Beoordelingen over Asgard Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Gutleutstraße 4, 67547 Worms, Duitsland

#11 van de 16 hotels in Worms

• Beoordeeld op: 21 september 2018

we hebben een goed verblijf gehad, ontbijt was prima, warme maaltijd en lunch gebruikten we in stad

Er is geen airco op de kamer

Het is een goed hotel, vooral voor passanten, maar ook voor een lang weekend. Het ligt aan de rand van de stad Worms en je loopt in ong. 20 minuten naar het centrum. Het personeel aan de receptie is vriendelijk en hulpvaardig. Het WIFI gebeuren vraagt enige aandacht, is gratis, en aan de receptie helpen ze je ermee.

goed ontbijt, parking gratis onder een appartementscomplex,...

badkamer heeft wat opsmuk nodig, jaren '70 stijl is echt niet meer van deze tijd. moeilijk systeem om in het hotel te geraken vanuit de garage

goed ontbijt, parking gratis onder een appartementscomplex, functionele kamer met minibar. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prima locatie als je op doorreis bent

Tijdens ons verblijf was de lift stuk. We moesten zelf onze bagage via de trappen naar onze kamer brengen (in ons geval vanuit de parkeergarage naar de eerste verdieping). Er was geen airconditioning aanwezig. Aangezien het die dag erg warm was viel dat tegen. Wel was er een ventilator aanwezig voor enige verkoeling. Het openen van de raam was geen optie vanwege het rumoer van de aangrenzende doorgaande weg

De locatie ten opzichte van de snelweg is goed. Gratis parkeergarage (wel borg betalen voor de sleutel) geeft een veilig gevoel. De bedden en het ontbijt waren goed.

Een ruim verblijf met een fantastisch ontbijt in een gedateerd hotel.

De entree, zowel in de hal als via de parkeergarage, was kaal en sober. Hetzelfde geldt voor de badkamer; gedateerd met douchegordijn en zwarte uitslag in de voegen van de tegels en aan het gordijn.

Het ontbijt was erg ruim en goed. Verse jams, zalm, vruchten, etc, etc. De kamer was erg ruim incl. koelkast, keukenvoorziening en zitje

prima verblijf als je op doorreis bent

Douchegordijn is nooit prettig. Het was 30+. Men maakt gebruik van 'plastic' hoeslakens. Uit hygiënisch oogpunt begrijpelijk, maar met zulke temperaturen drijf je letterlijk je bed uit. Misschien kan men bij dit soort temperaturen een andere oplossing bedenken.

Ontbijt was prima; zeer divers. De locatie is zeer geschikt als je op doorreis bent. Het is maar 10 minuten lopen naar de binnenstad. De kamer was groot. Goede bedden. Parkeerplaats in garage onder het hotel is zeker prettig als je nog bagage in de auto hebt staan.

Voldeed perfect aan de verwachtingen. Goed doorreishotel.
    • Business Tweepersoonskamer

We hadden 's nachts wel wat last van de warmte en het personeel aan de balie was vriendelijk, maar zakelijk.

Perfect gelegen doorreis-hotel. Ruime parkeergarage waar we onze auto veilig konden parkeren, goed verzorgd ontbijt. Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum van Worms. De kamers waren ook dik in orde, al was het toen wij er waren (hartje zomer) wel erg warm op de kamer.

Dichtbij het centrum, prima ontbijt, de auto kan daar goed...

We hadden 2 aparte bedden die zo stonden dat je met de voeten richting het hoofd van de ander lag. Een soort kamp met de basisschool. Erg jammer

Dichtbij het centrum, prima ontbijt, de auto kan daar goed en veilig geparkeerd worden.

zeer goed ontbijt.

Je hoort wel trein / verkeer als je het raam open hebt.

zeer goed ontbijt. Het hotel heeft een moderne en zakelijke uitstraling. Je kan je auto veilig parkeren. Mij is het wel gelukt om een sportieve auto zonder spoilerschade naar binnen te rijden. Gewoon rustig rijden.

