Beoordelingen over Art Hotel Superior Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Branderhof 101, 52066 Aken, Duitsland

#6 van de 41 hotels in Aken

Gebaseerd op 2056 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Ik vond het verblijf echt super!

Ik vond het verblijf echt super! Mijn partner en ik hebben heerlijk genoten. onze monden vielen al open toen wij de kamer zagen.. voor 81,- euro en dan zoveel ruimte!! en een prachtig groot balkon. hier komen wij zeker terug!!

Supervriendelijk personeel, een goed en comfortabel bed en...

Ongezellige inrichting van de kamer. Voelde koud aan.

Supervriendelijk personeel, een goed en comfortabel bed en last but not least, een supergroot ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Aangenaam verrast door de ontzettend ruime kamer met...

Aangenaam verrast door de ontzettend ruime kamer met badkamer. Het bed was super, heerlijk geslapen! We waren op doorreis, dus kwamen laat aan en gingen zonder ontbijt weer vroeg weg.

Hotel met subliem ontbijtbuffet

Dat de kamer en badkamer veel soberder en minder mooi en luxueus waren dan de foto's op jullie site maar dat lieten we zeker niet aan ons hart komen. Het sublieme ontbijt maakten dat ruimschoots goed !!!

Het ongewoon lekker, vers en uitgebreid ontbijt. Er was keuze genoeg, en zeer lekker en fijn van smaak, lang niet altijd zo'n ontbijt elders !

Zeker een aanrader.

Niet alle receptionisten maken oogcontact en hebben een glimlach op hun gezicht. Service with a smile!

De kamers en badkamer zijn heel ruim en schoon. Goede bedden, TV en minibar aanwezig. Gratis parkeren voor het hotel en de omliggende straten.

Waar de naam ‘ Superieur’ in de naam vandaan komt is ons een...

Waar de naam ‘ Superieur’ in de naam vandaan komt is ons een raadsel. Het hotel was niet zoals het op de foto’s lijkt , met name de badkamer en het sanitair waren zeer gedateerd.evenals het meubilair. De tuin was onverzorgd met onkruid en lege bierblikjes. De prijs/kwaliteit verhouding was treurig :19 euro pp voor een ontbijt en 10 euro voor parkeren in de garage Kortom het voldeed voor ons niet aan de verwachtingen , een slecht hotel voor die prijs.

Misleidende, valse aansporing

De kamer. Eerste kamer bleef het licht branden. Tweede kamer viel het bed door z’n poten en was het een dubbele matras terwijl ik expliciet gevraagd had voor een doorlopende matras. De voorstelling van het hotel op de site was helemaal niet dat hotel waar ik logeerde. Terwijl het adres wel identiek was. Niet eerlijk.

• Business Tweepersoonskamer

Er zat een keukentje in de kamer met een waterkoker maar er was niets bij. Dus geen thee of koffie maar ook geen kopje of iets.

Ruime kamer met balkon. Heerlijk

Het verblijf was zonder meer heerlijk! Wij komen graag terug!

Weinig belangrijks. Misschien de vaste vloerbedekking in de gangen. Deze leek al erg lang te liggen....

De kamer was boven verwachting. Erg ruim en licht. Ook de aanwezigheid van een keukenblokje met koelkast verraste ons. Hierin lagen een paar gratis welkomst drankjes!! Wij voelden ons meteen thuis! De ligging van het hotel ten opzichte van het centrum was prima. Bus en metro aansluitingen om de hoek.

Hotel om echt weer naar toe te gaan. Wij gaan in september weer naar dit hotel.

Is totaal niets op aan te merken. Buitengewoon TOP

Het personeel was buitengewoon behulpzaam en aardig niets was hen teveel. Ook het warme eten was erg goed. Kamer was groot met een bankstel een grote badkamer alles was tip top schoon.

ok, maar té duur voor wat het is.
    • Business Tweepersoonskamer

het ontbijt is veel te duur. en het wordt niet tijdig aangevuld. de sauna is kapot en toch vraagt men 10 euro pp.

het personeel was vriendelijk. we hebben gratis upgrade gehad naar een ruimere kamer (zeg maar appartement)

Perfect voor 1 nacht, en zeker als je op doorreis bent

De omgeving; het hotel staat in een woonwijk. De afstand naar het centrum is ca een half uur lopen of 10 minuten fietsen!

