Beoordelingen over Berghotel Kockelsberg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kockelsberg 1, 54293 Trier, Duitsland

#19 van de 43 hotels in Trier

Om echt helemaal bij te komen.

Het uitzicht is geweldig hier. Met mooi weer kun je eten op het terras, met uitzicht over Trier. Het ontbijt is heerlijk en overvloedig, en het personeel is zeer vriendelijk. In het restaurant kun je voor aangename prijzen heel goed eten, met lokale wijnen.

Prima hotel als uitgangspunt om de omgeving van Trier en de Moezel te ontdekken.

In het restaurant liet ik de rekening op de kamer zetten inclusief de tip. Volgens mij hebben ze dat later in de eindrekening vergeten door te rekenen....ze doen zichzelf te kort. Tip is om op het restaurant bonnetje ruimte te laten voor vermelden van tip bedrag, Ik moest het er nu bijschrijven waardoor men het misschien niet durfde door te belasten? Tip 2, er werkt wat familie in het hotel die dan te pas en onpas in het restaurant binnen lopen en wat voor zichzelf inschenken of eten. Dat staat onprofessioneel. Verder alles prima hoor, het zijn tips.

Elke ochtend uitstekend ontbijtbuffet, prima verzorgt. 's avonds lekker dineren op het terras, super!

Old-school hotel met schitterend uitzicht over Trier

Er is geen lift in dit hotel. Met veel bagage is dat lastig. Behulpzaam personeel maakt dan weer veel goed. Sfeer in het hotel is wat 'old-school' Beetje slaperig met met wat ouder publiek. Da's natuurlijk wel lekker rustig!

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Schone kamer, ruim met mooi uitzicht over Trier. Ontbijtbuffet is prima, geen overdreven luxe maar heel goed voor het schappelijke bedrag. Mooie omgeving. Rust tussen 23.00 uur en 09.00 uur (geen terras bijv. op die tijden). Wanneer je het niet erg vind om de auto te pakken voor uitstapjes in de buurt is dit een prima hotel.

Wij hadden mooi weer en dan is het dineren op het terras met...

Afstand berghotel Heidelberg. Lopend niet te doen.

Wij hadden mooi weer en dan is het dineren op het terras met uitzicht op Heidelberg bijzonder chic maar met een redelijke prijs.

Prima overnachting!

Bij het douchen wisselde de temperatuur van het water nogal, dus dat was even oppassen.

Goed avondmaal, prima ontbijt, mooie locatie met uitzicht over Trier. Vriendelijke bediening. Prima kamer met goede bedden en prima badkamer.

Goed verzorgd hotel

Wij misten een "lounge" gedeelte waar je eind van de middag of 's avonds na het eten even kan zitten. Terras en restaurant zijn meer bestemd voor het diner. Wij hadden alleen een warme kamer zonder balkon. Er werd wel een mobiele airconditioning geplaatst. Deze maakte wel heel veel lawaai. Verder misten wij een lift. Wij moesten met een zware koffer veel trappen op. Wel werd ons hulp aangeboden.

Verzorgd, schoon, vriendelijk personeel. Eten was smakelijk. Ook een prima ontbijt. Mooi kasteelachtig hotel. Goede prijs kwaliteit verhouding.

De omgeving is geweldig, mooie wandelpaden, het hotel mag eens opgeknapt worden

De restaurantkaart mag eens aangepast worden aan de huidige vraag. Meer slaatjes,.......

De omgeving was geweldig Het ontbijt was lekker en het uitzicht enorm mooi.

Trier en de Moezel streek zijn uitstekend te bereiken.

Ontbijt was mager.De kamer die we kregen toegewezen lag in een bijgebouw waar ze aan het verbouwen waren.

Ruime moderne kamers. Panorama uitzicht over Trier vanuit het hotel.

super begin van de vakantie...

Mooie ligging buiten de stad, Super uitzicht vanuit het restaurant over Trier,goed ontbijt veel keuze, avondeten was erg lekker,zeer grote porties. Vriendelijk personeel, wij komen zeker terug!!

Voor een romantisch verblijf zou ik terugkeren, anders niet meer.

Personeel was nogal afstandelijk, sommigen zelfs onvriendelijk. In ieder geval waren ze vriendelijker tegen mensen die niet alleen reisden, en niet zo jong waren... Geen uitleg over sleutels en andere zaken zoals restaurant en café. Mini-frigo was niet aanwezig. Pas laat toegekomen, moest vermoeid naar de stad rijden om toch nog iets te kunnen drinken.

