Beoordelingen over Kult-Hotel Auberge Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Bayreuther Str. 10, Tempelhof-Schöneberg, 10789 Berlijn, Duitsland

#213 van de 579 hotels in Berlijn

Helemaal geweldig!!

Ik vind tapijt op een slaapkamer altijd minder, plus de badkamer is wel behoorlijk klein (maar wel proper!!).

Het ademt klantvriendelijkheid!! Verder is het parkeren (vooraf te reserveren) een prima service en is het ontbijt eenvoudig maar kwalitatief super! Het is met name de plek in de stad die het er toe doet. Metro station Wittenbergplatz is op 150 meter van het hotel, Ku'damm om de hoek (500 mtr.) en alles uitstekend bereikbaar. Berlijn blijft bovendien geweldig!!

Prima hotel met prima ontbijt.
    • Comfort Vierpersoonskamer

Locatie 100 meter van KaDeWe en metro (Wittenbergplatz) waarmee alle bezienswaardigheden goed te bereiken zijn. Auto lekker veilig laten staan in privé-garage (wel vooraf per mail reserveren)

Ligging van het hotel
    • Comfort Driepersoonskamer

Voor een comfort kamer wel erg weinig ruimte (met drie personen), zeker wat betreft natte cel. Foto's op de site geven een erg vertekend beeld.

Ligging van het hotel Hygiene goed Vriendelijkheid personeel

Al bij al een goed verblijf gehad de lokatie heeft veel goedgemaakt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Bij het ontbijt hebben we het gebakken spek en de typische duitse worstjes gemist . De badkamer mocht iets groter zijn. Tip voor toekomstige bezoekers : Na 22.00 hr kun je niet meer aan alcoholische dranken geraken in het hotel daar de eigenares geen vergunning heeft daarvoor

Ideale lokatie om berlijn te bezoeken De kamer met balkon was heel ruim

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Knus hotel aan de rand van Schöneberg
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kussens! Snap niet dat je dit on hotels tegenkomt. Je moet altijd een paar treden op of af na de lift.

Ondanks drukke weg wel rustig. Grote bedden. Ontbijt was voldoende maar niet heel uitgebreid. Wel een ontzettend lieve mevrouw die alles verzorgde. Vlakbij KaDeWe en Ku-Dam. OV ook.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hele kleine badkamer / als je op de wc zit zit je met je hoofd tegen de wasbak aan en het douchegordijn , verder wel leuke sfeer alleen best gedateerd

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Toen we in het hotel incheckte kregen we te horen dat we nog toeristenbelasting moesten betalen. echter toen we de reserverings papieren zelf na hadden gekeken bleek dat we dit al betaald hadden.. Dit is zeker iets om zelf nog eens na te kijken, want anders heb je zo dubbele toeristenbelasting betaald

Prima hotel, perfecte ligging. Jammer van de sigarettenrook.
    • Comfort Vierpersoonskamer

De gang waaraan onze kamer lag stonk naar rook vanuit de daaraan gelegen rokersruimte, en het raam aan de straatzijde leverde (in plaats van de verwachte frisse lucht) sigarettenrook vanuit het naastgelegen café.

De ligging was perfect: 10 meter van de Kurfürstendam, 100 meter van het KDW en diverse goede restaurants om de hoek. Bedden waren comfortabel.

Mooie locatie voor een bezoek aan Berlijn
    • Comfort Vierpersoonskamer

Badkamer is echt te klein, haren van vorige bezoekers en geen airco op de kamer. Ramen konden 's nachts niet open i.v.m. geluid aan de straatkant. Familiekamer was erg vol, er stond een onhandig grote salontafel, niet praktisch als je met 4 pers. op deze kamer verblijft. (2e etage)

Prima locatie dichtbij Wittenbergplatz met eigen parkeergarage (wel vooraf reserveren!) veel restaurantjes op loopafstand. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Het hotel is met de auto prima te bereiken.
    • Comfort Driepersoonskamer

Doucheruimte is goed maar iets te klein.

