Beoordelingen over Bergische Schweiz

Donnerstr. 63, 42555 Velbert, Duitsland

#7 van de 9 hotels in Velbert

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Voor een nacht een prima uitval basis om de volgende dag weer op pad te gaan!

Lage bedden (in deze kamer nr 10), dus voor oudere mensen niet echt handig. En matrassen waren vrij zacht en zakte je behoorlijk in weg!

Voor maar €5 extra een goed en uitgebreid ontbijt! Heerlijke schnitzels als avondeten.

Prima etappe hotel

Rustig, eenvoudig hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding. Hartelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Bijzonder prijsvriendelijk.

Bijzonder prijsvriendelijk. Ruime kamer met eigen badkamer, eenvoudig maar netjes verzorgd. Weinig extra voorzieningen in het hotel maar uitstekend voor 1 of 2 overnachtingen. Ook het ontbijt is prima. Als ik nog eens overnachting in die omgeving zoek kom ik hier zeker terug!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

De kamer en de algemene ruimtes zien er verzorgd en schoon...

Toen ik aan kwam was het donker. Het hotel oogde erg donker. Er brandde nauwelijks licht. Hierdoor kreeg ik de indruk dat het gesloten was. (Ze bleken een rustdag te hebben.) Na het aanbellen werd er vriendelijk opgedaan en werd ik uitgebreid geholpen.

De kamer en de algemene ruimtes zien er verzorgd en schoon uit. Wel een iets wat oud bollige inrichting (typisch Duits?) Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Gastvrij!

Op zondagochtend was er voor 8 uur geen warm water.

Gastvrij! Speciale wens ingewilligd! Uitstekend ontbijt. Fijne bedden.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bergische Schweiz