Geweldig uitzicht. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

het avond eten was heerlijk

er staat dat het maar 2.2 km van trier licht maar het is 1uur naar de stad wandelen . twee maal de bus naar centrum genomen. kostprijs 4euro voor 2 pers tedoen .ps parking onder kost meer

het ontbijt was goed

Niettegenstaande er een non-smoking policy gehanteerd wordt, werd er toch door personeel aan receptie gerookt.

Ontbijt was prijs/kwaliteit gezien top

Een absolute aanrader!

Lekker ontbijt, veel variatie. Zeer vriendelijk personeel. S avonds ook lekker gegeten in het hotel met mooi zicht op de verlichte stad. Kamers heel mooi verzorgd met goede bedden en rustig gelegen, geen geluidshinder. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Onderweg

Geweldig in één woord. De ligging, het hotel, de ontvangst, de kamers ( wij kregen een upgrade). Grote rustig gelegen slaapkamer, grote badkamer en de tv-kamer met goedzittende bank. Het diner was heerlijk evenals het uitgebreide ontbijt. Aanrader dus!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Kamer was iets te klein voor 3 personen en 2 honden.

Goed hotel met prima prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Prachtig uitzicht over Trier. Erg diervriendelijk.

Bah, ergerde me aan de vieze en versleten spullen en materialen.

Ontbijt was goedkoop € 5 euro per persoon, maar dan krijg je dus lidl producten; niet echt top. Beddengoed was dun, kon zo het matras zien, het sprei was vies, handdoeken waren oud en versleten, stoelen op de kamer hadden vlekken op de bekleding. Ik zou er niet nog een keer naar toe willen, ook al is het gratis.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Het hotel heeft een prachtig uitzicht op de stad Trier...

Het personeel leek af en toe wat overwerkt -- maar desondanks bleef iedereen hoffelijk en professioneel.

Het hotel heeft een prachtig uitzicht op de stad Trier onderin de vallei. De binnenstad ligt op ongeveer een uur lopen afstand van het hotel. Dit is een prachtige wandeling door de bossen, een aanrader! Verder een uitstekend, klassiek restaurant met zeer professionele bediening. Daarnaast mochten we onze elektrische auto bij het hotel opladen, heel fijn!

Geen aanrader, wegblijven daar.

Ik had een kamer boven de keuken. Kon mijn raam maar ten vroegste open zetten na half elf. De deuren kloppen serieus dicht wat stevig geluid maakt.

Het uitzicht over Trier is de grootste troef.

aangenaam en voor herhaling vatbaar

de bazin was aan de norse kant, maar wel correct en tot the point

Zeer goede locatie, met prima ontbijt en uitgebreide maaltijden. Gratis parking bij het hotel

mooi uitzicht over trier

Kamer beetje gedateerd. Hotel ligt best afgelegen maar het was niet mogelijk om daar in de middag iets te eten, we moesten ver rijden om te kunnen lunchen.

mooi uitzicht over trier

Afstand hotel naar de monumentale gebouwen in Trier was volgens Booking Com 2,3. Dat klopt, maar hemelsbreed. Het was meer dan een uur lopen en daar hadden we niet op gerekend.

ontbijt was goed, evenals het diner

Hotel wat demodez maar proper en charmant door de ligging

De ontvangst was helemaal niet vriendelijk. Sigarettenrook heel fel in heel het huis. De inkomhal is de rokersruimte. Bah vies bij binnenkomst telkens, gelukkig is er een inkomdeur apart naar de kamers..

De ligging van het hotel. Het ontbijt. De dame van het ontbijt was heel zorgend en aangenaam in contact alsook de uitgedoste plichtsbewuste obers. Het diner is prijskwaliteit top en verzorgd.

ontspannend en zeer de moeite waard

helemaal niets

Het ontbijt was uitgebreid en afwisselend, dus voor iedereen wat wils. de vriendelijkheid van het personeel was heel bijzonder. Er was altijd wel iemand die je te woord stond. Goede prijs/kwaliteit verhouding Adembenemend uitzicht.

Perfect hotel voor Trier

Uitgebreid en lekker ontbijt. Schitterend uitzicht over Trier. Vriendelijk personeel en goede prijs-kwaliteitverhouding. Uitstekend hotel voor een paar daagjes of weekje Trier.

Redelijk tot goed.

Ontbijt is karig geworden, badcel voor oudere te klein kan niet bij de voeten komen we hadden beneden kamers dus boven het restaurant, nogal gehorig en veel muggen, dus ramen dicht en dat met een temperatuur van 26 graden.

