Beoordelingen over Arthotel Munich Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Paul-Heyse-Str. 10, Ludwigsvorstadt, 80336 München, Duitsland

#61 van de 349 hotels in München

Zeer goed

Heel enge parkeerruimte in de parkeergarage van het hotel. De Hauptbahnhofparkeergarage is maar een paar straten verder en bovendien goedkoper

Prima ligging, supergrote kamer, ontbijt in orde

heerlijke centraal gelegen stek voor een stedentrip
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

Badkamer wat aan de krappe kant. Bad eruit en alleen een douche zou beter werken.

Heerlijke ruime kamer met lekkere bedden. Fantastisch uitgebreid ontbijt en de ligging, op 2 min. van de Hauptbahnhof was super !

Eenpersoonskamer was ongelukkig ingedeeld en daardoor niet erg ruim.

Kamer/badkamer was schoon, hoogwaardig afgewerkt en alles werkte goed. Ontbijt is prima. Receptie is hulpvaardig en 24/7 aanwezig.

We hadden een rustige kamer in het bijgebouw.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

Het bijgebouw heeft geen lift, dus we moesten de koffers naar boven sjouwen. De ontvangst was erg gehaast.

We hadden een rustige kamer in het bijgebouw. Het hotel serveert een prima ontbijt.

Heel leuk!
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

De eerste nacht hadden we een kamer aan de voorzijde in het bijgebouw. Daar blijkt de airco alleen centraal aangezet te kunnen worden en alleen in juli en augustus. Het was vreselijk warm op de kamer en vanwege het straatlawaai konden we ook niet met een raam open slapen. Gelukkig mochten we de rest van de dagen op een andere kamer aan de achterkant. Daar hebben we prima geslapen! Heel goed opgelost dus! Maar het blijft wel raar dat de airco niet zelf bediend kan worden. Het wordt namelijk echt heel warm op de kamer.

Het ontbijt was heel uitgebreid. Het hotel heeft een prima ligging, 5-10 minuten van het station. De bedden waren goed en de kamer ruim genoeg en schoon. Een fijne douche ook. Er stonden wel wat leuke beelden en kunstzinnige meubels in de lobby en de hal, maar dat was dan ook wel het enige waarom het een “Art-hotel” zou moeten heten. De kamer zelf was gewoon een standaardkamer.

Origineel ingericht hotel in centrum stadj

Gordijnen sloten niet goed, waardoor licht kamer binnenkwam. Ontbijtzaal overbevolkt, soms wachten op zitplek.

Goede, complete kamer. Stille kamer aan achterzijde. Goede douche. Comfortabel bed. Hotel erg leuk ingericht. Heeft eigen bar en loungeruimte. Ontbijt prima. Parkeergelegenheid beperkt, maar ik vond vrij plekje overkant straat. Wel betaald parkeren. In centrum, alles dichtbij.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Mooie hotel voor scherpe prijs en goede locatie
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

De kussens waren zeer klein, slaapt niet zo lekker. Wij zaten in een bijgebouw. Waardoor je eerst met de lift een verdieping naar beneden moest , 10 meter lopen en daarna met een andere lift weer naar boven moest. Ontbijt was wel in zelfde gebouw

Ontbijt was uitgebreid, locatie was goed dichtbij centrum.parkeren kun je onder het hotel doen. En prijs viel reuze mee.Kamers waren geluiddicht.

Toplocatie! Het hotel voldeed aan al onze verwachtingen!
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

Fantastisch hotel, verzorgde kamers, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. Ideale ligging kortbij het centrum, alles op wandelafstand bereikbaar. Wij gaan zeker terug!!

Prima.

Ik had een parkeerplaats gereserveerd en ook mijn kenteken daarbij doorgegeven. In plaats van dart we gelijk die parkeergarage in konden moesten we eerst inchecken. Vond ik enigszins vreemd.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Uitstekend en zou zeker nog een keer terug gaan

parkeerruimtes...erg smal, en je kunt je auto bijna niet uitkomen ( maar niet alle plekken zijn hetzelfde)

Ruime kamer, geode bedden, zeer ruime/mooie badkamer,uitgebreid en lekker ontbijt en prijzen consumpties bij de hotelbar zijn zeer schappelijk.

Perfect! Wij gaan zeker een keer terug!

Zijn veel restaurantjes in de buurt die nog moeten gaan openen. Dan heb je in de omgeving wat meer keuze qua eten voor de deur.

Locatie perfect. Centrum op loopafstand maar ook prima per metro te bereiken.

Fijn adres op doortocht naar Wenen.

