Beoordelingen over Hotel Bastei

#14 van de 14 hotels in Hahnenklee-Bockswiese

5,5

5,7

6,1

Het ontbijt buffet was uitstekend - zelfs toen wij maar met...

Na verval van gehele gebouw was er door de nieuwe beheerder een begin van opknappen gestart dat gebrek aan onderhoud nog lang niet kon verdoezelen.

Het ontbijt buffet was uitstekend - zelfs toen wij maar met ons tweeën waren.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heel slecht.

Hartstikke vies, spinneraggen aan het plafond, vloeren vies, onder het bed een stofnest, wc werd niet schoon gemaakt, gewoon een vieze troep. Het ontbijt was vreselijk, schimmel randjes op het kaas, jam potten te vies om aan te pakken, kleeft aan alle kanten, vanmorgen waren er geen eieren, en geen personeel aanwezig, muziek hard aan, 1x maar nooit weer naar Hotel Bastei.veel te duur voor 3 nachten met ontbijt.€ 190.05.

1 bed was goed, van het anderen er was de lattenbodem kapot. Zwembad, 1x konden we gebruik maken van het zwembad, de keer daarna was er storing. Dus niet zwemmen.

Nooit meer
    • Familiekamer (3-4 Volwassenen)

Hotel was erg vies. Receptionist stonk iedere dag naar zweet, geen gordijnen, vieze kamers, slechte matrassen, zwembad heel koud, ontbijt zo slecht dat we uit zijn gaan ontbijten.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Redelijk hotel voor een redelijke prijs

De WiFi , de wc was te klein .

De bedden de ruimte in de kamer ,de douche , waren goed, het ontbijt was redelijk ,het avond eten erg simpel maar voor ons genoeg

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Het verblijf was en is een grote afrader dus niet doen!

De gastvriendelijkheid. De service in het algemeen. Dat het personeel minsten een taal sprak dat je iets kon vragen en een antwoord kreeg. Het warm eten was heel slecht. Geen sfeer in het hotel en in een slechte staat (foto's op sites zijn niet meer actueel)

Het ontbijt was een complete zelfbediening als er iets moest worden bijgevuld moest je personeel zoeken. De kamers waren flink gedateerd en werden niet gepoetst en om schone handdoeken moest je vragen en je moest zelf het bed opmaken.

Een hotel wat zelfs voor Oosteuropese begrippen een onvoldoende zou scoren

Ontbijt is zeer matig, personeel staat in onverstaanbare taal met elkaar te discussieren, eigenaar is absoluut niet geinteresseerd in zijn gasten. Receptionist Roman, Oekrainse student, probeert er nog iets van te maken maar het is een verloren strijd. Beoordelingen op Google zijn in Oosteuropese talen en de eerste heeft dezelfde achternaam als de eigenaar, de uitgeprinte award bij de receptie is dus totaal nietszeggend. Dit hotel via booking.com geboekt maar voel me behoorlijk genept. Het hotel en de slechte faciliteiten past daarentegen wel weer geheel in de stijl van het teloorgaande Hahnenklee...

Hotel wat alleen maar vergane glorie uitstraalt. Oosteuropese eigenaar maakt goede sier met foto's op de site van minstens 10 jaar geleden maar kan dit absoluut niet waarmaken. Kamers en inrichting zijn zeer gedateerd, handdoeken in alle kleuren van de regenboog en in allerlei formaten. Oh ja, wekservice: Om 07.45 werd er al gestofzuigd, werden er kleden uitgeklopt....

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Het ontbijt was simpel, maar prima,
    • Familiekamer (3-4 Volwassenen)

bij aankomst rook de kamer lekker fris, maar de ramen stonden open. Toen die dicht waren, rook je een muffe vochtgeur, heel vervelend. Het was er ook niet echt schoon. 'S avonds was beneden alles donker en dicht. Geen personeel aanwezig.

Het ontbijt was simpel, maar prima,

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Superhotel in een leuke plaats

Tophotel, alles was goed geregeld en het was heel netjes en gemoedelijk. Ontbijt was geweldig en ondanks dat we anderhalf uur van Hannover zaten zijn we heel blij dat we in Hotel Bastei zaten.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

voor een overnachting was het prima

-ontbijt, mag echt veel beter, de lobby, het leek net of dit hotel zijn oude glorie was verloren -internet was echt niet goed

de omgeving, echt in een natuurgebied, zuiver lucht. ruime parkeergelegenheid, bed en kamer was prima

• Beoordeeld op: 29 december 2016

İk zal hier nooit meer verblijven...

Ontbijt was slecht en geen gastvriendelijke personeel. Problemen met betalen MasterCard en credit card niet geaccepteerd moesten cash geld pinnen.

Locatie was erg mooi.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

in ons geval niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst bleek dat we in een appartementencomplex moesten overnachten. Maar ze wist geen adres en naam. Ze was ook geen duitse en duitse taal nauwelijks machtig na 1 x zoeken weet terug en toe wezen ze ons aan de andere kant van het meer het complex aan. een groot minpunt want als ik een hotel boek wil ik een hotel , niet in een appartementenflat. en smorgens voor ontbijt weer naar hotel. was net een taxi dienst

positief was dat de kamer in het appartenmentencomplex wel in orde was. de bewaker wilde wel moeite doen . ook het ontbijt waarvoor we weer naar het hotel moesten was prima in orde.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Onaardig niet welkom gevoel.

Zie boven

We hadden een twee persoonskamer met twee persoonsbed. Wij kregen een kamer zonder douche twee losse bedden ver uit elkaar Ontbijt is goed. Dus niet gekregen wat we besteld hadden.

Lekker hotelletje.

