Beoordelingen over Berghotel Kahler Asten - Adults only Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Astenturm 1, 59955 Winterberg, Duitsland

#6 van de 51 hotels in Winterberg

5,7

top verblijf gehad op bijzondere locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

top locatie, uitgebreid zeer goed ontbijt, mooi uitzicht vanaf de kamer. Er lag zelfs een kleedje met bakken voor de hond inclusief brokken. Avondeten zeer goed bereid.

Zeer mooie locatie om tot rust te komen - prachtig uitzicht,...
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht op de bergen

De gratis Wifi is een minpuntje aan dit Hotel - erg traag en je moet je geregeld opnieuw aanmelden. De kussens mogen wat mij betreft vervangen worden - een type welke meer hoofd/nek ondersteuning geven.

Zeer mooie locatie om tot rust te komen - prachtig uitzicht, schone lucht, vele looppaden. Vriendelijk personeel en zeer ontspannen opstaan want je kan tot 11u genieten van het zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Absoluut een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Een gezellig zitje om iets te drinken ontbrak. Jammer dat restaurant alleen open was voor het ontbijt.

De hoge scores zijn niet overdreven, zoals we dachten. Het personeel is erg vriendelijk, de kamer zeer schoon. Ontbijt uitgebreid en prima. Mooi uitgangspunt voor wandeltochten.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

boven verwachting goed

Terwijl er heel veel lege plaatsen waren in de ontbijtzaal, moesten we heel dicht bij elkaar zitten. De tafels stonden 20 cm van elkaar en de buren moesten hun tafel verschuiven als de gast die tegen de muur op een bank moest zitten naar het buffet toe wou. Er was dan ook geen privacy om een gesprek met je partner te voeren. Echt jammer!

rustige ligging, adults only, ruime kamer, netheid, ontbijt

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goed hotel met prachtig uitzicht

Onduidelijk waar je moet inchecken en niet al het personeel weet dat wel te vertellen. Restaurant niet gezellig voor diner. En een zithoek/barretje zou fijn zijn want vanwege de afgelegen ligging is drankje nuttigen in het hotel wel fijn.

Uistekende kamers met prachtig uitzicht! Badkamer mooi en zeer schoon met zelfs verpakte tandenborstel naast zeepjes en douchespullen. En een Nespresso machine op de kamer. Prima bedden.Ontbijt uitstekend met vers gebakken eieren naar keus.

Prima hotel, op bijzonder mooie locatie, met super ontbijt!

Het Wifi was helaas slecht, zowel in kamer als op de gang. Het putje van de douche liep niet goed door, waardoor het water bijna de badkamer inliep. Het restaurant van het hotel is niet bijzonder en is sfeerloos.

Perfect ontbijt. Onwijs uitgebreid!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

mooi hotel midden in de natuur
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Wij kenden de locatie, dus het viel niet tegen, maar het hotel ligt buiten Winterberg, dus als je 's avonds of voor de apres-ski Winterberg in wil, dan moet dat haast wel met de auto, wat betekent dat er iemand chauffeur moet zijn. Er komen veel Nederlanders in Winterberg, maar er is geen Nederlandse zender op tv om bijv. even Journaal te kijken.

Toch wel bijzondere locatie, met uitzicht op de besneeuwde bergen. Mooi hotel, strakke inrichting, daar houden wij wel van. Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel. 's Avonds ook lekker gegeten in het restaurant.

Prima hotel voor een paar dagen, maar mist wat faciliteiten.

Helaas waren er geen aanvullende voorzieningen zoals een zwembad/fitness/wellness. Goed dat had ik natuurlijk vooraf kunnen checken. En het hotel ligt toch een stukje uit het centrum van Winterberg.

