Beoordelingen over AZIMUT Hotel Cologne Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Hansaring 97, Neustadt Nord, 50670 Keulen, Duitsland

#110 van de 232 hotels in Keulen

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Weing geslapen

De treinen rijden langs het hotel, de kamers zijn geluidsdicht zeggen ze, is helaas niet zo. Je hoort iedere trein het emplacement op rijden en de (vracht)treinen die 's nachts rijden denderen ook door de kamer

Keurige ruime kamers, net personeel. Ligging is uitstekend

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Voor herhaling zeer geschikt

Onze vertrekdag was erg populair: veel hotelgasten die gelijktijdig wilden douchen (koud water!), ontbijten en vertrekken. Medewerkers niettemin vriendelijk en meedenkend. Wij verbleven er twee nachten (vrij/zat en zat/zon) dus door de ervaring van de eerdere nacht toch positieve feedback.

Dit hotel is zakelijk, maar ook prima voor een verblijf met anderen (familie, vrienden of collega's). Ontbijtbuffet is uitmuntend, zeker kijkend naar prijs/kwaliteit. De locatie is op een 900 meter lopen van het centrum, maar ook goed bereikbaar via U-bahn en Stadtbahn recht tegenover de ingang. De bar was helaas gesloten, maar binnen 300 meter goede alternatieven (Maybach en Marcellino). Parkeergarage naast de deur met eigen ingang op 1ste etage.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Waar is de oude goede tijd van dit hotel.

De bar was gans onze verbijf gesloten. Het ontbijt was zwak, geen broodjes, ei, beacon, enz. genoeg voor iedereen. eieren waren uitgedroogd.

Mooi grote en nette kamers. Parking aan het hotel met directe toegang.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

😃👍

Tapis plain op vloer is niet erg hygiënisch. Dus een minpunt.

Gevoel van heel veel ruimte, zowel in de kamer als in het gehele hotel. Veel kastruimte.

Er zat niets in de koelkast. En bij de receptie staat wel een kast waar je iets uit kunt kopen maar dat is meest snoep. Misschien is het een idee om er ook iets van eten in te doen.

Het ontbijt was prima. De kamers waren luxe met een leuke zit hoek. Bij 1 van onze kamers was de airco stuk en daarom kregen we de 2de nacht een andere kamer. Prima geregeld

We hadden een super rustig gevoel na een drukke shoppingdag .

De organisatie bij het ontbijt kan beter , meer bepaald de opstelling van bestek en borden. Het was goed rondkijken om alle benodigdheden te vinden , maar het lukte wel. Eventjes wennen...

Prachtige grote kamer waar we tot rust kwamen . Het was bijna een flatje. Bij het ontbijt was er een groot aanbod van allerlei producten en alles was netjes en verzorgd. Een wandeling van 10 à 15 minuutjes bracht ons naar het centrum! Ook de aanwezigheid van de parking , weliswaar betalend, is geen overbodige luxe in deze super drukke stad !!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Zakelijk nachtje geslapen. Goede ruime kamer

Nachtpersoneel

Ontbijt ok. Personeel welkomst bij ontbijt vriendelijk. Nachtportier enorm chagerijnig en brutaal. Was er 1 heel vriendelijk. En een was echt heel onbeleefd. Wat dunnere was aardig de andere was gewoon boos omdat ik via Booking.com had geboekt. Jammer

FANTASTISCH

De appartementen zijn enorm ruim. Het ontbijt was uitstekend (roereitje met spek + chocomelk met slagroom). In de omgeving kan je prachtig fietsen/wandelen. Er is een restaurant tegenover de appartementen, maar je kan ook zelf koken. Er zijn namelijk een Lidl en een Aldi in de buurt. Ook de wifi werkte prima! Ik kom zeker en vast terug 😊

Grote kamers, maar ook, licht en geluid viel tegen

Licht in de badkamer gekoppeld aan licht in de badkamer, dus als je s nachts in de badkamer het licht aan wilde doen ging het licht in de kamer ook aan. Niet handig als je met zo'n tweeën bent. Ontbijtbuffet was omvangrijk, maar kwaliteit viel tegen. Ligging aan grote weg en spoor, dat was te horen. Ook de buren waren te horen.

zeer grote kamer

Goed hotel voor citytrip

Onbijtbuffet was matig tot goed : ruimte is er voldoende maar soms wordt er niet of telaat bijgevuld.

Heel ruime kamer en badkamer Goede bedden Parkeergarage in de nabije buurt Op 20 minuten wandelafstand van de Dom

Kennismaking Azimut voor vervolg vatbaar

absoluut minpunt: trage wifi. Versturen mail, ophalen websites was tergend traag

Ligging hotel tov centrum, ruime kamer, hygiëne, prima ontbijt in ruime zaal

Locatie is goed 15 min wandelen van het centrum.

