Beoordelingen over Badhotel Restaurant Stauferland Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Gruibinger Straße 32, 73087 Bad Boll, Duitsland

#2 van de 4 hotels in Bad Boll

Goed hotel.

De slaapbank zou beter kunnen, als er een dikker matras zou worden gebruikt dan is het prima.

Vriendelijk en behulpzaam, ik moet door omstangheden eerder naar huis toe, daar was begrip voor en dat vondt ik terug in de eindafrekening.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Het hotel is uitstekend.

Het restaurant en het hotel zijn 2 verschillende bedrijven. Dat betekent dat je in het restaurant moet afrekenen, op kamer rekening bij laten schrijven is niet mogelijk. Daarnaast beperkt het restaurant zich tot gerechten uit de streek. Dat is leuk om 1 keer te proberen maar aangezien er in de directe omgeving weinig restaurant beschikbaar zijn, moet je voor afwisselend eten met de auto de omgeving in. In een straal van 25 km zijn overigens voldoende restaurants beschikbaar. Maar daar heb je dus wel de auto voor nodig.

Het hotel is uitstekend. Service gericht personeel die werkelijk alles voor je willen regelen. Schone kamer, prima en schone badkamer, uitstekend uitzicht.

Zee ruime schone kamer.

Kamer aan de voorkant van het hotel aan drukke weg. Was warm, maar door de herrie van het verkeer konden we niet met het raam openslapen.

Zee ruime schone kamer.

Ok voor max.1 nacht als tussenstop

Veel te warm op de kamer. Bij grote hitte best kamer verduisteren voor de gasten aankomen. Avondmaal was niet lekker. Alles bijna uitverkocht en bij bestelling van iets werd dit terug vergeten en niet bezorgd.

Leuk zwembadje en lekker ontbijt

Vriendelijk ontvangst, heerlijke schone bedden en een mooie...

Geen airco op de kamer, maar misschien is dat normaal gesproken niet nodig, maar nu ivm de extreme warme zomer, mis je hem wel.

Vriendelijk ontvangst, heerlijke schone bedden en een mooie badkamer. De kamer is ruim.

4sterren?! Echt niet.

4 sterren?! Echt niet. Jaren 70 badkamer waarvan de douche afbrak en de douchedeur er constant uitviel. De kamer lag op de bovenste verdieping. Toen we aankwamen was het 40 graden in de kamer. We konden wel een waaiertje krijgen. Matras van de slaapbank was 5 cm dun. De kinderen konden er niet op slapen. We hebben geklaagd maar het was een normale matras. Met andere woorden; jammer dan. Op het dak staat een umts mast en zonnenpanelen. Directe bestraling!

Het uitzicht. Echt fantastisch.

Comfortabel en gemoedelijk
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Het was erg warm die dag en jammer dat de rolluiken overdag niet dicht waren gedaan.

Rustig gelegen en mooi uitzicht op Stauferland. Heerlijk gegeten op het terras.

We hebben in dit hotel overnacht voor onze reis naar Italië.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

We hebben in dit hotel overnacht voor onze reis naar Italië. Het personeel en het restaurant kent vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. We mochten ook van de Wellness faciliteiten gebruik mogen maken. Ook wel fijn na een drukke reisdag. Contact vooraf vanwege onze hond was ook allerhartelijkst. Qua ruimte is de kamer niet zo groot, voor 1 overnachting echter prima. Sanitair was recent gemoderniseerd. Rest van de kamer de bekende Duitse grundlichkeit. Geen poespas en gewoon degelijk.

Personeel, kamer, het kleine maar fijne zwembad.

Een balkon was wenselijk geweest, we hadden met drie personen een kamer.

Personeel, kamer, het kleine maar fijne zwembad. Een paar heerlijk relaxte dagen gehad

Prachtige streek om te fietsen en wandelen

Dichtklappende deuren goed hoorbaar 's nachts. Als je geen gebruik maakt van de wellness is het een vrij duur hotel.

Het uitzicht over het Swabische landschap vanop ons balkon. Het ontbijt met vers fruit en heerlijke broodjes. Garage voor de fietsen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

goed, maar ze doen zich door achterstallig onderhoud aan de buitenzijde tekort!

