Beoordelingen over Aparthotel Benji Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Wiesenstr. 10, 91587 Adelshofen, Duitsland

Gezellig appartement voor doorreis met gezin en huisdieren
    • Kleine Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het appartement is van hout (soort chalet). Qua sfeer gezellig, maar het gebouw is vrij gehorig. 's Ochtends om ongeveer 6.00 uur wakker geworden door andere luid pratende gasten. Vermoedelijk expats werkzaam in de omgeving die vervolgens voor vertrek naar het werk onder ons openstaande raam stonden te roken. Kamerprijs vonden wij hoog afgezet tegen het feit dat vergelijkbare hotels voor die prijs gewoon meer bieden, bijvoorbeeld een aparte slaapkamer. Wij hadden de kamer geboekt en vroegen daarna naar de eventuele kosten van twee huisdieren. Logisch dat daar iets voor wordt gerekend, maar 30 euro voor twee huisdieren vonden wij fors. Dergelijke tarieven heb ik bij andere hotels niet meegemaakt.

Ontbijt was prima. Kamer schoon, ruim en voorzien van Tv-sat, goede WiFi en koelkast.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Ruim, kleurrijk, compleet, landelijk gelegen appartement.

Tijdens ons verblijf verbleven er ook meerdere werknemers van een bedrijf die al om 6u vrij luidruchtig naar hun werk gingen, zodat onze nachtrust daardoor werd verstoord.

Ruim, kleurrijk, compleet, landelijk gelegen appartement.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Het hotel wordt door de eigenaren met liefde gerund.

In verhouding tot de grootte van de ruimte hing er wel erg veel kunst aan de muren. Door het schuin aflopende dak kan de kamer en vooral de badkamer voor langere mensen wat minder comfortabel zijn.

Het hotel wordt door de eigenaren met liefde gerund. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

We voelden ons echt welkom.

We voelden ons echt welkom. Alles was prima in orde. Leuke sfeer met alle kunstvoorwerpen aan de wand en in de kamers. Het hotel ligt dichtbij Rothenburg en nog een paar andere stadjes van de Romantische Strasse. Goede wandelmogelijkheden op ong 10 min rijden in bv Tauberzell.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

De inrichting was zo compleet.

De ontvangst was niet zo hartelijk. En het ontbijt was een beetje karig.

De inrichting was zo compleet. Heel gezellig.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Airco

Prijs prestatie verhouding.onder de maat

Airco

• Beoordeeld op: 10 juli 2015