Beoordelingen over AVITAL Resort Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Auf der Wallme 5, Ortsmitte, 59955 Winterberg, Duitsland

#19 van de 51 hotels in Winterberg

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer netjes en schoon

De douchecabine is aan de krappe kant. Op de woensdag en donderdag konden we in het restaurant alleen kiezen uit 3 menuopties, er was geen kaart. Waarschijnlijk had dit te maken met wanneer wij er zaten. Het eten was wel goed en voldoende.

Wij kozen voor Avital Resort vanwege het zwembad. Het personeel aan de receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam. We kregen duidelijke uitleg, een kaart van Winterberg en kortingskaartjes van de gemeente voor diverse attracties. Onze hotelkamer was zeer netjes. Het bed heeft spiraalveermatrassen. Wij vinden de kussen in een hotel altijd zo zacht, daarom nemen we altijd onze eigen kussens mee. Op de kamer was een klein tafeltje met 2 stoelen, een minibar en een kast met wat hangers en legplanken. De doucheruimte is klein, maar keurig en schoon. Wij vonden de douchecabine aan de krappe kant. Er hangt een zeephouder aan de muur en we hebben ons hier regelmatig aan gestoten. De toiletrolhouder zat wat los. Verder viel er niets op de kamer aan te merken. Je krijgt op je kamer 2 badjassen en slippers met een 'welkom' kaartje. Erg leuk, alleen hadden ze onze naam verkeerd gespeld :) Wij waren zeer verrast door het Spa gedeelte. We zijn geen doorgewinterde saunagebruikers, maar we hebben hier wel gebruik van gemaakt. De sauna moet zonder badkleding worden gebruikt. Er zijn 3 douches aanwezig en 2 voetenbadjes. Er zijn 2 sauna's"een infrarood en een Finse sauna. Wij hebben beide uitgeprobeerd. De sauna's zien er netjes uit en het is er schoon. Buiten het saunadeel kun je gratis water drinken uit een waterzuil. In het rek in de buurt liggen handdoeken die je gratis kunt gebruiken. Helaas zijn de handdoeken wel snel op, dus voor de zekerheid kun je zelf eentje meenemen. De sauna's worden om 16.00u opgewarmd, maar kunnen op verzoek ook eerder worden opgewarmd. Het zwembadgedeelte mag alleen in badkleding worden bezocht. Bij het zwembad bevinden zich 2 douches. Het water is schoon en bevat niet teveel chloor. Je kunt hier ook relaxen op ligbanken onder een glazen dak. Er is ook ruimte buiten, maar hier zijn we niet geweest. Wij hebben ook een massage en gezichtsbehandeling geboekt. Dit is ook zeker aan te bevelen.

Het appartement was ruim en voorzien van alle benodigdheden...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De douchecabine was een beetje onhandig (de deurtjes), maar dat was dan ook het enige dat tegenviel.

Het appartement was ruim en voorzien van alle benodigdheden in de keuken. Goed bed!

Prima verblijf!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen Nederlandse zender op de tv. Sommige pannen waren te groot om er 2 tegelijk op het fornuis te gebruiken. Ik mistte een klok in het appartement om de tijd te weten.

Mooi appartement voor 4 personen. Van alle gemakken voorzien. Fijne bedden en goede opbergmogelijkheden voor de bagage.

Goed , appartement was keurig en netjes schoon , bedden waren goed.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kussens waren wel akelig dun, dat is een puntje om te verbeteren.(waarschijnlijk kunnen ze dit bij de receptie ter plaatse oplossen , en anders eigen kussen mee). En ook zou er nog een fauteuil bij kunnen 1 is eigenlijk te weinig.

Appartement was schoon en netjes , prima keuken en badkamer.

Fijn verblijf gehad

Blijkbaar hadden we een kleine kamer (standaard tweepersoonskamer) geboekt, zonder airco. Best wel warm 's nachts en in de ochtend! Goed op letten bij het boeken. Comfort kamers hebben soms ook een balkon.

Fijn zwembad, lekkere sauna's met daarbij loungeplekken en heerlijke douches om ook tot rust te komen naast eventueel het wandelen/rodelen/shoppen en skiën in de winter. Centrum dichtbij. Het ontbijt was lekker en voldoende keuze. Al werd het om 10.30 uur niet meer bijgevuld, helaas voor ons. Parkeerplekken bij het hotel.