Onderhoud van de buitenzijde. Daar liggen absoluut nog kansen. De 1e indruk viel niet mee ten opzichte van de foto's die op Booking staan. Een schoonmaakbeurt van het staalskelet bij de entree zou al wonderen doen.

Dat de binnenzijde de buitenzijde overtrof. Medewerkers en keuken zijn uitstekend en de kamer en badkamer die wij hadden is uitstekend te noemen!

Geweldig verblijf en een aanrader voor iedereen.

Netheid en prijs- kwaliteitsverhouding

Het was fantastisch en voor herhalingvatbaar. Heel netjes ,vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, goede matrassen. Mooie badkamer met stortdouche. Heerlijk gezwommen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

De kamer was zeer doordacht en heel gezellig ingericht.

De kamer was zeer doordacht en heel gezellig ingericht. Veel hout en warme kleuren. De bedden stonden scheef, waardoor meer ruimte ontstond. Handig was ook de aparte hal, met aan de ene kant een ruime inloopkast met ruimte voor de koffers, en aan de andere kant een badkamer met een echte inloopdouche.

Prima hotel voor tussen stop of aantal overnachtingen voor een activiteit in de buurt
    • Economy Eenpersoonskamer

Zwembad was een beetje klein, maar er was wel een zwembad

Ik was er voor de IMA en Marklin dagen in Goppingen. Mooi hotel, de bezoekers waren bijna allemaal beursbezoekers (wel leuk dus eenvoudig contact leggen met andere bezoekers). Het hotel ligt mooi en rustig. Het hotel heft een Marklin zaaltje waar model treinen rijden. Overal in het hotel zijn treintjes te vinden.

Verder prima naar ons zin gehad, lekker met mijn kleinzoon kunnen zwemmen.

De slaapbank was slecht, ik had voor 4 mensen op een kamer gereseveerd, hier stond een twee persoonsbed en een twee persoons slaapbank.

Ontbijt was prima, de kamer en douche is goed, netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima verblijf!

's Morgens bij het ontbijt liep er 1 serveerster voor ongeveer 50 personen. Daardoor konden we in eerste instantie niet buiten ontbijten terwijl de temperatuur buiten beter was dan binnen. Uiteindelijk ging ze toch akkoord omdat ze wel begreep dat we met dit weer buiten wilden zitten. Ze was zeer vriendelijk maar we gunden haar wel een collega extra!!

Het ontbijt was prima. De ligging van het hotel is mooi. Fijn dat er een zwembad(je) is.

Prima gezinskamer voor 5.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Prima gezinskamer voor 5. Bedbank was erg hard, maar rest was erg fijn op doorreis naar het zuiden. Goed bereikbaar vanaf de snelweg en lekkere tuin om te eten waar de kinderen heerlijk kunnen ravotten op het gras en speeltoestellen.

Goed voor 1 overnachting
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Prijs voor de kamer aan de hoge kant, geen airco het was bijna niet te doen op de kamer. De mevrouw bij de receptie was niet vriendelijk. Zwembad was klein maar heel fijn om even met de kinderen gebruik van te maken. Ons werd wel gevraagd stil te zijn omdat er een massage werd gegeven dat valt niet mee met kleine kinderen in het water!!

Heerlijk ontbijt en avondeten. Parkeren gratis en recht voor de deur Hele vriendelijke ober, zeer kindvriendelijk!!!

redelijk, kamer was erg warm, geen balkon, geen losse bedden, zeer kleine badkamer en duur ontbijt

Duur ontbijt namelijk 10 euro pp. Matige bedden in kamers. Derde persoon van 16 jaar moest op extra opklapbed slapen wat niet comfortabel was. Op website worden 3 separate bedden vermeld en geen opklapbed.

Uitzicht, rustige ligging en terras

Voor ons het beste 'tussenhotel' op de route naar het zuiden

Zoals altijd is het ontbijt uitstekend, voor elk wat wils. Het zwembad is een echt een uitkomst. Lekker voor na een lange reis of in de ochtend voor vertrek. Het hotel is rustig gelegen, waardoor je gelijk vakantiegevoel hebt. Mooi uitzicht vanaf het balkon op de tuinkant.

Goed hotel

Er stond dat we 1 groot ben en 2 losse bedden zouden hebben in de familie kamer. Er staat 1 dubbele bed en een slaapbank. Uit andere recensies had ik dit al vaker gelezen, misleidende informatie.

