Beoordelingen over ARVENA Kongress Hotel - Hotel in der Wagnerstadt Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Eduard-Bayerlein-Straße 5a, 95445 Bayreuth, Duitsland

#24 van de 34 hotels in Bayreuth

Uitstekend hotel voor bezoekers van de Bayreuther Festspiele.

Door de jaren heen neemt de kwaliteit van het ontbijt wat af. Dit geldt met name het aanbod van broodbeleg. Tweederangs kwaliteit gerookte zalm. Slechts één soort Franse kaas. Dat was vroeger uitgebreider en beter.

Vervoer per bus naar het Festspielhaus, prettige service. Ontbijt overgaand in brunch tot 13 uur. Prima voor hen die vanaf half drie alweer klaar staan om naar de opera te gaan.

prima hotel

matig ontbijt; groots van aanblik, weinig van keuze

De perfecte ligging t.o.v. het Festspielhaus en het centrum; 10 min. van centrum. Prima en schone kamer; Gelukkig prima airco in de zomer van 2018!

Heerlijk hotel voor de Bayreuther Festspiele en citytrip.

Het is een groot hotel en bij het ontbijt kan het druk zijn in de enorme ontbijtzaal.

Heel vriendelijk voor de hond, loopstand van stadscentrum, nette kamers en ramen die open kunnen. Heel vriendelijk personeel. Ruime keuze ontbijtbuffet. Hotel ligt net buitdn het centrum dichtbij de rivier waar je heerlijk kunt wandelen. 10 minuten lopen naar de leuke Biergarten.

Goede locatie.

Verduistering van de kamer.

Goede locatie. Airco.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Het hotel voldoet prima voor ons doel,

De kamer was prima maar een stuk kleiner dan vorige keer toen hadden we een juniorkamer, dat was even wennen.Jammer dat er geen separate douche is. Ontbijt vinden we te duur, met als gevolg dat we daar geen gebruik van maken. Jammer Wifi is traag en we moesten iedere dag opnieuw inloggen

Het hotel voldoet prima voor ons doel,

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gele vlekken op toilet in kamer. Ik verwacht dat een toilet in een 4 sterren hotel er altijd netjes uitziet.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. En een attent welkomstgeschenk bij aankomst in mijn kamer.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De voorzieningen die gericht zijn op de Festspiele zoals een...

Het personeel achter de balie is echt niet ingesteld op bezoekers van buiten Duitsland. Een simpele vraag hoe om te gaan met een Duits computer toetsenbord in hal levert radeloze blikken op. Ook op andere in het Engels gestelde vragen moet men het antwoord schuldig blijven.

De voorzieningen die gericht zijn op de Festspiele zoals een ontbijt/brunch tot half twee, gratis transport naar het Festspielhaus en een feestelijk drankje om het wachten op het vervoer te veraangenamen.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

rustig gelegen.

rustig gelegen. zeer goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Ruime en goed geoutilleerde kamer.

Ruime en goed geoutilleerde kamer. Plezierig om ondergronds te parkeren bij de hitte, die we deze dagen hadden.