In Winterberg is het goed vertoeven veel mogelijkheden op sportgebied
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wifi werkte matig 1 accespoint defect is ondanks meldin g op 2e dag van het verblijf niet gerepareerd of vervangen

Ruime kamer en slaapkamer. Couponboekje bij aankomst met allerlei activiteiten in en om Winterberg waarvan gratis 1 x gebruik kan worden gemaakt per activiteit.

• Appartement met 1 Slaapkamer

had het niet gelezen en niet over nagedacht maar een appartement wordt niet schoongemaakt als een hotelkamer gedurende je aanwezigheid. Blijf je langer neem extra handdoeken mee.

mooi ruim appartement, 200 mtr van hoofdgebouw.inventaris compleet. ontbijt in hoofdgebouw, maar ook broodjes op de kamer mogelijk. Vaatwasser en magnetron. Heel dicht bij het centrum/supermarkt maar toch aan de rand van het dorp.

Een aanrader.

Aangezien het uitzonderlijk warm weer was, Viel het tegen dat er geen airconditioning aanwezig was.

Wat het beste beviel was het fantastisch ontbijt. Heel veel keuze, en voor ieder wat wils.

Op doorreis ff dagje winterberg
    • Suite (2-4 volwassenen)

Niets, behalve dat er geen airco was met de hitte. Maar ramen open en je komt de nacht wel door.

Alles, van de sportzaal tot het restaurant hebben we genoten. Voor herhaling vatbaar.

Prima in orde !

Badkamer eerder klein.

Wij waren reeds eerder in hotel Avital resort en zullen zeker teruggaan. Vriendelijk en efficiënt personeel, degelijk ontbijt en mooie kamer.

Mooi ruim en schoon en verzorgd appartement met prima bedden...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Appartementen liggen niet bij het hoofdgebouw, waar je kunt eten en naar de wellnes, is ongeveer 5 minuten lopen

Mooi ruim en schoon en verzorgd appartement met prima bedden en voorzien van mooie keuken en badkamer. Restaurant goed eten en vriendelijk personeel bij receptie

Zeker voor herhaling vatbaar!

Het personeel is super vriendelijk, de ontvangst is warm, het ontbijt en diner zijn prima en de accommodatie is fijn! De ligging van het hotel is goed. De auto kan voor de deur worden geparkeerd.

kamers zijn goed schoon maar niks is zo hinderlijk dat de...

kamers zijn goed schoon maar niks is zo hinderlijk dat de arco die tegen de gevel hangt om de paar minuten aan en af slaat brommend geluid je doet geen oog dicht

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Rustig overdekt zwembad

Kamer aan de kleine kant, ook de badkamer is erg klein. Had kamer met balkon gekozen. Ontbijt, 3 keer genoten, verschilt per keer. Niet alles wordt tijdig bijgevuld of ligt aantrekkelijk gepresenteerd, zoals zeer uitgelopen Franse kaas. De fruitsalade op dag 3 zag heel bruin en onaantrekkelijk uit. Gezien de recensies had ik meer verwacht van het ontbijt voor 15,- per persoon.

Rustig overdekt zwembad

Heerlijk tot rust komen in een mooie omgeving.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het was niet druk, maar het duurde lang voor we werden bediend. Zijn zelf op zoek gegaan naar de bediening.

Fijn dat de wellness faciliteiten (sauna, beautysalon en massages) makkelijk zijn in te plannen. Zwembad heeft ruime openingstijden en je kunt vanuit hier via een trap de tuin in waar ligbedjes aanwezig zijn. De afstand naar het centrum is ongeveer 10 minuten lopen .

Mooi ruim en schoon appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er werd geschilderd aan het gebouw. Er stonden stellages voor het appartement. Dit was ons niet verteld. Het zitje buiten was erg onverzorgd. Vieze grindtegels.

De ruimte, de moderne inrichting, goed uitgeruste keuken. Het appartement was top en we waren snel in het stadje en ook dichtbij prachtige wandelroutes. We zijn 1x naar de sauna in het hoofdgebouw gegaan. Deze is erg mooi met een mooi ruim zwembad waar je trouwens wel badkleding moet dragen. Dat is wel een beetje omslachtig maar ook wel weer begrijpelijk. De kosten werden netjes kwijtgescholden om bovenstaande reden. Als je keus heb kies dan een appartement op de 2e of 3e etage vanwege het uitzicht.