De ligging en de omgeving, obers zeer vriendelijk,

Heerlijk hotel

We hadden 2 verschillende kamers omdat ik op het laatste moment nog een extra nacht had geboekt. De eerste was wat kleiner maar voldoende, de tweede ruim. Met beide prachtig uitzicht over de stad Trier. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid met heerlijke cappucino. Ook een heerlijk terras, uiteraard ook met het uitzicht over de stad. Wifi werkt prima en je kunt heerlijk wandelen in de omgeving van het hotel. Het hotel ligt op 4 minuten rijden van de oude binnenstad en is een prima plek om te verblijven of te gebruiken als uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Het is een prima hotel, schitterend gelegen, goed eten en niet duur.

n.v.t.

Het uitzicht vanaf het terras is, bij zonsondergang, fenomenaal!!! Daarnaast zijn ze bijzonder vriendelijk en is de prijs/ kwaliteitsverhouding prima.

Voor herhaling vatbaar!

Je kan niet lunchen in het hotel. Op kamer zijn geen koelkastje of mogelijkheden om koffie of thee te zetten . Bijvoorbeeld met water kokertje. Weinig stopcontacten.

Prachtig gelegen net buiten Trier. Fantastisch uitzicht. Rustig. Mooie ruime kamer, goed verzorgt en schoon. Gevarieerd uitgebreid ontbijt met verse producten voor weinig geld. Zo met auto in Trier waar veel parkeergarages zijn. Trier mooie gezellige stad met cultuur, winkels restaurants. Goede uitvalsbasis voor fietstochten langs Moezel en Saar. Lekker vlak fietsen. Ook wandel mogelijkheden maar wel veel klimmen dalen.

Het was goed vertoeven!

De ligging en het uitzicht is perfect. Kamer vond ik een beetje saai (klein detail) maar verder brandschoon en een heerlijke douche. Ontbijt is heerlijk!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Mooie locatie, goed eten en lekker rustig.

Kamer was aan de krappe kant. Maar voor 1 nacht was het prima te doen.

Het diner was heerlijk en het ontbijt ook. De locatie (bovenop de berg) met uitzicht op Trier was geweldig.

Fantastisch gelegen hotel

Douche is klein (70x70). Niet voor dikkere mensen, dus amateurs van frietsaus, satés en pindakaas gaan het moeilijk hebben om hierin te geraken.

Ontbijtbuffet voor maar 5€ per persoon. Panoramazicht over Trier

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Genieten ven een prachtig panorama met een lekker menu

Wanneer je hoog op een berg zit is het lastig om te voet naar de stad te gaan maar dat weet je. Geen lift aanwezig. Maar voor ons hoefde dat niet.

Verzorgd en uitgebreid ontbijt en avondeten, ook eventueel lekker streekgerecht . Zeer goede douche. Prachtig zicht over de stad die zeker ook de moeite is om te bezoeken. Auto best op de parking aan porto nigra zetten.is goedkoper en ruim.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Heerlijk ontbijt!

Prijskwaliteit verhouding was voor ons gevoel wat scheef: je betaalt echt voor de locatie (het uitzicht).

Heerlijk ontbijt! Mooi uitzicht vanuit het hotel (en vanuit de kamer ook).

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

een aangename en bosrijke omgeving super voor natuur liefhebbers

wat informatie aangaande de omgeving ( folders) het avond eten kwam wel snel achter elkaar , wat meer tijd tussen de gerechten was beter

het ontbijt was verzorgd en lekker ook het avondeten was verzorgd .

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Inchecken ging snel ondanksdat we een uur te vroeg waren.

Bij aankomst werden we verrast door een sterke rookgeur. De eigenaaresse bleek een vervent rookster te zijn. Voor niet rokers is dit een minpuntje waar verder mee te leven valt. Overige personeel en gasten moesten naar buiten om te roken.

Inchecken ging snel ondanksdat we een uur te vroeg waren. Gastvrij personeel en prima eten en drinken. Nette kamers en voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

De rust, de natuur en het prachtig zicht op Trier vanuit de...

De badkamer: onvoldoende verlichting én verluchting.

De rust, de natuur en het prachtig zicht op Trier vanuit de kamer én het restaurant. Ruime parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Uniek uitzicht

Erg vriendelijk personeel! Kamer 5 heeft een klein terras en een prachtig uitzicht op Trier. Kamers zijn wat oubollig ingericht, maar dat stoorde niet. Prijs/kwaliteit een aanrader! Ontbijt was €5 extra, maar was zeer uitgebreid en vers. 's Avonds kan je zeker gebruik maken van het hotelrestaurant. Zeer lekker en niet duur.

