Beoordelingen over Hotel Benelux Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Franzstr. 21-23, Aachen Mitte, 52064 Aken, Duitsland

#15 van de 41 hotels in Aken

Een terugkeer waard!
    • Grote Tweepersoonskamer

De kamers aan de voorkant van het hotel zijn nogal warm in de zomer, omdat 's middags de zon er lange tijd op staat.

De ligging ten op lichte van hauptbahnhof en stadscentrum is perfect. Het personeel is (kind)vriendelijk en behulpzaam. De kamer was ruim en schoon en de bedden comfortabel. Fijn dakterras!

Prima hotel en garage; uitstekende locatie.
    • Grote Tweepersoonskamer

De kussens op het bed waren te slap.

ontbijt werd aan de tafel geserveerd en was goed, veel keuze aan broodsoorten. De kamer en het bed waren goed; het voldeed aan de verwachtingen. De badkamer is wellicht iets gedateerd, maar alles was aanwezig en het was keurig schoon.

Excellent voor stadsbezoek
    • Kleine Tweepersoonskamer

Iets te kleine kamer voor 2 personen : bed in de hoek .

Ligging in het centrum .Excellent ontbijt ! Goede vriendelijke rustige bediening aan tafel ! Zeer vriendelijk personeel .

Aanrader!
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden een kleine kamer gevraagd en die was werkelijk klein. Dit is goed voor 1 persoon , niet voor koppel.

De ligging is zeer goed . Op 10 min van centrum. Het ontbijt is top. Vriendelijk en gedienstig personeel. Heel stil aan de achterkant van hotel.

sfeervol, goed
    • Grote Tweepersoonskamer

geen ventilatie in de (kleine) badkamer, deels geen ontbijtbuffet maar moeten vragen om zaken als kaas, beleg en ei.

Mooie. sfeervolle kamer en algemene gedeelten van het hotel, goed ontbijt, prima parkeermogelijkheid, zeer goede douche, idee van 24-uursreceptie, goed kunnen slapen, snelle incheck

Prima hotel voor stadsbezoek.
    • Grote Tweepersoonskamer

De badkamer is ouderwets en gedateerd (of eigenlijk weer hartstikke retro?). De douche is wel heerlijk. Geen fijne kussens, wij hebben de kussens van de bank maar gepakt.

Een mooie ruime kamer met genoeg kastruimte en een groot bed. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel bij de receptie. De ligging t.o.v. het centrum is top. In de buurt van meerdere busstations.

Hotel met perfecte ligging
    • Grote Tweepersoonskamer

Het was echt te warm in de kamer en de ontbijtruimte. Hotel gedateerd ( jaren 70?), vinden wij niet storend

Grootste pluspunt van het hotel is de ligging, op wandelafstand van het station en dicht bij het centrum. Personeel is heel vriendelijk. Kamer is gedateerd maar kraaknet. Geen geluidshinder. Ontbijt is zeer lekker en verzorgd ( bediening aan tafel, geen buffet) Ideaal hotel voor enkele dagen Aken.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer was erg warm. Raam open bood oplossing maar aan drukke weg, vanwege geluid, niet prettig.

Uitstekend, aan tafel, geserveerd ontbijt. zeer vriendelijke bediening, meertalig. Ligging op dik 5 minuten lopen van Dom is ideaal.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Een aanrader voor een bezoekje aan Aken.

Niets viel er tegen.

De ligging was zeer goed, het ontbijt was prima en het personeel zeer vriendelijk. De kamer was proper en mooi, een aanrader, we komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Leuk weekend gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ietwat kleine kamer waar het bed tegen de muur stond . Niet ideaal als je s' nachts nog eens moet opstaan

Lekker ontbijt , vriendelijk personeel , heel proper , fantastische locatie

• Beoordeeld op: 9 december 2017

prima locatie voor bezoek aan de kerstmarkt
    • Grote Tweepersoonskamer

De warmte in het hotel, je kan dit niet zelf regelen , het leek meer een sauna dan een hotelkamer prijs kwaliteit verhouding

Het ontbijt is prima, de ruimte wel wat krap op drukke dagen, en je merkt dan stress bij het personeel, verder is het personeel vriendelijk en je kan aangeven wat je wilt eten dit komen ze dan aan je tafel brengen. De kamers zijn schoon en netjes wel wat gehorig konden onze buren erg goed horen, en het was erg warm in de kamers en de rest van het hotel. Wij sliepen aan de voorzijde van het hotel, hebben uiteindelijk een raam overdag opengezet voor wat meer koelte in de kamer. Parkeren was even zoeken , uiteindelijk als je je meld bij de receptie krijg je een afstandsbediening en kan je binnen parkeren, wellicht handig dit te vermelden bij het boeken hoe het parkeren werkt. Locatie is super en op loopafstand van het centrum erg gemakkelijk als je veel aankopen heb gedaan....prijs kwaliteit vonden wij niet in verhouding staan. Verder prima locatie voor een bezoek aan de kerstmarkt, hou er wel rekening mee dat de kerstmarkt super druk is

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Wij hadden het geluk dat we werden geüpdatet naar een...

niets.