Jammer dat er geen restaurant is waar je ‘s avonds kan eten. Buiten de deur moet je even zoeken naar een restaurant.

Locatie is goed 15 min wandelen van het centrum. Comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Doen!

Het was behoorlijk warm op de kamer, ondanks airco op laagste stand bleef het aan de warme kant maar even raam open om te luchten en probleem is opgelost.

Fantastisch hotel, op een top locatie, je loopt zo naar het centrum en de Dom van Keulen. Ontbijt: keuzes genoeg, luxe. Kamer ruim, groot en goed schoon. Treinstation vonden wij geen nadelige invloed hebben, met raam open hoor je uiteraard wel de treinen maar het is ook een fraai gezicht vanaf het raam, al die treinen die voorbij gaan. Wij waren hier voor een operatie van mijn man, in een kliniek op 200 meter loopafstand. Bakkerij en Thais eethuis direct in de buurt. Iedere kamer heeft een eigen parkeerplaats op de 1e etage van de parkeergarage van de winkel Saturn. Dagelijks schone handdoeken. Kortom: een aanrader

Ruime kamer, lekker schoon evenals de badkamer

De eerste dag ontbraken de douchelakens; de douchekoprichting was lastig te stellen. De trein was goed te horen, maar wij hebben daar nauwelijks last van gehad.

Ruime kamer, lekker schoon evenals de badkamer

Ideale lokatie om de 8 kerstmarkten te bezoeken.

Wi-Fi was meer dan onvoldoende, als men een goede aansluiting wenste was dit een meerprijs van € 7,00 per kamer per dag. Dit was niet gemeld bij de boeking hier was gratis Wi-Fi gemeld, zelfs een G 4 aansluiting per telefoon was 10 maal sneller.

Ontbijt was uitstekend, kamers zijn ruim.

Goed voor één overnachting

Het lawaai van de straat/trein. Smalle en oncomfortabele bedden. Lang wachten op de lift. Veel drukte bij in- en uitchecken.

Uitgebreid ontbijtbuffet (warm en koud) vers fruit ...

• Beoordeeld op: 25 november 2017

niet voor herhaling vatbaar

kamer, sfeer, ligging etc

Vies, de kamer stonk, airco blies warme lucht en raam open doen was geen optie vanwege het lawaai, ongeinteresseerd en onbehulpzaam personeel, absurde prijs kwaliteitsverhouding, ik raad dit hotel enorm af!

Behalve de overlast van het spoor en de niet werkende airco was het een prima verblijf.

Veel overlast van het spoor. Moest met de ramen dicht slapen. In 1 van onze kamers werkte de Airco niet. Het bleef veel te warm. Na uitzetten moest er te warm met de ramen dicht geslapen worden. Volgende keer kamers NIET aan de spoor kant boeken.

grote kamers, goede bedden, prima badkamer.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima alternatief voor een weekendje weg

De entree heeft geen mooie uitstraling en daarmee doet het hotel zich tekort. De baliemedewerkers zijn overigens uiterts vriendelijk.

Mooie schone kamers. Hotel aan de rand van het centrum. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. We hebben met veel plezier gebruik gemaakt van de sauna.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Hotel in stadscentrum zonder faciliteiten in weinig attractieve omgeving.

Hotelingang is bijna niet te vinden; Saturn rondom. Parkeergelegenheid krap bemeten. Hotel biedt geen gelegenheid ook maar iets te eten. Vaste vloerbekleding in kamers gedateerd. Omgeving niet echt attractief.

Ontbijt was goed. Kamers inderdaad groot.

ok

had problemen met de deur, die sloot niet af. kwamen we gelukkig achter, maar oplossing was er niet echt, na herhaaldelijk gemeld. Deur 's-nachts dus maar gebarricadeerd met stoel ???

ruime kamers, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Er was geen koffieapparaatje of waterkoker op de kamer.

Er was geen koffieapparaatje of waterkoker op de kamer. Als regelmatige reiziger ben ik dat ondertussen wel gewend en zeker voor de prijs die hier gevraagd werd zou het niet misstaan. Verder werd bij uitchecken toeristenbelasting verrekend terwijl dat in de prijs van Booking.com zelf zat. Dat werd niet geloofd en en kon het later via de app gelukkig bewijzen en dat geld terug krijgen. Iets om op te letten dus.

Leuk hotel voor verblijf in Keulen, wel slecht verlicht.

Zeer slechte verlichting overal, op de kamer, in de bar, de lobby. Mijn vrouw is enigszins slechtziend en heeft haar weg ongeveer op de tast moeten doen.