Het ontbijt was prima verzorgd. Locatie is ook mooi bovenop het hoogste punt van Noordrijn Westfalen. Het avondeten in het restaurant was redelijk goed. Niet geweldig, maar ook niet slecht. Veredeld snackbar idee. We hadden een kamer op de bovenste verdieping welke niet bereikbaar is met de lift. Nou liep iemand van het personeel mee om de koffers naar boven te tillen. Lift gaat overigens tot de 2e verdieping. Voordeel was wel dat we geen last van liftgeluiden hadden. Verder viel het qua geluid ook erg mee.

Heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Een extra schap in de badkamer om een toilettas op te zetten. Of een krukje ofzo

Prachtige locatie met panoramisch uitzicht over de bergen Spijtig dat de trappenhal niets verwarming had. Dus met jas naar het restaurant. Want buiten was het overdag -14 graden. Maar het personeel was top. De hond was meer dan welkom. Het ontbijt was super. Een echte aanrader voor wie ver van de skidrukte ook van de winter wil genieten. Er vertrekken veel wandelingen aan het hotel.

Het bed was enorm slecht!

Het bed was enorm slecht! Voelde de veringen van jet matras heel de nacht in mn lichaam steken.. en als ik me omdraaide ging dat gepaard met een hoop lawaai wat de andere kamer gasten wakker maakte.. heb helaas niet kunnen slapen.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ondanks wat vuil, mooie lokatie. Echt een must in Winterberg!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Hygiëne viel dit keer tegen. Er lag nog vuil van de vorige gasten in de kamer naast het bed. De spetters op de muren mogen ook wel eens weg gehaald worden. De openbare toiletten beneden bij het restaurant mogen wat vaker schoon gemaakt worden , er zijn vele dagjes mensen aldaar waardoor tegen etenstijd alles erg vies is. Na het melden werd er gelukkig meteen schoon gemaakt.

Ontbijt is heerlijk! Volop keus. Kamers zijn prima. Fijne vloerverwarming in Badkamer. Geluidsdichte kamers!!!!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

leuke ligging en goede kamer.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

het restaurant valt tegen. qua inrichting en als restaurant. is meer een lunch plek voor overdag voor de wandelaars en bezoekers van het weerstation. Als hotelgast niet een fijne plek om in avond te eten. Leeg, TL licht. Wel vriendelijk personeel en prima basis eten.

grote en schone kamer met nieuwe badkamer en mooie uitzicht.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Restaurant om te dineren tijdens 1e Kerstdag. Er was niets feestelijks en ook geen speciaal menu. Dit werd enkel op Kerstavond aangeboden

Lekker ontbijt, goede bedden, zeer vriendelijk personeel

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht op de bergen

Bij aankomst geen receptie te vinden. Receptie = restaurant! Geen lift dus koffers sleuren naar derde verdieping

Het uitgebreid ontbijt, de vriendelijkheid van het personeel, hygiëne.... prijs - kwaliteit is dik oké!

Fijn hotel maar gemiste kans door gesloten voorzieningen

De ruimte met bar en zitgelegenheid was niet geopend. Aangezien het slecht weer was, hadden we juist behoefte aan een plek om gezellig een drankje te drinken en lekker te zitten. Nu hebben we vooral op de kamer gehangen. Er zaten mensen op de gang een spelletje te spelen bij gebrek aan een gezellige plek. Het restaurant beneden was wat kil ingericht en leende zich er niet echt voor om daar lang te gaan zitten. Het eten was er wel prima overigens!

De kamers waren comfortabel en goed ingericht.

mooi uitzicht, leuk in de natuur, coffee-thee faciliteit in...

geen lift tot 3e verdieping

mooi uitzicht, leuk in de natuur, coffee-thee faciliteit in de kamer, goede ontbijt, lekker eten in restaurant, vriendelijk personeel, snelle oplossen van alle vragen, mooie oudejaarsavond,

Redelijk goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht op de bergen

Veel te lang moeten wachten op diner. Had men ook niet door. Communicatie tussen bediening en keuken moet beter.