Wij hadden het geluk dat we werden geüpdatet naar een volledig ruim ingericht appartement. De auto stond in een afgesloten garage tegenover het hotel. 200 meter en je stond aan het begin van het centrum van Aken. Zeer vriendelijke behulpzame personeelsleden.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

• Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel was prima. Onze teckel werd niet in rekening gebracht. Naast het hotel is een uitstekend Mongools restaurant. De enige opmerking die we hebben was dat de parkeergelegenheid alleen tot 13.00 de volgende dag beschikbaar was. Aangezien we pas 's avonds aankwamen en 's avonds parkeren gratis is in de omgeving van het hotel hadden we achteraf gezien net zo goed niet op het terrein van het hotel voor 8 euro hoeven te parkeren. (Parkeren rondom het hotel is ongeveer 1,25 euro/uur).

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Heerlijk, verzorgd en zorgeloos!
    • Grote Tweepersoonskamer

De verwarming is niet te bedienen en de temperatuur wordt dus centraal geregeld. Als gast heb je het soms warm en dan weer koud en dat wil je zelf regelen. Er waren geen ramen (wel een deur) om open te zetten, maar dat doe je niet met de verwarming aan.

Vriendelijk en altijd beschikbaar personeel (24-uur receptie), goed bed, heerlijk ontbijt met aandacht.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Goed hotel, niet duur, maar aan het ontbijt moet nog gesleuteld worden
    • Grote Tweepersoonskamer

Het ontbijt wordt aan de tafel geserveerd wat betekent dat je geen keuze hebt. Was ook wat magertjes

De parkeermogelijkheid op het terrein van het hotel. De grootte van de kamer

Goed bevallen! Als het zo uitkomt gaan we daar zeker nog eens naartoe.
    • Grote Tweepersoonskamer

Beperkte parkeermogelijkheden. Vooraf reserveren zeer gewenst.

Prima ontbijt, centrale ligging, op loopafstand diverse eet- en drinkgelegenheden, Zeer vriendelijk en adequaat personeel

Uitstekende locatie en prijs/kwaliteit/slaapconfort verhouding
    • Grote Tweepersoonskamer

We waren aan de straatkant met 2 maal vensters dus geen lawaai maar moeilijk om een venster te openen (dus beter een kamer aan de tuinkant te vragen). De scheidingswand badkamer en slaapkamer is dermate dun dat je alles hoort wat er in de badkamer gebeurt. Niet ideaal voor privacy...

Locatie is prima: op 7 min wandelen van de Dom. Parking voor 8 € en we mochten de wagen langer op de parking laten op zondag voor ons vertrek. Bediening voor ontbijt: zeer vriendelijk! Grote kamer en prima matras! Ook een leuke tuin op de 1ste verdieping!

Ik ga zeker geen tweede x naar dit hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

de kamer is oudbolig en wij hadden een kleine 2 persoons kamer , het bed was smal en een slecht matras . Bovendien is het zonder arco of ventilator erg warm op de kamer

er is een parkeer garage aanwezig , dit is perfect het ontbijt is prima

locatie is top, maar hotel moet gerenoveerd worden.

De kamers aan de straat zijde liggen de gehele dag in de zon en zijn op zomerse dagen erg warm, om af te koelen moet je wel het raam openen en dan heb je natuurlijk het straat geluid. Ter verbetering. Slecht enkele parkeerplaatsen beschikbaar bij het hotel.

Het ontbijt is a la carte en wordt verzorgd door een paar aardige dames. Het is goed, lekker en meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Rustig en vriendelijk hotel op een paar minuten lopen van de altstad.
    • Grote Tweepersoonskamer

Douche meer gelijkmatige temperatuur.

Prima ontbijt, dat aan tafel werd geserveerd. Leuke binnentuin voor in de zomer. Auto in hun eigen parkeergarage is ook ideaal.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Een zeer aangenaam verblijf en we boeken het hotel zeker de volgende keer.
    • Grote Tweepersoonskamer

DE KAMER MOCHT IETS WARMER ZIJN, maar we kregen meteen een stralertje.

