, vlak langs de snelweg.

De kamers zijn klein. Het hotel is gelegen in een buitenwijk van Ingolstadt, tussen een casino en een erotische markt. Het personeel lijkt de drukte tijdens het ontbijt met moeite aan te kunnen. De kussens zijn erg klein. Wat vervelend was was dat we wat later aankwamen en hoopten in het Italiaanse restaurant Toscane te kunnen eten maar de mededeling kregen dat zowel het vlees als de vis op waren, waardoor we moesten uitwijken naar de Burger King (die gelukkig wel weer dichtbij was).

De ligging is prima, vlak langs de snelweg. Makkelijk als je op doorreis bent. Het ontbijt is uitgebreid. De prijs/kwaliteit-verhouding is prima.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Gewoon een goed snelweg hotel

Prijs, toen ik inlogde op booking werd er een prijs getoond voor een overnachting ergens in Oktober van +/- €75.- per nacht, mijn boeking koste €139.-. Ik kan best begrijpen dat omdat ik op dezelfde ochtend van de overnachting heb geboekt dat de prijs verschilt maar dit is echt onacceptabel!!!! En dit alleen omdat de meeste hotels volgeboekt waren. Daarom zal ik niet meer bij dit hotel boeken.

Gewoon een goed snelweg hotel

Redelijk.

Wij hebben een twee persoonskamer geboekt maar helaas was er maar 1 stoel. De andere persoon moest dus, wilde zij zitten, op het bed plaats nemen. De kamer was erg klein en het was erg warm in de kamer. Helaas bood het hotel, waar wel een restaurant aanwezig is, ons niet de gelegenheid hier een maaltijd te gebruiken. Voor de nacht volgend op de eerste hadden wij wederom een kamer geboekt maar moesten hiervoor meer betalen. De reden hiervoor is dat wij deze kamer niet online konden boeken. Waarom niet wist ook de persoon bij de receptie niet, wij hebben dit als slecht ervaren.

Ontbijt was keurig verzorgd.

Prima overnachting, eten en ontbijt.

Prima overnachting, eten en ontbijt. We boekten een 2 persoonskamer + kind. Helaas moest onze zoon tussen ons in slapen. Extra deken + kussen hebben ze ons ter beschikking gesteld. We hadden en extra bed verwacht.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goede locatie, goed Italiaans restaurant.

Dat er gerookt werd op het terras. Rooklucht kwam kamers binnen via openstaande ramen.( Moesten wel openstaan anders te warm)

Goede locatie, goed Italiaans restaurant. Eten voor lage prijs. Vroege mogelijkheid voor ontbijt

Niet voor herhaling vatbaar.

De ligging van het hotel nabij de autostrade. Ofwel met de venster dicht slapen en dan is het echt heet in de kamer ( geen AC) ofwel met de venster open, stank en lawaai van de autstrade moet je er dan wel bij nemen.

Het avondeten in het restaurant was goed alsook het ontbijt.

Goed voor de prijs wat je ervoor betaalt en ontbijt is zeer goed
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Sinds verleden jaar moeten we voor het internet en parkeren betalen. Op zich niet veel maar ik vind dat dit in de prijs hoort te zitten. Daarnaast was de snelweg redelijk te horen dus mensen die zeer licht slapen zullen hier wel last van hebben

Ontbijt was zeer goed. Veel variatie en ook voor de kinderen voldoende keuze

Goed doorreis hotel

Kamer beetje muf. Maar prijs kwaliteit verhouding is goed.

Snel kunnen in- en uitchecken. Parkeren op locatie voor slechts 1 euro. Locatie dichtbij de snelweg.

Een prima hotel voor doorreis-overnachting mits het restaurant geopend is.

Het restaurant bleek, anders dan ons bekend, gesloten. Wij moesten voor ons diner uitwijken naar een andere locatie, die moeilijk te vinden was. Dit viel ons erg tegen na een dag reizen met de auto.

De koffie bij het ontbijt was erg slap. We hebben vervangende koffie gekregen, die uitstekend was.

Voor 1 nacht kon het er mee door maar ik zou daar geen vakantie door willen brengen.

We moesten betalen voor een parkeerplekje.en de keus van het restaurant zouvoor ons wat uitgebreider mogen zijn.