Ontzettend grote kamer; om in te verdwalen!

Nooit meer doen, zeker niet voor dit geld

Slecht hotel, midden in een woonwijk met weinig goede parkeerplekken. Verder is er veel achterstallig onderhoud. Ik had direct een Oost Duits gevoel toen ik in de kamer kwam. Een keuken zonder attributen, muren beschadigd, vieze stoelen, vieze vloerbedekking, opgemaakte bankbed terwijl wij met z'n 2-en waren, slechte hoofdkussens, badkamer zonder sfeer waarbij de douch alles nat maakt, slechte koffie in het restaurant, inrichting outdated. Gewoon bijzonder slecht voor de prijs die ervoor betaald moet worden.

Het ontbijt was zeer uitgebreid maar de kosten waren er dan ook wel naar.

Aangenaam verblijf - zeer ruime kamer - warme ontvangst

Duur ontbijt - elders ontbeten wegens hoge prijs Koffie of theevoorziening op kamer was leuk geweest Badkamer kan opfrissing gebruiken (schimmel in douche)

Heel ruime kamer, rustig gelegen, parking in de straat mogelijk evenals in de parkeergarage. Nederlandstalige ontvangst. Wij hadden een zeer ruime kamer - zonder tapijt

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Het personeel was erg vriendelijk en probeerde ons probleem...

Onze kamer was erg vies bij binnenkomst Er liep overal mieren en de vloer plakte Onder de tafelpoten lagen snoepjes die de mieren aantrokken We konden een andere kamer krijgen maar moesten dan op een bank slapen i.p.v. bed Dat was geen optie voor ons Daarna kwam er een meneer op het globaal iets schoon te maken maar nog steeds niet erg fris

Het personeel was erg vriendelijk en probeerde ons probleem op te lossen

Heerlijk hotel in een rustige buurt. Ook voor gezinnen met kleine kinderen is alles top geregeld.

Het parkeren is wel lastig. Weinig plek in de omgeving van deze rustige buurt. Parkeren kan ook in de parkeer garage, maar dat vonden wij voor 10euro per nacht toch wat prijzig.

Vriendelijke vrolijke dames bij de receptie. Super schone kamer. Het ontbijt was super. Vrolijke bediening en super alert. Super verse producten. En veel, heel veel keuze. Alles zeer schoon en netjes.

Fantastisch.

Op de website was de informatie over het restaurant karig. Daarom heb ik elders gegeten en geen gebruik kunnen maken van het restaurant.

Ontbijt was super goed.

De grootte van de kamer.

De ontvangst door een zeer sjagrijnige receptioniste. Onbeleefd ook

De grootte van de kamer. Was een heel appartement! Onze kinderen vonden het geweldig. Schoon en netjes.

Fantastisch verblijf met het gezin. De kinderen waren ook zeer enthousiast.

Prachtige familiekamer. Ruimste kamer die we ooit gehad hebben. De kunst die overal aanwezig is, is echt de moeite waard. Zwembad was echt leuk. Overheerlijk ontbijt.

De kamer was schoon en opgeruimd en de badkamer voldeed aan...

De menukaart is wel heel erg eenvoudig en mijn hoofdgerecht was beneden wat ik gewend ben, kan dus beter.

De kamer was schoon en opgeruimd en de badkamer voldeed aan alle wensen.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

• Business Tweepersoonskamer

Restaurant had nagenoeg geen vegetarische optie in het menu. Was ook enorm lastig om te vragen of er iets anders mogelijk was voor specifieke dieet wensen. Personeel was jong en het buitenland en daardoor moeilijk te communiceren terwijl mijn partner native Duitse is. uiteindelijk doordat er een meer ervaren manager bij kwam hebben ze het wel geprobeerd op te lossen met wat gratis drankjes maar in totaal toch geen goede ervaring. Kamer was ruim maar wel verouderd. Gordijnen hingen los. Simpele badkamer zonder bad. Aangeprezen als wellness in het hotel, maar die was dicht en hoort blijkbaar niet bij het hotel zelf dus het personeel kon ook niets voor ons betekenen.