Prima lokatie, honden mochten mee op kamer. Verder oké en goed en ruim ontbijt. We hebben in het restaurant gegeten. Goed eten tegen goede prijs

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Menukaart in het restaurant kan iets meer variatie gebruiken.

Ontbijt super, wordt een omelet, spiegelei of roerei naar keuze voor je gemaakt. De hond is overal welkom en er zijn geen extra kosten aan verbonden.

redelijk tot goed

We hadden dat weekend (dec. 8 t/m 11) veel sneeuw, veel mist met stormachtig weer en kou. Op zich hoort dat wel bij de lokatie en bij de tijd van het jaar. Echter bij zulke weersomstandigheden is men genoodzaakt in het hotel te blijven en zijn er geen of nauwelijks faciliteiten. in voorjaar zomer en najaar zal het op z'n minst net zo mooi zijn.

de kamer, het ontbijt en hotel in algemeen

Aanrader met goede prijs/kwaliteit verhoiding

Locatie net buiten centrum is wat lastiger maar daar krijg je wel een fantastisch uitzicht voor terug

Ruime kamers en zeer vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt Ligging tov skiliften goed

• Beoordeeld op: 5 december 2017

hoog niveau ,letterlijk en figuurlijk.

het w.c. papier is te glad en dun en een lift is helaas niet aanwezig.

uitzicht geweldig, ontbijt uitzonderlijke klasse en de kamer is goed en fraai ingericht.

Genieten op een toplocatie.

Moet er wel erg lang over nadenken...

Vriendelijk personeel, een werkelijk compleet ingerichte kamer welke zeer gerieflijk was. Uitstekend ontbijt en ook een diner was perfect. Een schitterende wandelomgeving welke uitstekend ingericht was om lange en korte tochten te maken. Hier komen we zeker terug.

Het was een heerlijk weekend in een relaxte rustige omgeving...

Niets!!

Toen wij aan kwamen kregen we meteen een parkeerkaart..op de kamer was een kleed voor de hond net als een voer en water bak...gevuld en wel.de hond mocht zelfs mee in het restaurant..voorzieningen in de badkamer waren ook prima..alles was aanwezig!!Ontbijt was ook super..wij komen zeker nog eens terug!

Goed hotel, goed ontbijt, aardig personeel.

De bedden waren wat aan de lage kant. Ik kan me voorstellen dat ouderen hier niet zo makkelijk uit kunnen stappen. Het opstapje bij het bed was niet goed zichtbaar (zelfde vloerbedekking) met als gevolg dat mijn vrouw languit naast het bed lag.

Mooie kamer, niet te groot maar ook zeker niet te klein. Vloerverwarming in de badkamer. TV met genoeg (Duitstalige) kanalen. Nespresso apparaat op de kamer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

TOP op de TOP!

x

Een hartelijk welkom, vriendelijk personeel, grote glazen wijn, keurige kamer met ruimte en prima sanitair en zo fijn dat er voor onze hond een lekker kleedje en twee gevulde bakken klaarstonden. Zo'n hartelijk welkom hebben we zelden meegemaakt. En ze bekijken het goed; hierdoor geef je graag en gul fooi en houd je er als gast een heel goed gevoel aan over. Heel goed! Prima ontbijt met ruime tijden.

Prima hotel in prachtige omgeving met schitterend uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Er was niet verteld dat de buitendeur na een bepaalde tijd dicht zou gaan, en dat je dan met je eigen sleutel naar binnen zou kunnen gaan. Zo stonden wij dus een tijdje voor een gesloten deur... Het duurde even voordat we besloten om onze eigen sleutel te proberen 😉 En het restaurant ging een keer al vroeg dicht, waarschijnlijk bij gebrek aan klandizie, maar wij hadden graag nog een hapje willen eten.