Verblijf in het hotel is prima.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We hadden eigenlijk het appartement gehuurd, maar dit gebouw stond in de steigers. Hadden ze wel even kunnen melden. Konden tegen meerprijs in het hotel verblijven.

Verblijf in het hotel is prima.

Lekker ruim appartement met prima bedden in een rustig deel van Winterberg. Ook de badkamer was OK
    • Appartement met 1 Slaapkamer

we waren met die motor. waarvoor helaas geen indoor parkeer plaatsen beschikbaar waren, maar dat was ook niet zo aangegeven dus niet echt een teleurstelling.

Het ontbijt was niet inbegrepen bij de prijs en naar mijn idee wat aan de dure kant.. het was echter wel een zeer uitgebreid ontbijt met op aanvraag vers gebakken eieren. en verder veel keuze.

Heerlijk comfortabel weekend gehad op een prachtige plek.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Na boeking van dit appartement voor 4 personen, kregen wij plotseling de mededeling dat wij voor het klaarmaken van de bedden per nacht behoorlijk moesten bijbetalen. Nadat wij aangaven dat wij dit onredelijk vonden hebben zij dit niet doorgezet.

Ons appartement was groot, schoon en van alle gemakken voorzien.

We hebben een heerlijk verblijf gehad

Chagrijnige ontbijtmedewerksters. Een keer gedineerd(alleen 1e avond). Wel of geen a la carte was afhankelijk welke kok er was werd bij de receptie gezegd.Wij hebben dus het 3 gangen menu gehad. Het menu als geheel genomen vonden wij van matige kwaliteit.

Het was prima, maar niets wat er speciaal uitsprong

Kamer was mooi, schoon en ruim genoeg (2 volwassenen en 2...

Water van zwembad was wel heel koud.

Kamer was mooi, schoon en ruim genoeg (2 volwassenen en 2 kinderen 6/7 jr). Prima vermaakt (zwembad/fitnessruimte)! Zou zeker wel terug komen.

De locatie, 's middags zon op het balkon.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het ontbijt. Er was maar één dame in de bediening, zij kon de drukte niet aan. Gevolg: zij rende gejaagd heen en weer en was erg kortaf. Buffet kon niet aangevuld worden, alles was eigenlijk op! Brood, kaas/vleeswaren, fruit, alles was er onvoldoende

De locatie, 's middags zon op het balkon.

Tegenvaller
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Op basis van de presentatie op booking.com dachten we een viersterren hotelkamer te hebben geboekt. Het bleek een appartementje op ruime afstand van het hotel. Dat was niet wat we hadden gehoopt en verwacht.

Vriendelijke receptioniste

Kort weekendje weg
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Buitenzijde gebouw achterstallig onderhoud, weinig pannen in de keuken/kwaliteit pannen matig. Bovenste etage veel traplopen, geen lift.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ruim appartement, dicht bij centrum.

Prachtig hotel met zwembad/sauna.

Prachtig hotel met zwembad/sauna. Juniorsuite gekozen en deze voldeed aan onze verwachtingen. Goede wifi. Kamer elke dag gekuist. Ontbijt was echt goed met voldoende keuze. Voor ons verblijf (5 dagen met dochten) ben je niet echt rap deze ontbijt beu. Restaurant zelf ook geprobeerd en deze was goed (ook prijs/kwaliteit - niet duur). In de omgeving verschillende restaurants en ook verschillende winkels. We komen zeker nog eens terug.

Zalig mooi stadje
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het personeel van het ontbijt , deze dame stond er met veel tegenzin , de man aan het vuur was met zijn handschoenen aan kwam aan zijn mond , kwam aan zijn oren ,.. niet echt hygiënisch .

Penseel aan het onthaal heel vriendelijk , mooi zwembad ,....

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prima geslapen en gegeten en de badkamer had een geweldig luxe en goede douche.

Tafelindeling met diner was vervelend. We werden boven op elkaar gezet terwijl er in de hele ruimte gelijkwaardige vrije tafeltjes waren. Had volgens mij te maken met het personeel dat liever alles bij elkaar wilde hebben om een eenvoudig overzicht te houden. Mensen naast ons zaten op nog geen meter van ons vandaan. Verder was het gebruik van de spa een beetje onduidelijk, wij zijn zelf geen geregelde saunabezoekers. Op vragen (in het Engels) kregen we in het Duits naar ons gevoel ontwijkende antwoorden. Zijn uiteindelijk maar weer terug gegaan, jammer.

