Beoordelingen over Centro Hotel Ariane Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hohe Pforte 19 - 21, Altstadt-Sued, 50676 Keulen, Duitsland

#179 van de 223 hotels in Keulen

6,2

5,7

Een mooi weekend gehad

Bedden waren doorgezakt. Douchen in het bad. Douchekop kon alleen laag.

Ontbijt was erg uitgebreid en goed verzorgt. Het hotel ligt dicht bij het centrum maar in een rustige zijstraat. Erg prettig!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Prima overnachting met goed ontbijt, net buiten de binnenstad met zijn winkelstraten en restaurants.

We kregen eerst door een fout in het systeem de sleutel van een kamer die al van een andere gast was. Moet eigenlijk niet kunnen want er kunnen dan persoonlijke spullen worden weggenomen. We kregen een andere kamer op de 5e verdieping zodat we nog wel 1 trap op moesten want de lift gaat tot de 4e verdieping. (Ps. Er is ook nog een 6e verdieping die evenals de 5e onder het schuine dak ligt)

Het ontbijt was zeer goed, personeel was behulpzaam en leuk contact mee gehad.

Wij hebben heerlijke dagen gehad in Keulen en waren tevreden over het hotel.

Ik vond het erg gehorig op de kamer.

Hotel ligt aan de rand van het centrum, wat maakt dat alles op loopafstand was. Verder is er heel veel parkeergelegenheid in de verschillende parkeergarages. Personeel was erg soepel in overgang van taal.

Een goed hotel voor een kort verblijf in Keulen.

Een opmerking bij de ligging van de kamer ten aanzien van het uitzicht.

De kamer was prima, helaas uitzicht op een binnenplaats met veel woningen. Ontbijt goed maar niet al te uitgebreid. Prima ligging ten opzichte van de binnenstad en het station. Bij vragen was het personeel bereid dingen uit te zoeken.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Heel fijne ontvangst bij de receptie. Prima locatie naar het chocolade museum, de Heumarkt en het centrum. Het ontbijt kan je natuurlijk niet vergelijken met dat van een 4 sterren hotel, maar voor de prijs van de overnachting incl. ontbijt was het gewoon goed.

Zeer slechte georganiseerd hotel. Ontbijt was zo op, bestek en borden ook. Slecht personeel

Het ontbijt, zeer slecht geregeld. Alles was zo op. Het eten maar ook de borden en kopjes en zelfs drinken was niks meer van te krijgen. Het ontbijt zit bij de prijs in, ja dat snap ik als je helemaal geen ontbijt krijgt. Geluidsoverlast in de gangen, zeer gehorig hotel. De receptioniste had en maakte geen tijd voor ons. We moesten een kwartier wachten tot de ze ons wilde helpen met in-checken. De kamers stonken naar de rook Slecht schoongemaakt. De haren van een ander vond je nog overal terug. Wij behoorlojk wat geld betaald voor deze ene nacht, maar nooit meer daar dus. Dit hotel is geen waar voor je geld. Niet doen. Mvg Mark

Het bed was van goede kwaliteit

Ontbijt tot 10u maar als je na 9u langskwam was de helft al...

Ontbijt tot 10u maar als je na 9u langskwam was de helft al op en dit werd niet aangevuld. Gratis WIFI was onbestaande, "er waren problemen" de hele periode lang dat we er waren

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Hotel op loopafstand van het centrum.

Het tweepersoons bed was erg hard, kamers en inrichting hotel is gedateerd. Wel netjes onderhouden en schoon. De andere kamer had wel prettige bedden. Voor de prijs die wij nu moesten betalen (en deze ligt waarschijnlijk door kerstmarkt hoger) viel dit tegen. Voor een lagere prijs had ik hier geen moeite mee gehad.

De locatie, vlakbij centrum/kerstmarkt. In eerste instantie vond ik het heel vervelend dat parkeren niet bij hotel was, daar had ik dit hotel op geselecteerd, maar parkeergarage REWE is echt heel dichtbij en goed betaalbaar. Kerstmarkt en sfeer in Keulen is een aanrader.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Goed ontbijt.

Ik had 2 parkeerplaatsen geboekt rechtstreeks bij het hotel en bevestiging gekregen dat dit in orde was. Bij aankomst bleek dat het hotel niet langer over parkeerplaatsen beschikt. Hierover heb ik geen enkele communicatie ontvangen. Badkamers zijn aan vernieuwing toe.

