Beoordelingen over Park Hotel Köln

Höhenberger Str. / Ecke Frankfurter Str. 402 - 404, Höhenberg, 51103 Keulen, Duitsland

#222 van de 223 hotels in Keulen

4,7

4,1

5,6

4,7

prijs qualiteit is goed

De beden/handoeken werden niet elke dag verschoont Eigenaar hierover aangesproken, die had de kamer/linnen jufvrouw wel opdracht gegeven, was niet uitgevoerd. Conclusie controle ontbreekt (mijn inziens geen kwade opzet)

Ligging & parkeermogelijkheid

Locatie is prima.

Onvriendelijk personeel dat slecht engels spreekt en na het inchecken nergens meer te vinden was. Gebouw lijkt net een antikraak pand (ooit de film Hostel gezien ?), zeer zeer slecht onderhouden. Kamer was niet alleen gedateerd maar ook vies vies vies ! Kreeg 2x een éénpersoonsbed hoewel toch echt anders geboekt was, matrassen zijn erg dun en hard, kussens zijn erg goedkoop en plat (ieder zo zn smaak hoor, maar dit was wel erg aan de dunne slappe kant). Kozijnen en de douch zaten onder het schimmel, radiator hing onder een dikke laag stof los van de muur te wankelen. Kranen van de wasbak zijn verkeerd om waardoor ik mn hand licht verbrand heb (rood was koud, blauw was niet warm maar HEET!!). Douchkop kon niet opgehangen worden, put was verstopt waardoor het water tot aan je enkels ophoopte. Daarnaast ook nog stopcontacten naast ons bed die opengebroken, kapot en met de kabels eruit erbij hingen ! Erg gevaarlijk in mijn ogen ! En als klap op de vuurpijl zat er boven ons bed op de muur een aantal vettige handafdrukken !! IEUW IEUW IEUW. Ik snap dat het waarschijnlijk iets was wat vorige klanten er hebben uitgespookt maar vind het wel erg vies en nalatig dat er niets aan gedaan is. Kan me niet voorstellen dat wij de enige en eerste waren die het gezien hebben. Wilde uiteraard van dit alles een melding maken maar zoals eerder gezegd was het personeel na het inchecken nergens meer te vinden noch te bereiken. Deze boeking was voor ons een noodovernachting ivm motorpech op onze roadtrip. We waren erg moe na al 400km gereden te hebben die dag en besloten ons erbij neer te leggen en er in de ochtend achteraan te gaan. Gelukkig leek het beddengoed wel schoon en vers uit de was. Volgende ochtend met al ons bagage onderweg naar beneden (van onze kamer op 3hoog) komt er halverwege een dame op me af om te sleutels op de eisen (letterlijk het enige wat ze meteen riep ''KEYS PLEASE'') en loopt zo weer zonder pardon weg..

Locatie is prima. Ligt tegen een fijn parkje aan en 10 a 15minuten van het Dom en het centrum van Keulen.

Vlakbij metrostation.

De receptionist komt in eerste instantie wat nors over en één van de gasten klaagde erover, maar op zich deed hij prima zijn werk, dus je moest er even overheen kijken en kreeg zowaar een glimlach terug de volgende dag :). Matras was vrij dun, voor mij goed genoeg heb prima geslapen, maar voor mensen met wat meer gewicht kan het minder comfortabel zijn.

Vlakbij metrostation. Zeer ruime kamer. Ik was alleen, maar had drie bedden tot mijn beschikking in een zeer ruime kamer.

Rampzalig

Onbeschoft personeel. Toen we aankwamen was de prijs 70 euro. Toen ik online verkeerd had geboekt voor 50 euro. Was het betaal 90% voor de annulatie ... plots was 50 euro inorde ...

Het enige mooie aan dit hotel was het moment dat we konden...