Prima hotel voor doorreis naar Italië.

Hoe een mooie foto van een hotel de werkelijkheid kan maskeren!!!!!!!!!!!!

Als u de foto's van dit hotel bekijkt zou u denken dat is het. U kunt er eten, slapen, er is sauna, een zwembad kortom alle accommodatie is er, maar alles is zo gedateerd, oubollig. Hygiene kan beter. Het interieur mist gezelligheid. Het eten dat opgediend wordt is niet fijn van smaak, het is eetbaar, niet meer niet min. Het personeel doet wat moet doen, hier ook niets meer. Hou er rekening mee dat dit hotel een feestzaal heeft en dat steeds de kans bestaat dat er s'avonds een vergadering kan zijn, een huwelijksfeest of een ander feest zodat de rust en de kalmte ernstig kan verstoord worden Toen wij aanwezig waren was er een huwelijksfeest. Voor middernacht was van slapen geen sprake. Pas na 1 uur was het rustiger. Verhaal bij de directie halen was hopeloos. De directie eet van twee walletjes. Dit hotel is in elk geval zijn 4 sterren niet waard. Hoe dit hotel aan die sterren kwam is mij een raadsel? Iemand die op doortocht is door Duitsland, veel accommodatie verlangt voor weinig geld, niet kieskeurig is ,niet graag fijn eet, tegen wat lawaai bestand is kan dit hotel kiezen. Tot deze doelgroep behoorde ik spijtig genoeg niet. Vandaar een uitermate slechte score. Positief: goed bereikbaar mooi vergezichten niet ver van de autostrade

Het uitzicht

Goede locatie, heel vriendelijk personeel
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Kamers veel te warm, we hebben daarom niet goed kunnen slapen Badkamer veel te klein ca voor 5 personen Zwembad erg klein, lijkt op de foto's veel groter.

Heel vriendelijk personeel Geweldig uitzicht van terras

Prima hotel voor doorreis vanuit Nederland naar Oostenrijk of Italië

Prima hotel dat goed ligt voor een doorreis Nederland Italië. We sliepen in een mooi gerenoveerde kamer. Het eten was goed en we zaten buiten op een romantisch terras met overweldigend uitzicht.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Overnachting tijdens doorreis.

Het is een heerlijk hotel. Goede ligging. Vlakbij de snelweg en heerlijk in het groen. Fijne plek na een lange dag reizen. Lekker zwembad. Goede kamers. Fijne bedden. Heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

als je huis niet meer haalt, 5 mins van de snelweg een perfecte refuge!
    • Economy Eenpersoonskamer

kamers zijn niet op en top modern (badkamer wel) maar netjes en schoon. prima bed en bedlakens.

het restaurant in het hotel is apart maar is het beste uit de regio. Prijs kwaliteit perfect; ook nog eens buiten eten als het weer mooi is met geweldige view.

Superontspannend

Niks aan te merken

Totaalplaatje: onthaal, kamer, omgeving, resto, zwembadje en wellness... alles klopte voor schappelijke prijs... zeker een aanrader!!

Altijd goed!

Het douchegedeelte voor het zwembad was dit keer niet erg schoon (normaal wel!).

Prima ontbijt zoals altijd, en het feit dat er een zwembad(je) bij is, bevalt ons altijd prima.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Duur voor matige kamer met slechte bedden en koud overdekt zwembad (14 graden)

Zwembad was 14 graden toen we om 18 uur aankwamen (dat is alleen verwarmd overdag?) en we hadden het hotel speciaal om de zwembad faciliteit uitgezocht (na 8 uur in de auto reizend met 2 kinderen) Kamer zeer gedateerd, badkamer uit jaren 70. Gevraagd om een 2-persoonsbed en twee 1-persoons bedden en we kregen een 2-persoonsbed en een slaapbank. Zeer slechte bedden en echt geen 129 euro voor een kamer per nacht waard

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Op het eten in het restaurant na,goed.

Het restaurant was niets enige te eten was een schnitzel met sla en diepvries patat.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Heerlijk ontbijt.

Er werd een extra fee van 18 Euro aangerekend voor het babybedje.

Heerlijk ontbijt. Goed bereikbaar. Heel erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De uitstekende service van het personeel!