Goed ontbijt. Proper hotel.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Het verblijf in Keulen is zeer goed ,bed en ontbijt mag toch wel beter zijn!!

Het kamer was niet zoals op de foto en het bed en hoofdkussen was zeer slecht!!!! Ontbijt was middelmatig , weinig keuze !!! Voor deze prijs hadden toch wel iets meer verwacht!!

De ligging en de stilte aan het hotel.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Bar was gesloten maar er stond wel een automaat Badkamer is dringend aan opknapbeurt toe (schimmel in douche) en rook onfris Wij hadden parking gereserveerd maar de avond voor ons vertrek kregen we bericht dat hotel geen parking meer heeft sinds 1 november

Ontbijt was ok en de ligging was ideaal om de kerstmarkt te bezoeken

De ligging tegenover alle activiteiten, en de behulpzaamheid...

Eerder ouderwetse infrastructuur en bepert ontbeit aanbod.

De ligging tegenover alle activiteiten, en de behulpzaamheid van het personeel . Netjes gepoetste kamer

• Beoordeeld op: 3 december 2017

goed voor een kort verblijf

kleine badkamer, bedden zijn zeer basic ( dunne matrassen) Dit hotel is ok voor 1 nacht . Het hotel heeft een beetje een uitgeleefde indruk nood aan wat opfrissing.

Het hotel ligt op wandelafstand bij alle winkels en kerstmarkten. Er is ook een mooie ruime parkeergarage dicht bij het hotel, voor 15 euro per nacht, want vanaf 1 november kun je geen parkeerplaats via het hotel reserveren. De kamers zijn basic . Het ontbijt is ruim voldoende. De bar is zelfbediening via een automaat maar er is mogelijkheid om glazen te verkrijgen.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Beneden maat/ prijs die betaald is

Prijs kwaliteit zeer slecht; shabby uitstraling, parkeren ondanks toezegging niet geregeld; zeer gehorig; geen warm water voor koffie/thee op kamer en ook geen voorziening in hotel om thee/koffie tr drinken, geen kluisjes

Locatie, schoonmaak kamer

NOOIT MEER!

Bij het ontbijt was alles op, kamers waren vies en erg stoffig. Het bed is een plank met een hele dunne matras erop. Dit allemaal gemeld bij de receptie en zij weten van het probleem af maar doen er niks aan! Hier komen wij nooit meer terug

Het uitchecken was heerlijk, lekker weg van dit horror hotel

Nooit meer.

Kamer op de vierde verdieping aan de straatkant is niet geïsoleerd. Met gesloten ramen hoorde je er nog steeds het straatlawaai, je hoorden iedereen die in de gang langskwam. Wij hadden de pech dat er koppel ruzie maakte op de gang midden in de nacht, het leek alsof ze in de kamer stonden. Zo dichtbij was het lawaai. Kamer was zéér warm. Ramen stonden heel de dag open, 's nachts was het er om te stikken.

Het ontbijt is wat je kan verwachten van een driesterrenhotel. Het klassiek assortiment dranken, brood en pistolets, kaas- en vleeswaren, fruit en yoghurt, ontbijtgranen en muesli. Geen zoete broodjes (croissant, chocoladekoek, ...). Hotel ligt op wandelafstand van winkelgebied of het chocolade- en sportmuseum.

Ramp in een horrorhotel.

Niks beviel ons. Wij hebben dan ook na de eerste avond uitgecheckt, ondanks dat we €366!!!! hadden betaald voor deze aanfluiting. Het begon er al mee dat er geen parkeerplaatsen waren, terwijl dit wel werd genoemd als faciliteit. Parkeren zou gratis zijn, maar er werd niet bij gezegd dat er maar 8 plaatsen zijn op een hotel van weet ik hoeveel kamers. Vervolgens dus verderop in de straat moeten parkeren tegen €15 per dag. Tot overmaat van ramp was het bloedheet in het hotel en geen airco aanwezig. De bedden waren net houten planken en de kussens hadden ze net zo goed achterwegen kunnen laten. Het ontbijt was een grap, broodjes waren taai en beleg was niet erg uitnodigend. Dit was echt weggegooid geld en kon wel huilen.

Het ontbijt was uitstekend, de locatie is prachtig, nl op...

Jammer dat er geen parking is (15 euro per dag op de dichtsbijzijnde parking!).