Locatie is ok. Net buiten het centrum.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

nooit meer Art hotel Bah !
    • Business Tweepersoonskamer

een totaal (!!!) onpersoonlijk hotel, saaie grote kamers met niets, heb gevraagd naar een kleinere kamer met wat sfeer, maar was niet mogelijk. volgeboekt, met wat ? het waren 3 lange lange dagen in de kamer! de kamers waren in ieder geval niet herkenbaar zoals op de foto!

niets! ja de binnenstad...

teleurstellend. Zeker niet voldoende voor een 4-sterren hotel zoals wij die gewend zijn van Bookin-c

De Romeinse Sauna was niet in gebruik en zou-anders dan vermeld op de website 10 euro pp kosten. De kamer was zéér gehorig De ontvangst was niet echt vriendelijk en ook weinig informatief

een overnachting op weg naar een pretpark.

De kamer van de kinderen was in orde,onze kamer vertoonde enkele slordigheden; gordijn hing los, de kraan van de badkamer zat los, onder de lavabo was een lek,het water liep slecht door.

het ontbijt was uitgebreid en dik in orde!

Een zeer geslaagd uitje, vlakbij het centrum van de stad Aken.

De zenders op de tv waren allemaal Duits. Een paar Nederlandse zenders was wel fijn geweest. We misten in de badkamer een kastje om je spullen op te zetten.

De kamers waren zeer ruim en comfortabel. Er was een apart deel waar je kan zitten en zelfs een keukentje erbij. Goede grote tv. Ruime kast voor kleding en spullen. De badkamer was ruim, luxe en praktisch ingericht met föhn, scheerspiegel en regendouche.

We hebben een heerlijk verblijf gehad waarbij de hotelkamer ons erg positief verraste.

Wifi was erg slecht. Bij aankomst vroegen we om een bakje koffie en thee en deze werd gelijk in rekening gebracht, terwijl er ook een waterkoker was. Die kregen we daarna. Dat vonden we een beetje onvriendelijk overkomen. De keuken in de hotelkamer was afgesloten en alle keukengerei uit de kastjes gehaald. Dit stond niet in de boekingsinformatie. De keuken wordt pas aangeboden bij langdurig verblijf van minimaal 3 maanden. Voor gebruik sauna moest betaald worden. De kosten van het ontbijt waren aan de hoge kant.

De ruime hotelkamer, waarbij de slaapkamer gescheiden is van het zitgedeelte. Dat was erg prettig. Zeker ook omdat we met 3 personen waren. 1 persoon sliep op de slaapbank en daardoor waren er toch 2 aparte kamers. We hadden een kamer op de begane grond. De kamer had een deur naar de achterterras en dat was ook fijn. Je kon dus naar buiten. Er is een keurig zwembad waar je 's ochtends lekker baantjes kunt trekken. de hotellobby was mooi in kerstsfeer en er stond lekkers op de balie. We kregen een tegoedbon voor een glühwein bij aankomst. Dat was weer wel attent. Parkeren in de parkeergarage moest betaald worden, maar in de wijk was voldoende gratis parkeergelegenheid.

Goede ligging en ruime kamers

Aangenaam verrast door de zeer ruime kamer met gerenoveerde badkamer (niet zoals op de meeste foto's - badkamer in onze kamer was veel mooier). Op 3 km van het centrum van Aken en in een heel rustige buurt. Je kan parkeren in de parkeergarage (8 eur) ofwel gratis op straat er is voldoende plaats. Ook leuk voor kinderen dat er een klein binnenzwembad is. Personeel vriendelijk en zeer lekker ontbijt.

Ruim, proper hotel in een rustige woonwijk, 10 minuten per...

Hotel doet iest te veel denken aan een rustoord, accommodaties zijn ook zo voorzien.

Ruim, proper hotel in een rustige woonwijk, 10 minuten per auto naar het centrum.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Comfortabel hotel in een rustige wijk net buiten het centrum van Aken

De kamer was heel ruim, maar inefficient gebruikt en wat leeg/kaal. De kamerprijs in het weekend tijdens de Kerstmarkt is behoorlijk stevig - maar dat geldt in de periode voor veel hotels in Aken.

