Beoordelingen over art'otel cologne by park plaza Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Holzmarkt 4, Altstadt-Sued, 50676 Keulen, Duitsland

#50 van de 232 hotels in Keulen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Mooi en comfortabel hotel met nog wat verbeterpunten
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

De ontbijtfaciliteiten zijn te klein tov het aantal mensen dat daar gaat ontbijten. Er waren geen koffiekopjes, geen bestek en geen schone tafeltjes. Broodjes e.d. werden veel te laat aangevuld; het was chaotisch, het bedienend personeel kon het gewoon niet aan. Het in - en uitchecken wordt bijna ' mechanisch' gedaan; we missen de menselijke 'touch'.

Prachtig hotel, goede faciliteiten, schoon en een goede ligging tov de verschillende activiteiten die we in Keulen wilden ondernemen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Uitstekend.

Alles was prima!

Fantastisch hotel voor een zeer redelijke prijs: kamer prima, sanitair zeer schoon, zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Design
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Misleidende conditie van zicht op de rivier (wel zicht op water van de Rijn afkomstig, doch geen zicht op de rivier, althans niet vanuit kamer die we hadden; wel met die conditie gereserveerd!!!)

Design

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Top hotel op een top locatie!
    • Art Tweepersoonskamer

Het is echt een prachtig hotel, en het personeel was ontzettend behulpzaam. Onze kamer was nog beter en mooier dan wij hadden verwacht! Alles was erg schoon en de badkamer was heel erg mooi en alles was aanwezig. Het is ongeveer 4/5 min. lopen en dan ben je echt bij de binnenstad, prima locatie !

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

OK
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Bar en restaurant vielen tegen. Personeel is niet opgeleid om bar of restaurant te runnen. Restaurant alleen maar snacks te verkrijgen geen uitgebreid menu en alles zeer prijzig voor de gegeven kwaliteit.

Nette en verzorgde kamer met zeer groot en goed bed. Aangename en grote douche

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Zeer Matig
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Ontbijt was goed maar de kamer was een probleem het raam wilde niet sluiten dus kon niet op slot. en de tv werkte niet. Geen Zicht op de rivier de Rijn.Is onmogelijk omdat de rijnoever bebouwd is met hoogbouw. Uit uitzicht is op een oude vuile jachthaven.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Mooi hotel en goed gelegen, propere kamers.
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Mooi hotel en goed gelegen, propere kamers. Parkeermogelijkheid (betalend) vlak naast het hotel. Om te dineren ‘s avonds zou ik volgende keer elders gaan, maar het ontbijt was heel uitgebreid en verzorgd. Niets op aan te merken.

Wij hadden zelf een klein foutje gemaakt met een extra...
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden zelf een klein foutje gemaakt met een extra boeking. Dit werd door de medewerkers perfect opgelost. Aangezien het hotel aan een drukke straat ligt, was het toch behoorlijk stil op de kamer. Het ontbijt is erg goed en hebt veel keuze uit diverse producten. Volgend jaar weer.

Ligging(dichtbij centrum en aan de Rijn )
    • Kunst Hoekkamer

Wat tegenviel was de prijs van een glas wijn in de hotelbar. Wij hebben er wat gegeten(een simpele burger van € 12-14 ) en dan is een glas witte wijn van € 9 absoluut buiten verhouding. Jammer, een gemiste kans.

Ontbijt is werkelijk fantastisch.

De min en plus punten
    • Art Tweepersoonskamer

De lift die stuk was. Bij aankomst vrijdagmiddag was er al 1 lift stuk. In zo'n druk hotel waar alleen de nooduitgang een trappenhuis is. Kregen niet de indruk dat er wat aangedaan zou worden. Is overgenomen door Amerikaanse investeerder. Geen shusi meer. Alleen van die Amerikaanse bbq zooi.

Kamers altijd netjes en schoon.

Ideaal hotel voor citytrip Keulen
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onthaal bij inchecken verliep stroef en niet erg gastvrij. De kamers zijn gerieflijk, koel en strak ingericht. Wel spijtig dat een jong hotel van ca. 10 jaar oud al heel wat gebreken vertoont die niet opgelost worden.