De uitstekende service van het personeel!

Goed ontbijt

Kamers erg warm, geen goede airco aanwezig erg rumoerig buiten s'nachts

Goed ontbijt Kamers schoon leuke locatie

Prima voor een nacht op doorreis of langer als je rust zoekt

Kleine gedateerde douche

Zeer compleet en vers ontbijt, mooi wijds uitzicht.

Prima eten en ontbijt.

Prima eten en ontbijt. Aardig personeel.

Goede en vriendelijke ontvangst.

Goede en vriendelijke ontvangst. We werden met de hitte keurig gewezen op vrije toegang tot plaatselijke zwembad en kregen handdoeken mee van hotel!

Goed voor doorreis

Minder goede bedden voor de kinderen

Zeer rustige locatie, super vriendelijk personeel

Zeer rustige locatie vlakbij de autoweg, groot speelveld met speeltuintje, zwembadje, zeer vriendelijk personeel, alles perfect in orde.

Prima hotel als je op weg bent naar Italie

Het hotel doet verder wat oubollig aan

Mooie moderne kamer met heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Goed hotel voor doorreis.

Ontspannen sfeer en voortreffelijke restaurant

Kwamen rond 20u toe.

Kwamen rond 20u toe. Receptie gesloten. Restaurant gesloten. Heel doods.

Ok

Restaurant gesloten was vooraf op booking.com niet aangegeven

Restaurant liet nogal wat steekjes vallen. Vergeten bestelde soep te serveren, wel berekend.

Goed.
    • Economy Eenpersoonskamer

Hotel geboekt ivm doorreis. Ligt op korte afstand van de a8. Prima hotel. Alles zag er netjes en schoon uit.

geweldig

iets meer parkeer ruimte

geweldige kamer, ruim met balkon, rolluiken en dressing

Het is hier zo heerlijk dat we een nacht bijgeboekt hebben. En

Niets😀

Het uitzicht, het personeel, het eten is echt super, zwembad en saunaruimte helemaal top.

Het dinner

Het dinner

Fijn hotel op prachtige locatie

Super rekening gehouden met kamer voor minder valide ouders.Restaurant is ook erg goed,geweldig ontbijt!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Redelijk

Reservering via booking.com was niet bekend, erg slecht. De slaapkamer was bloedheet. Geen airco.

Kamer geweldig lekker rustig in een mooie omgeving

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Mooie gerenoveerde kamers. Vriendelijk personeel.

Geweldige ervaring
    • Economy Eenpersoonskamer

Er was geen airco kamers waren erg warm.

Ligging van de hoteltuin. Erg goed ontbijt.

voor ons prima -voor doorreis

nvt

kamer goed /mogelijkheid om binnen in klein zwembad te zwemmen/ontbijt heel goed

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Een goed doorsnee hotel

Alles was doorsnee, niet uitmuntend maar ook niet slecht

Blijf hier zeker eens dineren.

's avonds heerlijk gegeten, 's morgens goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Ruime parking.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Verblijf beviel goed. Alleen was het erg warm binnen.
    • Economy Eenpersoonskamer

De verwarming had iets minder warm gemogen.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Perfect hotel voor onderweg naar Oostenrijk!

Zeer vriendelijk. Babybedje stond al klaar bij aankomst. Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima hotel met goed eten voor op doorreis met kinderen

Badkamer is wat gedateerd Slaapbank geschikt voor kleine kinderen

Goede locatie naast de '8', zwembadje, sauna en goed restaurant

Doorreis naar skigebied

Zwembad was niet toegankelijk wegens onderhoud

Goed ontbijt. Parking beschikbaar. Rustige buurt.

Prima accomodatie

Het zwembad was in de avond niet warm meer, terwijl de kinderen na een lange autoteis juist graag wilde zwemmen

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Prima overnachtingsadres.

Opklapbed slaapkamer matige kwaliteit. Zwembad is erg klein

Prima Ligging tov autobaan. Rustige locatie. Ruimte. Kegelbaan was verrassing. Erg leuk.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Overnachting

Super ruime kamer met mini bar en super schoon

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Prima hotel met heerlijke welness.

Koffie en thee voorziening op de kamer.

