Beoordelingen over Hotel Residenz Begaswinkel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Genthiner Str. 30 A, Mitte, 10785 Berlijn, Duitsland

#374 van de 597 hotels in Berlijn

Oke maar ik zou het hotel niet aanbevelen.

Donkere entree. Receptie onbemand bij aankomst en vertrek. Receptie ruikt muf. Locatie hotel: niet prettig om in je eentje na zonsondergang naar toe te lopen. Ontbijt: half uur voor einde ontbijttijd alleen restjes. Hard brood, armzalige witte bolletjes, geen vers rijp fruit.

Sfeer, aankleding.

4,0
    Teleurstellend

De ligging, rond ons werd gebouwd, zeer veel lawaai vanaf half zes in de morgen. Het was erg heet, geen airco. Veel prostitutie in de naaste omgeving.

Parking inbegrepen.

Geen airco. Buitennoodtrap kon door iedeteen gebruikt worden zodat elke hotelkamer met open raam geen veilig gevoel gaf.

Parking inbegrepen. Hulpvaardig personeel om iets dat achtergelaten was door te sturen.

kamer op het gelijkvloers.
    • Souterrain Kamer

ontbijt was zeker voldoende, enkel spijtig dat er geen enkele dag koffiekoeken waren en dat er elke dag dezelfde soorten brood beschikbaar waren.

kamer op het gelijkvloers. zeer ruime kamer, mooi parket op de vloer. vriendelijke bediening, enige minpuntje: wat donker door kleinere vensters

Ruime kamer, goed ontbijt, mooi pand.
    • Souterrain Kamer

Als je op blote voeten liep in de hotelkamer bleef er stof en viezigheid onder je voeten zitten.

Ruime kamer, goed ontbijt, mooi pand. Konden auto overdekt parkeren in parkeergarage. Prima locatie.

Praktisch en dichtbij de Gemäldegalerie

Stopcontact verstopt onder bed en geen kastje naast bed aan één zijde. Douchecabine zeer klein (60x60) en daardoor stoot m'n steeds tegen de kraan, ook omdat die verkeerd geplaatst is. Tijdens hittegolf 32graden, was er geen airco op de kamer, gelukkig wel in ontbijtruimte.WC spoelde niet goed door! Zeer veel lawaai wegens bouwwerf naast de deur en ook nachthinder.

Dichtbij de Gemäldegalerie. Uitgebreid ontbijt met airco. Vriendelijk personeel

Een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

In de directe omgeving wordt volop gebouwd. 's Morgens om 6.00 uur begint de geluidsoverlast direct onder je raam.

De kamer en badkamer waren heel schoon. Het ontbijt was uitstekend.

Goeie bedden, frisse kamer (zomerse temperaturen buiten),...
    • Souterrain Kamer

Middenin tippelzone, wandelen in bijzijnd park en kans lopen op gebruikte condooms weg te glijden. Maar de meisjes maakten geen avances, liepen gewoon om de 50m te shaken met hun kont.

Goeie bedden, frisse kamer (zomerse temperaturen buiten), ontbijt was ok

we waren er voor een (gezellige) bruiloft maar hebben ook een paar dingen opnieuw bezocht.

geen echte tegenvaller. gelukkig zaten we er in het weekend en hadden geen last van de bouwwerkzaamhden in de omgeving. maar heel Berlijn lijkt wel een bouwput

goed, gezellig en uitgebreid ontbijt. Redelijke ligging op goede loopafstand van station Nollenbergerplatz aan de ene kant an Potsdammerplats aan de andere kant, De locatie is moeilijker te vinden omdat het aan een binnenplaats ligt en het "richtingsbord" klein is

Aardige receptie, ruime schone kamers
    • Souterrain Kamer

Vieze omgeving, parkeergarage vol met gebruikte tissues en andere nalatenschap van de prostituees die het als werkplek gebruiken.

Aardige receptie, ruime schone kamers

Wacht een jaar tot de buurt is opgeknapt

Middenin een tippelzone, naast een bouwput met veel lawaai. Auto onbeheerd op straat, geen sauna of jacuzzi zoals was aangegeven.