Het ontbijt was prima verzorgd en erg uitgebreid. De voorraad werd ook perfect aangevuld. Voor het avondeten ga je best elders : het interne restaurant is een soortement snackbar met zeer beperkte kaart. Maar dat is geen probleem, daar je op loopafstand heel wat fijne restaurantjes vindt. Ideaal hotel voor een citytrip naar Keulen.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en locatie.
    • Art Tweepersoonskamer

Parkeren bij hotel is beperkt, personeel is professioneel vriendelijk.

Goede locatie (15 min.) van Dom, aan de Rijn op loopafstand van diverse restaurants. Ontbijt ruime keuze. Kamers zijn groot, schoon en comfortabel.

Goed hotel voor een kort verblijf.
    • Art Tweepersoonskamer

Bij aankomst geen parkeergelegenheid...toch wel een sterk minpunt.

Geweldig mooie kamer, goede inloopdouche. Langs de straatkant wel meer lawaai, spijtig dat er geen expresso machine aanwezig was op de kamer

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima, leuk modern hotel om op doorreis een dag Keulen te bezoeken.
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Parkeren was wat moeilijk, maar uiteindelijk kregen we een plaats voor het hotel, Kosten wel 20 euro voor één nacht.

Ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Leuk uitzicht op de rivier en mooie ruime badkamer. Leuk designhotel. Op wandelafstand naar de oude stad. Enkele restaurants op loopafstand. Doordat het mooi weer was konden we buiten ontbijten. Zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt.

goed verblijf . slechte info over parking en bereikbaarheid
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Gevraagd voor parking! Geen reactie en op de dag van aankomst de gehele straat afgesloten en zodoende hotel niet bereikbaar. Enkel na veel vragen aan politie / hulpdiensten etc. de parkeergarage iets verderop gevonden na vele omwegen en dus in hele dure parking gestaan wat de prijs van het hotel zwaar op de portefeulle ruste. Had dit niet verwacht dus grote fout van het hotel om daarover niet mij te informeren

alles prima ontbijt / schoonmaak

• Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Parkeerkosten we moesten 3 dagen betalen maar we kwamen dag 1 om 17.00 aan en dag 3 gingen we om 11.00 weg dus geen volle dagen dat viel dus een beetje tegen.

Het ontbijt was super en het personeel was heel vriendelijk.super

Prima ontbijt, mooi uitzicht op de Rijn en een goede ligging...
    • Art Tweepersoonskamer

Er waren te weinig stopcontacten op de kamer en op onhandige plaatsen. Verder was het WiFi vrij traag.

Prima ontbijt, mooi uitzicht op de Rijn en een goede ligging ten opzichte van het stadscentrum.

De hygiëne van de kamer.
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Er zijn weinig parkeerplaatsen bij het hotel. Er zit een glazenwand tussen de badkamer en de rest van de kamer. Voor iemand met een moeilijke stoelgang kan dit vervelend zijn.

De hygiëne van de kamer. Airco dat handmatig uit- en aangezet kan worden. Vanuit het hotel ben je zo op de ring met de auto, bushalte voor het hotel of binnen een half uur bij de Dom. Mooie plek voor reizigers die net buiten het hart van de stad willen verblijven.

Super voor
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Ramen moeten dicht blijven vanwege de herrie van verkeer en de tram over de brug vlakbij. Ik slaap het liefst met het raam open .... maar ja, midden in de stad is dat gewoon niet mogelijk. Is best mee te leven.

Plek tov centrum en de fraaie ligging aan de Rijn, mits je kamer uitzicht op de Rijn heeft natuurlijk. Parkeren onder het hotel voor €20,- per dag. Gelegen in een mooie, moderne lokatie.

Uitstekend geïsoleerd, heerlijke handdoeken, goed bed.
    • Art Tweepersoonskamer

Dat de wastafel niet in de badkamer maar in de slaapkamer was. De badkamer had makkelijk iets groter gekund want er is genoeg ruimte in de slaapkamer.