Kijken er met plezier op terug

Miste een koelkastje op kamer

Ontbijt was erg goed. Veel keus, vers en keuze uit fruit.

Mooie tussenstop met zeer vriendelijk personeel.

Kamer een beetje gehorig en gedateerd.

Zeer mooi uitzicht en leuke om te eten.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Geweldig uitzicht vanuit de eetzaal en vanaf het terras!

Wat een uitzicht over Trier!

Wat een uitzicht over Trier!! En wat een plaatje van een hotel. Echt prachtig!

Mooi terras, goed restaurant, zeer vriendelijk personeel

Kamers beetje ouderwets

Mooi terras, goed restaurant, zeer vriendelijk personeel

De kamers waren netjes/goed en het uitzicht op de stad Trier was prachtig.

prima locatie, aanrader

het eten

de ligging

Locatie, uitzicht en restaurant

Bedden en kussens

Locatie, uitzicht en restaurant

helemaal niets

alles

Goed als tussenstop op reis maar ook om enkele dagen in en rond Trier te verblijven

nvt

Heel rustige bosrijke locatie met uitzicht over Trier. Goed basic ontbijt en heel lekker eten in het restaurant.

Alles was verder fantastisch!

Zacht matras (maar dat is persoonlijk)

Alles was verder fantastisch!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prachtig

Verduisterend gordijn

Prachtig kasteel, fantastisch uitzicht in het restaurant.

Aanbevelenswaardig

uitzicht kamer

Uitzicht, locatie, drankjes, personeel

Schitterend uitzicht over Trier.

Schitterend uitzicht over Trier. Goed restaurant. Kortom prima verblijf!

Uitzicht

Uitzicht

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goed en fijn verblijf

Interested

Lekker ontbijt.

Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Rustige kamer, goede douche, zowel avondeten als ontbijt...

Rustige kamer, goede douche, zowel avondeten als ontbijt heel goed. Prachtige omgeving. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Netheid.

Netheid. Vriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid voor een kleine prijs. Kamer schoon en comfortabel en de ligging van het hotel is onverbeterlijk

Prima locatie met prachtig uitzicht.

Prima locatie met prachtig uitzicht. Goed restaurant en vlotte bediening.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Was precies wat we verwachtten.

Vriendelijkheid bediening restaurant

Uitzicht over Trier en de Moesel

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Snelle bediening

Geen lounge ruimte in het hotel

Snelle bediening

De ligging.

De WIFI op de kamer.

De ligging. Prachtig uitzicht vanuit de hotelkamer en ontbijtzaal op Trier.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Rustig en zeer ontspannend met goede service.

geen opmerking

uitgebreid ontbijt - rustige omgeving - attent personeel - goede hygiëne - ruime kamer

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Hotel met mooi uitzicht over de stad. Niet op loopafstand van centrum.

Afstand tot de stad. Dat was verder dan ik had gedacht.

Het uitzicht.

Mooi uitzicht en netjes gezellig hotel

Miste een balkon op de kamer voelde ons wel beetje opgesloten

Mooi uitzicht en netjes gezellig hotel

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima hotel voor rust en wandelen. Zeer goede wijn.

Ontbijt was uitstekend, zeer vriendelijk personeel, goede locatie, veel parkeerruimte, ruime badkamer, avondeten goed..

Ons verblijf was perfect ! Een ideale uitvalsbasis om zowel de stad Trier als de moezel te verkennen

Lekker ontbijt ! Prijs/kwaliteitsverhouding van het restaurant was uitstekend

• Beoordeeld op: 2 september 2017

grandios

perfect

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Zeer goed hotel voor een tussenstop van of naar vakantie

Diner en ontbijt zijn erg goed.

De doucheruimte kon wat ruimer.

Prima ontbijt. Avond eten was ook prima. Ruime keuze.

Geweldig hotel maar niet voor fietsers

Met de fiets moeilijk bereikbaar (stijl bergop)

Prima restaurant met een geweldig uitzicht over Trier

uitzicht vanop het terras, buiten eten 's avonds en...

uitzicht vanop het terras, buiten eten 's avonds en 's morgens restaurant+wijnen: goede prijs/kwaliteit verhouding

Heel goed alles was er wat nodig en lekker

Uitzicht en ontbijt

3e persoon moest op sofa slapen

Uitzicht en ontbijt

Heerlijk en relaxed

Geen.

Geweldige plek. Rustig. Supet ontbijt. Vriendelijk en gastvrij.

Aangenaam verblijf

Geen lunch, geen snacks. Ontbijt en eetruimte binnen bedompt en slecht geventileerd. Airco niet in gebruik.

Uitzicht, naaste omgeving. Terras