Beoordelingen over AstenRose – Landhotel am Rothaarsteig Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Astenberg 3, Neuastenberg, 59955 Winterberg, Duitsland

#23 van de 51 hotels in Winterberg

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Op een prachtige locatie gelegen familiehotel, midden in het...
    • Suite

Op een prachtige locatie gelegen familiehotel, midden in het Sauerland. Veel wandelroutes voor de deur. Zeer gastvrij personeel, de gast staat hier nog echt centraal. De kamer was zeer schoon.

Wij hebben heel veel recensies gelezen voor dat we gingen, en die waren allemaal heel goed en er is niks aan gelogen. Dit hotel en omgeving is echt fantastisch. Het ontbijt en diner ook allebei fantastisch! Dus als je twijfelt, gewoon gaan! Krijg je zeker geen spijt van!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Helaas werkte de Wifi niet. Voor de sauna moest ook nog extra betaald worden, gezien de totaal prijs lijkt mij dat niet nodig.

Ontbijt en diner waren super. Kamers prima.

Wandelen in prachtige natuur

We hadden geweldige kamer met prachtig uitzicht ( voor +- 170€/dag, met ontbijt en voor twee personen mag je al iets hebben) maar het was het waard. Ontbijt was niets op aan te merken en het restaurant is een aanrader. Kortom een verblijf om in de zomer terug te komen.

Zwaar ondermaats voor deze prijs. Men beheerst de basis principes van gastvrijheid niet.

Bij binnenkomst een dusdanig hartelijk welkom dat wij meteen een raar gevoel kregen. Zeer formeel, maar geen welkomstwoord of de vraag hoe de reis was geweest. De bedrijfsleidster vroeg elke dag meerdere keren om door te geven of we ook wilde dineren. Indien niet het geval, werden we genegeerd en werden vragen beantwoord met een diepe zucht en/of rollende ogen. We hebben 3 avonden de auto gepakt naar andere eetgelegenheden. Daarnaast bepaalt zij waar iedereen moet zitten bij ontbijt. "Alleen gasten die diner bijboeken mogen zelf een plaatsje uitzoeken". Op de vraag of er cappuccino geschonken kon worden, werd er gezegd dat men niet wist hoe de automaat werkte. Er werd geen hulp aangeboden bij het in-en uitladen auto, er wordt alleen een deur open gehouden in het bijzijn van andere, oudere gasten. Hygiëne is matig, sporen van vorige gasten op toiletborstel en in badkamer, we besparen u de foto's. Oude/kapotte handdoeken en gordijnen, geen waterkoker oid, wel een fles water als welkom, waar dan weer voor betaald moet worden. Bij uitchecken wordt niet gevraagd hoe het verblijf is geweest (dan weet je eigenlijk genoeg) maar de creditcard uit de hand gegrist en zelfs geen goede reis gewenst. Wel wordt er gesnauwd of men de deur dicht wil houden ivm de kou, terwijl je snel staat in te laden in een hevige sneeuwbui. Wij hebben het als respectloos ervaren, zeker tijdens een duur betaald carnavalsweekend. De klant is hier geen koning(in) maar de bazin zelf de koningin, echter zonder klasse.

Relatief goed ontbijt voor €10 extra. Grote kamers met veel ramen die open kunnen.

Genoten van vier super comfortabele dagen in Asten Rose
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie was super! Heerlijk rustig en toch op redelijke afstand tot de skipistes. In het restaurant genoten we elke avond van een gastenmenu, redelijk geprijsd en van zeer goede kwaliteit. De eigenaresse en haar team stonden steeds voor ons klaar.

De kamer ws zeer ruim en netjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De sauna kon niet gebruikt worden na 18u. Spijtig als je heel de dag gaat skiën. Je kon pas ontbijten vanaf 8.30u. Ook spijtig als de skiliften al om 9u open gaan. Je werd verwacht op dezelfde plaats te zitten. Wij vonden dit raar, aangezien het buffet was en dit zat al mee in de prijs.

De kamer ws zeer ruim en netjes.

Heerlijk verblijf gehad, in een zeer gastvriendelijk hotel. Voor herhaling vatbaar !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi verbinding was niet echt geweldig ! Dit was ook het enige min-punt.

Supervriendelijke hoteliers. Heerlijk ontbijt. Kamers prima, wel verschillend voor dezelfde prijs.

Het was een heerlijk weekend!!!!! Voor herhaling vatbaar!!!

Het ontbijt was uitstekend verzorgd,eveneens het diner!! We werden heel gastvrij ontvangen met onze hond!!! Het was een heerlijk weekend op een heerlijke rustige plek!!!!!!

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Goed hotel maar let op voor de kamer die u bestelde.

Het misverstand met de kamer. De eigenaar wou mijn dochter die in verwachting is samen met haar man in een juniorkamer steken en zij moesten dan op een divan slapen. De eigenares was te overdreven vriendelijk. Dat was duidelijk te zien. Zij noemde ook mijn dochter "de kinderen", alhoewel deze 30 jaar zijn.