Uitstekend geïsoleerd, heerlijke handdoeken, goed bed.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Effectief
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi netwerk was defect, airco koelde niet geweldig, een van de twee liften in reparatie

Goed ontbijtbuffet, inspirerende inrichting, comfortabele kamer.

ontbijt heel goed
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

uitzicht op Rijn is een lachertje - keken uit op ander gebouw dat midden in de Rijn stond onthaal (op zondagavond) ondermaats

ontbijt heel goed mooie kamer

Aardig hotel op loopafstand van de stad
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Locatie kan gehorig en warm zijn. Verder is het parkeren bij het hotel heel erg duur en staat daar geen bewaking tegenover.

Uitzicht op de Rijn is leuk, wel jammer dat het zicht wat geblokkeerd wordt door gebouwen. Bouw en inrichting is anders dan het standaard hotel. Bedden zijn goed.

De ligging van dit hotel is idaal.
    • Art Tweepersoonskamer

Ik had liever aan de kant van het water gelegen zodat we minder last hadden van de auto's aan de voorzijde. Bij gesloten ramen had je geen geluidsoverlast, enkel als je graag even het raam open zet.

De ligging van dit hotel is idaal. Weg uit de drukte, aangenaam ontbijten naast het water en op wandelafstand van het historische centrum. Ik had wel liever een kamer gehad aan de kant van het water dan aan de voorzijde (drukke baan voor de deur).

Mooi hotel, goede locatie
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

De douchekop van de regendouche is vrij laag, voor lange mensen is het niet echt mogelijk om hier onder te staan.

Hele mooie, stijlvolle en ruime kamer. Straalt luxe en comfort uit. Leuk uitzicht over de Rijn. Locatie is ook heel prettig, op loopafstand van het centrum!

Het ontbijt was heel lekker en zeer compleet, de locatie was...
    • Art Tweepersoonskamer

Het was heel erg warm op onze hotelkamer. De airco deed het niet; het was onmogelijk om zelf de gewenste temperatuur te regelen

Het ontbijt was heel lekker en zeer compleet, de locatie was goed. Verder was de inrichting van het hotel heel erg mooi, en prettig om in te verblijven. Ons uitzicht en raam was top!

De ligging.
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wasbak had een heel kort kraantje waardoor je je handen moeilijk kon wassen en alles erkmheennat werd (wastafel stond in de kamer). Senseo deed het bij aankomst niet. Er was geen aparte waterkoker en er lag nog een sok van de vorige bezoeker.

De ligging. Fijne bedden en ruime douche.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Keulen is zeker een bezoekje waard
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Dat waren wat kleine dingetjes; een slechte communicatie vooraf over een reservering in het restaurant omdat we laat zouden aankomen. Meerdere mails aan besteed maar bleek dus niet verwerkt. Maar ter plaatse werd dit overigens wel uitstekend opgelost en het restaurant is zeker een aanrader. Andere kleine dingetjes: de airco was niet te regelen en lawaaierig. Wel gemeld maar men verzekerde ons dat het rond 10en automatisch op een lagere stand zou gaan. Niet dus. Verder waren er wat stopcontacten kapot. Toch onhandig als je eerst denkt dat het koffie-apparaat niet werkt. Daar kwam wel meteen iemand voor bij melding. Al met al zeker een hotel dat ik zou aanraden, ondanks deze 'kleine dingetjes'.

Prima hotel op een goede locatie. Ook het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

mooie, ruime kamer met een fantastisch zicht
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

de lavabo, spiegel was in de kamer, niet in de badkamer dus is niet zo chill als iemand zich klaarmaakt (haren drogen) terwijl iemand op het bed ligt te rusten. In de bar stond de muziek veel te luid, dit was onaangenaam als men een gesprek wenste te voeren. We bestelden een glas van de duurdere wijn en deze werd niet aan tafel ingeschonken, wat je wel zou denken als je een iets duurdere wijn besteld.

de ruime kamers, royaal bed goeie douche ligging naar het centrum het uitzicht op de rivier

Tevreden, zéér goede locatie, jammer van de parking.
    • Art Tweepersoonskamer

- We hadden een kamer die met tussendeur verbonden was aan een 2de kamer. Bij binnenkomen, wilden we deze tussendeur uitproberen en deze was niet op slot. Half uur later kwamen de gasten van de aangrenzende kamer binnen, zij verschoten natuurlijk ook. Naar de receptie gebeld met de vraag deze tussendeur op slot te doen. - Airco werkte jammer genoeg niet, hiervoor hebben we niet opnieuw gebeld, daar we net iemand van de receptie over de vloer hadden gehad voor sluiten tussendeur. - Parking was niet inclusief. Per dag 20eur.