Dit was het vieste en goorste hotel waar ik ooit ben geweest! Veel vieze dingen gezien in het leven, maar dit slaat alles! Alles in het hele hotel is smerig, de bedden, de badkamers, en ook de rest van de kamers waren een puinhoop. Na de eerste nacht in het bed, de ochtend erna direct na de plaatselijk arts geweest wegens enorme huiduitslag. Wij hebben met kleren aan geslapen wegens de enorme viezigheid! Echt ontzettend vies! GA HIER NOOIT NAARTOE !!!!!!!!! Het enige dat er met dit hotel nog zou moeten gebeuren is het platbranden hiervan! Hier kun je misschien varkens houden maar geen mensen!!!!

Het enige mooie aan dit hotel was het moment dat we konden vertrekken

Wat een smerige bedoening was het in dit hotel, en dit voor...

Wat een smerige bedoening was het in dit hotel, en dit voor 120,- per nacht. Booking en het hotel dienen zie te schamen voor de vieze kamers en de hoge prijs.

Beetje luguber, maar wel schoon. Zeer goede verbinding naar centrum Köln

grootte badkamer laat te wensen over; toegankelijkheid kamers middels trappenstelsel (geen lift); geen ontbijtvoorziening

Goede prijs/kwaliteitverhouding; makkelijke parkeervoorziening in nabije omgeving; U-bahnstation naar centrum Köln ligt 50 mtr. vanaf hotel

Helaas hebbben we geen foto's gemaakt

Hygiene was onder de matten douch werkt niet, personeel was niet te sprek ze was echt woeden weten ik niet waroom zo als bij aankomst en bij vertrek! Wc warren onder schimmels en badkamer werkt niet geen koude water kunt regeln of warme oC koud hebben we niet gedousht ! !! Kussen neit te slapen kort om was geen goede hotel !! Ik raadt niemand de hotel

De locatie was zeer goed.

Had iets meer comfort verwacht voor de prijs. Stoel was wat wankel en erg hard. Terugvinden van de boeking ging bij inchecken heel moeizaam. Veel moeite met zoeken op de naam. Zelfs nadat we hem lieten lezen.

De locatie was zeer goed. Zeer goed bereikbaar met OV en bezinestation met perfecte koffie op struikelafstand. Personeel dacht mee. Kamer was op 3e verdieping zonder lift. Werden omgeboekt na 1 blik op mijn krukken zonder hier zelf om te hoeven vragen.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Blijf hier ver vandaan!!!

Onveilig!! Stroomdraden met plakband verbonden, kamers waren echt smerig en stonken, bierdoppen & sigarettenas onder het bed, geen tussentijdse schoonmaak van de kamer, onbeschoft personeel, geen service. Kapot sanitair, meubels en kasten. Waardeloze bedden. Dit nooit meer!!! Annuleer als U nog kunt. Booking.com onwaardig

Vlak bij de metro.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Blijf hier ver vandaan!

Vlak bij metro station.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

de douche had beter gekund, de temperatuur van het water schommelde heel erg

ontvangst was goed, hele aardige mensen. de locatie was uitstekend, goede verbinding met de metro, je bent overal binnen 10 minuten. ook genoeg (gratis) parkeergelegenheden.

slecht

helaas hebben wij een zeer slechte ervaring in dit hotel vooral qua hygiëne is dit hotel zeer onder de norm. Vies gewoon. kamers niet schoon, zelfs (wij denken) poep aan de muur. Dit kan gewoon niet. Gelukkig maar 1 nacht hoeven te blijven. Omdat wij ook met werk (dus ook met tijdsdruk) zitten was het ook zeer frustrerend dat de desbetreffende meneer ruim 15 minuten bezig is om een factuurtje uit te typen. geen Park hotel Köln meer voor ons.

eigenlijk beviel ons niets

Het was allemaal erg vervallen en met ductape gemaakt. Rare vlek op een van de bedden. Ontbijt prima. Was wel lekker goedkoop, maar kreeg er dus ook niet veel voor. Even snel snel zo voor 1 kort nachtje was te doen.

Ontbijt was prima

Ontbijt simpel, maar goed.

Kamers erg gehoorig, niet schoon en geen fatsoenlijke gordijnen waardoor je badkamer bezoek bekeken kan worden vanaf buitenaf. Geen parkeerplaatsen bij het hotel, moesten een stuk lopen vanaf de auto naar het hotel. We zaten op de 3e verdieping, geen lift. Met zware koffers is dit niet handig.