Kamers waren heel netjes. Alles goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Vriendelijk personeel - degelijk ontbijt - mooie en...

Kamers en vooral badkamer zijn klein

Vriendelijk personeel - degelijk ontbijt - mooie en aangename spa - wat zeker een pluspunt is, is de goed verwarmde skikelder

Wij gaan regelmatig naar het hotel.

Alles was perfect !

Wij gaan regelmatig naar het hotel. De ontvangst is steeds hartelijk, en deze keer ook. Na een dag op de piste kan je je spieren heerlijk opwarmen in de grote sauna. Ook het binnenzwembad is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Voor herhaling vatbaar, echter dan zonder ontbijt
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt is duur. Het wordt ook erg slecht bijgevuld en dat lijkt een bewuste tactiek. Dus prijs-kwaliteit was niet ok

Ligging, grootte van het appartement en de hygiëne

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

modern ingericht appartement met alle mogelijke...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

geen lift geen luchtroosters in de buitenramen, daarentegen perfecte luchtafzuiging in badkamer geen NL TV

modern ingericht appartement met alle mogelijke voorzieningen. Degelijke slaapbank. Op loopafstand van centrum Winterberg.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, lekkere sauna.

TV had geen sateliet kanalen... beetje jammer dat we alleen BVN konden kijken (en erg slecht beeld hadden). Wifi ook matig bereik terwijl kamer naast router lag.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, lekkere sauna. Locatie (centrum) prima!

Top.

Kan niets verzinnen

Fijne ruime kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. De sauna's waren top. Kortom een heel prettig verblijf gehad bij Avital Resort.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Fantastisch verblijf

Op zondag is de service beperkt - personele bezetting klein - dinerkaart te beperkt

Ontbijt lekker, kamers comfortabel en schoon. Lekker Spa-hotel, dichtbij Winterberg

Groot en schoon appartement, vlakbij het centrum.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Helaas maakt de afzuiging in de badkamer langdurig ontzettend veel herrie. Daar werd ik af en toe gek van. Hier melding van gemaakt. De receptioniste vertelde dat het na 2 à 3 minuten moest ophouden, maar het duurde zeker een half uur.

Groot en schoon appartement, vlakbij het centrum. Vriendelijk personeel. Leuk zwembad met sauna. Wij hebben het hier heel fijn gehad. Heerlijke bedden. Hadden zelf kussens meegenomen.

Erg relaxt en gezellig

Vooraf was de communicatie niet goed. Informatie in de app kwam niet overeen met de website (we hadden voor 4 mensen inclusief twee kleine kinderen geboekt, na boeking moest daar nog 25% kosten bij voor de kinderen) en bij aankomst was het bed voor beide kinderen niet opgemaakt en bleken alle (!) kussens op! Het avondeten viel de eerste avond ook tegen. Waren understaffed en ze bleken een wisselend menu te hebben maar dat is nooit uitgelegd. Achteraf bleken ze wel een menu kaart te hebben. Ook de kindermenu's zijn wat lafjes (lees: oa. 6 vissticks + 6 aardappelkroketjes op een bord gekwakt) - eerlijk gezged waren de kindermenu's wel goedkoop en veel keus. Maar volgende keer kan men gerust wat meer vragen voor wat beters. En personeel wist niet dat er nog een tweede restaurant was. Italiaans restaurant zit dan in de ontbijtzaal zagen we achteraf op de fotos op de site. Is wel wat inspiratie loos.

Ontbijt was heel goed, veel keuze, vreindelijke bedieing en heerlijke koffie. Zithoek met openhaard was top, erg gezellig en warm. Zwembad (zei het wat koud) en sauna faciliteiten waren heerlijk. Hotel is goed ingericht op kinderen, dus dat is heel fijn en draagt bij aan de ervaring. Personeel is ook flexibel.

Prijs kwaliteit verhouding is niet in orde , voor dit geld verwacht je meer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De schoonmaak ,vieze lucht in appartement , de slaapbank in de woonkamer , vrij lawaaierig als de buurman naar het toilet gaat kun je dit prima volgen , de slechte kussens op het bed , vloerbedekking is niet fris , 6 euro p.p moeten betalen voor een matig zwembad met sauna , 20 euro voor de hond ook stevig aan de prijs.