- Goed, lekker ontbijt met veel keuzemogelijkheden (verse groentjes + fruit) - Goede locatie. - Vriendelijk personeel. - Goede bedden, jammer dat de airco niet werkte waardoor niet top geslapen door warmte.

• Art Tweepersoonskamer

Vond het irritant dat we nog €45 parkeerkosten moesten betalen voor de parkeergarage onder het hotel. En ontbijt voor €20 pppn vind ik ook uit verhouding voor dit Hotel.

Kamers waren mooi en ruim. Locatie was ook prima

Locatie was uitstekend

De thermostaat in de kamer functioneerde niet goed. Hierdoor was het erg benauwd in de kamer. Raam kon wel open maar dan kwam er erg veel lawaai van de straat de kamer binnen.

Locatie was uitstekend

Mooi, proper en goedgelegen hotel, jammer van de problemen met de kamers.
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Helaas stelden we de eerste ochtend vast dat de regendouche en kluis op onze kamer niet werkten. Nadat we dit 's morgens gemeld hadden bleek dit 's avonds nog niet opgelost te zijn, kregen we een nieuwe kamer waar de verwarming en tv niet werkten, en nog een nieuwe (3de) kamer waar eerst de verwarming niet werkte, maar wat ik dan zelf heb kunnen/moeten oplossen.

Hotel goed en bereikbaar gelegen, mooie en propere kamers, lekker ontbijt.

Mooie inrichting, wel aan de prijs voor de geboden kwaliteit
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Capaciteit ontbijtzaal onvoldoende. Brood was niet vers, eieren koud en weinig verrassend bufet. Bar is heel erg open ingericht.

Mooie locatie om kerstmarkten te bezoeken. Moderne inrichting kamers. Bar personeel erg aardig.

voor een stedentrip naar Keulen is de lokatie perfect.
    • Art Tweepersoonskamer

de parkeerkosten bij het hotel.

voor een stedentrip naar Keulen is de lokatie perfect. Net buiten het centrum maar met een kleine tien minuten lopen zit je al midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Teleurgesteld

Parkeren en Wifi

De parkeergelegenheden waren vol en ik kon hier niet terecht. Deze is bovendien 20 Euro per dag, terwijl ik gedwongen heb geparkeerd in een overdekte parkeergarage zo'n 15 minuten lopen, voor 15 Euro per 24 uur! Tevens deed de Wifi het na een uur niet meer. 0 Verbinding. Dit vond ik ook erg storend. De kamer zelf was prima, schoon, ruim, fijne douche en bed.

Veel last van verkeer.
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was, ook met gesloten ramen, veel geluidshinder van het verkeer. De matrassen zijn oncomfortabel hard.

De styling van de kamers is mooi. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Leuk weekeindje Keulen
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Uitzicht op Rivier blijkt uitzicht op kanaal naar jachthaven. Er is geen uitzicht op de rivier mogelijk omdat er een gebouw voor staat. Dit wel als extra geboekt. Parkeerplaats reserveren zou niet nodig zijn. Er is een parkeergarage maar die was volzet zodat we onze auto in de buurt moesten parkeren

Heerlijk ontbijt, mooie kamer. Gelegen vlakbij het centrum

Top locatie en vriendelijk personeel. De kamers met zicht op de Rijn zijn de moeite waard!
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Drukte tijdens het ontbijt op Zondag. Borden/bestek niet altijd beschikbaar. De tram op de ernaast liggende brug maakt wel erg veel geluid als het raam openstaat.

Ontbijt goed, Kamers netjes en verzorgd. Het personeel aan de balie was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Hotel is op zich goed maar ligt aan een drukke weg. Keulen is nogmaals een bezoek waard!
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco bleek door vorige gasten in de stoppenkast uitgezet te zijn waardoor het de eerste nacht bloedheet was. Technische dienst zou komen maar was er aan het eind van de dag nog niet. Wederom naar de receptie gegaan en is gerepareerd door Max; een pluim voor Max dus!