Ideaal verblijf om door te reizen, de nachtwaker is super...

Ideaal verblijf om door te reizen, de nachtwaker is super vriendelijk, het is de 4 de keer dat we er komen en steeds een aangename babbel. Aankomst bij ons steeds rond 23u en dit is nooit een probleem.

prima voor één nacht.

Het ontbijt was redelijk. De kamers waren enigszins gedateerd. Het personeel liep ook niet over van vriendelijkheid. Het hotel lag redelijk dichtbij het centrum. Door de vele wegomleidingen was het een crime om een parkeergarage te vinden. Het beste kun je parkeren bij de McDonalds, de dom ligt van daaruit op loopafstand. De volgende keer kies ik een hotel in Worms met meer comfort.

Gratis parkeergelegenheid in afgesloten garage.

Geen eigen restaurant,slechte aanduiding bij aankomst,waar auto te parkeren.

Gratis parkeergelegenheid in afgesloten garage. Centrum van Worms te voet binnen 10 min.bereikbaar. Zeer goed ontbijt.

Had een andere keuze gemaakt als ik dit wist.
    • Business Tweepersoonskamer

Schoonmaken. Ramen lagen gedekt met vuil en stof. Was in geen tijden schoongemaakt. Was erg warm in de kamer. Geen airco aanwezig. Door drukke weg en spoorbaan in de nabijheid van hotel kon er geen raam open vanwege de herrie die ook ''s nachts doorging.

Het ontbijt was goed. Sobere kamers en gedateerd. Veel stof rondom de liggende gedeeltes bij het bed. Boven op de kasten. Verder stukken van de meubilair af waardoorspasnplaat zichtbaar was.

Het ontbijt was geweldig.

Het was warm die nacht. Als we het raam open lieten, hadden we last van lawaai door verkeer en dicht was ook geen optie. Er was wel een ventilator neergezet, maar dat vonden we ook niet prettig.

Het ontbijt was geweldig.

De aanrader in Worms v.w.b. prijs/prestatie

Het hotel kan wel wat meer sfeer gebruiken en het personeel is nogal plichtmatig.

Op een dik kwartier loopafstand van binnenstad Worms maar goed te doen. Gratis parkeren in ondergrondse hotelgarage! Maar: geweldige prijs voor het gebodene!!

Goede overnachtingshotel voor op doorreis

Veel geluid bij kamers aan de straat zijde. Treinen en autos. Je moet echt een kamer vragen aan de rustige achterkant!

Mooie schone kamers. Leuke restaurants dichtbij .

Voor drie sterren een uitstekend hotel. Eenvoudige maar comfortabele en schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een gratis parkeergarage en een voortreffelijk ontbijt.

ok

We kregen kamers aan de straatkant (precies bij druk kruispunt) terwijl we rustige kamers wilden. Bij het inchecken werd gezegd dat het rustige kamers waren. Toen wij later bij de receptie om kamers aan de rustige achterzijde gingen vragen werd gezegd dat er geen rustige kamers meer beschikbaar waren. Kortom de receptionist had ons onjuist geïnformeerd bij inchecken en het hotel had ook nagelaten om nav ons verzoek bij de boeking een mailtje te sturen dat de rustige kamers helaas al bezet waren. In dat geval hadden we de gelegenheid gehad een ander hotel te zoeken dat was nu niet meer mogelijk gezien tijdstip en twee jonge kinderen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Hotel ligt op loopafstand van restaurantjes.

De kamer, groot, schoon, alle faciliteiten aanwezig
    • Business Tweepersoonskamer

Parkeren kon alleen om de hoek, of in de garage maar daar kon je alleen met een sleutel in, wel veilig maar onhandig!

De kamer, groot, schoon, alle faciliteiten aanwezig

Gastvrij en rustig verblijf.