Hetontbijt was goed de kamers aan de kleine kant.

Gemakkelijk voor doorreis of zakentrip.

Kleine kamer als je met twee grote koffers bent.

Hotel geboekt ivm doorreis , ligt vlak aan de snelweg en parkeren is prima.Italiaans restaurant in hotel is best oké. Hotel is geschikt voor zakenreis of enkele overnachting.

Fijne tussenstop

Het is erg gehorig als je het raam open wil aangezien er geen airconditioning is.

Ruime kamer, schoon en netjes. Het ontbijt was erg lekker, voldoende keus voor iedereen.

Prima voor doorreis

Kamers niet zo schoon (veel stof, haren in bed), verouderd en klein.

Italiaans restaurant van het hotel is fantastisch; heerlijk vers eten en vriendelijke bediening. Ligging hotel vlak na afslag; ideaal ter doorreis.

Gewoon voor herhaling vatbaar.

Dat men in het bijbehorende restaurant voor een normaal glaasje rosé ruim €.6,-- rekent valt erg uit de toon.

Een nette kamer met een goed ontbijt op een uitstekend bereikbare locatie voor een prima prijs. Dit hotel al diverse malen, als tussenstop op weg naar Oostenrijk, benut.

Let op als er staat dat de kamer 'ideaal' is voor...

Let op als er staat dat de kamer 'ideaal' is voor een gezin met 2 kinderen, want dat is niet het geval. Wij zijn perfect geholpen en kregen 2 kamers voor een kleine meerprijs plus werden in de watten gelegd door de bediening.

ontbijt goed

hotel ligt dicht langs de snelweg waardoor je vel geluid overlast hebt en zeker in de zomermaanden als je de ramen open hebt is het erg storend

ontbijt goed

Teleurstellend

Twee jaar geleden ook geweest lijkt dat nu een andere eigenaar zit. Restaurant wat een chagrijnig personeel zeg. Trappen huis overal lag wel wat.

Het was onbekend dat we kwamen, terwijl we geboekt hadden via Booking.com. Hierdoor kregen we een kamer op de begaande grond, uitkijkend op een blinde muur.

het ontbijt is prima. De kamers zijn klein. Prijs/kwaliteit goed. Het avondeten vonden we erg goed.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Het ontbijt en de ontvangst waren prima

Geen airco op de kamer dus het was redelijk warm. Het raam open zetten was onmogelijk door het lawaai van de snelweg

Het ontbijt en de ontvangst waren prima

Voor het doel dat wij in Inglostadt waren , was de lokatie ...

De kamer op zich voor 2 personen, met ieders een eigen bed had wel wat groter gekund, het was onmogelijk door de beperkte ruimte om de bedden uit elkaar te schuiven.

Voor het doel dat wij in Inglostadt waren , was de lokatie perfect.. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Omgeving is niet interessant, maar daar waren we niet voor gekomen.

Prima prijs kwaliteit verhouding Ook restaurant ter plekke Is prima. Goed en vriendelijk personeel dus goede sfeer!

Onze ene kamer stonk, het riool ? Als je er langer was rook je het niet meer maar als je binnen kwam was dit erg vies. De andere kamer was niks mis mee.

Ontbijt prima, s'avonds even gegeten en was ook prima. Kamer netjes.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

PRIMA, ZEKER VOOR EEN TUSSENSTOP

we vroegen bij de receptie om te kunnen dineren maar dat had bij de bar gemoeten waardoor er een misverstand optrad en wij pas 2 uur later aan tafel gingen; man bij de bar boos op zijn collega's achter de balie maar het eten was meer dan goed !

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Uitstekend bevallen.

Bediening in het restaurant kan beter. Obers zouden geen borden over de tafel moeten aangeven maar even omlopen.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Byzonderaardig personeel bij de receptie.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prima, jammer van de kamer maar met kleine kinderen oke.

Beetje harde bedden. En we kregen voor 4 personen een kamer voor 2 na klagen kregen we een kamer voor 3. Meer hadden ze niet. Booking.com kreeg de schuld, vreemd wat er stonden gewoon 4 personen op ons formulier aangegeven.