Eigenlijk niets

Het ontbijt en de kamers waren heerlijk. Personeel was aardig en behulpzaam. De omgeving van het hotel was "rommelig", vlakbij CS. In het centrum lag een mooie buiten schaatsbaan met terras etc.

Het voldeed voor ons doel.

Het hotel is niet in een prettige buurt gelegen. Bij aankomst bleek de WC niet naar behoren te functioneren en ontbraken handdoeken en beddengoed voor 4 personen.

Het personeel was aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Voor herhaling vatbaar.

Een snellere wifi

De kamer was prima. Netjes verzorgd. Erg schoon. Als het nodig was, werden handdoeken etc. verschoond. Kluisje werkte prima. Aan de receptie werden we elke keer goed geholpen. De manager zelf werd ingeschakeld om ons uit te leggen hoe we het beste naar een wedstrijd in de Allianz Arena konden gaan.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Stijlloos/ onacceptabel
    • Business Eenpersoonskamer

Dat op de site wordt vermeld dat het hotel gerenoveerd is, terwijl het gebouw volledig ingepakt is met steigers geeft een zeer onprettige uitstraling en komt op mij over als bedrog

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

hotel wordt gerenoveerd aan de buitenkant.

hotel wordt gerenoveerd aan de buitenkant. dus geen uitzicht, maar ook geen voorwaarschuwing, en wel een behoorlijke prijs. koffie regelen leidde tot frustratie.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Mooi hotel op loopafstand van het centrum

Meer parkeerplaatsen in de garage van het hotel. We hebben de auto, tegen gereduceerd tarief, in een parkeergarage 200 meter verderop moeten zetten. Het hotel staat wel in een buurt dat in de avond een unheimisch gevoel geeft.

Het hotel is midden in de stad en op loopafstand van alle interessante bezienswaardigheden.

heel goed voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

lift in het bijgebouw was defect , met kinderwagen nr derde verdiep was moeilijk nochtans bij reservatie medegedeeld dat er 2jarig kindje bij was , kamers naast elkaar en kinderbed was BEVESTIGD via mail maar bij aankomst was dit niet voorzien ,spijtig

ontbijt zeker ok

Een aanrader

Het was moeilijk manoeuvreren in de ondergrondse parkeergarage

Schitterend interieur, zeer comfortabele kamer/badkamer, goede/gratis wifi, privé-parking (weliswaar betalend), zeer gevarieerd en lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel

Zeer aangenaam, origineel en gastvrij hotel in centrum stad.

Zeer gastvrij hotel! Prachtige inrichting met overal kunst. Kamers modern en zeer goed. Ligging vlakbij hartje stad. Parkeren onder hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Zeker 4 sterren waard!

Het hotel was erg mooi ingericht, zo ook de ruime kamer die...

Het hotel was erg mooi ingericht, zo ook de ruime kamer die wij hadden. Het was fijn dat het hotel dicht bij het station lag, op deze manier kon je makkelijk naar een ander deel van de stad reizen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima locatie om het centrum van München te bekijken.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

Met regelmaat (om de twee/drie minuten) was er een vervelend gebrom te horen, waarvandaan was onduidelijk, zal wel iets met de mechanische ventilatie of de airco te maken hebben. Ik hoop voor het hotel dat dit probleem zich alleen bij onze kamer voordoet. Geen koelkast.

Ontbijt was voortreffelijk. Grote slaapkamer van alle gemakken voorzien. Ruime badkamer. Daarnaast ook nog een kleine keuken.

fijn hotel, goede bedden, schoon, vlak bij station en op loopafstand van centrum, heerlijk ontbijt.

als je eerder kunt inchecken is dat altijd fijn, dat ging nu niet, maar omdat we de bagage veilig achter konden laten zijn we de hele dag de stad in gegaan.

prima bedden, heerlijk ontbijtbuffet, aardig personeel. Heel fijn dat we onze koffers én rugzakken met waardevolle spullen in een afgesloten ruimte achter konden laten met een code label.