Veel trappentjes in het gebouw.

Prachtig gelegen aan een meertje in een omgeving met bos. Er werd van alles geregeld om nog te eten na ons wat late aankomst.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Dit was slechts een overnachting in onze terugreis

Slechts één nachtje geweest. Kamer was in orde, diner was voedzaam en goed, ontbijt was prima geregeld. Rommelig met afrekenen, deed wat amateuristisch aan.

Zwembad met erg koud water is erg jammer na een dag op de...

Zwembad met erg koud water is erg jammer na een dag op de piste.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Goed ontbijt, goede bedden.

Niet helemaal schoon en wifi werkte niet.

Goed ontbijt, goede bedden.

Goed voor een kort verblijf.

De sfeer,het zijn stenen vloeren,geen gordijnen klinkt wat hol.

Ontbijt was prima,als iets op was werd het bijgevuld.Roman was allervriendelijkst.

Wordt niet geleverd wat geboekt is.

Geen douche of bad in de badkamer. Wel geboekt. Twee eenpersoonsbedden aanwezig. Geboekt een tweepersoonsbed.

Het eten was echt niet goed.

Het eten was echt niet goed. Er was geen keuze en er zaten weinig groente bij. Het hotel was ook erg gehorig.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

ontbijt was heerlijk en de prijsverhouding was goed naar...

ontbijt was heerlijk en de prijsverhouding was goed naar gelang het koste

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Gezellig

Kwamen laat aan maar eten werd alsnog geregeld. Super.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Kamers netjes wel toe aan onderhoud, het ontbijt was...

We hadden voor halfpension geboekt, het avondeten was dramatisch, je kon niet kiezen uit verschillende gerechten, bijv. Vis,iets met vlees of vegetarisch. Zaterdag hadden schnitzel met een worteltjes en 2 aardappenschijfjes, schnitzel kwam volgens mij bij de LIDL weg,op die avond zijn er gasten boos weggegaan ivm het eten, volgende dag hebben Duitse dames geklaagd en het hotel tips voor verbetering voor kok, zondagavond hadden vis, voor de gasten die geen vis lusten heb je probleem, we deden meer een poging om de vis te ontleden dan we aan het eten waren, bij de vis zat drie aardappeltjes en vijf ronde worteltjes. De rest van de week zijn we maar uit eten gegaan, je bent op vakantie dus wil je ook van het avond eten genieten, dus na de €82,- per dag ook nog extra kosten voor het avondeten ongeveer €45,- per dag, ik heb het aangeven bij de afrekening toen we weggingen of nog wat van prijs af kon, maar het hotel wou niet meewerken, ik las op deur van het hotel dat zij sinds 2012 bij jullie zijn aangesloten, toen was het nog vier sterren, sinds drie jaar is er een nieuwe eigenaar uit Tsjechië, dus de vier sterren moet weer teruggedraaid worden,mijn vraag is hoe vaak controleren jullie het hotel of huisjes of alles nog zo is als bij de controle van 2012. We zijn een soort mensen die erg gauw tevreden zijn en niet gauw klachten hebben over kamers of eten.

Kamers netjes wel toe aan onderhoud, het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Ontbijd is goed.

Kamers zijn erg stoffig, worden niet goed schoon gemaakt. Veel zwarte schimmelranden in douche ruimte bij zwembad en sauna. Naast het avondeten, geen mogelijkheid om een drankje te nuttigen. Restaurant is al om20.00 gesloten en is er niets meer te krijgen .

Ontbijd is goed. Zwembad heeft heerlijke temparatuur.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

geen gelegenheid om op de dag wat te drinken of te eten,slechte schoonmaak van kamer en badkamer,geen ruimte om s,avonds aan een tafel een spel te spelen en wat te drinken [zelf meegenomen etenswaren en drinken niet toegestaan]

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Familiekamer was enorm, 2 slaapkamers apart en een woonkamer.

Beetje vergane glorie, maar dat werd gecompenseerd met de vriendelijkheid en zeer ruime kamer

Familiekamer was enorm, 2 slaapkamers apart en een woonkamer. Omgeving is echt schitterend.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Personeel was aardig en vriendelijk, we zijn goed ontvangen.

Het bed was enorm oncomfortabel. 's Ochtends kreeg ik niet het gevoel dat ik was uitgerust. De veringen van de matras kan je voelen in je rug. De kussens zijn enorm groot, niet gevuld en voelt niet lekker. Het raam was aan een reparatie toe, heel de nacht was het aan het tochten. In een winterse nacht wordt je hier niet blij van. Er is een zwembad, maar passanten kunnen eenvoudig door het raam kijken, voor mensen die houden van privacy is dit een grote min. Geluid is duidelijk te horen wanneer mensen snuiten of niezen uit een andere kamer.

Personeel was aardig en vriendelijk, we zijn goed ontvangen. De kamer die we hebben gekregen was ruim en had een goed uitzicht. Het is een meerwaarde dat ontbijt en avondeten in de prijs zijn inbegrepen. De ligging van het hotel is goed. Hahnenklee is een dorp, alles is op loopafstand te bereiken.

• Beoordeeld op: 26 maart 2016

Rust rust rust

Bar is maar tot 20h geopend

Rust rust rust

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

de ligging, 5 min loopafstand tot het centrum

wat meer vriendelijkheid van het personeel

de ligging, 5 min loopafstand tot het centrum

Goede ligging waardoor goede uitvalsbasis voor trips in Harz

vrij gedateerd.

Goede ligging waardoor goede uitvalsbasis voor trips in Harz

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Ontbijt was prima heerlijke eieren met spek.

Ontbijt was prima heerlijke eieren met spek..

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Bastei