Beoordelingen over Hotel Bayern Vital Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Luitpoldstraße 8, 83435 Bad Reichenhall, Duitsland

#12 van de 23 hotels in Bad Reichenhall

Uitstekend hotel in mooi kuuroord

Slap hoofdkussen.

We kregen een gratis upgrade. Grote kamer met balkon en dagelijks een fles mineraalwater. Uitstekend ontbijt en (optioneel) buffet. Mooi binnenzwembad.

Zeer OKE voor de prijs. Op het moment v/h verblijf was er een hittegolf, airco was mooi geweest.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het was erg warm in de kamer, we hebben uiteindelijk met open raam en open gordijnen moeten slapen om de temperatuur enigszins te laten dalen. 's Morgens dus wakker bij het ochtendgloren.

Gevarieerd en uitgebreid ontbijt. Attent personeel, bij het binnenkomen vroegen we een tafel om in de buitenlucht te ontbijten, een vrijstaande tafel werd direct klaargemaakt voor ons. Het niet meer gebruikte servies werd tijdens het ontbijt op discrete manier afgeruimd. De parking in de kelderverdieping was betalend (7€/n) maar met de e-bikes achterop de trekhaak waren ook deze ineens veilig geparkeerd. Met de hittegolf op het moment van ons verblijf was het koel instappen in de wagen bij het vertrek.

Leuk en mooi plaatje, maar geen hotel voor ons.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het eerste wat ons opviel was dat er geen airco in het hotel was. Bij een 4 sterren hotel mag je toch verwachten dat er een airco op de kamer is. En aangezien het 36 graden was die dag was dat niet echt prettig slapen. De bedden waren ook erg hard, het leek of je op plastic lag. De badkamer was netjes, maar erg gedateerd. Het leek allemaal op een soort ziekenhuis. Het viel ons erg tegen allemaal. Er was geen gemoedelijkheid. Het plaatsje daarentegen was mooi.

Het ontbijt was goed, van alles te krijgen.

We kregen een upgrade van onze kamer
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Badkamer - bad geen douche. wastafels vervangen en bad niet. Betalen voor parkeren

We kregen een upgrade van onze kamer Ontbijt zeer uitgebreid Balkon

Warme bad gevoel!
    • Eenpersoonskamer met Balkon

Uitstekend hotel met goede faciliteiten. Mijn late aankomst was geen enkel probleem en parkeren voor een grotere (bestel)bus werd zonder probleem geregeld. De kamer was in het naast gelegen annex gebouw. Rustig gelegen t.o. een park. Uitgebreid ontbijtbuffet met live cooking voor diverse eiergerechten. Super! Helaas heb ik geen ervaring met het diner maar ga ervan uit dat dit van hetzelfde goede niveau zal zijn.

Ruime kamer,

Tijdens het ontbijt ruikt het tot en met de vierde etage naar gebakken eieren. De ventilatie van de eetzaal is onvoldoende.

Ruime kamer,

Vriendelijkheid aan receptie mog beter

Vriendelijkheid aan receptie mog beter

Uitgebreid ontbijt

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Uitstekende kwaliteit en gastvrij

Geen bediening in de café bar. De zelfbediening.

Ligging gunstig. Heerlijk ontbijt fijne voorzieningen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Bad

Miste kamerjas op kamer

Alles heel goed voor singel en ook voor de famille vakantie

Prima verblijf in het prachtige Bad Reichenhall met alles op loop-/fietsafstand.

Heerlijk ontbijt. Mooi en schoon zwembad.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

grote prima kamer.

kamer en centrale ruimtes bloedheet. Van 4 sterrenhotel mag je klimaatbeheersing verwachten.

grote prima kamer. prima ontbijtbuffet, dicht bij centrum en toch rustig gelegen

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Is eigenlijk geen hotel, nul hotelfaciliteiten, zijn leegstaande appartementjes. Slecht ontbijt. Matige tot geen aanwezigheid van personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Ruim zonnig balkon maar aan de overkant werd wel nieuwbouw...

Personeel niet 4 * opgeleid. Zeker te merken bij ontbijt zoals schoonmaken tafels avondeten bij half pension voor € 17,00 Bij te boeken , niet spectaluair. t

Ruim zonnig balkon maar aan de overkant werd wel nieuwbouw neergezet. centrale ligging In de tuin kunnen eten

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Personeel zeer vriendelijk en gastvrij.

Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet. Ontspannen vertoeven in de Panoramabar op de 4e etage. Heerlijk verwarmd binnenzwembad. Al met al een hotel om zeer zeker weer terug te komen en is het aanbevelen waard.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

De wifi gaat op sommige kamers wel en andere helemaal niet