Het ontbijt was uitstekend, de locatie is prachtig, nl op wandelafstand van het historisch centrum, de musea en de winkelstraten.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

gunstig gelegen hotel met eigen parking met de handicap van zeer luidruchtige buren , bar en nachtca

het omgevingslawaai tot 05.00 uur aan de straatzijde. verder wat achterstallig onderhoud en een onaangename geur in de kamer.

het prima ontbijt in de binnenplaats

Ligging is ideaal voor bezoek aan centrum Keulen.

Wifi code werkte niet.

Ontbijt was lekker maar er was weinig personeel. Een meisje moest alles doen om het ontbijt draaiende te houden. Ligging is ideaal voor bezoek aan Keulen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Ruime kamer, goed ontbijt, fijne locatie dicht bij het...

Matras was wat doorgelegen, straat is vrij druk als je het raam's nachts open wilt hebben

Ruime kamer, goed ontbijt, fijne locatie dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Voor één overnachting een prima hotel om Keulen te ontdekken., Ideaal gelegen in het centrum.

De lift van het hotel gaat maar tot de 4 etage. Om bij de 5e en 6e etage te komen moet de trap genomen worden vanaf de 4e etage. De bedden zijn erg hard en de kussens zijn zeer zacht en klein. Geen goede nacht gehad door de kussens helaas. Dus ik raad aan een eigen kussen van thuis mee te nemen. Wifi op de kamer is zeer slecht. Op de 5e etage slecht ontvangst en traag, Daar zouden ze wat aan mogen doen.

Zeer vriendelijk personeel die vragen over de stad Keulen weten te beantwoorden. Ontbijt is prima, Afgebakken broodjes, diverse soorten vleeswaren en kaas en zelfs scrambled eggs. Ontbijt is prima. Parkeerplaats is de 12,- waard. Dichtbij het hotel en als je de auto ergens anders wil parkeren, zal dit veel duurder zijn. Wifi in het hotel is gratis, maar niet heel erg snel. Kamers zijn simpel, maar schoon.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Kamers waren schoon en netjes en het personeel was...

De kamers waren zeer klein en gedateerd. De badkamer was echt klein, je moest schuin op het toilet zitten omdat er geen ruimte was. Ontbijt was wel goed maar karig en werd ook niet voldoende bijgevuld (veel lege schalen).

Kamers waren schoon en netjes en het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Keulen prima; hotelkamer slecht

Comfort hotelkamer; we zijn op een zolderkamertje met twee kleine dakraampjes weggestopt. Deze ruimte lijkt in helemaal niets op gepresenteerde foto's op diverse sites.

Locatie nabij binnenstad

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Basic en verouderde kamers, maar wel met goede locatie en vriendelijk personeel.

We kregen eerst een kamer waarin gerookt was, maar gelukkig konden we van kamer wisselen. De kamers zijn heel erg basic en verouderd. De badkamer is bovendien erg klein. De prijs vonden we te hoog voor wat je ervoor terug krijgt.

De locatie was super! Ook goed per auto te bereiken. Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was ook erg goed.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Het is een super hotel om 1-3 dagen te overnachten.

De bedden waren niet aan elkaar, wat we wel hadden aangegeven. En de wifi was enorm slecht.

Het ontbijt was voor de prijs super! Personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Eenvoudig hotel, dicht bij het centrum van Keulen

Wifi is gratis, maar erg traag. Ontbijt is op zichzelf eenvoudig en goed, maar wordt traag of niet aangevuld. Veel dezelfde zenders op de televisie. Er zit geen restaurant of bar in dit hotel.

Bedden zijn comfortabel. De badkamer is aan de kleine kant, maar wel praktisch ingericht. Water van bad en douche wordt echt warm en ook lang. Wij zaten aan de straatzijde, maar hebben dit niet gemerkt, omdat het een erg rustige straat was. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en geeft ook veel informatie over wat er te zien is in Keulen

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Eenvoudig

Simpel en eenvoudig hotel. Mochten we de volle pot hebben moeten betalen zou het naar mijn mening te duur geweest zijn.

Zeer goede ligging. Bij het ontbijt hield men rekening met de voedselintoleranties van mijn partner

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Eerst een verkeerde kamer. Twee enkele bedden. Nieuwe kamer gekregen. Een soort twijfelaar met een eenpersoonsdeken op een soort zolderkamer. Er was geen extra deken meer. We kregen een oud lakentje mee. Daarnaast tussendeuren die hard dicht gingen. Klaag niet snel maar dit was niet best

• Beoordeeld op: 20 december 2016

bezoek centrum/kerstmarkt ligging top, maar het hotel.....