Omgeving is onaantrekkelijke buitenwijk. De wandeling naar de stad is dus hoogst oninteressant, maar gelukkig niet lang (10 min). Die wandeling wordt alleszins beloond.

Ontbijt ruime keus, vers, heerlijk. Keurige kamer en sanitair. Ideaal de inpandige parkeerruimte.

keurige kamer, goed ontbijt, alles schoon, beetje gedateerd,maar keurig hotel

S'avonds was er geen lekkere snack verkrijgbaar , wat wel op de kaart staat op de kamer.

Het ontbijt was uitstekend verzorgd,van alle gemakken voorzien en het personeel was goed en attent. Al met al een uitstekend verblijf voor wat prijs kwaliteit betreft.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goed hotel
    • Business Tweepersoonskamer

Geen negatieve zaken opgevallen.

De ligging. Het personeel was vriendelijk. De ondergrondse garage. Het hotel was erg net en de bedden waren comfortabel. Niet ver van het centrum van Worms. Goed ontbijt.

voor een doorgangsnacht goed te doen

De kamer was ons inziens een éénpersoonskamer waar een bed bij is gezet. één stoel voor twee personen is niet echt comfortabel. Ook jammer dat er geen mogelijkheid is om s'avonds wat te eten, hier voor moet je naar het centrum

Een ontbijtbuffet met een schitterend assortiment brood, beleg, salades, fruit, enz. kortom een ruime keuze

Uitstekend ontbijt.

Badkamer heeft opknapbeurt nodig. Ook een douchegordijn is niet optimaal.

Uitstekend ontbijt. Langzaam heeft het hotel een opknapbeurt nodig. Het begint gedateerd te raken. Vriendelijk personeel.

was gelukkig slechts tussenstop op weg naar het vakantieadres. Ontbijt prima

Veel herrie, het was warm maar met raam open slapen geen doen. `s ochtends vroeg lagen we in bed te schudden bij het passeren van een hard rijdende vrachtauto

netjes, niet de beloofde kitchenette. Portier heeft echter gezorgd voor een waterkoker dus ok

De buitenkant is niet in verhouding tot wat binnen geboden wordt

De uitstraling van de buitenzijde

Geweldig ontbijt, aanwezigheid van een ventilator loste het warmteprobleem op. Prima geslapen met open ramen. (trein) verkeerslawaai viel reuze mee. Geweldige garage faciliteiten.

Een nachtje in Worms

Kamer lag direct naast kruising van wegen en station. Ik sliep begane grond en hoordehet lawaai als waren e naast mijn bed. Slecht geslapen daardoor.

Het ontbijt was prima en uitgebreid en de parkeergelegenheid in de aanwezige parkeergarage was eveneens prima en ruim. Auto (7 persoons Touran) kon zelfs draaien.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prima hotel om een nachtje te overbruggen. Goed personeel!

Hotel ligt aan drukke wegen in de stad.

Zeer vriendelijk personeel. Afzonderlijke parkeergarage en ook voor de fiets werd een aangepaste oplossing gevonden. Ontbijt zeer goed.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Prima plek voor een overnachting

Enigzins gedateerd en erg benauwde kamers. In badkamer was een douche met douchegordijn, persoonlijk zou ik een douchewand plaatsen.

Prima hotel, niet bijzonder, maar voldoet. Parkeren in parkeergarage onder gebouw.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Prijsgunstig hotel met goede verzorging, lift en gratis parking.

Het personeel stond op uur. Ontbijtruimte werd voor tijd al opgekuist. Je voelt je niet meer op je gemak. Ontbijtbuffet werd vroegtijdig verwijderd zonder te vragen of er nog iets was gewenst.

Het hotel is prijs/kwaliteit top. Goed voor bezoek aan Worms of doorreis. Het ontbijtbuffet verzorgd. Kamer in orde en netjes. Lift voorzien. Parkeergarage gratis te gebruiken.