Hygiene in de kamer en douche

Een mooi hotel om te slapen; pas op met parkeren in hun garage
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De parkeergarage werd gebruikt door louche figuren. Etenszakjes en halflege blikjes op onze auto. Toen we in de avond aankwamen zat een man daar uitgebreid op de grond te eten. Andere dag liep een andere man (duidelijk een dakloze) rond in de parkeergarage. Toen we een paar uur later iets uit de auto haalde was hij er nog, maar liep gauw weg. Een onveilig gevoel en krassen op de (nieuwe) auto... De reservering meteen via ideal betaald en een mail van het hotel ontvangen ter bevestiging. Bij uitchecken vroeg de medewerkster om betaling en reageerde op mijn mededeling dat we betaald hadden nogal onvriendelijk en achterdochtig. Naar de afschrijving op mijn bank app wilde ze niet eens kijken want reservering was geen betaling volgens haar. Toen ze uiteindelijk ontdekte dat we al betaald hadden kon er nog geen excuus af voor haar wantrouwen.

Mooie, ruime, zeer schone kamer. Heerlijk slapen hier. Heel goed ontbijt. Alles netjes verzorgd en het hotel is een prachtig oud pand. Duidelijk met liefde ingericht en onderhouden (behalve parkeergarage).

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ondanks onze jammere start voor de eerste nacht hadden we...
    • Souterrain Kamer

Er zijn werken in de straat dus 's morgens was er behoorlijk was lawaai (in zomer, raam wat open want anders erg warm in de kamer). In onze mail stond er dat we konden inchecken tot 20u. Bij aankomst om 19.30u. was de receptie al gesloten en was er niemand te bereiken via telefoon. Uiteindelijk voor die nacht een kamer moeten boeken in een ander hotel.

Ondanks onze jammere start voor de eerste nacht hadden we een heel goed verblijf. Gezellige kamers, lekker ontbijt, 's avonds erg rustig. Hotel ligt dicht in de buurt van alles. Dicht in de buurt ook fietsen kunnen huren.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Pareltje in Berlijn; een aanrader

Tijdens ons verblijf werd er in de directe omgeving gebouwd en de bouwvakkers begonnen wel erg vroeg (ruim voor 6 uur) en niet bepaald stil. Dit ligt overigens niet aan het hotel en is, als het goed is, slechts tijdelijk

Leuk kleinschalig hotel in oude villa, rustig gelegen maar toch dichtbij belangrijke attracties en metrostation. Zeer ruime kamer. Uitstekend en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

No nonsense voor een goede prijs

De mevrouw die verantwoordelijk is voor het ontbijt was al op de eerste dag aan het zeuren dat ze dit werk al zo'n 6 jaar doet en dat het maken van roerei haar de strot uit komt. De ontbijtruimte is duidelijk haar domein, van gasten wordt verwacht dat ze zich aanpassen aan haar regels en gewoonten. Het hotel is ogenschijnlijk centraal gelegen in de Berlijnse tippelzone. De bij het hotel behorende parkeergarage is bezaaid met tissues en gebruikte condooms. Ook op de weg naar het hotel moet je uitkijken om niet uit te glijden over de condooms. Ik ga er van uit dat de eigenaren hiermee bekend zijn. Ik zou in dat geval actie uitzetten om de boel op te ruimen en schoon te houden. Jammer dat er geen bar is. Wel is er een drankenautomaat, maar die was al op de tweede en volgende dagen van ons verblijf leeg.

Het hotel is gehuisvest in een oud herenhuis. Het huis ademt de sfeer van het Berlijn van ooit. Het hotel beantwoordt aan de verwachtingen die ik had bij het zien van de foto's op de website. Een mooi, authentiek gebouw. Het hotel ligt op een paar minuten loopafstand van het centrum en het eerste metrostation. De ontvangst is hartelijk. Helaas is de receptie niet continu bemenst. De schoonmaaksters doen uitstekend werk en rennen zich letterlijk de poten onder het lijf vandaan. Het hotel zelf alsmede de bedden en de toilet- / doucheruimte zijn onberispelijk schoon. Het hotel is prima voor logies met ontbijt tegen een betaalbare prijs.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

De kamer was ruim en schoon.

Het bed piept. Hotel ligt aan weg waar prostituees hun klanten werven.

De kamer was ruim en schoon. Personeel was erg vriendelijk. Ver na sluitingstijd aankomen was geen probleem. Sleutel was goed geregeld.

Charmant, sfeervol hotel.

In de buurt van de tippelzone. Verder geen last van ondervonden.