Prima hotel voor langs de weg. Restaurant tot 22:00 open. Alles schoon. Mooi ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prima prijs kwaliteit hotel, op goede locatie.

WiFi kost een euro voor 4 uur, maar kwaliteit viel erg tegen..

Prima hotel vlak naast de snelweg. Prima voorzieningen en goede ontbijt voorzieningen. Zal hier zeker nog wel eens komen!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

het aanwezige restaurant met uitgebreide kaart

dat is toch het geluidoverlast van verkeer. En als je de ramen sluit, de oplopende hitte in een relatief kleine kamer

het aanwezige restaurant met uitgebreide kaart

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Vlak bij de snelweg

Restaurant zat dicht niks te eten en drinken te krijgen ,sacherijnig personeel. niet behulpzaam met geven van informatie wel iets te krijgen was waar

Vlak bij de snelweg

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Goed hotel voor wanneer je op doorreis bent.

Je moet betalen voor je WIFI echter deze is van zeer slechte kwaliteit.

Goed hotel. Verwacht geen luxe maar om te overnachten wanneer je op doorreis bent naar de wintersport, prima hotel. Langs de snelweg gelegen dus snel weer op de route. Huisdieren zijn welkom.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Wij waren op doorreis naar Italie.

Wij waren op doorreis naar Italie. Hebben hier overnacht en dat was prima. 2 minuten van de snelweg, prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel,keurige en schone kamers.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Direct aan de snelweg, prima voor een tussenstop.

Direct aan de snelweg, prima voor een tussenstop. Schone kamers, heerlijk ontbijt.

Zeer aangenaam verblijfshotel

Gangen wat verouderd

Leuk binnenkomen in het hotel

betalen voor parkeren.

betalen voor parkeren. Kregen eerst een kamer die nog niet was schoongemaakt. Nieuwe kamer lagen nog 2 lege plastic flessen.

Volgens verwachting,waren op doorreis

Restaurant inzijn geheel

Net hotel voor niet teveel verwachtingen.

Kamer was erg klein. Helemaal met een extra kinderbed.

Leuk doorreis hotel.

Zeer lekker ontbijt.

Persoonlijk vond ik de matras aan de harde kant.

Zeer lekker ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

ontbijt was prima.

ontbijt was prima. Kamer is prima als je op doorreis bent

Ontbijt was zeer goed.

Hygiene slecht. Weekend bar en Restaurant gesloten.

Ontbijt was zeer goed.

prima voor een overnachting

zeep in de douche was leeg

lekkere douche

Fijn bed

Niets, erg gastvrij zelfs om half twaalf snachts bij aankomst

Fijn bed

Minpuntje geen airco rest was top!

Minpuntje geen airco rest was top!

Bereikbaarheid

Bereikbaarheid

Uitstekende ligging aan de snelweg

De kamer was ‘s nachts erg warm (buitentemperatuur overdag was ook boven 30 graden)

Uitstekende ligging aan de snelweg

Onbijt en diner goed.

Er was geen airco, dus slaapkamer erg warm

Onbijt en diner goed. Scoon Vriendelijk personeel Ruime parkeergelegenheid

Wifi

Hotel lag op de route naar onze vakantiebestemming

Goede ligging ten opzichte van de snelweg.

Prijs aan de hoge kant.

Goede ligging ten opzichte van de snelweg.

Veel lawaai van de snelweg

Vieze vloerbedekking en kamer niet erg schoon

Restaurant is redelijk

Prima voor 1 nacht tbv tussenstop

Er ligt tapijt door het hele hotel heen, deze moet echt eens goed gestofzuigd worden.

De locatie vlakbij de snelweg

Lekker eten

Lekker eten

Lokatie.

De bedden waren onder de maat.

Lokatie.

Verblijf was goed behalve WiFi

Betaald WiFi gedurende 4 uur niet meer van deze tijd. WiFi moet gratis en onbeperkt zijn en bij de prijs inbegrepen

Gewoon goed voor doorreis

Het bed was wat minder . Dat is het enige wat ik er van kan zeggen .

Etenbisd heerlijk Dicht langs de snelweg en toch zie je dat niet .

Ontbijt was perfect

De afstand naar de stad. Maar dat weet je als je vlakbij de rijksweg zit

Ontbijt was perfect