Het ontbijt was prima en werd voortdurend aangevuld. Eetzaal en buffetruimte te klein waardoor er snel te veel gasten bij elkaar staan te wachten. veel 'herrie' in de ruimte vanwege acoustiek.

Prima! Kamer 446 is geweldig!
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Ik had twee kamers bij elkaar in de buurt gevraagd... dit werd er één op de eerste en één op de vierde verdieping.... gelukkig zijn onze kinderen 15 en 17, waardoor dit geen probleem opleverde.

Netheid, vriendelijkheid personeel, totaal geen geluisoverlast van andere kamers, goed ontbijt, bed ook prima

Top, goede locatie dicht bij de terrasjes aan de Rijn en aardig personeel.
    • Kunst Hoekkamer

Het bed was erg hard en stuiterig.

Ontbijt was prima zoals je van een hotel kan verwachten. Leuke bijkomstigheid was dat me vriendin jarig was en ik voor ontbijt op de kamer had gevraagd, zat een taartje bij en klein flesje champagne. Later in de middag toen we terug kwamen uit de stad stond er nog een taartje klaar met een flesje bubbels.

Een aanrader
    • Art Tweepersoonskamer

Iets te veel licht in de kamer.

Goeie locatie en uitstekend ontbijt. Wij konden met ond hondje buiten op terras ontbijten. Ook mogelijkheid om apart binnen te zitten

Super!!
    • Kunst Hoekkamer

Mijn vriend had iets of wat last van zijn allergie door de tapijten in de kamer maar dat is op hotel vaak onvermijdelijk

- Super lekker ontbijt, optie tot buiten ontbijten! Als de zon in de ontbijtruimte schijnt kan het wel warm worden. - We hadden een kunst hoekkamer die heel groot was en die alle comfort aanbood die nodig was en meer. We sliepen aan de straatkant en met de ramen toe was er helemaal niets te horen van het drukke verkeer.

Goede kamer, ontbijt te duur.
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Ontbijt is te duur, 20 euro per persoon is echt te veel. In de stad voor nog geen 10 euro met twee personen uitgebreid kunnen ontbijten. Bij aankomst leek de receptionist niet erg veel tijd voor ons te hebben. Ik probeerde in het Duits met hem te communiceren, maar het leek erop dat hij er totaal geen rekening mee hield dat hij iemand in stond te checken die iets minder bedreven is in de Duitse taal. Hij sprak te snel en hij leek ook niet van plan over te schakelen naar het Engels. De receptioniste bij het uitchecken deed haar werk overigens wel prima.

Kamer is comfortabel, bed is goed. Badkamer is voldoende.

goed, behalve behandeling omdat je hond mee hebt, hotel zou beter zeggen dat ze geen hond toelaten
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

We betaalde voor onze hond, geen probleem mee, maar voor de rest werd hij in het hele hotel geweerd, buiten op onze kamer. met als gevolg, dat we niet in het restaurant konden gaan eten, en ontbijt buiten moesten nuttigen.... hierbij werd er niet opgedekt of afgeruimd, wat doe je als het regent onder een regenscherm gaan zitten ?

Het ontbijt, de kamer was top

Ruime kamer met mooi zicht aan Rijnzijde.
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Parking prijzig Matras iets te hard Gedeelte van de badkamer bevindt zich in de slaapruimte

Ruime kamer met mooi zicht aan Rijnzijde. Ontbijt Parkeergarage onder het hotel

Prima locatie, exact wat je verwacht van een modern hotel.
    • Art Tweepersoonskamer

Gemengde mening over personeel. Deels heel prettig, deels onprettig m.n. hulp bij transport fietsen. De ontvangst gebeurde ook met enig dedain. 'S Morgens weer heel prettig en vriendelijk geholpen.