Het hotel is met de auto prima te bereiken. Het is wel verstandig om het parkeren erbij te reserveren. Heerlijke restaurantjes om de hoek, net als de metro. De locatie is sowieso prima. Kamer is goed. Pluspunt zijn de heerlijke bedden.

Goed hotel om met je gezin naartoe te gaan.
    • Comfort Vierpersoonskamer

De locatie is super! Via de metrohalte aan het eind van de straat reis je zo naar alle bezienswaardigheden van Berlijn. Ook zijn er veel eetgelegenheden in de directe omgeving. Personeel is aardig, prima bedden en ontbijt was ook goed.

Leuk hotel midden in de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was goed maar niet heel veel keuze en bediening vulde het traag aan.

Leuk in gericht hotel. Soort van oud boetiek hotel. Erg centraal bij de wittenbergplatz en het KaDeWe

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Goed, maar wel met verbeterpunten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wel wat gehorig. Onhandige lift, deze stopt alleen op halve verdiepingen zodat je altijd met een trap moet. Ongelijke vloeren op verdieping (struikelgevaar)

Geweldige locatie. Goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima prijs-kwaliteit!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een kleine, wat oubollige badkamer

- Een goede ligging, vlakbij de metro - een comfortabel bed - een heerlijk, uitgebreid ontbijt - mogelijkheid om fietsen te huren in het hotel - Het hoge plafond en het grote raam zorgen voor een ruim gevoel in de kamer

perfect weekend in een perfecte locatie

geen iedee

4 persoonskamer was top om met gezin te gaan. heerlijke bedden. iets kleine badkamer, maar ruim voldoende. goed ontbijtbuffet tegen normale prijs. vriendelijke hulpvaardige medewerkers. prima locatie dicht bij U baan.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Authentiek hotel.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Authentiek hotel. Kleinschalig . Zeer centraal gelegen voor een Citytrip en U-en S Bahn station op 200 meter afstand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis Wifi.

Zeer gezellig verblijf!

Kussens om op te slapen waren vrij plat.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt! Mooie kamers, vriendelijk personeel. Zeer gunstige ligging om Berlijn te bezoeken.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Accommodatie was goed en lag op een centrale plaats in Berlijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De wastafel op de douche had kleiner gemogen .en de bedden wat harder mogen zijn .

Ontbijt was in orde en de kamers waren schoon en opgeruimd ,geen gebreken

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Aanrader met goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De gordijnen sloten niet voldoende waardoor er licht binnendringt in de kamer.

Zeer ruime kamer. Best wel rustig gelegen in deze grootstad. Makkelijk bereikbaar met trein vanaf luchthaven.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Alles wat we nodig hadden om het nieuwe jaar goed in te zetten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De verwarming was kapot, die was heet terwijl hij af stond. Het was veel te warm, waardoor we met de ramen open moesten slapen en daardoor werd het weer te koud.

Dichtbij een metrostation dat hele goede verbinding had met de rest van Berlijn, of toch waar wij naartoe wilden.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Sfeervol kulthotel
    • Comfort Driepersoonskamer

Wij hebben in het hotel 9 nachten geslapen, tijdens de feestdagen. Wij vlogen naar Berlijn en vanaf het vliegveld hadden wij een prima verbinding naar het hotel, met de bus en de metro. Het hotel was dichtbij de metro en de Duitse "Champs-Élysées", de lange winkelstraat. Er is een lift in het hotel, maar die stopt op de tussenverdieping, dus men moet de koffers nog wel de trappen optillen. De kamer was heel erg ruim, netjes, handdoeken werden regelmatig verschoond. De badkamer was wel klein, maar toch konden wij onze spulletjes goed kwijt. Het ontbijt was lekker en de ontbijtzaal heel erg knus, sfeervol. Wij hebben verschillende uitstapjes gedaan, ook naar Potsdam en alle voor ons belangrijke bezienswaardigheden bekeken, met een Berlin Welcome Card, waarmee het reizen heel erg prettig was en ook nog korting voor musea gekregen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Heerlijk weekend op een perfecte plek met goede service.
    • Comfort Vierpersoonskamer

De wifi was erg slecht. De wifi van het naastgelegen hotel deed het niet goed maar wel beter en hier was ook op in te loggen. Het ontbijt was goed maar beperkt.