Ontbijt simpel, maar goed.

vreselijk, zonde van het geld, 2 uur kunnen slapen door de herrie.

everything/alles loads of noise from other rooms, a lock in the doorpost that was fixed with ducttape after the door was clearly kicked in. payment up front. veel herrie van andere kamers, slot in de deurpost was gerepareerd met ducttape (gaffatape) nadat de deur duidelijk ingetrapt is geweest.

leaving the hotel/het verlaten van het hotel

Prijs kwaliteit verhouding ver van elkaar.

De kamers waren minimaal, bedden waren ok. Kamer ziet eruit als een zolderkammer van een tiener. Kamer met raam in de avondzon, daardoor bereikte de kamer hoge tempraturen en geen airco. Prijs is véélste duur voor wat ze bieden.

De parkeerplaats 50m van de deur vandaan. en het tankstation waar je snel wat kon halen als avondsnack. Er was wel ontbijt bij de kamer maar die hebben wij niet genomen omdat : reden. Personeel kan Engels.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Nooit meer! Nog nooit zoiets slechts gezien. Schande!!!

Ontvangst zeer onvriendelijk, werd geen woord gesproken alleen briefje met bedrag kamer naar ons toegeschoven. Kamer vies en oud plus zeer gehorig.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Waar ben ik beland?

Slapen op een plank met een matras van 8cm dik erop is echt comfortabel te noemen. Kleerkast viel letterlijk uit elkaar, het slot van de kamerdeur is met duck-tape vastgekleefd, gebroken venster met folie hersteld, badkamertje waar meer voegen los hangen dan vast... Kortom de naam hotel niet waard!

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Prima, goed genoeg om te slapen.

Het matras was erg hard en de vrouw in het hokje was tijdens het inchecken wat onbeleefd. Ze kon niet goed Engels.

De kamer was schoon en erg netjes. Een hele fijne douche!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Het ontbijt was optioneel, waar we ook gebruik van hebben...

Kamer zeer gedateerd, slechte bedden, versleten vloerbedekking. Slechte verhouding Prijs/kwaliteit. Zeker geen aanrader.

Het ontbijt was optioneel, waar we ook gebruik van hebben gemaakt. Ontbijt was simpel, maar verder wel goed.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

achter hoek van tramstop die op 10 min nr centrum rijdt

vrouw spreekt geen engels tramstop naar centrum is achter hoek hotel maar wist ze niet heeft geen infobrochures over keulen deuren en ramen niet in staat te sluiten heel lelijk vies oud interieur maar voor 25 pp per nacht kan je niet meer verwachten

achter hoek van tramstop die op 10 min nr centrum rijdt

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Slecht, oud en gehorig

Heeft boekingen niet op orde.Slecht,onpersoonlijk en ongeinteresseerd. Kamer zeer sober, zelfs voor deze prijs en veel kapot.

Niet durven gebruiken ivm slechte organisatie verder

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Best duur voor een goedkoop gevoel

Ik vind dat ik toch veel heb betaald voor wat heel cheap leek, vooral de bedden. Voor de rest prima

Eigenlijk niks bijzonder aan dit hotel of was het een hostel?

Alles was vies smerig en gehorig

Alles was vies smerig en gehorig

vreselijk

alles, vooral de hygiene

Het was vreselijk, erg vies en vuil.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

wat een vies hotel!

vieze matrassen, kussen met spinnennest en haar, smerige douche vol met schimmel, lattenbodem van karton, etc etc

acceptabel hotel om puur te ontbijten en te slapen!

geen parkeergelegenheid bij Hotel, moest verder weg parkeren.

Prijs kwaliteit -verhouding, erg eenvoudig hotel, maar was schoon en ontbijt was goed!

Goede locatie, gratis parkeergelegenheid, centrum is...

Goede locatie, gratis parkeergelegenheid, centrum is makkelijk bereikbaar met de metro.