Erg ruime kamer met prima bed en prachtig sanitair. Veel faciliteiten (spa, zwembad), fantastisch ontbijtbuffet, gelegen in een rustige wijk - eenvoudig parkeren voor de deur en een half uurtje lopen naar het centrum van Aken.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima hotel, met wat aandachtspuntjes

Foto van de accomodatie van de kamer was anders. Kamer 241 is een stuk ouder en mag een opknapbeurt krijgen. Alhoewel die in principe prima is. Net zoals de wel een beetje lelijke badkamer. Echter ik was zwker tevreden!

Grote kamer en schoon

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Goed maar personeel van bar en restaurant zijn traag

Het personeel van zowel de bar als het restaurant was erg traag. We hebben tot 3 keer toe meer dan 20 minuten moeten wachten op onze drank. Dat is erg jammer. Het eten is Superlekker, maar de bediening is veel te traag.

De kamers zijn heel mooi ingericht. De ligging is goed als je net buiten het centrum wil verblijven. Het ontbijt is superuitgebreid, vers en lekker. Het personeel aan het onthaal was zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Accomodatie was ok maar de prijs voor het ontbijt maakt het verblijf een beetje zuur!

Schrokken van de prijs voor een ontbijt = 18€/persoon. Is wel een beetje overdreven aangezien je in het restaurant 19€ betaald voor een dagaanbieding!

Gezellige lobby, warm onthaal

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Heel grote kamer.

De badkamer is iets minder mooi als de rest van de kamer. Er was geen bad, terwijl de badkamer ruim groot genoeg was om er een bad en een douche te plaatsen.

Heel grote kamer. Zwembad ideaal voor ons zoontje. Voldoende parkeergelegenheid in de omliggende straten. Lekker eten in het restaurant.

Goed hotel prijs/kwaliteit/ligging. Heel goed restaurant met schappelijke prijzen. Zeer goed ontbijt

Zwembad wat klein (relatief). Goed voor kleine kinderen. Geen microgolf in de keuken

Rustige ligging doch dichtbij zowel de stad Aachen als bos voor mooie natuurwandeling. Goede parkeergarage mits kleine bijnetaling Dichtbij Romeinse thermen. Superontbijt

1bij vertrek was de op dat moment in dienst zijnde medewerker in de veronderstelling dat ik nog een kamer af moest rekenen terwijl ik alle drie de geboekte kamers ruimschoots van te voren volledig had betaald.' 2De annuleringsvoorwaarden op booking.com waren voor dit en andere hotels totaal niet duidelijk. Dit moet echt beter anders ga ik in vervolg bij een aanbieder boeken die wel duidelijk is.

Zeer ruime kamer, makkelijk parkeren in de buurt en goede...

Ligt wel beetje uit het echte centrum maar prijs/kwaliteit en parkeren maakt dat goed

Zeer ruime kamer, makkelijk parkeren in de buurt en goede faciliteiten

prima hotel om Aken vanuit te bezoeken

Het ontbijt was wat aan de prijs, dat hebben wij dus over geslagen en bij de bakker om de hoek lekkere broodjes gehaald.

Prima hotel, ruime kamer, schoon en parkeren voor de deur.

Comfortabel verblijf op rustige locatie.

Niets te doen in directe omgeving van hotel. Hotelrestaurant heeft beperkte menukeuze, is oké voor 1 keer.

Goed hotel in rustige woonwijk. Heerlijk ontbijt, zwembad te klein. Met de auto 10 minuten rijden naar historisch centrum. Parkeergarage aldaar kost maximaal 11,50 euro voor hele dag!

Goede service, lekker eten, uitgebreid ontbijt, toffe stadsbezoekjes

Afrekening . Was vooraf betaald via booking.com en men vroeg ons toch te betalen. Bij thuiskomst mail naar hotel gestuurd met betalingsbewijs. Daarna hebben ze zich geëxcuseerd en het bedrag terugbetaald .

Goede parking, tof restaurant

Een aanrader. Echter ver van het centrum. Niet te lopen.

Kamer foto's Booking.com. kwamen niet overeen met onze kamer.

Uitstekend ontbijt. Past bij een 5* Hotel. Zeer grote kamer met aparte slaapkamer en kitchenette.