De gastvrijheid, hygiëne en comfort van het hotel. De ligging was perfect.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prima locatie, ruime kamer en vriendelijk personeel
    • Comfort Vierpersoonskamer

Badkamer was iets aan de kleine kant maar vormde geen probleem.

Kamer was heerlijk ruim met mooi hoog plafond. We sliepen met 4 personen op de kamer en dat was zeer goed te doen. De ligging was zeer centraal en nabij een metrostation. Overigens was het voor ons ook prima lopen naar de 'binnenstad'. Erg prettig was ook de 24/7 bereikbaarheid van de receptie.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Leuk, gezellig hotel, mooie ruime kamers.

Misschien iets te kleine badkamer

Leuk, gezellig hotel, mooie ruime kamers. Zeer goed gelegen om Berlijn te bezoeken. Meer dan een aanrader. We waren hier met onze drie kids.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Prima voor stedentrip
    • Comfort Vierpersoonskamer

Wifi was matig. Wij sliepen op bovenste verdieping. Plafond is daar laag en iemand van 1.80 stoot zijn hoofd bij doorgang opening in de gang.

Ideale ligging vlakbij centrale metro. Kamers prima, goed ontbijt en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Heerlijk hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima ontvangst, fijne sfeer, goed ontbijt, prima ligging t.o.v. het openbaar vervoer, makkelijk te bereiken met de auto, parkeerplek beschikbaar mits gereserveerd, prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeer aardige ontbijtdame. Kortom: wij komen hier graag weer terug bij ons volgende bezoek aan de fantastische stad Berlijn!

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Het ontbijt was prima en de ontbijtruimte was ook net zo...
    • Comfort Vierpersoonskamer

De gezinskamer was echter totaal anders dan de foto's van de kamers op hun site en veel minder sfeervol. Er wordt voor de kamers een interieurparfum gebruikt dat veel te doordringend is. Op mijn verzoek is dat niet meer gebruikt en is de kamer gelucht.

Het ontbijt was prima en de ontbijtruimte was ook net zo sfeervol als de foto's op hun site beloofden. De gezinskamer was praktisch en schoon. Het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Weekend met 5 vrienden in Berlijn op een Top locatie!

Wifi werkt op de kamer niet optimaal! Maar ook in de ontbijt zaal niet.

Locatie Fantastische! Vlak bij de U banh Wittenbergplatz en Kurfursstendamm lopend te bereiken. Bus 100 ook vlak bij. Hotel perfect en vriendelijk en behulpzaam personeel. Familiekamer super groot. Lekkere ijssalon naast het hotel. Wij hebben genoten en raden dit hotel zeer aan voor een weekend Berlin! Bus 100 en 200 rijdt langs alle highlights en kost een buskaartje veel goedkoper als de Hop on bus. Ben je met z'n 5 koop dan een gruppe kartte € 17.30 voor alle vervoer en de hele dag!

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goed stadshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was aan de kleine kant. Naar de lift 1 trap en naar je kamer 1 trap op. Lift stopt tussen de etages.

Mensen heel vriendelijk Kamer schoon en lekkere bedden Ontbijt goed verzorgd Ligging van het hotel prima

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

kamers goed, ontbijt uitstekend, fietsen opslag goed geregeld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

afspraken werktijden met de bouwers achter het pand; door binnenplaats gebouw veel geluidsweerkaatsing

kamers goed, ontbijt uitstekend, fietsen opslag goed geregeld

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Een goed hotel dat prima uitvalsbasis is voor het verkennen van Berlijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De matrassen waren hard. Hoewel ik er geen last van had, bleek mijn vrouw er niet goed op te kunnen slapen. Ons verzoek voor een extra matras (topper) werd gehonoreerd en daarna heeft mijn vrouw goed geslapen.

