Beoordelingen over Hotel Arkadia Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Houiller Platz 2, 61381 Friedrichsdorf, Duitsland

#2 van de 7 hotels in Friedrichsdorf

Wij hebben een perfect verblijf gehad.
    • Appartement

Het is een perfect hotel/appartement. Alles was net schoon en het was zeer ruim opgezet. Ook de ontvangst was super netjes, alles werd duidelijk uitgelegd bij de receptie. Het personeel is uitermate vriendelijk, en je kan er voor alle vragen terecht. Mijn man zit in een scootmobiel, en daarom hadden wij een aangepaste kamer. Deze kamer voldeed aan alle eisen. Top

Het heeft beantwoord aan mijn wensen.
    • Appartement

Het heeft beantwoord aan mijn wensen. Eén iets stoorde mij: er staat dat er koffer en thee op de kamer is/was. Was er niet. Bij navraag werd mij verteld dat ik dat zelf moest meenemen.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

We hadden 3 nachten geboekt, maar de volgende dag acuut weer vertrokken vanwege alle mankementen.
    • Maisonnette

Er waren technische mankementen aan de kamer ( deur kon niet open en vervolgens niet meer dicht) dit is de enige ventilatiemogelijkheid. Mijn vrouw en ik zijn anderhalf uur na aankomst bezig geweest om dit enigszins op te lossen. Het personeel deed in deze niets. We hadden expliciet een kamer met balkon geboekt: na twee eerdere zomerse dagen bleek desondanks het balkonmeubilair ' helaas' nog in de winteropslag te liggen.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prima hotel van alle gemakken voorzien!
    • Maisonnette

Kamer was groot, schoon, van alle gemakken voorzien bv gratis WiFi, afwasmiddel, shampoo, peper, zout, keukenrol, etc. Kamer en slaapkamer hebben plafonds waardoor het nog ruimer leek. Heel goed geïsoleerd, geen andere bezoekers gehoord. Parkeren kon in garage voor 9 euro per dag maar ook gratis recht tegenover hotel. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Stadje vonde wij niet zo gezellig. Er is wel een overdekt winkelcentrum tegenover het hotel en ook zijn er rondom het hotel wat kleine winkeltjes en restaurantjes. Bij aankomst was onze kamer erg warm (later bleek dat de verwarming aan stond, hetgeen je niet verwacht als het buiten 30 graden is). Toen wij om een ventilator vroegen, stond deze binnen 5 minuten op onze kamer! Leuke stadjes om te bezoeken zijn Bad Homburg en Bad Neuheim.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Grote studio, Schoon, Prima ontbijt, prima bed en kussen,...

Interieur was wat gedateerd. Geen Airco, maar na even luchten was de warmte al verdwenen uit de kamer.

Grote studio, Schoon, Prima ontbijt, prima bed en kussen, vriendelijk personeel, zeer dicht bij S-baan trein naar Frankfurt.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Service

Service

• Beoordeeld op: 23 april 2015

Prima ontbijt en gratis parkeren.

Eigenlijk niets!

Prima ontbijt en gratis parkeren.