Goede plek, goed hotel.
    • Kunst Hoekkamer

Goede basis is er in dit hotel, voor de prijs verwacht je wel iets meer sfeer of personal touch, dat is een verbeterpuntje

Mooi hotel op mooie locatie.

ligging
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parkeren; je kunt beter aan de andere kant van de straat onderde brug parkeren. Kost maar 4 euro ipv 20. wasbak op de kamer ipv in badkamer herrie van straat

ligging

Koln
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

De prijzen voor de drank en dergelijke vond ik in verhouding met de prijzen in de stad exceptioneel hoog en nodigde ook niet uit om dus iets te consumeren in het hotel wat ik normaal wel doe en dus ook jammer vond

Locatie en het hotel was bijzonder stil hoorde praktisch geen geluiden van buiten of van buren

Een keer nooit meer
    • Kunst Hoekkamer

Kamers hadden uitzicht maar had geen treinspoor en drukke snelweg verwacht voor extra betalen uitzicht. Matrassen rampzalig!!! Badkamer ok. Airco functioneerde niet

Ontbijt ok

Prima accomodatie, ontbijten buiten de deur
    • Art Tweepersoonskamer

Ontbijt was wat aan de prijzige kant met 20 euro pp.

Hotel heeft een prachtige ligging. Dicht bij het centrum van Keulen aan de Rijn. Ondanks de ligging aan een een zesbaansweg en een brug met trambaan geen last gehad van geluid van buiten. Personeel wat uitermate vriendelijk en behulpzaam was.

Sterk overgewaardeerd
    • Art Tweepersoonskamer

Parking hotel volzet, ontbijt niet vlot aangevuld, koffiemachines gedurig stuk, kleverige vloer aan buffet, croissants slechte afbak kwaliteit, ontbijtgedeelte geeft een zeer slordige indruk. Bar zat op middernacht nog vol, toch konden we geen gin-tonic meer krijgen, niet echt klantvriendelijk! Kamer aan straatzijde, geen raam open zetten door te veel straatlawaai. Maar ook airco maakt enorm veel lawaai.

Ligging was oké

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima goed gelegen Hotel
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

- mooie ruime kamer met uitzicht op de Rijn , men mogelijkheid om het raam open te doen - goede ruime bedden - internetten via tv mogelijk is wel niet snel maar men heeft wel de mogelijkheid, wifi gratis en goed - goed compleet onbijtbuffet , bij mooi weer lekker buiten op t terras, - goed ligging aan de rijn ,over de boulevard is men snel in de altstad 10 a 15 minuten lopen - tip parkeren doet men t beste aan de overkant van de straat onder de brug voor 4 euro per dag.

Nog een keer!
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Ontbijt voor €20 pp vond ik niet in verhouding tot de kwaliteit van ontbijt. De standaard pre-fab roerei is voor mij dan graadmeter met de automaat-koffie. Let-op: absoluut geen smerige koffie. Of neem een koffie in de lobby. Misschien dat ik teveel verwacht, maar psychologisch verwacht ik voor €20 meer dan een standaard hotel ontbijt. Ondanks het ontbijt zie ik mezelf hier zeker nog een keer verblijven. Ontbijten doe ik dan in de stad.

Heerlijke Rhein-view kamer. Oké... het is eigenlijk de "ingang-naar-de-oude-haven-view", maar toch heerlijk. Loop het hotel uit en trippel de boulevard op en door naar het centrum. Het wat rustiger gedeelte met de "leuke winkeltjes" is op een dik kwartier lopen waar ook de restaurants zitten die ons meer aanspreken door iets minder toeristen. Deze tip werd direct bij incheck gegeven door de dame achter de balie.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Okay hotel maar voor ons geen gekleurde ramen
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Het raam had een roze filter. We hebben een andere kamer gevraagd en gekregen. Daar was een lichtblauwe filter, ets meer te pruimen. De 'art' in Art'otel wordt wel erg letterlijk genomen. Ook het uitzicht, in de brochure uitzicht op de Rijn is wat overdreven. Er ligt een eiland voor de Rijn. Jammer en qua tekst overtrokken. Maar de lamer was op zich prima, netjes en het personeel was keurig.