Gezellig hotel voor citytrip

Bij het ontbijt wat veel en (daardoor) verveeld personeel dat je tafel al vroegtijdig leeghaalt.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ruime en schone kamer met goede bedden. De locatie is goed, aan de rand van wat men een levendige buurt noemt, nabij het centrum van München. Laat in de avond kwamen we aan; het was het nog gezellig druk in de bar. Het baliepersoneel was erg behulpzaam bij het parkeren en wegrijden - nodig door de nauwe plekjes - vergeet niet vooraf te reserveren!. Uitgebreid en goed ontbijt. De kunst was niet erg smaakvol, maar wel flink aanwezig.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Aardig , maar helaas enkele kleine mankementjes .
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

Ook werd er stevig aan het hotel verbouwd , daardoor functioneerde de airco niet , en viel 's morgens enkele keren de stroom uit voor het koffiezet apparaat . Maar als pleistertje op de wonde kregen we wel 'n flesje wijn , chocolade en snoepgoed aangeboden

Ontbijt en kamer waren in orde , maar er was helaas met een kamer iets misgegaan met de reservering , de kamer bleek bij aankomst bezet . Het duurde enige tijd alvorens e.e.a. geregeld was , maar uiteindelijk kreeg ik , naast enkele consumpties voor het wachten ,de voor mij bestemde kamer toch nog , en zelfs voor de halve prijs .

Het is een heel goed en proper hotel

Te weinig personeel aan de balie en je kan niets eten voor 19.00 u

De kamers hebben een unicum ( geluiddicht ) , heel proper en luxueus . Ontbijt is heel uitgebreid en goed verzorgt

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Een stad die je gezien moet hebben!

Het weer: wij hadden drie van vier dagen regen, maar dat komt door de ligging van München en de Alpen.

Geweldig ontbijt, leuke kunst in het hotel, alle musea, paleizen, prachtige pleinen etc. in München.

Ontbijt was heerlijk en veel variatie.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

Was warm op de kamer. Zaterdagvond was het personeel aan de receptie niet klantvriendelijk. We hadden een glas wijn omgestoten en ze waren niet behulpzaam. Druk met elkaar bezig.

Ontbijt was heerlijk en veel variatie.

Prima verblijf voor een weekend stappen met vrienden!

Niets viel echt tegen, kamer was prima, modern en netjes schoon. Echter hebben we voor hetzelfde geld in andere steden een luxere kamer gehad. Verder was het mega druk in het restaurant met het ontbijt, maar dat lag misschien aan de tijd (10:00).

Prima ontbijt tot 11 uur in het weekend, dichtbij het centrum (15 min lopen) en twee metrostations dichtbij (5 min lopen)!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Zeer aangenaam

De parkeergarage is niet geschikt voor onervaren chauffeurs. Erg krap en moeilijk te manouvreren.

Goede bedden en een rustige kamer aan de achterkant. Het personeel was erg hulpvaardig

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Leuk hotel op de verkeerde plek
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

Geen lift Krakende vloeren Ventilator van de badkamer maakt hinderlijk lawaai Gastheren die dienst deden waren nogal nors Ongezellige buurt met nauwelijks restaurants

De kamer was ruim en gezellig ingericht. Koffie en thee op de kamer Dicht bij het station

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Prima hotel met goede faciliteiten
    • Business Eenpersoonskamer

Als ik dan toch iets moet zeggen: De wasbak in de badkamer hing erg laag.

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn gewoon goed en ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Mooie afsluiter van onze vakantie

De frisse, kleurrijke look van het hotel mag doorgetrokken worden in de kamer. We hebben een beetje moeten zoeken naar de parking waar je voor 10€ kon parkeren omdat de parking van het hotel volzet was.

We waren aangenaam verrast bij het betreden van het hotel. Overal hangen of staan mooie kunstwerken. De kamerdeuren zijn geverfd met mooie motieven en tekeningen. De kamer is daarentegen soberder ingericht. Gans het hotel is proper. We hebben een aangename nacht gehad. Het bed lag goed, nauwelijks lawaaihinder,... De ontbijtruimte is heel fijn ingericht. De tafel wordt opgefleurd met kleurrijke tassen en onderbordjes. Het ontbijt is ruim voldoende. Van verschillende broodjes tot spek met eitjes tot sla'tje, warme chocomelk tot verschillende soorten koffie. Kortom, we hadden niets tekort. En ze deden niet moeilijk om het feit dat we een gezin zijn met 3 kinderen. Het personeel hielp de kinderen waar nodig. Het centrum is op wandelafstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Gehorig hotel op fijne lokatie met prima bedden

Putlucht op de kamer vanuit de badkamer die niet weg ging en het is vreselijk gehorig. Als er iemand op de gang loopt heb je het idee dat je kamer bestormd wordt

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Kamer goed en rustig.ontbijt zeer goed... personeel niet allemaal heel vriendelijk.

De ontvangst bij de receptie was niet vriendelijk. Medewerkster keek onvriendelijk.was kortaf en gehaast .legde dingen niet goed uit

Het ontbijt en de kamer

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Leuke, toffe stad en goed hotel maar omgeving niet zo gied

Locatie van het hotel is niet ok, buurt voelt aan als onveilig en achtergesteld, wel op wandelafstand van prachtig centrum van München.