Het uitzicht vanuit onze kamer was schitterend! Wij hadden een hoekkamer en konden dus aan twee kanten van het geweldige uitzicht genieten! De ligging van het hotel in deze prachtige omgeving is fantastisch 😃

perfect !!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

niets hoor ...ja t weer ....maar ja daar kan zelfs het weerstation niets aan veranderen ha ha !

geweldig !! fijn keurig net personeel Ontbijt perfect ( honingraat een groot succes !!) lief die oudere mevrouw !! keurige bediening op alle fronten achtergrond muziek niet onze stijl maar maakte het wel dat er rust uitstraalde echt een aanrader en dat hebben we zeker al gedaan aan iedereen die t horen wilden en die zeker eens gaan komen ! Wat een schoon mooi verzorgd hotel !!TOP

Perfect
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Één gordijn ontbrak voor een raam in de badkamer, maar gecompenseerd doordat de rest top was.

Perfecte ligging, midden in het natuurgebied Kahler Asten. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Wij hadden onze hond mee, lag er een deken en voer voor de hond voor de kamer toen we terugkwamen. Ze doen nét een stapje extra en scoren voor ons een 9,9.

Het prachtige uitzicht, het feit dat het personeel op ons...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Het prachtige uitzicht, het feit dat het personeel op ons had gewacht terwijl we te laat waren voor het eten doordat we pech hadden onderweg, de goede geschiktheid van de kamer voor een rolstoelpatiënt.

Ontbijt geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Niet helder dat kamerprijs excl. ontbijt was. Itt info was er wel wifi. Geen lift om de bagage boven te krijgen. De ontvangst aan de bar in het restaurant was onvriendelijk. We kwamen om 12.00 uur, inchecken is vanaf 14.00 uur. We kregen niet aangeboden de bagage te stallen maar kregen bitsig te hiren dat inchecken om 14.00 kon.

Ontbijt geweldig. Heerlijk frisse en goed uitgeruste badkamer. Leuke locatie op bijzondere plek.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Klein minpuntje; de WiFi werkte niet.

Ligging ideaal (drie minuten rijden naar dichtstbijzijnde piste), ontbijt erg goed, kamers schoon en prima uitzicht, personeel zeer vriendelijk, parkeren was makkelijk,

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Keurig hotel in een prachtige natuurlijke omgeving
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Enkele personeelsleden waren nogal stug. In de directe omgeving - zoals verwacht - niets te doen. Wel hele mooie natuur; ideaal voor wandelen e.d.

Prima kamer, mooi uitzicht, heerlijke bedden. Netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Voor deze prijzen liever een vriendelijker hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Informatievoorziening viel ontzettend tegen. 2,50 eur extra toeristenbelasting pp per nacht was niet inbegrepen in de totaalprijs, ook niet het ontbijt 8,50 eur. Pp. Als ik dit eerder had geweten had ik dit hotel zeker niet geboekt, er zijn betere hotels, centraler gelegen incl ontbijt voor dezelfde prijs. Kortom geen transparante kosten, erg jammer! De man bij de incheckbalie en ontbijt is zeer onvriendelijk. Kon niet op de map aanwijzen wat de dichtstbijzijnde piste is, had te veel moeite met het dekken van een extra ontbijttafel en kon bij de totale afrekening niet de kamer van het ontbijt splitten wat 2 klikken werk is. Ik zou hier niet meer terugkomen voor deze prijs-vriendelijkheid verhouding.

Ontbijt is lekker en goed verzorgd. Kamer netjes en schoon incl. Vloerverwarming (heel fijn)! Locatie op de berg - erg aangenaam, mooi uitzicht en rustige omgeving. 5 min rijden van Winterberg.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Aan te raden hotel!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Er was zogezegd wifi, maar die werkte praktisch nooit. In de omschrijving stond ook geen wifi, dus we waren hier op voorbereid.

Lekker ontbijt, zeer ruime en propere kamer. prachtige ligging!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Top!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Beetje zoeken misschien maar om 21:30 sluit de keuken en dan ook gelijk de mogelijkheid om nog een zoutje of stukje kaas bij je biertje/wijntje te krijgen.