Het ontbijt was goed, wat op was werd regelmatig bijgevuld. Uiteraard de locatie een paar minuten lopen van een metrostation. Personeel was behulpzaam. Ondanks dat de ramen 's nachts open waren weinig hinder van het buitengeluid

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Berlijn blijft voor mij een topper , daarbij een goed gelegen hotel is mooi mee genomen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De sleutel steeds bij het buiten gaan moeten afgeven en vragen bij het binnenkomen. Je mag pas betalen aan het eind van het verblijf.

Heerlijk ontbijtbuffet, koffiekan wordt aan de tafel gebracht. Gratis Wi-Fi overal. Verzorgde kamers met douche en verzorgingsproducten. koffie en thee met waterkoker voorhanden. Het hotel is gelegen nabij U-Bahn Wittenbergplatz met lijnen U1-U2 - U3 niet ver te voet van de beroemde Kürfustendam./Tauentzienstrasse en Bahnhof Zoologischergarten.

Prima, voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Vierpersoonskamer

badkamer is klein (maar compleet)

prima authentieke kamer, goed ontbijt, centrale ligging.

goed ontbijt ruime kamer schoon en goed verzorgd
    • Comfort Eenpersoonskamer

goed ontbijt ruime kamer schoon en goed verzorgd

Prima hotel!

Grootte van de badkamer.

Ontbijt en lokatie waren goed. Kamer prima in orde. Schone badkamer.

Locatie , ontbijt, mooie kamers, vriendelijk personeel

Kleine badkamer

Locatie , ontbijt, mooie kamers, vriendelijk personeel

Goed genoeg voor twee personen (niet voor familie).
    • Comfort Vierpersoonskamer

Veel te kleine badkamer voor een familiekamer. Slechte akoestiek.

Top locatie

kan niet iets opnoen

de ligging en heerlijk ontbijt

Fijn klassiek hotel op goede centrale plek.

Geluiddichtheid van de kamer

Geweldige locatie!

Geweldige locatie!!

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Ligging en ontbijt

Misschien iets te ouderwets? Maar ons stoort het niet

Ligging en ontbijt

De locatie was perfect je zat dicht bij de restaurants en de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De locatie was perfect je zat dicht bij de restaurants en de winkels .

Aangenaam en ontspannen verblijf in een karaktervol hotel, heel goede ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was kleiner dan ik verwacht had

Een sfeervolle kamer in een mooi, oud gebouw, heel vriendelijke service

• Beoordeeld op: 21 december 2017

800 meter vanaf kerstmarkt
    • Comfort Eenpersoonskamer

Parkeren was €13 per dag

800 meter vanaf kerstmarkt

Kleine badkamer

Kamer was groot en het ontbijt was uitgebreid.

Een goed verblijf.

De toilet voorziening

Het ontbijt was perfect. De kamers waren netjes echter badcel iets te klein om goed naar het toilet te gaan.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

De kamer was schoon, mooi hotel en lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was schoon, mooi hotel en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goed ontbijt en goed bed

Goed ontbijt en goed bed

Beetje ouderwetse inrichting en hele kleine badkamer

Beetje ouderwetse inrichting en hele kleine badkamer

prima hotel om van daaruit Berlijn te ontdekken

nvt

prima hotel, goed ontbijt en zeer nette kamers

redelijk

badkamer en bed

ligging

Fijn, zorgenloos en gastvrij!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat de wifi buiten de kamer nauwelijks bruikbaar bleek!

Personeel zeer service-gericht én duidelijk in wat wel/ niet mogelijk is.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prima, goed gelegen middenklassenhotel
    • Comfort Driepersoonskamer

Geen airco bij 29 graden en hele dag zon op het raam. Dat is puffen.

Ligging. Prijs.

Goede sfeer in een mooi pand
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer erg klein alles was wel aanwezig maar te dicht op elkaar!