Locatie is prima, personeel hulpvaardig. We wilden extra kussens en die werden speciaal gebracht.

Mooi gebouw, jammer van de geluidsoverlast van het spoor.

Als je niet van treinen houdt zal je aan de spoorkant last hebben van de trein die langskomt.

Grootte van de kamer. Daarnaast, als je net als wij fan bent van Deutsche schnellzug kan je hier je geluk niet op. Wanneer je een kamer hebt aan de stationskant hebt dendert dit indrukwekkende vehikel met enige regelmaat door de kamer.

We hebben het gezellig gehad

Service was niet heel goed van de receptie. Niet aangeven hoe we bij onze kamer moesten komen en waar we de parkeerplaats in en uit moesten. We moesten het allemaal zelf uitzoeken.

Geluiddichte ruime kamer en laat uitchecken mogelijk. De ligging was goed.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

De kamers hebben geen airco en het ventilatiesysteem is...

De kamers hebben geen airco en het ventilatiesysteem is niet opgewassen tegen de warmt van vorige week. Tevens was de bar in de avond al vroeg gesloten en te weinig personeel bij de receptie waardoor lange wachttijden ontstaan. Ik heb vaker in dit hotel geslapen maar het service level is dalende.

Een heerlijk hotel voor een meerdaagse stedentrip

Een heerlijk hotel met correct personeel . Geen herrie op de kamers. Heerlijk bereikbaar voor email en whatsapp door gratis wifi. sauna en sport apparaten ook gratis. Ook elke morgen ons bed weer keurig opgemaakt. Centrum was op loopafstand

• Beoordeeld op: 12 april 2017

ontbijt was heerlijk en luxe ruime hotelkamer

het was erg warm in de kamer, ondanks de airco Raam open kon niet, omdat je dan last had van het lawaai van het treinverkeer

ontbijt was heerlijk en luxe ruime hotelkamer

Geen 4 sterrenhotel

Geen vier-sterrenhotel. Beneden is alleen de receptie. Wat onpersoonlijk en simpel. Geen douchemuts of ander badkamergarnituur. Alleen tissues, shampoo en doucheschuim. Wel slippers. Geen koffie- en theefaciliteiten. Lobby en bar waren een hele week dicht. Enorme geluidsoverlast van treinen, verkeer en mensen. Ramen moesten 's nachts dicht, daardoor was het warm (april).

Zeer ruime kamer (nr 624) en zeer ruime badkamer. Wel douchen in bad. Prima bedden. Schoon. Gratis fles water. Twee gemakkelijke fauteuils met een hocker.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Mooi, vriendelijk, maar niet betrouwbaar

Douche kop werkte niet: jammer dat ik dit als gast moeten bevinden heb, 's morgens. De breuk was zo zichtbaar dat ik me niet kan inbeelden dat het onderhoudspersoneel dit niet al opgemerkt had, maar blijkbaar niet doorgegeven.

Aangename inrichting van de kamers

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Ruimte van de kamer

Douche werkte zeer slecht, en zeker niet het niveau van een 4 sterren hotel. Ook jammer dat de medewerker bij de receptie niet heel service gericht hier mee omging.

Ruimte van de kamer

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goed hotel in de basis maar toch nare ervaring

Tijdens de nacht zo rond 05:00 zijn er twee dronken gasten de kamer opgekomen. Het slot bleek defect, standaard te openen vanaf de buitenzijde. De gasten hadden zich met hun dronken hoofd vergist in de verdieping en kamer. Voor mij en mijn familie een traumatische gebeurtenis. De medewerkers van het Hotel konden hier ook niks aan doen en hebben ons zo goed als mogelijk geholpen. Maar de sloten horen natuurlijk gewoon goed te zijn. Ernstige fout!

Het hotel was heel erg schoon. De bedden waren uitstekend. De kamer was erg groot.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

... niet echt een toppertje

De ontbijt was voor 15 eurotjes echt niet goed..gewoon erg basis ..afbackbroodjes etc. Niet in verhouding voor een duits ontbijt. De parkeergarage van Saturn ..je staat buiten niet onder sak en betaald niet echt een goed deal.internet eerkte slecht

....bed was ok. Maar de internet te slecht...

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

De kamer zelf is ruim en schoon: ziet er netjes uit.

We hadden geen warm water en onze kamer lag aan het spoor waar we 's nachts veel last van hebben gehad. We zouden 25% van de totaalprijs terugkrijgen incl. de parkeerkosten, maar dit is nog steeds niet gebeurd. Slechte service.

De kamer zelf is ruim en schoon: ziet er netjes uit.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Het hotel stond slecht aangegeven, meerdere malen voorbij gereden voordat we het gevonden hadden.