Te duur voor wat je (niet) krijgt

Veel was stuk, gehorig, slecht matras

Slecht

Dit gebouw is klaar voor afbraak, niets is in orde ! Ze gebruiken een foto van een gebouw ernaast ,

Ruime kamers en een koelkast ter beschikking

Onderhoud

Ruime kamers en een koelkast ter beschikking

vriendelijk personeel

zeer slechte en veel te kleine badkamer zonder verluchting (1meter op 2meter) en slecht bed

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Werkelijk alles

Werkelijk alles

• Beoordeeld op: 27 december 2016

E

Het enigste wat redelijk was is het ontbijt

slecht

De Kamer was oud en vies douchen kon niet wegens de douchekop was stuk de verwarring kon niet uit en het was heel gehorig

Het onbijtde

Prima locatie en zeer vriendelijk personeel.

Geen gordijnen genoeg om de raampartij af te dekken en meubilair zeer gedateerd.

Prima locatie en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Personeel heel agressief

Personeel

• Beoordeeld op: 15 december 2016

oud, vuil, niet veilig, geen parking.

oud, vuil, niet veilig, geen parking.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Dicht bij snelweg.

Oud en vervallen.

Dicht bij snelweg. Gratis parkeren. Op steenworp afstand van de U-bahn.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Smerig oud geen WiFi kamer

Smerig oud geen WiFi kamer

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Lekkere bedden

Hele onvriendelijke, ongastvrije eigenaresse. Niet meegaand en amper bereid te willen meedenken. Haar dochter was wel vriendelijk!

Lekkere bedden

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Acchenebbis

Oud rommelig goedkoop

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Goed voor 1 nacht

Versleten kamers, bedden en sanitair

Goedkoop

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Ontbijt was perfect en de hulp van de eigenaar om onze car...

Op site staat parkeer plaats aanwezig dit was op ongeveer 500 meter en dat met een persoon met een beperking is een heel eind

Ontbijt was perfect en de hulp van de eigenaar om onze car met fietsen een plek voor de deur te geven was positief

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Voor 1 nachtje oke.

Geen comfortabele bedden en geen gedateerde badkamer. Wel schoon. Tevens is de parkeerplaats gewoon een openbare parkeerplaats en dus geen parkeerplaats van het hotel!!!! Wij kwamen 1 nachtje voor een concert van Adele, dus dat maakte alles goed! ;)

Voor 1 nachtje oke. 10 stappen van de metro die rechtstreeks naar de lanxess arena en de stad gaat. Binnen 10 minuten in de stad.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Aangezien wij met een vriendinnengroep waren met een laag...

De douches waren niet erg comfortabel, de temperatuur wisselde namelijk sterk en sommige moest je zelf vasthouden. Echter is dit eerder een luxeprobleem dan een echt probleem..

Aangezien wij met een vriendinnengroep waren met een laag budget en de wens om veel in de stad de zijn was de locatie ideaal. op slechts 30 meter afstand bevind zich een halte voor de metro en binnen 10 minuten stonden wij midden in de stad.

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

Sorry, deze zogenaamde hotel is vreschrikkelijk en super...

Alles, bed, tapijt, de hele badkamer, wifi!!, ...........

Sorry, deze zogenaamde hotel is vreschrikkelijk en super slecht. Ik raad u aan deze hotel uit uw lijst af te halen!!! Zo'n zogenaade hotel kun je zelfs in afghamistan of bangladesh niet vinden. Cijfer geven aan Park Hotel!!!! Heeft absoluut geen zin.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Eenvoudig, maar schoon verblijf , waar moeite gedaan was om...

Eenvoudig, maar schoon verblijf , waar moeite gedaan was om met de mogelijkheden een fijne sfeer te bereiken. Vriendelijke, familiaire sfeer. Niet voor mensen die veel luxe gewend zijn , maar voor diegene waar een persoonlijke sfeer belangrijker is. Ik kom zeker terug met mijn echtgenoot.

• Beoordeeld op: 23 december 2015

Het hotel ligt op steenworp afstand van de metro die je zo...

Alleen wifi tegen betaling ( 1,- per uur) . Het is toch altijd fijn om in het buitenland in je hotel nog wat dingen te kunnen opzoeken.

Het hotel ligt op steenworp afstand van de metro die je zo naar het centrum brengt.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

Zeer vriendelijke dame aan het onthaal.

