Beoordelingen over Pullman Berlin Schweizerhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Budapester Str. 25, Mitte, 10787 Berlijn, Duitsland

#34 van de 579 hotels in Berlijn

Fijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De slippers werden niet “ververst” waardoor je de tweede dag je half dampe slippers van de dag ervoor moest recyclen, minder lekker

Lekkere ruime en lichte kamer en heerlijk bed.

Fijn hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede locatie, lekker bed, mooie badkamer. Aan het ontbijt ontbrak niks, lekker royaal zwembad. We zaten aan de achterzijde was heerlijk rustig. Mooie bar.🥂

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ons verblijf was zeer aangenaam en rustig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Persoonlijk vond ik de handdoeken van matige kwaliteit (sterk verouderd). In de bar werd er willekeurig omgesprongen met het serveren van nootjes bij de borrel. De ene gast wel de andere niet. Dit zou ik standaard procedure maken of niet. Maar geen willekeur.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was lekker en uitgebreid, maar wel prijzig (zit niet bij de kamer in). Je kan in de buurt ook lekker ontbijten voor een fractie van de prijs, zeker als je geen grote eter bent wel aan te raden.

De spa en sauna waren echt top! Groot zwembad was ook echt fijn om lekker een baantje in te trekken. Massage bijgeboekt en deze was echt goed! Fijne hotelkamer, schoon en goed onderhouden. Lekkere douche. Prima bed, voor mij wat aan de stevige kant maar wel van goede kwaliteit. Ook twee type kussens waar je uit kan kiezen. Zou zo weer teruggaan naar dit hotel als ik weer naar Berlijn zou gaan.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het eten was erg goed, zowel het ontbijt als het diner.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren echt te hard. Ondanks dat ik graag op een hard bed slaap, was dit toch echt te hard.

Het eten was erg goed, zowel het ontbijt als het diner. We hebben zelden zo lekker gegeten als bij het diner.

Fantastisch!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een stukje wandelen naar het zwembad, that's all!

Het zwembad, de kamer, het ontbijt, de cheeseburger van de roomservice in het restaurant gekregen!

Heerlijk ontbijt en fijne bedden, we vroegen om een kamer...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was koud op de kamer. De roomservice bracht gelijk een extra deken. Het restaurant was aan de prijs.

Heerlijk ontbijt en fijne bedden, we vroegen om een kamer met uitzicht en die hebben we ook gekregen. Het eten in restaurant Blender was ook uitstekend.

Heerlijk verblijf! Komen weer terug.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer is prima, goed bed en fijne inloopdouche in de badkamer. Het ontbijt is fantastisch uitgebreid. Vriendelijk personeel en gezellige lounge/bar.

goed ontbijt, rustig hotel gelegen in centrum va Berlijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer met douche en bad gereserveerd. Helaas alleen douche aanwezig. Gemeld echter met melding is niets gedaan

goed ontbijt, rustig hotel gelegen in centrum va Berlijn

Nette kamer met een goed matras en goede douche.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco maakt erg veel lawaai, het lijkt wel of de lamellen klapperen. Hoek van de tafel onder de TV gebroken, ziet er slordig uit.

Nette kamer met een goed matras en goede douche. Locatie is top. Leuke hotelbar.

Mooi hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat onduidelijkheid over een gemaakte reservering bij een restaurant door de conciërge. Een verdwenen oplaad kabeltje uit de kamer..

Bar en restaurant zien er super mooi uit. Gerechten met bijzondere combinaties van smaken, heerlijk! Complimenten voor de kok. Vooral beneden is het hotel heel modern, kamers goed. Kussens mega comfortabel. Sauna en zwembad top.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de dinerkaart mistte ik de welbekende Duitse schnitzel.

Hotel is centraal gelegen. Bijna alles per voet bereikbaar, tot aan de Brandenburger Tor 25 minuten lopen . Onder het hotel geparkeerd. Gezellige, druk bezochte bar. Uitstekend ontbijt. Groot zwembad en mooie wellness. Ruime en schone kamer. Vriendelijk personeel.

Gaan we weer naar terug als we in Berlijn zijn!

Helemaal niets.

Prima kamer, fijne badkamer, heerlijk ontbijt. Prachtige wellness ruimte met 25 meter zwembad, fitness ruimte, sauna en stoombad. Gunstige ligging. Het personeel is erg aardig en attent. De atmosfeer is erg prettig,

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Heerlijk verblijf in een hotel dat kwaliteit en professionaliteit ademt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kan niet direct iets bedenken

Schone comfortabele kamer, uitermate professioneel personeel, heerlijk gegeten in het restaurant. Dit hotel ademt kwaliteit.