Ontgoochelend

Beperkte WiFi, nl. slechts voor 2 toestellen... Wanneer je reist met een gezin wordt het dus kiezen wie toegang krijgt tot het internet. Zeer verouderde badkamer.... de tijd was er blijven stilstaan!! Geen apart toilet! Als je wil gebruikmaken van de faciliteiten in het hotel, wordt er voor zowat alles een toeslag gerekend. De sauna, bijvoorbeeld. Een kinderbed voor 1 nacht kost 30€!!!!!! Uit zowat alles wordt geld geklopt! Een ware ontgoocheling!

De ruime kamer

Comfortabel, rustig hotel nabij Aken-centrum, geschikt voor gezinnen.

Keukentje kon eigenlijk niet gebruikt worden, geen waterkoker of koffiezetter aanwezig.

Prima hotel voor het gezin. Ruime 4 persoonskamer met aparte slaapkamer en bedbank. Rustige omgeving. Kitchenette was aanwezig, alleen nauwelijks te gebruiken - geen pannen, koffiezetter, waterkoker oid. Dat was jammer want het ontbijt vonden wij met 18 EUR pp veel te duur. Maar voor die prijs kon je met zijn vieren goed ontbijten in de nabij gelegen buurtwinkeltjes :-).

Heerlijk rustige omgeving dichtbij centrum Aken.

Ons grote balkon kreeg helaas geen zon. ...Wel jammer want het was stralend weer. Slechts 2(slappe) kussens. Dus geen keus. Helaas ook geen mogelijkheid om een kopje thee/koffie te maken. Voor zo'n 4 sterren hotel mag je dat wel verwachten.

De heerlijk rustige ligging in de wijk Burtscheid. Ontbijt was super maar veel te veel voor ons. Was gewoonweg giga (te)veel!

We hadden een ontzettend grote kamer, het leek wel een...

De wifi is wat apart geregeld. Je krijgt een username en password en daarmee kan je een sessie starten. Deze sessie mag maximaal 1000 MB aan data kosten. Daarna dien je uit te loggen en weer in te loggen voor de volgende 1000 MB. Niet echt handig dus. Een van de geleverde handdoeken was niet schoon

We hadden een ontzettend grote kamer, het leek wel een balzaal Er is een ondergrondse parkeergarage beschikbaar, echter kost die € 8,- per nacht

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Ik had een verzoek ingediend of wij de kamer eerder konden...

Ik had een verzoek ingediend of wij de kamer eerder konden krijgen aangezien mijn man zwaar hartpatient is en wij dinsdagmorgen om 8 uur in het ziekenhuis in Aken moesten zijn en wij een dag eerder zijn omdat het anders te vermoeiend was voor mijn man maar dat is garantie eerder de kamer krijgen. Dat begrijp ik maar ze kunnun mij niet wijsmaken dat er geen 1 kamer schoon en over was om vast te kunnen gebruiken en had mijn man kunnen gaan rusten. Hij gaat een kunsthart krijgen dus is erg verzwakt dit vond ik geen goedebeurt van zo'n hotel. Tevens moesten we een paar honderd meter lopen om de auto ergens te parkeren wat ook al tegenviel. Het ontbijt was goed alleen veel te duur.

Rustig hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding

Het is geen absolute TOP hotel. Maar het is zeker geen slecht adresje.

Grote kamer, perfect voor een gezin van 4. Lekker ontbijt! Zwembad is niet echt groot maar wel oké.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Lekker rustig, ruim en dicht bij het centrum

Er zat een kitchenette in, maar geen mogelijkheid tot het maken van koffie of thee. Wel een apparaat maar geen koffie of thee aanwezig. Voor 4 sterrren zou dat wel moeten.

Ruime 3 persoonskamer. Met grote kinderen ideaal ivm privacy. Zwembad en sauna was ook erg fijn.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Leuke stad, hotel ok maar kan iets beter

Hotel is wat oud, oudbollig. Moesten achter missend dekbed aan, bedden vrij hard en kussens veel te dik. Net wat ver v centrum om te lopen. Personeel vriendelijk maar kon wat toeschietijker, enthousiaster.

Fijn zwembad, lekker lang open. Mooie grote kamer. Aken is n erg leuke stad en mooie omgeving om te wandelen.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Voor het ontbijt zou ik zeker nog teruggaan.