De kleinste en oudste kamer waarin ik ooit verbleven heb. Gordijnen waren te kort en te smal en hielden absoluut geen licht buiten. Een nieuwe laag verf en vernieuwing van het interieur (bepleistering, kasten, tegels in de badkamer) is geen overbodige luxe.

Zeer vriendelijke dame aan het onthaal. Ook bij het ontbijt de volgende ochtend was ze zo vriendelijk om extra beleg en broodjes te halen. Comfortabele en propere bedden maar daarmee is alles ook gezegd.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Kamers voor 4 (met losse bedden) beschikbaar.

Ver uit het centrum van Keulen, ouderwets en stoffig. Niet zo schoon. Dun matrasje. Prima voor een nachtje met een groep vrienden, verder niet.

Kamers voor 4 (met losse bedden) beschikbaar.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Het hotel ligt dicht bij de metro.

Het personeel is helemaal niet vriendelijk. De bedden zijn erg dun. De vloer is vies. De badkamer is nog viezer. Wifi kost van 1 euro voor een half uur tot 3 euro voor 2 uur. Voor dat geld heb je traag internet. Het douchegordijn zit onder de troep. Geen schone handdoeken gekregen. Stopcontact werkte niet bij 2 bedden.

Het hotel ligt dicht bij de metro.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Houtje touwtje hotel die zeer vies en oud is,gevaarlijke...

Houtje touwtje hotel die zeer vies en oud is,gevaarlijke trap van eerste naar tweede verdieping.Wij zaten op de vierde verdiepingen er was geen vluchtweg in geval van calamiteiten.

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

Aangezien ik moeilijk loop, was afwezigheid van een lift een...

Aangezien ik moeilijk loop, was afwezigheid van een lift een tegenvaller, maar de hoteleigenaren regelden voor de 2e nacht een kamer/appartement op de begane grond. Met vele excuses omdat zij vooraf niet wisten dat ik moeilijk liep en 's avonds heel laat was aangekomen waardoor de nachtportier niets anders meer kon regelen. Hoteleigenaren zeer gastvrij. Echt supermensen.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

De kamer zag er goed uit en was vrij ruim

De bedden lagen niet lekker en de kussen ook niet

De kamer zag er goed uit en was vrij ruim

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Badkamer

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Alles viel uit elkaar, alles was goor!

Alles viel uit elkaar, alles was goor!!2 nachten geboekt uiteindelijk maar 1 gebleven.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

ligging

slecht bed, oud meubilair

ligging

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

te weinig comfort voor de prijs, te duur

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

het was lekker goedkoop

hele nare bedden

het was lekker goedkoop

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Prijs

Entree en totale inrichting is erg gedateerd

Prijs

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Onvriendelijk en alles oud en niet schoon

Onvriendelijk en alles oud en niet schoon

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Ontbijd was zeer lekker kamer was ook inorde en proper

Dat er geen chocoladekoeken waren

Ontbijd was zeer lekker kamer was ook inorde en proper

• Beoordeeld op: 21 december 2015

De bedden waren goed en schoon, ruime kamer.

Allerlei onveilige trappetjes en veel dingen zomaar wat in elkaar geknutseld

De bedden waren goed en schoon, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Prima metroverbinding met de binnenstad

Prima metroverbinding met de binnenstad

• Beoordeeld op: 8 december 2015

vriendelijkheid van het personeel

de vele gebreken op de kamers

vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Alles. Kamer vuil,vies,...

Niets. Alles was slecht, slechtste boeking ooit bij jullie

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

geen haardroger

geen haardroger matige kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Matrassen en douche in slechte staat

Matrassen en douche in slechte staat

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Dicht bij de u-baan

Foto komt niet overeen Armoedige uitstraling

Dicht bij de u-baan

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Dicht bij Keulen centrum en niet zo ver van Phantasialand

Dicht bij Keulen centrum en niet zo ver van Phantasialand

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

locatie was dichtbij de Koelnmesse en het centrum

bed, slechte wifi en ook nog eens 2 euro per uur vragen

locatie was dichtbij de Koelnmesse en het centrum

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Park Hotel Köln