Echt een luxe hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Echt een luxe hotel! Mooie ruime kamers, met een groot bed. Koelkast en waterkoker aanwezig. Zwembad is redelijk ruim, sauna's zijn mooi. In het spacentrum worden extra handdoeken uitgedeeld. Via je hotelkamer kun je in je badjas en slippers (standaard op de kamer aanwezig) via de speciale spa-lift naar het spacentrum. Zo kom je dus geen andere gasten in je badjas tegen. Omdat het ontbijt zeer prijzig was hebben we van te voren bij de supermarkt wat gehaald. Ook voldoende ontbijtgelegenheden in de buurt. Metro is op loopafstand.

Uitstekend hotel met zeer goede service
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptie verdeeld in verschillende tafeltjes. wat wat vreemd is bij inchecken. Eigenlijk een detail.

zwembad was geweldig.ook sauna. Het ontbijt zeer compleet en smaakvol,voor ieder wat wils. Zeer goede concierge-erg behulpzaam.Dankzij hem de Reichstag kunnen bezoeken! Vriendelijk personeel in t algemeen.Kamer niets speciaals. Van alle benodigdheden voorzien.

Veel gezien en beleefd in Berlijn. Goed hotel, prettige kamers, zeer vriendelijk personeel.

Eigenlijk niks. Misschien douchen in het bad, maar ook dat was geen echt bezwaar.

Ruime, frisse kamers. De temperatuur van de Airconditioning van goed zelf te regelen. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ligt aan een drukke doorgaande weg, maar in het hotel hoor en merk je daar niks van. De auto werd door het hotelpersoneel in een garage naast het hotel geparkeerd en ook weer voor ons klaargezet bij vertrek. Het ligt gunstig voor heel veel openbaarvervoer mogelijkheden. Dat is toch de beste manier om in een grote stad te reizen. Uitstekend ontbijt, tot 11 uur 's morgens, dat vonden wij ook relaxed. Goede bar beneden in het hotel en grappig besloten tuinterras. Goed zwembad. Wij vinden het een aanrader.

Uitstekend hotel. Centraal, goed zwembad, fijne sauna, goed ontbijt. Top!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Topontbijt. Fantastisch groot zwembad in het hotel en fijne sauna - ideaal voor een gezin wanneer het een dag regent. Goede kamers en behulpzaam personeel. Makkelijke fietsenhiir en aparte desk voor hulp met het boeken van tickets of info over bezienswaardigheden.

Ik raad dit hotel aan iedereen aan, ik ga er zeker de volgende keer weer heen!

Alles was perfect!

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, met fijn rustig terras om buiten te ontbijten. Fijne spa met hamam een sauna (handdoeken ter plaatse) en fijne ligstoelen binnen en buiten. Er stond zelfs een fruitschaal! In de lobby kun je water tappen uit zo'n mooie dispenser, met komkommer en munt; heerlijk thuiskomen na een warme dag in de stad. Fietsenverhuur in het hotel (maar tegenover is een goedkopere verhuur). In de buurt veel winkels, waaronder het hippe Bikini. Ook de Monkeybar, met super uitzicht over Tiergarten en de dierentuin is vlakbij.

Algemeen ontevreden gezien de werkzaamheden in het hotel waarvan we niet op de hoogte waren
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grote werkzaamheden zorgden voor heel veel ongemak: geluidsoverlast vanaf de ochtend en veel van de accomodaties niet toegankelijk. Dit zou tenminst moeten aangekondigd geweest zijn op de website en ook een fixe korting voor het ongemak als je dan toch zou boeken.

Wellness/zwembad: perfect! Kamers ruim en alle comfort

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

goed jammer van de verbouwing
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verbouwing van de lobby en receptie. Daardoor niet bereikbaar per lift.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Ligging is goed. helaas werd na drie dagen de lobby in zijn geheel verbouwd en was niet meer bereikbaar per lift. de laatste dagen moet je met de trap naar de eerste verdieping. Ik schat dat deze verbouwing zeker een week of 4+ gaat duren

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Vriendelijk personeel, behalve de dame aan de concierge...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco werkte niet goed in de kamer. s'Nachts was het er veel te warm, aan de receptie werd ons de raad gegeven de airco uit te schakelen en het raam open te zetten....