Charmant, sfeervol hotel. Schone en nette kamers. Lekker ontbijt. Hotel is rustig gelegen, dichtbij een metrostation.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Goed schoon hotel

Mogelijkheid om een kopje koffie of thee te kunnen zetten op de kamer was er niet. Ook een koelkastje zou handig zijn.

Personeel was zeer behulpzaam. Kamer was aan de eenvoudige kant. Ontbijt was goed en voldoende.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Douche

Douche

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Was een goed hotel, maar momenteel waren ze rondom het hotel...

Was een goed hotel, maar momenteel waren ze rondom het hotel aan het bouwen. Veel geluidsoverlast 's morgens vroeg.

Prima design hotel op goede lokatie zeer geschikt voor een stedentrip.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Bij het ontbijt mee keuze in fruit.De verwarmingzat vol grote stofvlokken.

De inrichting en het gebouw zelf in een rustige omgeving

Ontbijt en ruime kamer

Sloop in de buurt

Ontbijt en ruime kamer

Ontbijt, hostess ontbijt, doortrekken wc, grote van de douche

Ontbijt, hostess ontbijt, doortrekken wc, grote van de douche

Ruime kamer.
    • Souterrain Kamer

Ruime kamer. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Kamer is zeer ruim en het ontbijt uitgebreid.

Het pand is prachtig, helaas waren er bouwwerkzaamheden aan de buurpanden, die vroeg aanvingen.

Kamer is zeer ruim en het ontbijt uitgebreid.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Ontbijt en kamer okay 👌

area...., voel niet prettig als het n beetje laat terug naar het hotel..., veel prostitutie hangen op straat....

Ontbijt en kamer okay 👌

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Lekker rustig de stad verkennen

WiFi dik onder de maat.

Prima ontbijt. Gastvrij. Mooi gebouw. Schoon. Goed, stevig bed. Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

locatie is fout

ligging: in een achterstraat in de 'rosse' buurt. Naar je hotel stappen tussen de tippelende dames is niet echt aangenaam te noemen.

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

De locatie is top: het hotel is vlakbij het metrostation...

Het hotel is gelegen in een zijstraat van de tippelzone van Berlijn. Je ziet daarom soms prostituees langs de weg staan, maar je hebt geen last van ze. Het hotel laat geen prostituees toe tot het hotel.

De locatie is top: het hotel is vlakbij het metrostation gelegen en bevind zich in hartje Berlijn. Desondanks hebben we nooit last gehad van geluidsoverlast, het was er muisstil. De kamers zijn enorm ruim en de badkamer is vrijwel even groot als de slaapkamer. Het ontbijt was goed en de hostess van het ontbijt was zeer vriendelijk. Zij kan je tips geven over Berlijn. De prijs is erg laag vergeleken met andere hotels in Berlijn en met name in vergelijking met wat je ervoor krijgt! Zeker een aanrader dus.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

We waren veel te vroeg maar door het vriendelijke personeel...

De buurt; Het hotel ligt in een hofje midden in een meubelwinkel buurt. Er zijn verder geen woningen en, zo bleek al de eerste avond, is het een tippelzone (elke 20 meter staat er wel een meisje) omdat het er 's-avonds uitgestorven is. Verder is er in het hotel geen lift en wel veel trappen dus als je daar moeite mee hebt moet je hier niet voor kiezen.

We waren veel te vroeg maar door het vriendelijke personeel werd alles in het werk gesteld om zo snel mogelijk de kamer in orde te krijgen waardoor we er al om 11.30 uur in konden en ook nog eens een super schone kamer aan troffen, echt geweldig. Het ontbijt is top, elke dag een lekker eitje en een broodje gerookte zalm voor mi,j maar er was nog veel meer lekkers. Bij vertrek konden we de koffertjes achter laten en later ophalen, wat wil een mens nog meer.

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Hotel is gevestigd in een mooie oude villa.

Niets, we zijn meer dan tevreden.

Hotel is gevestigd in een mooie oude villa. Kamer was heel ruim en met prima bed. Alles was schoon en goed verzorgd. Ontbijt was prima in orde. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Kamer was gerenoveerd, evenals badkamer.

De straat waarin het Hotel staat blijkt s avonds een tippelzone te zijn. Niet geschikt voor jonge vrouwen om s avonds alleen doorheen te lopen.

Kamer was gerenoveerd, evenals badkamer. keurig netjes. Ontbijt was ook oke

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Schone kamers, prima hotel, goed ontbijt.