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Genieten van veel dingen die het leven mooi en aangenaam maken !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging van het hotel was geweldig!prachtig uitzicht , fantastische omgeving . Om vandaaruit te wandelen en om tot rust te komen is de ligging super . Om vandaaruit te skieeen misschien wat minder, omdat die mogelijkheid om vanuit hotel op de piste te komen er niet is , dan is het een stukje lopen , of de auto mee . Verder een geweldige keuken . Super , super heerlijk gegeten . Een aanrader om ook te dineren . Het ontbijt .... zo,n goed en uitgebreid ontbijt hebben we thuis niet . De kamers zijn prachtig en groot . Badkamer ook.Schoon en fris . De gastheer en gastvrouw doen er echt alles aan om een fantastisch verblijf te maken . Ook de bediening bij ds,avonds tijdens diner was ook vriendelijk en heel goed . De faciliteiten ( welness) , sauna ruim , mooi verzorgd Badmantel , slofjes , extra hand-doeken . Kortom .... reden om terug te gaan ! In een woord geweldig !

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Gezellig en comfortabel hotel

Ontbijt was prima maar niet heel bijzonder. Dit had iets uitgebreider gekund.

Ontzettend vriendelijk personeel en uitermate gezellige en comfortabele kamer. Prima parkeergelegenheid en het diner was ook goed.

De kamer was prima, maar het ontbijt was matig

De kamer was prima, maar het ontbijt was matig

3,5
    Door ontbreken faciliteiten eerder weg gegaan

Geen WiFi. Geen balcon, geen airco

Kamer en bedden oudbollig, geen boxspring

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

uitstekend

erg gastvrij

Fantastisch hotel!

Lekker ontbijt en heerlijk diner. Zeer vriendelijk en warm onthaal. Rustig en kleinschalig hotel. Moderne en propere kamers.

Gemoedelijk

Ontbijt om 8.30 tot 10.00 uur

5 minuten met de auto vanaf het centrum van winterberg rustig gelegen gemoedelijk hotel zeer mooie suites

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Rustige plek en ruimte en rust in restaurant

Rustige plek en ruimte en rust in restaurant

Erg mooi gelegen goed hotel!

Het ontbijt was erg karig!

Het comfort

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Rustgevend

We waren alleen in het Hotel

Hartelijke mensen,

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel oogt wel ouderwets

Super gastsvrije verblijf op toplocatie !!

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

booking.

booking.com deed net alsof het bijna volgeboekt was, uiteindelijk bleek het hotel op ons na, leeg te zijn.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Keurige en schone kamer.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Heerlijk verblijf, prachtige omgeving en goed personeel..

WiFi verbinding.

Bedden

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Gewoon supergoed.
    • Suite

Alles was prima on orde! Geen opmerkingen.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

we hebben een mooi weekend in een rustige omgeving gehad, dichtbij het gezellige Winterberg
    • Suite

Geen menu voor speciaal voor kinderen

Personeel behulpzaam en vriendelijk en de mooie omgeving om te wandelen

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Het hotel ziet er keurig uit, mooie ruime kamers met elk een...

Het personeel was behoorlijk gestresst en daardoor wat kribbig op vragen. Ook bleek dat de eigenaresse behoorlijk liegt en bedriegt als het gaat om de juiste kamer reserveren, zo hadden we een junior suite gereserveerd maar kregen deze niet toegewezen, wanneer we de eigenaresse hier op aanspraken, loog ze de hele boel bij elkaar, met feiten die gewoonweg niet klopte! Uiteindelijk kregen we de sleutel van het andere gedeelte van de suite, bleek dat deze gewoon vrij was.. Maar ze had gehoopt deze nogmaals te verhuren! Ontzettend onprofessioneel! Daarbij werd het niet gewaardeerd dat we geen diner aten in het hotel maar buiten de deur..

Het hotel ziet er keurig uit, mooie ruime kamers met elk een prachtig uitzicht! Skigebied neuastenberg is op 5min rijden! Perfect dus.

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

Hotel heeft prachtige ligging, heel vrij!

Er viel ons niks tegen , we hebben een geweldige midweek gehad Alleen er staat 4 sterren hotel en dat zie ik niet, het is wat verouderd. Maar ons maakt dat niet uit. We gaan zeker terug

Hotel heeft prachtige ligging, heel vrij! We werden met onze honden heel gastvrij ontvangen . Kamer was prima en schoon en ruim. Goede douche! Ontbijt was uitgebreid en lekker! En ook 4 gangen avondeten was lekker, vers en afwisselend. Prachtige omgeving om te wandelen.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

De goede zorgen, er wordt mee gedacht, wat je ook maar wil...

De goede zorgen, er wordt mee gedacht, wat je ook maar wil hebben word geregeld. Super

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Heel goede uitvalbasis voor wandelingen met vriendelijk en...

Heel goede uitvalbasis voor wandelingen met vriendelijk en betrokken personeel/eigenaren

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

De locatie en gastvrijheid.

De locatie en gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Omgeving en service

Omgeving en service

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Rustige ligging

Bazin was niet zo vriendelijk. De rest van het personeel wel!

Rustige ligging

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

luxe, schone kamer

het ontbijt was lekker maar niet super uitgebreid, bedden waren een beetje hard.

luxe, schone kamer

• Beoordeeld op: 18 februari 2015

Rustige plek en netjes!

Kies je er voor om buiten dit hotel te eten (bijvoorbeeld in Winterberg) dat vond de eigenaar niet zo fijn.

Rustige plek en netjes!

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Gastvrijheid

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.