Nette kamer, normaal ontbijt, dicht genoeg bij het centrum.

ok
    • Art Tweepersoonskamer

dat door de receptie wordt aangeboden om voor tien euro een rustige kamer (niet aan de straat kant) kan worden gekregen, vind ik een beetje geld kloppartij en van weinig service getuigen

• Beoordeeld op: 29 april 2017

t
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Airco lawaaiig. Uitzicht op de Rijn nep (kijkt tegen kantoren op een eiland aan). Personeel slecht geïnformeerd en service bereid. Ontbijt te duur. Ligt te ver van de oude stad.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

het ontbijt was redelijk prijzig maar je had waar voor je...
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

de vriendelijkheid van het personeel kan beter. er is geen proactiviteit. De parking was volzet -er werd weinig moeite gedaan om dit goed op te lossen. We moesten zelf op zoek via een kaart. . de airco in de kamers werkt niet goed.

het ontbijt was redelijk prijzig maar je had waar voor je geld; het uitzicht van de kamers aan de zijde van de Rijn is mooi.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

1. Het restaurant was gesloten, geen personeel te krijgen,...
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1. Het restaurant was gesloten, geen personeel te krijgen, dit was niet bij aankomst gemeld. Men kon eten in de bar maar dat wilden alle gasten. 2. De airco kende slechts 1 stand: warm, raam openzetten was geen optie gezien ligging kamer aan straatkant. 's-ochtends gemeld aan receptie, helaas was eind van de middag niemand op de hoogte of er iets aan was gedaan; niets dus.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Blijf nieuwsgierig ...Keulen is altijd een verrassing
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Misschien iets meer menukeuze in het restaurant....(?) En een glas wijn is schandalig duur... ook komt die van ver....

De architectuur van het hotel !!!!

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Lokatie prima, kamer viel tegen, service slecht voor een 4 sterren hotel
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Wij hadden kamer met zicht op de Rijn geboekt voor 2 volwassen en 1 kind van 8 jaar. Kamer had inderdaad zicht op de Rijn maar op het raam dat zicht gaf op de Rijn was een geelkleurige folie geplakt waardoor het zicht naar buiten erg tegenviel. Het licht van buiten gaf in de kamer daardoor een plastic-achtige sfeer. (Erg ongezellig)Raam kon ook niet verder open dan een klein kiertje. Verder viel tegen dat de wasbak in de kamer was geplaatst en niet in de aparte douche en wc ruimte. Ik had een aantal dagen van te voren aangegeven dat wij met drie personen de kamer zouden delen. (2 volwassen en 1 kind)Bij aankomst was hier geen rekening mee gehouden. Er lagen maar voor 2 personen handdoeken en op het bed waren maar 2 dekbedden. De extra handdoeken werden alsnog bezorgd. Het extra dekbed werd vergeten. Wij hadden twee nachten geboekt (niet te annuleren kamer) en als extra optie voor drie personen ontbijt van bij elkaar 60,-- euro per dag. Door familieomstandigheden moesten wij onze reis na 1 dag afbreken. Gevraagd of het mogelijk was om de laatste nacht en het 2e ontbijt niet in rekening te brengen. Aangezien het een niet te annuleren kamer betrof, werd de 2e nacht toch in rekening. gebracht. Hier had ik begrip voor. Echter wat ons wel erg tegenviel was het feit dat het niet genoten 2e ontbijt eveneens in rekening werd gebracht. Dit was een extra optie die niet onder de niet te annuleren kamer viel. Nog een mailtje gestuurd naar het hotel met de vraag of men ons gezien de omstandigheden tegemoet wilde komen. Helaas werd ons verzoek afgewezen. Verder werden drie drankjes uit de minibar in rekening gebracht terwijl er maar 1 drankje gebruikt was.

De locatie vlakbij het centrum van Keulen (Dom). Parkeer gelegenheid onder het hotel. De kamer was goed schoon.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Het verblijf was verder prima in orde waar weinig, zie boven, op aan te merken viel. Voor herh. vat
    • Art Tweepersoonskamer

Wat er beter had gekund is de kwaliteit van de comfortstoelen. Een was defect.

We hadden een schitterende kamer aan het water en het ontbijt was perfect.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Rustige kamer aan de kant van het water.
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Uitzicht kamer bijna niet te zien ook heel warm op de kamers airco maakt veel lawaai. Parking schandalig duur 20 euro per dag.