Top hotel met heerlijke kamers, bedden en fantastisch uitzicht. Vriendelijk personeel en een top ontbijt. Prima voor een weekendje skiën maar zeker ook als centraal punt voor een langere vakantieperiode.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Zeer net en leuk, vooral rustig hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Dat het ontbijt niet bij de prijs in zit maar apart moet afrekenen (8,50 pp) Dit was wel bij ons bekend maar voor bijna 100,- per nacht mag het er wel bij zitten. De wifi nog niet werkt. (te veel sneeuw en kou om op het dak te kunnen werd ons vertelt)

Kamers uitstekend geïsoleerd. Alles echt netjes en schoon. De locatie. erg mooi om te wandelen en slechts 5 minuten rijden naar de pistes.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Gaan we naar Winterberg, is de boeking niet zo moeilijk, D boeking is Kahler Asten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Ik kan het af en toe missen als kiespijn, maar met een vakantie is het wel leuk om wifi te hebben.

Het ontbijt was veelzijdig en lekker, de kamers waren schoon, aangename tempratuur en een super douche.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Lekker slapen en simpel eten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Weinig voorzieningen. Behalve het restaurant en de lunchroom beneden, heeft het hotel niet zo veel te bieden. Dinerkaart is eenvoudig met veel vlees, een frisse salade zou een goede toevoeging zijn. Personeel spreekt geen Engels. Er is geen lift. Hotel is er vooral om de locatie en het uitzicht. In het weekend overdag staat de parkeerplaats helemaal vol en is er geen plekje dichtbij. Op het moment van verblijf was de WIFI niet werkend.

Het ontbijt is goed met ruime keus aan zuivel/yoghurt. Uitzicht is prachtig. Bedden lagen heerlijk. Badkamer simpel, maar schoon en licht.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Groepsreis Winterberg - Berghotel Kahler Asten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

- Openingstijden restaurant/café (tot 22.00 uur) - Geen WIFI - Personeel restaurant (niet snel, tegen onvriendelijk aan, we moesten zelf om nieuw drinken vragen) - Ontbijt, (was prima, maar niet geweldig)

- Hygiëne op de kamer - Hotel (gebouw/kamer etc.) - Inchecken 's ochtends om 09.00 uur

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Volgende keer weer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Goed ontbijt. Fijne kamer. Prima locatie om te gaan skiën in winterberg. Je moet wel de auto (of openbaar vervoer) pakken om naar de pistes te rijden. Voor ons was dit perfect.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Sneeuw had onze vakantie helemaal perfect gemaakt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Er is geen wifi, hoewel dit er volgens de boekingssite wel zou zijn. Op zich niet erg maar het zou handig zijn dat dit correct wordt vermeld.

Wij vinden de locatie super. Mooi uitzicht op de bergen bij zonsopgang en zonsondergang (en ook ertussen). Het is het startpunt van een aantal mooie wandelingen. Overdag is het er druk maar 's avonds keert de rust terug op de berg.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima kamers met fantastisch uitzicht, extra faciliteiten ontbraken
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

geen omkleedruimte aanwezig behalve toiltet, om bij eerdere aankomst alvast te kunnen gaan skieeën. Gratis Wifi was stuk gedurende verblijf.

Kamer met uitzicht & ontbijt

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Zeer matig, volgende keer zonder twijfel ergens anders overnachten!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

De ontvangst. In eerste instantie wat te vroeg en konden we nog niet op de kamer, wat logisch is. Maar om 13.55 uur was het nog steeds problematisch omdat het nog geen 14.00 uur was. Om 14.10 uur kregen we de mededeling dat we vanaf 14.00 uur de sleutel konden krijgen, maar dat dat dan ook 15.00 uur kon zijn.... hij was totaal niet behulpzaam en werkte niet mee. De housekeeping was nog niet klaar, dus we moesten maar wachten..... Zeer teleurstellend!!! Geen goede binnenkomer....