Het ontbijt was zeer basic en werd niet voldoende bijgevuld. Het hotel is krap, kleine kamers en bedden (lage bedden), wifi werkte niet.

Dit hotel boek je voor de ligging en het gemak van parkeren in de garage bij het hotel

Voor twee nachtjes was het echt wel erg goed te doen.

Er waren te weinig tafels tijdens het ontbijt. Kussen was erg dun.

Drie bedden (dus het derde bed was gelukkig geen slaapbank) en luxe in beide ruimtes een televisie.

Prima basis hotel

Auto kan je niet makkelijk in en uit garage halen ivm sleutel ophalen en terug brengen van en naar receptie. En garage is aantal minuten lopen; wel goed te doen. WiFi is slecht. Iedere dag een nieuwe code halen en matig bereik steeds en als je bereik hebt super traag. Personeel achter de balie is zo zo. Overig personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Prima basis hotel in het centrum en net buiten de drukte. Parkeer garage is voor een schappelijke prijs. Ivm locatie van het hotel is de benen wagen een prima optie. Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goed hotel voor bezoek aan kerstmarkten

We hadden een zolderkamer en de laatste 2 verdiepingen hebben geen lift.

De ligging van het hotel is uitstekend vooral voor het bezoeken van de kerstmarkten.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Slecht ontbijt, lawaaiig hotel, slechte comfort in kamer,...

Slecht ontbijt, lawaaiig hotel, slechte comfort in kamer, parkerenplek betaal je voor een dag maar je moet al wel voor 12 uur eruit terwijl wij de vorige dag pas om 14:30 aankwamen

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Oor mij geen tweede keer

De bedden waren niet comfortabel, op de badkamer kon je nauwelijks bewegen en bij het ontbijt was de koffie, het theewater, het brood, het fruit en het ei op. Bijvullen duurde minstens een half uur en dan werd er niet bijgevuld waar je om vroeg

De locatie was uitstekend voor een stedentrip en het hotel was schoon.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Goed verblijf voor een nachtje Keulen.

De bedden waren laag bij de grond en het matras was erg hard.

De locatie was prima. Vlak in het centrum. Het ontbijt was goed , was alleen erg rommelig. Veel dingen moesten aangevuld worden waardoor je steeds even moest wachten.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Ontbijt was redelijk alleen betere controle hoeveelheid van...

Kamer werd niet warm ,douche had schimmelplekken .

Ontbijt was redelijk alleen betere controle hoeveelheid van product dat er is in aanbod zo moet je er niet steeds achter vragen.

Zeer slechte WiFi verbinding.

Enorm slechte WiFi verbinding, is niet van deze tijd. Als hotel weigert hierin in te investeren. Bij hun prijzen per kamer per nacht mag je een feilloos werkende WiFi verbinding verwachten.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Goed hotel in centrum van de stad

Bij drukte in de ontbijtzaal was de aanvulling enigszins matig

Prima ontbijt, bedden redelijk, parkeerfaciliteit op loopafstand van het hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Voor ons doel was het verblijf prima.

Ontvangst. De man aan receptie was ongeinteresseerd en niet klantvriendelijk in zijn woordkeuze. De andere personeelsleden waren wel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goede locatie, hygiene en personeel!

Ik vind het zelf niet erg, maar de straat kan in de nacht rumoerig zijn. Mensen lopen er doorheen vanaf het uitgaan dus je hoort mensen lachen praten e.d.

Locatie, personeel en het was erg schoon!

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Geen overgordijnen, dus te licht 's nachts!

De kamer had geen overgordijnen. Tevens het licht van reklamebord hotel Ariane scheen precies in de kamer. Niet kunnen slapen. Gevraagd voor een andere kamer, die er niet was.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Hotel heeft geen airco, maar dan zou een ventilator op de kamer toch wel fijn zijn.

Kamer was eenvoudig. Goede bedden. Alles zag er schoon uit. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goede locatie, lekker ontbijt.

Vriendelijkheid en de kennis van de mannelijke receptionisten. Het leek er soms op dat we uitgelachen werden.

