Beoordelingen over Engel Hotel + Diner Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstr. 21, 88326 Aulendorf, Duitsland

#4 van de 6 hotels in Aulendorf

Voor ons zeer geschikt als kort verblijf.

Kwaliteit interieur kamer. Enkele onderdelen vertoonden gebruikssporen. Laden die niet functioneren. TV die het niet doet. Douche niet warm genoeg. Alles aanwezig op een kleine ruimte, waar goed over nagedacht is. Wij zouden echter het hotel niet als lange vakantie boeken, we zijn grote appartementen gewend. Voor kort verblijf was voor ons uitstekend te doen. Ontvangst en vriendelijkheid personeel zeer goed. Melding van gemaakt en dit werd genoteerd als herstelpunt.

Vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt. Restaurant en bar volledig op thema ingericht. American- Rock stijl. Zeer geschikt voor motorrijders. Eigenaren zijn ook gepassioneerde motorrijders die zelf motoren opknappen. De familie speelt muziek in bandje. zeer geschikt voor feestjes met vrienden .

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

- Het grandioze lekkere ontbijt (met veel zorg en aandacht...

- Het hotel is gelegen aan een doorgaande (drukke) weg

- Het grandioze lekkere ontbijt (met veel zorg en aandacht gepresenteerd, echt super!!) - De service - De vriendelijkheid - De gastvrijheid en de gemoedelijke omgang

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Kamer is wel comfortable en schoon