Rustige kamer aan de kant van het water.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

• Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Geen info op de site over de parkeergarage onder het hotel. Die was er dus wel en ik heb er gebruik van kunnen maken. Prima

ligging en leuke kamer parkeergarage onder hotel

• Beoordeeld op: 30 december 2016

mooie kamer
    • Art Tweepersoonskamer - XL

temperatuur in het hotel (erg warm), logistiek bij ontbijt (te veel mensen waardoor te weinig zitplaatsen, te weinig borden/kommen)

uitstraling kamer & badkamer

• Beoordeeld op: 24 december 2016

-over-heerlijk ontbijt
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-hotel iets te ver van het centrum gelegen -airco: zeer vervelend geluid (zonder is het te warm in de kamer) -badkamer in 2 delen: lavabo staat in de kamer ipv in de badkamer

-over-heerlijk ontbijt -alles is supernetjes -héél vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Naast de havenkerstmarkt en op loopafstand van winkels en de...
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Software was uitgevallen, op de dag van inchecken en uitchecken, steeds wachten totdat de software weer was gereset.

Naast de havenkerstmarkt en op loopafstand van winkels en de Dom

Een aanrader

Geen opmerkingen !

Leuke kamers, ruim en netjes. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ligging op 10 minuutjes wandelen (langs de Rijn) naar de Dom en het stadscentrum. Alles dik in orde !

Onderhoud.

Wij komen al een paar jaar hier en zien dat er minder onderhoud wordt gedaan.En dat het kamerpersoneel zeer slecht de talen spreken.

De kamers zijn altijd prima

Goed gelegen en rustig hotel in Keulen
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Ramen waren klein, dus weinig geniet van kamer met zicht op Rijn. Koffiezet op kamer was stuk,

Uitgebreid ontbijt, grote mooie kamer, geen lawaai, dicht bij centrum, aan de haven en naast de kerstmarkt van de haven.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Mooi ingerichte kamers, fijne bedden.
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

Lawaai van de tram gaat 's nachts gewoon door. Lawaai van de airco, die weer aansprong. Een drankje in de bar is belachelijk duur: 12 Euro voor een glas wijn.

Mooi ingerichte kamers, fijne bedden.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Uitstekende ligging dicht bij het stadscentrum, nette kamer
    • Art Tweepersoonskamer

Behulpzaamheid van het personeel qua informatieverstrekking. Personeel is niet zo taalmachtig.

Uitstekende ligging dicht bij het stadscentrum, nette kamer

Mooi hotel, maar niet binnen de verwachtingen van wat het aanbod laat uitschijnen
    • Art Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op de Rijn

In tegenstelling tot wat vermeld staat op de website beschikt dit hotel niet over een eigen parking. Er is een parking die de naam draagt van het hotel, maar dit is een publieke parking en is continu volzet. Mijn aanvraag om een plaats te reserveren is onbeantwoord gebleven. Spijtig, want voor hotels zonder parking waren er betere keuzes. Nu moest ik bijna 1km verder parkeren. Het ontbijt is lekker en uitgebreid, maar het personeel slaagt er niet in alles aangevuld te krijgen waardoor er wachtrijen ontstaan voor banale dingen zoals een plakje kaas of een glas of tas om je fruitsap of koffie in te doen. Er is tevens niet genoeg plaats om alle gasten te laten zitten, dus reserveer kamer met ontbijt. Gasten die de dag zelf nog ontbijt wouden nuttigen bleven in de kou staan. Spendeer geen extra geld voor zicht op de Rhein. In tegenstelling tot de naam heb je enkel zicht op de jachthaven met directe inkijk van kantoorgebouwen. Het concept van de gekleurde ramen mag dan wel kunstig zijn, aangenaam is het zeker niet. We hadden een klein groen raam met zicht op kantoorgebouwen en een haventje ertussenin. De ligging aan een metalen brug met tramverkeer zorgt ook voor veel lawaai. Wie rust zoekt boekt beter ergens anders.

De kamers zijn ruim en gemakkelijk toegankelijk. De ruime kamers zorgen er voor dat minder mobiele mensen ook gemakkelijk gebruik kunnen maken van de kamer, douche, toilet en wasbak. Het ontbijt is uitgebreid en van goede kwaliteit. De ligging is ideaal voor wat de afstand aangaat ten opzichte van de bezienswaardigheden. Personeel is vriendelijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van art'otel cologne by park plaza