De ruimte van het appartement was goed.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Het appartement is netjes
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wij konden niet tijdig in ons appartement. De vorige gasten waren veel te laat vertrokken waardoor men het appartement nog moets schoonmaken. Wij moesten 1:30u wachten. Wij vonden wel dat men ons in tussentijd een drankje aan de bar had kunnen aanbieden, dat was niet geval. Dat zou toch klant vriendelijker zijn ipv de mensen terug weg te sturen. De vorige gasten hadden gerookt in appartement, jammer genoeg had men het niet genoeg kunnen luchten waardoor er een rookgeur in het appartement hing. Wel een pluim voor de poestploeg want zij hebben hun best gedaan om op korte tijd het appartement grondig te poetsen. Het appartement is op het 3e verdiep, er is geen lift

Het appartement was netjes . Ruime slaapkamer, zelfs met een kinderbed erbij zou er nog genoeg plaats zijn. Douche is wel heel klein, maar schoon. De keuken en meubels zijn modern en vrij nieuw. Er is een verwarmde ruimte voor de ski’s (in de zomer voor de fiets).

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Kamer op 3de verdieping, er is niet eens gedacht aan...

Buffet ronduit slecht , staat niet in verhouding met de prijs van 76 euro

Kamer op 3de verdieping, er is niet eens gedacht aan vluchtroute bij bv brand. Deur naar buiten wel voorzien van een sleutel , alleen deze deur kon niet geopend worden

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Zalig, relaxen in een leuke omgeving
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We boekten appartement. Foutje in boeking dus we kregen de suite met gratis ontbijt en gebruik van welness. We gingen ook voor diner 's avonds (visbuffet). Het was echt heel erg lekker. Ontbijt was ook heel erg verzorgd! Zeer tevreden gasten.

Het ontbijt was prima verzorgd!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Check in ging mis, we kregen een appartement toegewezen. We kregen de sleutel mee en moesten met de auto naar een ander gebouw, daar was ons appartement, het appartement eindelijk bereikt, op de bovenste etage, zonder lift, met alle ski-spullen(!) Treffen we een gezin in het appartement!! Kamer was dus al bezet(?) Terug naar het hoofdgebouw, enkel per auto mogelijk, mét alle spullen.. bij de receptie aangekomen het verhaal uitgelegd, geen tegemoetkoming, enkel een excuus. Toen besloten dat we geen zin hadden om wéér met alle spullen terug te reizen, dus gevraagd naar een kamer in het hoofdgebouw, dit was mogelijk, tegen flinke bijbetaling. We waren er inmiddels goed klaar mee, dus dat uiteindelijk maar gedaan. Al met al geen beste eerste indruk. De ‘comfort’ kamer die we toen kregen viel ook tegen, was op de zolder etage waardoor het allemaal schuine wanden had en erg klein aanvoelde. Weinig ‘comfort’.

Het ontbijt was prima verzorgd! Kamer was schoon.

Zeer goed hotel, kamer is top, wellness kan beter idem restaurant
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Restaurant, eten was koud, werd toch aangerekend. Geen skibus in tegenstelling tot wat hotel vermeldde. Veel lawaai in zwembad van wellness door spelende kinderen.

App zijn perfect voor gezin van 4, keuken ok voor kleine maaltijden.

Ruim appartement met prima keuken.

Slaapbank in de woonkamer lag minder goed dan de box spring in de slaapkamer waar onze zoon sliep. Een klein stukje rijden met de auto naar de pistes en de supermarkt, waar je in Winterberg eigenlijk niet aan ontkomt.

Ruim appartement met prima keuken. Mooi uitzicht, beetje aan de rand vh dorp.

Verblijf in een sfeervol en schoon appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alleen de slaapkamer (wij zaten in appartement 1) was erg gehorig.De slaapkamer grenst aan de woonkamer van het andere appartement. Het leek net of die gasten bij ons in de woonkamer waren. De kussens waren voor ons veel te zacht/dun slecht geslapen.

Hele leuke verzorgd appartement. Sfeervol.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Erg ruim, appartement grootendeels vernieuwd.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het tapijt was oud in vergelijking met de rest van het appartement. De lucht in de kamers was zeer droog.

Erg ruim, appartement grootendeels vernieuwd.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Heerlijk verblijf tijdens de wintersport
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Jammer dat de douche niet alle aandacht heeft gekregen bij de renovatie, en dat op de vloer buiten de cabine het water stond ondanks de gesloten deuren.