Vriendelijk personeel, behalve de dame aan de concierge balie zat er wat tegen haar zin. Toen we haar om uitleg vroegen over een fietstocht die we wensten te maken gaf ze een verveelde en geïrriteerde indruk. Het feit dat je voor 15€ per dag luxefietsen kunt huren aan het hotel was wel zeer fijn. Ook de welness en fitness area was verzorgd. Leuke ligging in een niet te druk deel van de stad maar toch in de nabijheid van het centrum.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

niks mis mee
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- er was een verbouwing in de hal van het hotel, waardoor daar een beetje vieze lucht hing

- prachtig groot zwembad, groot genoeg om baantjes te kunnen zwemmen

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Fijn hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sauna faciliteiten waren heerlijk maar beleid van geen badkleding werd niet op geacteerd wanneer mensen zich hier niet aan hielden. Dit leverde een zeer ongemakkelijke situaties op en staff leek niet echt interesse te tonen om dit op te lossen

Bedden sliepen heerlijk, ontbijt uitgebreid en vers, prima locatie

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Paar kapotte spots in plafond. Slechte tv ontvangst. Receptioniste moeilijk te verstaan en deed daar niets aan.

Uitstekend ontbijtbuffet. Keurige ruime, comfortabele kamers. Vriendelijk personeel. Personeel restaurant uitstekend. Centrale ligging.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Zwembad, kamer goede ligging van het hotel in de stad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt voor 30 euro vind ik te gortig, terwijl op 5 min lopen de Kadewe zit en een perfect ontbijt voor 12 euro heeft.

Zwembad, kamer goede ligging van het hotel in de stad

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Kamer was prima, ontbijt ook
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen badjassen op de kamer, ook na vragen werden ze niet gebracht, ook was het toegezegd. Gang naar het zwembad koud, terwijl het verder in het hotel erg warm was.

Kamer was prima, ontbijt ook

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

het is de tweede maal dat ik er ben geweest ,personeel...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het is de tweede maal dat ik er ben geweest ,personeel altijd even vriendelijk ,ontbijt verzorgt gewoon top .zeer goede ligging om zowel oost als west te bezoeken busstation op 10 min oftewel bus aan hotel nemen

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Zeer aangenaam hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel ligt een klein beetje afgelegen maar dat weet je natuurlijk al op het moment dat je boekt. Op 500m afstand vind je al een metrostation dus vormt dit eigenlijk geen probleem.

Zeer goed onderhouden kamers, lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Leuke sauna en ruim zwembad. Wij hebben een heel aangenaam verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Ontbijt super, locatie is ook top, kamers prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als je iets in de bar wil drinken moet je lang wachten op de bestelling, ook op de rekening.

Ontbijt super, locatie is ook top, kamers prima. Het was onze 2x maal hier zullen nog terug komen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

. Zwembad (met aparte lift naar verdieping),
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Terugkomend in badjas van zwembad via speciale lift naar eigen etage bleek dat de kamerdeur geblokkeerd was. Telefoon in de hal was ook kapot. In badjas daarom enige tijd naar interieurverzorgster gezocht die receptie opriep. Receptionist bood geen verontschuldigingen aan. Lounche is door inrichting erg kil.

. Zwembad (met aparte lift naar verdieping), gratis badjas en sauna. . Personeel is erg aardig. . Parkeren (weekend) direct voor hotel was comfortabel . Mogelijkheid om later uit te checken

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Uitstekende uitvalsbasis voor verkenning Berlijn.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De temperatuur in de gangen was wel wat aan de hoge kant.

Prima locatie, vlakbij de Ku'damm. Ruim en prettig hotel, goede en comfortabele kamers, uitstekende ontbijtfaciliteiten. Flink binnen-zwembad. .

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Aanrader.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden nogal verend. Soort waterbed effect.

Perfect ontbijt. Veel keuze en heerlijk vers. Wellness is heerlijk. Mooi zwembad. Dichtbij centrum. Kamers ook mooi en schoon. Parkeren bij de zoo kost geen 3,- per dag zoals vermeld in eerdere recensie maar 20,- per dag en is openbare parking. Parkeren in hotel kost wel wat meer, nl 28,- per dag. Is privé plaats met valet parking. Wij vonden het dit waard.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

zeer rustig , goed gelegen hotel voor het ganse gezin
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niets, misschien iets ruimer aanbod aan eten in het café-restaurant had iets beter geweest

geweldig ontbijt,goede bedden, zeer hygiënisch, van kamer naar fitness en zwembad zeer makkelijk

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt, vond het erg duur voor wat je er voor terug krijgt.

De bedden! We hebben heerlijk geslapen, eigenlijk wilden we niet opstaan.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

De ligging van het hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De inrichting van de kamer viel tegen.wij zijn namelijk in Eindhoven bij pullman geweest en dat was een super mooie kamer.terwijl we dezelfde kamer hebben geboekt.

De ligging van het hotel.en het personeel.