Fijne douche, prima bed.

Goed verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Tweepersoons bed bestond uit 2 matrassen. Wanneer je erop ging liggen, gingen de matrassen uit elkaar.

Goed ontbijt, nette ruime kamers. Mooie locatie. In 10 minuten ben je met de auto bij skipiste.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

om lekker tot rust te komen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

De locatie van het hotel en de frisse aankleding van de kamer spraken ons erg aan. Een heerlijke wandeling in de avond en ochtend. Buiten lezen in de natuur.

Nette kamer, prima bedden, keurige badkamer.

Nette kamer, prima bedden, keurige badkamer. Uitstekend ontbijt. Een aanrader

De locatie was geweldig.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht op de bergen

personeel spreekt slecht of geen Engels. dus voor iemand zonder Duits is de communicatie lastig maar niet onoverkomelijk.

De locatie was geweldig.

Het was erg warm op de hotelkamer

Het was erg warm op de hotelkamer

• Beoordeeld op: 14 april 2018

fantastisch

Mooie locatie, goed eten.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

De douche in onze kamer was slecht. Dat had echt beter gekund.

Heerlijk ontbijt, mooie schone hotelkamer. Prachtige omgeving.

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

De gemoedelijkheid en bijzondere rustige plek. Top locatie voor wandelen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Mooie locatie en prettig personeel

Kamer en uitzicht

Winter wonderland

Via Google Maps aanvankelijk lastig te vinden

Ontbijt was echt top

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Heerlijke rustige en inspirerende pkek
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Verder van piste dan het oorspronkelijk leek

Ontbijt was super

Prima locatie

Geen echte zwakke punten

prima locatie qua natuur, rust, wintersportmogelijkheden, en erg prettige bejegening door personeel.

Goed ontbijt en fijne badkamer

Weinig te doen in de avond

Goed ontbijt en fijne badkamer

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prachtige ligging en bijzonder goed en uitgebreid ontbijt

Prachtige ligging en bijzonder goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Erg goed

Kamer ontbijt

Inchecken om 14 uur is helaas niet gelukt.

Inchecken om 14 uur is helaas niet gelukt. Ik werd om 13:57 verzocht om 20 minuten later terug te komen omdat de schoonmaak nog bezig was.

Prima hotel voor een paar dagen wintersport. Eigen vervoer wel aan te raden

het internet, wel aanwezig, maar instabiel en slecht bereik

Het personeel. Zelden zo vriendelijk personeel gezien, terwijl het echt druk was

Het was koud in de lift en hal.

Het was koud in de lift en hal.

Heerlijk ontbijt en mooi uitzichy

WiFi was slecht

WiFi was slecht

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

goed zeer vriendelijk personeel

ontvangst receptie geen andere mogelijkheden sauna zwembad.

Locatie is uniek

Schitterend verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Rustige, mooie lokatie. Lekker ontbijt.

PROPERE BADKAMERS / LEKKER EN GEVARIEERD ONTBIJT.

PROPERE BADKAMERS / LEKKER EN GEVARIEERD ONTBIJT.

Perfecte vakantie

Zeer tevreden

Prachtige lokatie met fantastisch uitzicht. Heel mooie, recent gerenoveerde kamers, lekker avondeten en ontbijt

Ontbijt was goed.

De WiFi

Ontbijt was goed. Kamers waren schoon en netjes

Heel fijn gehad, mooie locatie

Slappe filterkoffie, geen lift

Ontbijt was zeer compleet

geweldig

alles

Zeer goed! Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Personeel is zeer aardig en behulpzaam.

Super locatie , vriendelijk personeel & mooie kamer met uitzicht. Ideaal voor een kort skiverblijf!

Eitjes bij het ontbijt

Super locatie met uitstekend personeel!