De ontvangst van de receptioniste was nors en voor een 4 sterren hotel alleen de Duitse taal machtig is ongehoord. Tevens was de receptioniste niet bereid te vertalen of behulpzaam te zijn op vragen en hulp m.b.t. de wifi. De ontvangst beïnvloedt hiermee negatief de beoordeling. Echt jammer.

Geweldig ontbijt en zeer vriendelijk personeel in de bediening. Top

Fijn personeel maar er zijn betere hotels in die prijsklasse

De bedden waren slecht na twee nachten ontzettend veel rug pijn en de kamer was erg gedateerd terwijl er pracht fotos op de site stonden alleen niet alle kamers waren vernieuwd.

Geweldig ontbijt

Grote kamers, verouderd, prijs/kwaliteit niet als verwacht, fotos zijn van business/superior kamers

-Opgepast : de foto's zijn van de mooiste superior & business kamers, niet van de gewone -Oude badkamer met witte tegels was totaal niet zoals op de foto's -Ontbijt te duur -Ommelet/ei was op bestelling, niets op voorraad -Prijs/kwaliteit te duur, veel meer van verwacht

-Grote kamer -Gratis parkeerplaats in de omgeving -Goed ontbijt

Zielloos proper hotel

Zielloos proper hotel, redelijk ver van het centrum ( 30 minuutjes te voet ). Geen douchegordijn in de badkamer, dus half de badkamer nat als 1 persoon douche nam. Onbegrijpelijk. Zeker geen 4*S waard, eerder correct 3*. Wij maakten echter geen gebruik van zwembad of spa. Grote kamer, maar totaal geen luxe-gevoel, ouder meubilair.

Grote kamer.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Grote comfortabele kamer.

Prijs per nacht te hoge. Geen coffee/thee in de kamers. Centrum bereikbaar alleen met auto of taxi. Taxi's vrij duur voor een korte rijd.

Grote comfortabele kamer. Rustig omgeving. Vriendelijk personeel aan de receptie. Zwembad.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Top locatie. Wel duur indien je steeds taxi moet nemen

Kamer geweldig en komen zeker terug

Klein bed terwijl kind van 5mee was

Schoon sanitair.

De ligging was in een woonwijk.

Schoon sanitair.

Kamer was ongelofelijk groot, rest prima.

Kamer was ongelofelijk groot, rest prima. Ontbijt is prijzig maar ok.....

Heerlijk ontbijt

Badkamer is aan renovatie toe

Heerlijk ontbijt

Geweldig grote en schone kamers

Kan niks noemen

Geweldig grote en schone kamers

Zeer aangenaam.

De informatie over de Umweltsticker die sinds kort verplicht is in Aken.

De kamer was geweldig!

Alles prima

het was zeer goed

zeer uitgebreid ontbeid. was de prijs ook naar.

Heerlijk rustige omgeving

Rustige ligging van het Hotel, goede uitvalbasis om Aken te verkennen en wandelingen/fietstochten te doen Super ontbijt

De ruime kamer met balkon

Geen idee

De ruime kamer met balkon

Enig persoonlijk minpunt: het ontbrak er aan een Yacuzzi,...

Enig persoonlijk minpunt: het ontbrak er aan een Yacuzzi, opmerkelijk voor een wellness.

Ruime schone kamers, goed verzorgde maaltijden, meertalig vriendelijk personeel, goede busverbindingen naar de stad!

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

zeer vriendelijk personeel!

zeer vriendelijk personeel!!

Ruime kamer

Ruime kamer Ontbijt

Ideaal verblijf met ruime kamers

Ontvangst en verzorging (in mijn geval lunch en ontbijt) zijn prima.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Heel leuk

Spijtig dat het zwembad gesloten was

Fantastisch ontbijt, vriendelijk personeel en ruime kamer

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Ruimte en hygiëne

Prijs voor ontbijt vind ik echt extreem dat vond ik het enige minpunt.

Ruimte en hygiëne

Fijn

stoombad stond niet aan, zwembad heel klein en beperkt

kussens bij de bedden...slap en harde plekken.

Ontbijt aan de prijs maar wel perfect. Kamers prima en zeer groot met gezin 2 kinderen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Art Hotel Superior