Prima kamers, ruim opgezet. Het ontbijt was heerlijk en een ruim assortiment. Personeel is vriendelijk en wilt je overal mee helpen.

Prima hotel tijdens een "weekendje-weg"

Het bed voor onze zoon was nog niet opgemaakt bij aankomst. Daarnaast hadden we in de ochtend alleen een koude douche. Ik denk vanwege de grootte van het hotel en het aantal mensen dat op dat moment aan het douchen was.

De ruime kamer! Het leek wel een appartement :-) Het ontbijt was ook prima.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Dramatisch!!!

Vrijdagavond om 23 uur geen warm water. Bij navraag het hele hotel geen warm water. Bleek men al te weten bij check-in maar hadden vrolijk hun mond gehouden! Receptie: "Wordt morgen gerepareerd". Zaterdagavond 23 uur na een dag kerstshoppen terug in hotel. "Reparatie niet gelukt. Tut mir leit" U kunt altijd vertrekken. Waarheen dan? Geen hotel te krijgen en met een slok op naar huis rijden is ook geen optie. Als tegemoetkoming (!) 25% korting. Op z'n plaats was meer 100%!! Azimut = garantie voor een verpest weekend!! Wees wijs geef uw geld aan iets beters uit.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Niet

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Het tweepersoonsbed waren twee eenpersoonsbedden tegen elkaar.

Mooie ruime kamers

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Heerlijk en ontspannen.

Aanbod etens/drinkwaren benden bij de receptie

Ontbijt heerlijk, zeer ruime kamer, prima temperatuur handling

De hygiëne.

N.v.t.

De hygiëne. Hotel is echt schoon.

Leuk gezellig en comfortabel hotel .

Leuk gezellig en comfortabel hotel . Zeker een aanrader

Airco. De kamer was al gekoeld toen we aan kwalen. Voldoende parking.

Kosten parkeren

Mooi Hotel, grote kamers en goed ontbijt Dit allemaal tegen een zeer nette prijs Parkeren is het enige wat te duur is

herniaoperatie

geen koffie in de bar

de kamer

Het was heel GOED

Prrdoneel

Super!!

Eigenlijk was alles dik in orde

Gastvrij hotel lekker dichtbij het stadscentrum. Wat een mooi plekje midden in Keulen.

Goed ontbijt

Fluittoon in kamer 428 door constructiefout in raamkozijn en rammelende ventilator van Airco. 2 Slechte nachten gehad.

Goed ontbijt

De ligging was zeer goed en de kamers ruim en zeer mooi.

Voor mij geen min punten.

De ligging was zeer goed en de kamers ruim en zeer mooi. Ontbijt was 👍

Het ontbijt was fantastisch en de kamer zeer comfortabel.

Het lawaai van de treinen.

Het ontbijt was fantastisch en de kamer zeer comfortabel.

Mooi hotel centraal gelegen met ruime kamer

Rokers bij de ingang van het hotel

Ruime verzorgde kamer

Fijne kamers

Ontbijt en parking extra betalen. Locatie drukke stad

Ruime kamers

Prima Hotel

Bed had beter gekund

Prima Hotel, ruime kamers

De locatie is prima

Miste op de kamer gelegenheid om koffie te zetten.

De locatie is prima

Redelijke kamer erg groot

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

De rest

Personeel

Zeer ruime kamer in rustig hotel

Een of twee fellere lampen, zodat je goed kan lezen

De kamer was ronduit ruim

Geweldig hotel

Geweldig hotel

ontbijt goed

ontbijt goed

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Perfecte plek voor een citybreak

Ietwat verouderd

Locatie tov centrum

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Heerlijk verbleven in een super leuk hotel.

er had iets beter schoon gemaakt kunnen worden......

Het ontbijt was zoals gewoonlijk weer erg lekker. Ook heerlijk geslapen !

• Beoordeeld op: 5 december 2017

onvriendelijke barman

grote kamers, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Erg ruime en schone kamers.

Erg ruime en schone kamers.

???

Nee

Kamer

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Erg goed

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Mooie kamers nabij centrum

Hotelingang is, net als ingang parkeergarage, in het donker moeilijk te vinden. Geen restaurant of kleine eetgelegenheid.

Mooie kamers nabij centrum

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Goed hotel

Vriendelijk onthaal, ruime en zeer propere kamer, lekker ontbijt,dichtbij het centrum

Het was prettig, veel gezien, gelopen. Jammer dat het een beetje te warm was.

De receptioniste die heel slecht Duits sprak, ze begreep ons nauwelijks.

Geen gebruik gemaakt, i.v.m. bepaalde afspraken.

Parkereplaats is duur

Parkereplaats is duur