DE KAMER WAS RUIM, LICHT EN VROLIJK, DE LOCATIE ERG GOED EN DE BEDIENING ZEER VRIENDELIJK.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Niet veel

Goede, centrale ligging. Veilig gevoel op 3e verdieping door brandtrap. Wat gedateerde inrichting, maar wel netjes, en alles wat je nodig hebt is er. Bonus: onder het hotel Aziatisch eten, Dzingis Khan, lekker!

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

wij gaan zeker terug naar hotel Benelux

niets veel tegen

het ontbijt was zeer lekker. naast het hotel is er een super lekker chinees restaurant. Ideaal gelegen , de kamers zijn mooi . Wij gaan zeker terug

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Fijne locatie voor de kerstmarkt maar de kleine twee persoonskamer is niet klein maar het bed wel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij hadden wat moeite met het relatief kleine bed. Tegen de hoek aan en erg krap. Voor 1 nacht was het ok, maar je moet er niet meerdere nachten verblijven.

De locatie tijdens de kerstmarkt was erg goed en het de mogelijkheid te parkeren was overdekt en met gesloten deur erg goed voor die prijs!

Super, een aanrader
    • Grote Tweepersoonskamer

De kamer was super. Heel netjes, ruim en voorzien van alle comfort. Het ontbijt was heerlijk. Heel vriendelijk personeel. Parking bij het hotel, voor 8 euro. Mooi tuintje erbij.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Aangenaam verblijf
    • Grote Tweepersoonskamer

Het was nogal warm op de kamer, de verwarming kon niet worden uitgezet.

Beetje ouderwets interieur maar alles wat je nodig hebt was aanwezig. Goed bed. Dicht bij het commercieel centrum.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Ontbijtruimte was licht en ruim.
    • Grote Tweepersoonskamer

S'avonds hadden we graag nog een thee op de kamer gedronken. De bedden waren oké, maar de kussens niet (veel te plat). Badkamer mag dringend gemoderniseerd worden.

Ontbijtruimte was licht en ruim. Ontbijt zelf mocht iets uitgebreider.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Geen faciliteiten voor een aangenaam verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

Verouderde en bekrompen kamers,geen airco, geen verluchting, overal tapijtvloer, te weinig zetels in tuinterras, thermostaatkraan douche werkt slecht.

Weinig

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Gunstige ligging t.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Gunstige ligging t.o.v. centrum, prettige service, ook toen we de auto na uitchecken nog die hele dag wilden parkeren achter het hotel, keurige kamer en prima ontbijt dat per tafel vriendelijk werd geserveerd .

voldeed aan verwachtingen

Geen airco, wel ventilator

Lekker dichtbij centrum. Leuk hotel. Aardige bediening. Klein maar gezellig

De kamers waren zeer warm geen airco.

De kamer ontbijt

De kamers waren zeer warm geen airco. Het ontbijt matig

Goede verhouding prijs/kwaliteit. Centrale ligging. Vriendelijke en persoonlijke bediening.

Geen opmerkingen

Mooi tuintje op de 2de verdieping. Gezellig om er in de avond te lezen met een glaasje wijn gekocht bij de receptie.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Centrale lokatie

Centrale lokatie

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Goede lokatie vlakbij het oude centrum en winkelgedeelte
    • Grote Tweepersoonskamer

Goed hotel vlakbij het oude centrum en de winkelstraten, goed ontbijt, vriendelijke service

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Tevreden.
    • Grote Tweepersoonskamer

Geen light of suikerarme producten voor mensen op dieet, diabeet ...

Privé Parking. Ligging dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Goede locatie;
    • Grote Tweepersoonskamer

Zeer matig ontbijt; is voor verbetering vatbaar

Goede locatie; zeer vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

We hebben 2 heerlijke dagen in dit hotel doorgebracht.
    • Grote Tweepersoonskamer

Ontbijt was uitstekend (werd aan tafel geserveerd) de kamers zijn gedateerd, maar netjes en schoon.

Prima verblijf.
    • Grote Tweepersoonskamer

De ligging, direct in het centrum. Het ontbijt werd aan tafel geserveerd. Mensen zijn aardig. Kamer was ruim.

LOCATIE, FAMILIAR

LOCATIE, FAMILIAR

Goed ontbijt, en de ligging.
    • Grote Tweepersoonskamer

Niets. Alles was prima in orde

Goed ontbijt, en de ligging.

Heerlijk ontbijt en vriendelijke bediening.

WiFi

Heerlijk ontbijt en vriendelijke bediening. Ga ik nog naar Aken, ik kom zeker terug .

Positieve bijdrage aan het kerstmarktbezoek.

N.v.t.

De ligging is ideaal tov het centrum. Het hotel is netjes en het personeel is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Het ontbijt.