Ontbijt en de ligging bedden goed

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Ruime en nette kamer , vers ontbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kleine badkamer en wat ouderwetse decoratie

Ruime en nette kamer , vers ontbijt

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Perefcte locatie om Berlijn te bezoeken

Douche

Mooie ruime kamers

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Veel jongeren van scholen

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

uitstekende uitvalbasis voor citytrip Berlijn

kleine badkamer

uitstekende locatie, behulpzaam personeel, nette kamers

• Beoordeeld op: 1 december 2016

vriendelijk personeel

kleine badkamer

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Rustiek
    • Comfort Driepersoonskamer

Kussens zijn erg dun. Ontbijt kan echt wel beter ongeacht wat verteld wordt. Is nogal oubollig.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

prima locatie,vlakbij metro en kurfurstendam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

prima locatie,vlakbij metro en kurfurstendam. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Mooie uitvalsbasis om Berlijn te verkennen.
    • Comfort Vierpersoonskamer

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima en alles was netjes.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Hotel op een toplocatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer was vrij donker en het uitzicht was op een rommelige binnenplaats

Hotel op een toplocatie. Personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Matig maar fantastisch gelegen

Douche met plastiek gordijn

centraal gelegen op loopafstand van metro en bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Ontbijt was lekker.

Gehorige kamer. Maar ja.. Wel mooi oud pand

Ontbijt was lekker. Werd voor ons half uur eerder aangeboden ivm de terugvlucht (vroeg in ochtend). Mooie service

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Goede ligging.

Internetsnelheid viel tegen en steeds opnieuw moeten inloggen ( ook tijdens het internetten ) is onwerkbaar.

Goede ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt. Goede ( standaard ) kamer.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Ligging ten opzichte van winkels, restaurants en te bezoeken...

Matras voelde onregelmatig aan, alsof er veren los waren gekomen. Vloer kraakt overal (laminaat op houten ondervloer?). Handdoekenrek vlak naast het toilet niet hygiënisch. De kamer lag aan de achterkant waar uitzicht was op achterliggende panden die in de stijgers stonden. Geen waarschuwing op site voor eventuele geluidsoverlast wegens bouwactiviteiten. Omdat het weekend was hebben we hiervan gelukkig geen last gehad. Parkeergaragetarief € 13,00 erg hoog. Betaald parkeren in de straten slechts € 1,00 p/u!

Ligging ten opzichte van winkels, restaurants en te bezoeken evenement. Rustig gelegen maar toch centraal. Goed ontbijtbuffet, gezellige ruimte. Behulpzaam personeel. Gratis mineraalwater op de kamer.

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

Fris en schoon.

Geen wifi te gebruiken. Waterkoker moest ik onder het bureau gebruiken ivm ontbreken stopcontact.

Fris en schoon. Heerlijke bedden. Goed gelegen tov kurfustendamm en openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Geweldige locatie, om de hoek bij de KaDeWe en op 1 minuut...

Zeer kleine badkamer, harde bedden en dons dekbed + hoofdkussen (niet handig met allergie)

Geweldige locatie, om de hoek bij de KaDeWe en op 1 minuut lopen van U-bahn station Wittenberg. Prima familiekamer en goed ontbijt! Aanrader!

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Locatie, vriendelijk personeel, prima prijs-kwaliteit...

Het lukt niet om met de lift bij de kamer te komen. Je moet altijd nog minimaal 1 trap op. Dat is lastig met bagage.

Locatie, vriendelijk personeel, prima prijs-kwaliteit verhouding. Leuk hotel. Wil zeker terugkomen!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

De knusse en huiselijke sfeer en het oude interieur.

In de week dat we er waren was er een hittegolf, er was een ventilator aanwezig maar een airco had beter geweest.

De knusse en huiselijke sfeer en het oude interieur.

• Beoordeeld op: 11 april 2015

Ligging, gemak van inchecken, sfeer ontbijtgedeelte

Erg kleine douche, verouderde kluis, verwarming erg lastig op de goede temperatuur te krijgen (geen temperatuurmeter in de kamer).

Ligging, gemak van inchecken, sfeer ontbijtgedeelte

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Het ontbijt was erg goed verzorgd, het is precies zoals het...

Het ontbijt was erg goed verzorgd, het is precies zoals het op de foto staat

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

ontbijt

kussen

ontbijt

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Kult-Hotel Auberge