Zeer goed, topontbijt, vriendelijke mensen, ondergrondse parking (die was wel nodig gezien buurt waar hotel gelegen is)

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

De kamer is van alle benodigde dingen voorzien.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

Wij hadden zelf gekozen voor een kamer in het bijgebouw, maar als het erg warm is, is de ontbrekende airco toch een minpunt.

De kamer is van alle benodigde dingen voorzien. Ontbijt prima, personeel vriendelijk.

Het ontbijtbuffet

Het ontbijtbuffet

Super hotel, schoon en netjes
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

lift was 3 dagen kapot, met storingsdienst moet dat toch binnen 24 uur geregeld zijn tegenwoordig?

centraal, schoon, flexibel personeel, goede bedden.

DICHT BIJ STATION EN CENTRUM

DICHT BIJ STATION EN CENTRUM GOED ONTBIJT

minibar beter gevuld

minibar beter gevuld

Op alle vlakken prettig verblijf.

akoestiek in de lobby/ zitjes niet zo comfortabel.

Op alle vlakken prettig verblijf.

Ligging, badkamer, bedden

Kussens

Ligging, badkamer, bedden

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Een echte aanrader !

Mooi grote kamer, heerlijk bed en uitgebreid ontbijt

Gewoon weg tevreden;

De temperatuurregeling op de kamer.

Locatie prima

Alles was prima

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Locatie dicht bij centrum
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

bijgebouw alleen buitenom verbonden met hoofdgebouw

Locatie dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Uitstekend hotel!

Heel vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Staff

Kamer

Staff

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Super !

Eigenlijk niets

De kamers zijn erg mooi. Voldoende ruimte en goede bedden. Ontbijt perfect!

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. ruime kamer met grote badkamer.

Een subliem hotel

Mooi kunsthotel. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt.

Prima hotel voor een prima prijs!

Klimaat van de kamer

Goede locatie & goed ontbijt

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Het ontbijt was goed, allen de kamer rook niet fris.

De geur in de kamer

Het ontbijt was goed, allen de kamer rook niet fris.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

goed heerlijk ontbijt goede kamer

ontbijt zeer uitgebreid erg goed

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Topverblijf vlakbij centraal station

Geen opmerkingen

Mooi concept interieur en grote comfortabele en nette kamer, verzorgd ontbijt

Centrale ligging, verzorgd hotel en goed ontbijt

Centrale ligging, verzorgd hotel en goed ontbijt

Alles prima

----

Alles prima

Rustige, grote kamer

Rustige, grote kamer

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Centraal in Munchen gelegen prima hotel voor redelijke prijs.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

Kleine kamers en badkamer. Te weinig parkeerplaatsen

Locatie. 50 meter van het Centraal Station. Daarnaast uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heerlijk voor een citytrip

Heerlijke bedden, uitgebreid ontbijtbuffet, leuk om tussen allemaal kunstwerken te zitten. Het hotel zit op loopafstand van de stad.

Geweldig.

Parkeergarage is zeer krap.

Goede ruime kamer, ruime badkamer en een uitgebreid ontbijt. Loopafstand naar het centrum.

kamers ok, centrale ligging

zeer onvriendelijke en onpersoonlijke ontvangst, quasi onmogelijk om te parkeren/manouvreren in garage onder hotel

kamers ok, centrale ligging

Aanrader

Mooie kamer, super badkamer. Fijn ontbijt.

Mooie moderne kamers

Mooie moderne kamers

Prima ontbijt, lekkere rustige kamer!

Prima ontbijt, lekkere rustige kamer! 20 minuutjes lopen naar de marienplatz

Leuk hotel vlakbij het centrum

Parkeren voor 20 euro

Vrij nieuwe kamer

Locatie, ontbijt

Comfort van bed: plankhard matras

Locatie, ontbijt

Prettig hotel.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

(Nog) geen lift. Lang weg van receptie naar kamer.

Keurige schone kamer.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Goed hotel vlakbij het centrum.

Op weg van het hotel naar het centrum kwam je veel bedelaars tegen.

De locatie. Dicht bij het station, 15 minuten lopen naar het centrum.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Ontbijt en bedden

Ontbijt en bedden

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Het was een geweldig gastvrij hotel met vriendelijk personeel, schone kamers en heerlijk ontbijt!

De gastvrijheid van de eigenaar die vaak rondliep

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Check in was niet gastgericht.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw - Geen Lift

Check in was niet gastgericht. Personeel straalde geen enthousiasme uit.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Arthotel Munich