Ruimte en comfort, het appartement waar wij verbleven was een ouder gebouw maar de kamers waren netjes opgeknapt. En van alle gemakken voorzien. Ruim en praktisch, de andere gebouwen zien er zeker niet minder uit.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Goed hotel om even bij te komen, leuke setting in bar/restaurant dmv grote open haard

De bedden waren in onze beleving erg hard

Goed ontbijt, prima kamers. Locatie oke, weliswaar niet op loopafstand van piste ( maar er rijdt een skibus, halte 5 min lopen)

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Avital, een hotel om lekker te relaxen.

Het personeel in de bar was niet zo heel vriendelijk, en het duurde lang voordat je wat te drinken krijgt.

Het ontbijt was erg goed, veel keuze. Ook de kamer erg netjes, wordt iedere dag schoongemaakt. Een fijn hotel om te verblijven, ook dichtbij het centrum van Winterberg.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Goed!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De hygiëne hadden voor de badkamer en vloer beter gekunt. Bed was netjes en schoon. Hoofdkussens waren erg slecht.

Locatie & vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Netjes en goed hotel met goede faciliteiten in een rustige...

Badjassen waren niet op de kamer aanwezig ondanks dat dit wel was toegezegd maar dit was zsm verholpen.

Netjes en goed hotel met goede faciliteiten in een rustige omgeving op loopafstand van het centrum. Het personeel was hartelijk, vriendelijk en netjes.

Fijn appartement, goede ligging tov centrum.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Volwassenen betalen voor het zwembad. Dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn op zo’n locatie.

Mooie uitvalsbasis voor paar dagen skiën. Appartement van alle gemakken voorzien en ruim opgezet.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Samengevat een top hotel voor een goede prijs.

Kan niets noemen.

Heel vriendelijke ontvangst. Nette kamers met goede bedden. Sanitair goed verzorgd en modern. Mooi zwembad met sauna deel. Mooi sauna, alles keurig, handdoeken aanwezig. Op de kamers lagen badjassen klaar. Ontbijt ruime keuze. Op loop afstand van het centrum. Voldoende parkeermogelijkheden

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

De kamer op de 3e (zolder) etage was niet per lift te...

Dunne beddenkussens , maar op verzoek gelijk een 2e kussen op de kamer bezorgd. De hoogte van de zolderkamer was op sommige plekken te laag(badkamer). De beauty was ver weg gestopt achter het zwembad. Als we deze eerder gevonden hadden, hadden we zeker een behandeling geboekt. Het lag wel wat afgelegen ten opzichte van het Centrum. De muziekkeuze in het restaurant ging van rock tot opera tot meditatiemuziek; er waren meer mensen die zich hieraan ergerden.

De kamer op de 3e (zolder) etage was niet per lift te bereiken, maar ruim genoeg. De open haard in het restaurant gedeelte was heerlijk om bij te zitten. We kwamen laat aan, maar konden toch nog eten in het Restaurant. Zwembad en sauna prima. Heerlijk hotel om een weekendje weg te zijn.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Niet het kuuroord met service en faciliteiten waar we zo aan toe waren.

- Het personeel was op zich aardig maar ook veel afwezig bij de balie. De entree is meer de balie van een sportschool dan van een chique hotel. In de restaurant waren sommige heel vriendelijk maar ook veel onprofessioneel jonge dames en sowieso dus veel te weinig personeel. - De wellness was heel matig. Vaak geen handdoeken aanwezig, geen personeel, douches die niet werken, klein zwembad. We hadden begrepen dat er meerdere baden waren en het sowieso uitgebreider zou zijn. Alle schoonheid en massage behandeling waren enorm duur dus hebben we niet gedaan. - Heel erg onhandig was dat de hele kleine fitness ruimte aan de andere kant van het hotel zat zodat je dus niet na de fitness naar het zwembad kon of de sauna zonder in je badjas het hele hotel door te wandelen. - De handdoeken en badjassen waar afgeraffeld , verschillend van kleur en maat. - Kamer was heel erg klein met een nog kleinere badkamer met een douche. We konden de koffers slecht kwijt, de minibar werd niet aangevuld, de bedden waren wel schoon maar kreukelig met pluisjes aan het beddengoed. Op zich allemaal niet heel erg maar wel als je het voor een 4sterren!!!! plek verkoopt. Dit was het absoluut niet.