Goede prijs-kwaliteits verhouding
    • Business Tweepersoonskamer

Bed had dus iets groter kunnen zijn .

Kamer was goed ,netjes en ruim . 2 persoonsbed vonden we wat klein voor 2 volwassenen . Enigszins geluidshinder van de kruising en spoorweg ,maar was niet overheersend . Hotel ligt 800 m van het centrum , goed te belopen . Bus pakken kan ook. Parkeren onder hotel en gratis . Wel zo prettig

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Tussenstop op weg naar de alpen

De hoofdentree van het hotel is lastig te bereiken met de auto en heeft slechts twee kort parkeerplaatsen om in te checken. (Na het in checken kan je wel parkeren in de kelder!)

Locatie, speciaal gekozen, na vertrek in de middag vanuit NL, omdat je dan in de binnenstad van Worms nog uit eten kan.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

tussenstop

De kamer met de aparte bedden en het rook muf.

Het ontbijt was zeer goed bezorgd. Als tussenstop voor wintersport uitstekend. Het ontbijt wordt zeer vroeg klaar gezet. Geen geluidshinder.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Receptie hele nacht bemand.

Niet alle ontbijt tafels waren gedekt en/of voorzien van een kop en schotel Voor koffie. Heb geen schoenpoets apparaat kunnen ondekken

Receptie hele nacht bemand. Eigen parkeergarage onder het hotel. Gratis WiFi voor meerdere apparaten. Met goede verbinding. Een gratis koffie "to go" na het ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Eén nacht

Twee éénpersoonsbedden waarvan er één een beetje raar, half tegen de verwarming staat. Echt erbij gezet terwijl er eigenlijk geen plaats voor was. Dat er twee bedden waren, was overigens wel bekend bij ons.

Goed ontbijt. Ligging van het hotel t.o.v. de stad is uitstekend.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Vriendelijke ontvangst door de nachtportier.

Twee eenpersoonsbedden die niet tegen elkaar geschoven konden worden.

Vriendelijke ontvangst door de nachtportier. We kwamen pas om twee uur 's nachts aan. De parkeergarage bij het hotel.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

goed ontbijt

een 1 persoon kamer was bed bij geplaatst dat het 2 persoon kamer werd 2 e bed moest daarom tegen verwarming staan . dit was ook het geval kamer 2 die we tegelijkertijd geboekt hadden Mag aan nemen dat dit niet normaal is.

goed ontbijt

Prima hotel voor doorreis.

Geen opmerkingen

Ontbijt was prima, ruime sortering van brood(jes) en beleg. Hotel heeft 24 service. Dus ook na 22.00 open om in te checken. Ligging is aan rand van Worms met goede parkeerkelder.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Prima hotel voor tussenstop.

In dit hotel viel niets mij tegen.

24 uur receptie Prima kamer met heerlijk bed . Zeer uitgebreid ontbijtbuffet waar je al vanaf 5.30 uur kunt van gaan genieten. Zeer vriendelijke receptionist. Veilig de auto kunnen parkeren in eigen parkeergarage

• Beoordeeld op: 22 september 2018

hotel lag dicht bij centrum en had een mooie ondergrondse garage, behulpzaam, vriendelijk personeel

slot van deur was kapot

ontbijt was goed

perfect

Alles incl. parkeergarage

Leuk verblijf in Worms met een heerlijk ontbijt!

Alles was goed!

Gratis parkeren, goede bedden ,tamelijk dichtbij het centrum.

Aangenaam

Loften stuk zou niet mogen, heb mobiliteitsproblemen, zeer vervelend

Het was gewoon maar goed,ontbijt was dan weer heel goed.

Parking,was een probleem en de kost!!!

Het was gewoon maar goed,ontbijt was dan weer heel goed.

in de stad was niet veel te beleven (zondag)

Personeel was wat ongeïnteresseerd.

Goed ontbijt

• Business Tweepersoonskamer

Lawaai slechte bedden en kussens

Ontbijt erg goed, gratis parkeergarage en in centrum en...