De locatie is super. Lekker ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Hoge verwachting naar aanleiding van de site, hotel viel echter erg tegen

Ontvangst, geen vriendelijk welkom. Zeer slechte WiFi verbinding. Verder zeer warme en benauwde kamer. Geen Airco. Verder had de tv alleen maar Duitse zenders...,

Schoon sanitair, elke dag schone handdoeken. Kamer opgeruimd en netjes. De ligging van het hotel was perfect! Binnen vijf minuten bij de Dom en het oude centrum

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Voor deze prijs kan je een beter hotel zoeken.

Ik ben niet iemand die snel klaagt maar dit viel ontzettend tegen. - Niet enthousiast personeel ('s avonds), er kon niet eens een glimlach vanaf en we kregen rare opmerkingen. - Haren op de lakens - Beschimmelde douchekabine - Ontzettend warm op de gangen en in de kamers waardoor nachtrust niet optimaal is.

- Goede locatie - Uitgebreid ontbijt

Ontbijt was keurig verzorgd

Wifi was een paar dagen buiten werking

Ontbijt was keurig verzorgd

Fantastische locatie, prima ontbijt.

De hygiene kon echt beter, en in de centrale hal hing een vieze geur.

Fantastische locatie, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Verouderd hotel renovatie nodig

Lagen op 6 de verdieping lift gaat maar tot 4 de verdieping. Chaufage maakte veel lawaai door lek en lucht .

Wifi deed het de de eerste dag niet door problemen van het hotel.

Ontbijt goed

Bedden

Bedden

Het verblijf in Keulen is zeer goed ,bed en ontbijt mag toch wel beter zijn!!

Het ontbijt was ondermaats !!!! Weinig keuze!!

De kamer was ok.

Slechte internet verbinding

Lekker centraal

• Beoordeeld op: 23 december 2017

zeer aangenaam

geen parking alhoewel het in de beschrijving wel stond

prijskwaliteit was dit een goed hotel

Leuk

Geen parkeergelegenheid.

Het was ideaal dat het hotel zo dicht bij de stad zelf zat en je er zo heen kon lopen.

Het ontbijt en het bed

Hotel met inrichting uit de jaren 70

Ouderwetse inrichting, geen koppen en glazen bij ontbijt aanwezig

Vlak bij dom en centrum. Parkeeegarage vlakbij

dicht bij het centrum en ook bij de metro

de badkamer was klein en had een rare indeling. De gordijnen te kort zodat er licht onderdoor kwam

dicht bij het centrum en ook bij de metro

geen goed hotel

2 aparte bedden, nochtans dubbel bed geboekt. geen babybed, nochtans babybed geboekt. geen koeken meer bij het ontbijt tegen 9u.

De ligging.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Rustig gelegen vlak bij centrum gelegen

Geen bar, drankautomaten stuk.geen annulatie mogelijk. Het bedrag gaat toch bijna volledig van je rekening

Rustig gelegen vlak bij centrum gelegen

• Beoordeeld op: 5 december 2017

lokatie

hygiene, oud, smoezelig

lokatie

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Goede accommodatie voor een weekendje keulen

De douchkop was stuk

Schoon en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Zwaar teleurstellend!!!

Kwaliteit tegenover prjs was echt echt zwaaaar teleurstellend!!!!

parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Slechte prijs/kwaliteitshouding

Prijs/kwaliteitverhouding, kamer gedateerd, ontbijt matig, ontvangst bij aankomst slecht

De ligging en parkeergelegenheid

Ligging en ontbijt

Grote van de kamer.

Ligging en ontbijt

hotel voldeed prima

kleine badkamer

uitstekende locatie ten opzichte van het centrum

onderhoud stortbad onderaan schuifdeur

onderhoud stortbad onderaan schuifdeur

Douche, tv stuk,niet schoon

Goed hotel voor de prijs

Prettig hotel in het centrum

de ligging, het personeel was zeer vriendelijk

het was warm, ontbijt kon beter.

de ligging, het personeel was zeer vriendelijk

locatie is super

ontbijt was goed. Bij warm weer warme kamer. Raam open voorkant veel straatlawaai ,achterkant inbraakgevaar.

Hotel dicht in het centrum

Kamer en badkamer beetje achterhaald

Personeel was aardig en kamer en de rest was schoon

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

voordelig en op een goede locatie in het zuiden van het...

was gewoon goed

voordelig en op een goede locatie in het zuiden van het centrum

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

locatie was goed