Het ontbijt en de klassieke muziek in de ontbijtzaal. Het was ook best wel schoon.

heerlijk terugkomen na een dag in de kou
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het zwembad in het hotel had koud water. Dit is voor kinderen niet echt prettig

wij verbleven met ons gezin in een appartement. deze zijn op 3 minuten van het hotel gelegen. De appartementen zijn ruim en logisch ingericht. Keuken is volledig. Bedden zijn goed en ook de badkamer is nieuw en netjes

Prima verblijf voor 1 nachtje

Na een dagje in de sneeuw hadden we verwacht lekker even in het zwembad te ontspannen, maar helaas niet echt lekker warm water. Hygiëne van de badkamer kan beter. Kamers zijn wat gehorig.

Het ontbijt was goed veel keuze, ontbijtbuffet. Avondeten is goed, wel beperkte kaart keuze. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Een heerlijk verblijf om een ontspannen vakantie te beleven.

Wij hebben gebruik gemaakt van de buffetten ‘s avonds. De eerste en tweede avond vonden we het lekker maar de laatste avond waren het vooral restanten naar ons idee en niet echt gevarieerd. Om het dessert uit schalen te laten scheppen door de gasten is ook niet echt een aantrekkelijk gezicht.... en wilde je ook genieten van een dessert dan moest je zorgen op tijd te beginnen met het buffet.

Het ontbijt was prima, heerlijke verse broodjes en gevarieerd beleg genoeg. Het was heerlijk vertoefen in de sauna en het zwembad. Handdoeken liggen voor je klaar in de zwembad-/ saunaruimte. Ook heerlijk om bij de open haard te zitten, een gezellige zithoek. De accommodatie ligt op een kleine loopafstand van de winkels.

Prima verblijf met familie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We hadden twee appartementen voor 7 personen (waarvan 3 kids) en beide waren ontzettend ruim en goed. Dicht bij verschillende activiteiten en winkels.

Kamer was kleiner dan verwacht. Het restaurant was gesloten, dit doordat het personeel kerst aan het vieren was. Hier hebben ze natuurlijk volop recht op maar was wel even netjes geweest als de klant er vooraf van af wist.

Fijn ontvangst met receptioniste dat meerder talig was. Ontbijt was erg goed. Er was een ruimte waar de ski's en skischoenen warm opgeborgen konden worden. Loop afstand tot het dorp. (Dorp is niet gelegen bij de piste, hiervoor moet u de auto pakken)

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Een mooi hotel met veel faciliteiten voor een verblijf van enkele dagen.

Bij de bediening van het avondeten liep het even mis, maar we kregen daarvoor excuses. Verder was alles prima.

Het ontbijt was voorzien van veel keuze. Ook de ontbijtruimte is gezellig. 's Avonds kan je lekker dineren. De kamers zijn voorzien van alles wat je nodig hebt. Het zwembad en de sauna zijn pluspunten.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

2 dagen samen relaxen in winterse sferen!

Het enige wat een beetje tegen viel waren de matrassen en de kussens, maar na een heerlijke ochtendduik in het zwembad waren wij weer helemaal ontspannen.

Mooi schoon hotel met vriendelijk ontvangst, gelegen op loopafstand van het centrum. Wij waren verrast door de dikke pak sneeuw in Winterberg en na een flinke wandeling was het heerlijk opwarmen en ontspannen in de Wellness van het hotel. 'S avonds heerlijk bij de open haard gezeten in de bar en genoten. Het ontbijt was uitgebreid met o.a. heerlijke verse duitse broodjes. Voor een volgende reis naar Winterberg is Avital voor ons zeker weer een optie!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima appartement vlakbij wandelroutes
    • Appartement met 1 Slaapkamer

extra luie stoel en een extra schemerlamp naast de tv.

Superschoon appartement, zeer ruime huiskamer met tv en slaapbank, omdat je er ook met z'n vieren in kunt had een extra fauteuil handig geweest. Keukenblok (bestek, pannen en servies) zeer goed uitgerust, jammer dat er geen vaatwasser aanwezig is. De bedden zijn prima, slaapkamer met grote kastenwand. Badkamer is nieuw. Ook het terrasje met tafel en 2 stoeltjes is fijn. Het appartement ligt aan een licht hellende weg. Mooi uitgangspunt als je van wandelen houdt.

Een klein en gezellig hotel.