Erg warm op kamer, geen ventilator

Ontbijt erg goed, gratis parkeergarage en in centrum en dichtbij snelweg

Parkeren

Veel lawaai door verkeer

Parkeren

De hitte

Erg warm op de kamer

De hitte

Uitstekende service met prima ontbijt

Een van de bedden lag gedeeltelijk tegen verwarming aan.

Ontbijt en vriendelijk personeel

Alles prima in orde.

zeer geschikt hotel om de stad te verkennen, rustig en...

zeer geschikt hotel om de stad te verkennen, rustig en comfortabel

Goed voor 1 nacht.

Lampenkap stuk, vreemde bedopstelling, staande lamp viel om, etc.

Goed ontbijt, goede bedden, goed personeel.

Een overnachting van Oostenrijk naar Holland.

Alles prima.

het ontbijt was prima, kamer is ook goed.

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel en een zeer...

Het tweepersoonsbed was erg smal. Ik schat hooguit 130

Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel en een zeer ruime kamer.

Zeer goed ontbijt.

Kamer was aan de drukke verkeersweg.

Zeer goed ontbijt.

Niets op aam te merken

Geen hor zodat je het raam niet open kon laten snachts

Uitmuntend uitgebreid ontbijt buffet !

Prima ontbijt;

Geen aanmerkingen.

Prima ontbijt; fijne kamer.

goede prijs kwaliteits verhouding!

Ontvangst, vriendelijk personeel

Goed verblijf

Inchecken niet vriendelijk

Prima ontbijt

We waren super tevreden

Dat zou ik niet weten

Alles was prima , de kamer, heerlijke bedden en een perfect ontbijt

Mooie kamer, gratis parkeren in garage

Mooie kamer, gratis parkeren in garage

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Netjes, lekker ontbijt

Locatie en uiterlijk hotel deprimerend

Netjes, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

De ligging tov het centrum

Lift maakt veel geluid

De ligging tov het centrum

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Heel goed doorreishotel met prima standaard kamers en en...

alles is al wat verouderd, maar schoon!

Heel goed doorreishotel met prima standaard kamers en en heel goed volledig ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

We waren op doorreis naar Oostenrijk. Super pitstop! Een aanrader

zeer vriendelijke incheck, gezellig aan de bar, heerlijk ontbijt, prima kamers

Goed hotel met goed ontbijt.

Douchegordijn

Prijs-kwaliteit

Uitgebreid ontbijt, nette kamers. Prima ontvangt. Aardig personeel

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

goed hotel met heerlijk ontbijt

kleine badkamer, douchegordijn,

ruime kamers, vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijtbuffet, ondergrondse gratis afgesloten parking

Ondergrondse parking

Geen 4-persoonskamers

Ondergrondse parking Koffie take away

Prima hotel voor een overnachting ondeweg met een uitstekend ontbijt

In het trappenhuis was net schoongemaakt. De geur van het schoonmaakmiddel was storend.

De kamer en het ontbijt

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Redelijke accomodatie voor 1 nacht. Prijs is gunstig.

Geen gezellige hotel waar je even naar toe gaat om te genieten.

Gunstige ligging ten opzichte van het Centrum

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima doorreis hotel
    • Business Tweepersoonskamer

Klein 2-persoonsbed terwijl er ruimte was voor een groter bed (business kamer)

Schoon, ligging, parkeergarage,?restaurants op loopafstand

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Net en vriendelijk personeel

Net en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 december 2017

voor doorgangshotel prima

enige kleine onvolkomenheden bijv. lampen stuk

zeer goed uitgebreid ontbijt; locatie niets bijzonders, iets (800m) buiten centrum

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Doe iets aan de inrichting alstublieft

Erg ongezellige inrichting van kamer, ontbijtzaal en bar. Daarbij te weinig dekens

Vriendelijk personeel en goed ontbikt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Asgard Hotel