Prachtige en schone kamer

Leuk hotel voor doorreis van en naar wintersport vlak langs de A8

Helemaal niets

Vriendelijk personeel en gemoedelijke sfeer. Heel goed restaurant!

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer, goed restaurant.

Openingstijd bad/sauna e.d. dit ging helaas om 22.00 al dicht.

Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer, goed restaurant. Goede bedden perfect om even een ruime avond/nacht te ontspannen als je zoals wij op doorreis waren naar de wintersport.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Ontbijt was prima verzorgd, het avondeten was ook goed,...

Doucheruimte is erg klein. Als je terugkomt van een modderige boswandeling is er geen plek om je schoenen schoon te maken, een borstel bij de ingang zou handig zijn. Het zwembad stelt amper iets voor en kinderen hebben er weinig tot niets aan (je moet stil zijn en het is vaak in gebruik voor therapie).

Ontbijt was prima verzorgd, het avondeten was ook goed, personeel erg vriendelijk en professioneel ondanks dat het erg jonge mensen waren. Kamers waren prima in orde, goed te doen met drie man. In de omgeving kun je leuk wandelen en er is een mooie natuurspeeltuin vlakbij. Uitstekend hotel voor doorreis, leuke ligging en mooi uitzicht vanuit de eetzaal. Heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Kamers waren erg ruim en zeer schoon.

Inrichting is erg gedateerd. De opengeklapte bedbank kon eigenlijk niet als bed doorgaan, het matras was te dun en oncomfortabel om te kunnen slapen, zeker voor een volwassene. Ook het tweepersoons bed was erg hard. De kamer grensde aan de afzuiginstallatie van de keuken, we hoorden een luid gezoem wat gelukkig om 22 uur ophield. We waren graag eerder gaan slapen. Het behulpzame personeel zette het op verzoek wel wat zachter, maar tot 22 uur bleef het te hard om te kunnen slapen.

Kamers waren erg ruim en zeer schoon.

• Beoordeeld op: 17 februari 2016

Heel luxe badkamer, goede bedden, super schoon.

Niets te klagen

Heel luxe badkamer, goede bedden, super schoon. Dichtbij snelweg en toch landelijke omgeving, super uitzicht. In de zomer vast heel erg mooi.

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Ligging was prima op de doorreis naar skie gebied.

Reservering was via Booking niet doorgekomen. We sliepen allemaal op een éénpersoonskamer. Dat was wel minder.

Ligging was prima op de doorreis naar skie gebied.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Erg vriendelijk ontvangen.

Erg vriendelijk ontvangen. Genoten van het mooie uitzicht op terras. Daar s avonds ook heerlijk gegeten. Prima ontbijt. Zwembad direct met lift bereikbaar.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

Het restaurant, het diner was erg lekker en het...

De lift was helaas kapot en ondanks dat er onmiddellijk vriendelijk een kamer op de eerste verdieping werd aangeboden, die waarschijnlijk leeg stond omdat er op die verdieping verbouwd werd (gelukkig niet op dat tijdstip), vonden wij het ongemak toch heel onaangenaam om persoonlijke reden.

Het restaurant, het diner was erg lekker en het ontbijtbuffet was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Vriendelijk ontvangst, een nette degelijke kamer met prima...

Aankomst op een warme zomerdag, waardoor een zeer warme kamer. Geen airco aanwezig in hotel.

Vriendelijk ontvangst, een nette degelijke kamer met prima badkamer. Restaurant is ook een aanrader!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

De kwaliteit en uitgebreidheid van het ontbijt en de...

Onaangename sterke geur op de slaapkamer Er was een trouwfeest aan de gang in het hotel en hierdoor wat geluidsoverlast tot 2.00u.

De kwaliteit en uitgebreidheid van het ontbijt en de vriendelijkheid van de medewerkers waren opmerkelijk! Klein maar leuk zwembad.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Buiten eten op het terras.

Temperatuur op de kamer (bovenste verdieping op een warme dag ...)

Buiten eten op het terras. Vriendelijk personeel. Ruimte en hygiëne van de kamer.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Prima kwaliteit voor goede prijs.

Tijdens onze overnachting was er een feest in het restaurant. Enige overlast gehad van bezoekers die vertrokken (hard praten / autodeuren dichtslaan).

Prima kwaliteit voor goede prijs.

Er zijn ook 35 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.