Het personeel is gewoontjes, geeft niet even wat extra informatie over de omgeving of andere leuke dingen waar we naar toe moeten. De receptioniste kon ons niet vertellen waar een gezellige bar zat bijvoorbeeld. De buurt viel ons wat tegen, opzich waren alle bezienswaardigheden wel te doen met een fiets of openbaar vervoer. Het hotel zit wel in een buurt waar veel hoeren rondlopen. De volgende keer gaan we in een ander deel van Berlijn een hotel zoeken.

Schone kamers, prima hotel, goed ontbijt. We hebben er lekker kunnen slapen. Geen overlast oid

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

Kleinschalig.

Het hotel ligt in de nabijheid van een tippelzone (de Kurfurstenstrasse). Dat is 's avonds wat unheimisch. In mijn situatie geen groot probleem, maar voor een vrouw alleen kan het vervelend zijn.

Kleinschalig. Twee vriendelijke dames die het hotel runnen. het licht op mijn kamer deed het niet, kreeg toen gelijk een andere (super de luxe kamer). Prima ontbijt. Mooi klassiek gebouw, uniek voor Berlijn. Het hotel ligt aan een heel rustig pleintje. Dus 's avonds ook heel rustig. Ook prima prijs.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Rustig gelegen hotel op vijf minuutjes wandelen van de metro...

Rustig gelegen hotel op vijf minuutjes wandelen van de metro naar het centrum (5'). Knusse, propere kamers. Heel lekker en gevarieerd ontbijt. Zeer vlot en vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

het ontbijt was zeer goed en de dame die verantwoordelijk...

De ontvangst van de wifi was zeer slecht (regelmatig geen ontvangst). De badkamer was piepklein, de ruimte voor het toilet tussen muur en douche was te klein en oncomfortabel. Men is vergeten onze kamer schoon te maken tijdens ons verblijf (volgens hen waren we te lang aanwezig in onze kamer, niettegenstaande we reeds om 10u00 weg waren en pas om 18u00 terug). Er werd ook niet aangeboden om de kamer alsnog schoon te maken.

het ontbijt was zeer goed en de dame die verantwoordelijk was voor het ontbijt was zeer vriendelijk en attentvol.

• Beoordeeld op: 2 september 2015

De kamer was ruim en netjes

Sommig personeel niet echt behulpzaam Geen koffie faciliteiten op de kamer of in t gehele hotel De straatprostitutie vond ik als alleen reizigende vrouw in de avond onprettig, gaf een onveilig gevoel

De kamer was ruim en netjes Het zitje in de tuin en de stilte was heerlijk WiFi werkte god en iedere dag werd de kamer schoon gemaakt

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Ligging van het hotel, rustige omgeving, toch dicht bij het...

het bed piepte en kraakte ontzettend. Jammer, want dat is te verhelpen. Het was zeer storend.

Ligging van het hotel, rustige omgeving, toch dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Rustig gelegen hotel aan een doodlopen weg.

Aan de grote weg ongeveer 100 meter van het hotel waren dames van plezier. En parkeergelegenheid was niet afgesloten. Hierbij was ook de afwerkplaats van de dames. Dit kan gewoon niet

Rustig gelegen hotel aan een doodlopen weg.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Ligging, ruime kamers, sfeer, persoonlijke aandacht.

WiFi had wat sneller gemogen !

Ligging, ruime kamers, sfeer, persoonlijke aandacht.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Goede ligging

Goede ligging Mooie kamer Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Mooi hotel.

Het hotel ligt in een gebied waar dames zich op straat aanbieden.

Mooi hotel. Goede kamer.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Goede bedden

Wifi slecht, parkeergarage zeer kleine plaatsen.

Goede bedden

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Hotelkamer en ontbijt.

Sfeer toegang tot het hotel en gure parkeergarage.

Hotelkamer en ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

gast vrijheid

gast vrijheid

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

De volledige afscherming van het hotel aan de buitenomgeving...

De volledige afscherming van het hotel aan de buitenomgeving, rustig, relax

• Beoordeeld op: 18 april 2015

Vriendelijk personeel, vroege aankomst geen probleem.

Vriendelijk personeel, vroege aankomst geen probleem.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

locatie en vriendelijk personeel, goed bed

piepkleine douchecabine, ietwat beperkt ontbijt

locatie en vriendelijk personeel, goed bed

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Residenz Begaswinkel