Prima, uitgebreid ontbijt

Kamers waren (te) warm

Prima, uitgebreid ontbijt

Sauna
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer ver van de receptie

Sauna Ontbijt

perfect hotel op goede locatie ,heerlijk zwembad en sport...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

perfect hotel op goede locatie ,heerlijk zwembad en sport gelegenheid

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas een aantal dagen geen WiFi, maar verder niks noemenswaardigs

Ontbijt is super en het personeel uiterst vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Lekker ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen engelse tv zenders, dure koffie (5 euro)

Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prettig verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tv aansluiting niet up to date. Streamen kan niet via een iPhone naar deze tv.

Het zwembad! Prettige kamer.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prijs ontbijt te hoog.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs ontbijt te hoog. Prijs parkeergarage te hoog 30 Euro per dag, terwijl aan de straat 11 Euro per dag

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Parkeren

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

In het zwembad waren er veel spelende kinderen, dat maakt...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het zwembad waren er veel spelende kinderen, dat maakt het minder ontspannend.

Genoten!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco deed het niet goed

Mooie kamers. Zwembad was super! We hebben het naar ons zin gehad

Wordt vervolgd

Wellness was gesloten

De bar is geweldig en de bedden zijn van topkwaliteit

Wellness was goed en ontbijt was heerlijk

Metrostation is 5 min lopen

Wellness was goed en ontbijt was heerlijk

Het geheel

Het geheel

Heerlijk relaxed

Beetje hard bed

Ontbijt en een gezellige bar met vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

fantastische ervaring
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt is zeker een echte aanrader en de vriendelijkheid van het personeel verdiend zeker een pluim

heerlijk ontbijt, van 6:00 tot 12:00

heerlijk ontbijt, van 6:00 tot 12:00

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Parkeergeld hoog en zwembad en Spa was dicht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergeld hoog en zwembad en Spa was dicht. Kamer niet echt schoon

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Zeer aangenaam!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een nespressomachine op de kamer zou beter zijn dan oploskoffie

Fantastisch ontbijtbuffet en mooie kamers

Geen biologisch eten

De comfort

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Zeer goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Keuzemogelijkheden in restaurant van hotel zijn te beperkt, te speciaal en te prijzig. Voor de rest is dit een zeer goed hotel.

Prettig verblijf

Alleen de temp

Tempetatuur in dd jammer was moeilijk te regelen. Airco sloegeen paar keer in de nacht af.

Geweldig verblijf gehad. Vriendelijk personeel. Propere kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren zeer proper

• Deluxe Suite

Bank en stoelen spartaans.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Netjes en schoon

Parkeertarief veel te hoog! Buiten 11 Euro per dag en onder het Hotel 28 EURO

Netjes en schoon

Beperkte menu-kaart voor lunch en diner in eigen restaurant

Beperkte menu-kaart voor lunch en diner in eigen restaurant

Een aangenaam en goed gelegen hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij waren niet op de hoogte van de verbouwingen

Zowel kamer als ontbijt 😄

Geweldig hotel om te verblijven en vanuit daar Berlijn te bezichtigen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima uitgebreid ontbijtbuffet. De kamer was netjes en schoon. We kunnen dit hotel zeker aanbevelen. Kort bij de winkels van de Kürfusterdam.

Ligging van het hotel, comfort van de kamer!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slaande deuren van naburige kamers!

Ligging van het hotel, comfort van de kamer!

Genoten!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldig groot zwembad en de beste bedden met de meest heerlijke kussens van Berlijn

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Schitterend ontbijt en zeer nette, comfortabele kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schitterend ontbijt en zeer nette, comfortabele kamers.

goed hotel . centraal gelegen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt niet in begrepen!!

Kamers. Zwembad. Entourage.

Klassevol, gevarieerd ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klassevol, gevarieerd ontbijt. Prachtige bediening.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Schitterend hotel met groot zwembad (beetje jammer van de renovatiewerken in de receptie)
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren renovatiewerken in de receptie. Zouden moeten gedaan zijn tegen september.

Uitgebreid ontbijt. Het mooie, grote, propere zwembad en de sauna.

Verbouwingen zorgden ervoor dat restaurant en lobby in...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verbouwingen zorgden ervoor dat restaurant en lobby in noodlocatie werden ingericht. Tijdens verbouwing mochten prijzen wat gedrukt worden

De kamer was ruim en goed verzorgd
    • Deluxe Suite

De apperatuur in de fitness en drukte bij ontbijt

De kamer was ruim en goed verzorgd

aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is goed, maar niet speciaal.

Mooi hotel, vriendelijke ontvangst en behulpzaam personeel. Ruime kamer, goed bed!

Goed hotel voor weekendje Berlijn

Wifi erg langzaam

Prima hotel.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Een aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een zeer lekker en uitgebreid ontbijt - mooie kamers met propere badkamer. Een zwembad met relaxbedden - ideaal om even tot rust te komen.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Heerlijk hotel