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima verblijf, parkeren is goed geregeld en direct bij het centrum.
    • Grote Tweepersoonskamer

Het ontbijt wordt uitgeserveerd! Dus geen standaard buffet, echt luxe.

goed ontbijtservice

goed ontbijtservice

Erg goed

Super ontbijt, leuk zo aan tafel bediend te worden. Erg kompleet, kon alles bestellen wat nodig was.

Magnifiek

Kamer te klein, bed tegen muur, niet echt comfortabel voor een tweepersoonsbed

De ligging en vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Super verblijf voor herhaling vatbaar bij een volgend bezoek aan Aken!
    • Grote Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk onthaal en behulpzaam personeel, goed ontbijt aan tafel bedient. proper en goed onderhouden hotel op loopafstand van het centrum.

Zeer schoon, zeer vriendelijk, heerlijk ontbijt, prima...
    • Grote Tweepersoonskamer

Badkamer is wel erg klein, maar brandschoon.

Zeer schoon, zeer vriendelijk, heerlijk ontbijt, prima parking voor maar 8,- per dag!

Alles uitstekend.
    • Grote Tweepersoonskamer

Alles uitstekend. Ligging, parkeergelegenheid, ontbijt ...

Stedetrip
    • Grote Tweepersoonskamer

Luchtverversing in badkamer niet aanwezig

Grote en inrichting van kamer, minibar goed gevuld en prima TV

Zeer prettig

Loopafstand van centrum

Goede service dichtbij oude stad.

Maar twee Duitse zenders op TV

Het ontbijt en het personeel

Het ontbijt was prima.
    • Grote Tweepersoonskamer

De kamer was een beetje benauwd.

Het ontbijt was prima. Vanuit het hotel was je snel in de binnenstad. Vriendelijk personeel.

Geen beeld op tv

het hotel was zeer centraal gelegen en zeer vriendelijke bediening!
    • Grote Tweepersoonskamer

te hoge instap bij bad en eigenlijk misten wij een makkelijke stoel, voor oudere gasten te weinig comfort

het ontbijt was prima

goed ontbijt, ruime schone kamer

goed ontbijt, ruime schone kamer

Bij grote warmte (+ 28 graden ° ) moeilijk af te koelen.
    • Grote Tweepersoonskamer

Bij grote warmte (+ 28 graden ° ) moeilijk af te koelen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Leuk klein hotel, met een prima service.
    • Grote Tweepersoonskamer

Leuk klein hotel, met een prima service.

Heerlijk dakterras en ruime kamer

Heerlijk dakterras en ruime kamer

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Zeer goed
    • Grote Tweepersoonskamer

De liggingwas gundtigen het ontbijt was zeker ok.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Locatie.

Locatie. Huiselijkheid.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

De vriendelijke ontvangst en de fijne bediening
    • Grote Tweepersoonskamer

De badkamer was niet supergroot, maar wel erg netjes

De vriendelijke ontvangst en de fijne bediening

Leuk Paasweekend in warm hotel in prachtige stad! We komen zeker terug!
    • Grote Tweepersoonskamer

De sfeer. Persoonlijk. Zeer vriendelijk personeel. Parkeerplaats voor auto. Heerlijk Paasontbijt!!

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Ideaal hotel om de stad te verkennen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Mooi hotel dicht in het centrum. Het ontbijt werd op maat gemaakt. Parkeren tegen meerprijs, maar ideaal dichtbij en afgesloten.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Het ontbijt was heerlijk en werd geserveerd door zeer...

Het ontbijt was heerlijk en werd geserveerd door zeer vriendelijk personeel. Ik werd ook heel vriendelijk ontvangen en geholpen bij de receptie.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Prima verblijf nabij centrum
    • Grote Tweepersoonskamer

Prima ontbijt geserveerd aan tafel, parkeerplaats bij het hotel (€8,- per dag). Kamers netjes. Op loopafstand van het centrum (minder dan 10 minuten)

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Fantastische dag gehad in Aken , met een uitstekend hotel
    • Grote Tweepersoonskamer

Het ontbijt was uitstekend, vriendelijk personeel. De kamer was uitstekend

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

bespreken van een parkeerplaats is aanbevolen

locatie t.o.v. centrum

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Ligt in centrum

Ligt in centrum

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Veilig parkeren,mits je had gereserveerd.

Kussens waren erg zacht

Veilig parkeren,mits je had gereserveerd. Erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 december 2016

toffe hotel met alles binnen bereik

Situatie

Simpel hotel in het centrum van de stad.

Simpel hotel in het centrum van de stad. Goede prijs/kwaliteit verhouding.