Een klein en gezellig hotel. De kamer was perfect. De badkamer vonden wij aan de kleine kant. Het diner en het ontbijt waren goed. Gezellig bij de openhaard een vooraf.

Zeer goed hotel.. aanrader

De wifi was gratis en voor normale dingen goed. Alleen bij streaming of youtube dan was er te weinig bandbreedte

Mooi hotel met aardig en behulpzaam personeel Schone en nette kamer / douche Veel stopcontacten, verlichting, kamerbar (normale prijzen voor inhoud bar),  haarfohn, badjas en slippers Mooie en goede temperatuur zwembad Goed verzorgde en schone sauna's (2) + relax ruimte Bij zwembad en sauna gratis drinkwater,  extra handdoeken en warm/koud douches aanwezig Fitness ruimte met diversen toestelen (nieuw) Ochtend ontbijt is zeer uitgebreid en lekker De scrambled eggs worden ter plekke klaar gemaakt

Uitstekend!

Koffie & thee kunnen maken op de kamer

Prima kamers & ontbijt, goede welness faciliteiten. Ligging in het dorp is ook fijn, rustig en toch alles op loopafstand.

De omgeving is prachtig.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt is relatief duur voor hetgeen je krijgt. Appartement nr 1 is gelegen boven centrale ingang. Daardoor in de nacht en ochtend vroeg wakker door open en dicht slaan van de toegangsdeur.

De omgeving is prachtig.

Hotel is geen 4 sterren waard.

Kamer rook muf, oude vloerbedekking. Kamer ongeschikt voor grote mensen. Badkamer zeer klein, alleen te gebruiken door 1 persoon. Douchecabine te krap. Ontbijt matig.

Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Erg prettige tijd gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De gastvrijheid van de mensen in dit gebied. De zomerkaart die we bij de receptie ontvingen en waarmee we veel dingen gratis of met korting konden doen. Erg fijne omgeving om te zijn.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Vriendelijk personeel, mooi schoon appartement met heerlijke bedden !!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alles was prima, geen verbeterpunten!

Vriendelijk personeel! Schitterend appartement, super schoon, heerlijke bedden en zelfs elke dag nog heerlijk op het terras gezeten en dat voor eind september!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

De liging nabij centrum
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Op een locatie waar veel Nederlanders zijn had ik wel een aantal Nederlandse tv zenders verwacht Het weer was slecht dus ga je meer naar de tv kijken

De liging nabij centrum

Heerlijk gerelaxed!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het weer!!! We zijn een weekend geweest en hadden 2 dagen regen!!

Het appartement was van alle gemakken voorzien en heel erg schoon. Het ontbijt was ook zeer uitgebreid.

Mooie accommodatie, kleine opmerkingen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kanttekening: het appartementengebouw moeten aan de buitenkant nodig worden opgeknapt. Ziet er niet uit. Maar binnenin alles echt prima, buiten maar zozo. En terug uit Winterberg naar het appartement lopen is een aardige klim. Voor ons geen probleem, maar als je daar wel moeite mee hebt wel iets om rekening mee te houden.

Winterberg is leuk om een paar dagen te verblijven. In ons geval eind augustus. Na het echte zomerseizoen en voor het winterseizoen. Wellicht daardoor was de accommodatie goedkoop en toch goed. Leuk appartement. Keurig ingericht en bij aankomst goed schoon. Daarna in onze 4 dagen verblijf overigens niet weer schoongemaakt, maar zo snel smerig wordt het nu ook weer niet.

Genoten van de omgeving het hotel was ok

Zie hier boven. De spa was zeer goed vriendelijk personneel

Kamers waren prima douchecabine beetje aan de kleine kant voor grote personen. Hoofdkussen was slecht zat totaal geen vulling in wel extra kussens gehad. Avond eten had maar een menu was verder niet veel te kiezen maar we hebben heerlijk gegeten in het dorp. Massage moest lang van te voren geboekt worden was helaas vol geboekt....

Gewoon zoals je verwacht van een goed hotel.

Douche liet water langs de deur waardoor de vloer in de badkamer nat werd en een stukje van de gang.

Ontbijt was super. Sauna en zwembad ook dik in orde!

Geweldig !!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Niet echt een tegenvaller maar wat Hollandse zenders op de tv zou leuk zijn geweest ;-)

Een goed en netjes verzorgd appartement met de nodige voorzieningen. Dicht bij het centrum en uitstapjes. Wij hebben een geweldige week gehad.