Beoordelingen over Hotel Astoria am Urachplatz Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Rotenbergstr. 16, Stuttgart Ost, 70190 Stuttgart, Duitsland

#103 van de 113 hotels in Stuttgart

6,4

Schoon en netjes

Geen overgordijnen waardoor je 's morgens vroeg wakker bent, zeker als de zon vroeg opkomt 214

Goed ontbijt, 1 pers kamer net goed genoeg voor 1pers, toilet in badkamer nogal smal.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Hotel voor wie de rust zoekt na een drukke dag en budget heeft voor een taxi naar verdere adressen

Hotel in een rustige buurt in Oost Stuttgart. Maar niet dichtbij een ov stopplaats en ook niet op loopafstand van het centrum. Wie een rustige nacht wil doet er goed aan dit hotel te boeken. Wie een cultureel weekend wil beleven un Stuttgart kan beter een hotel kiezen op een andere locatie.

Hotel in een rustige buurt en een redelijke kamer met genoeg zitruimte. Op de eerste verdieping heeft het balkon het karakter van een klein tuintje. Wie even op adem wil komen na een drukke meeting kan in dit hotel goed terecht.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

voor een tussenstop in stuttgart prima de misleidende tekst kan Booking er beter afhalen.

personeel aan de receptie was erg onvriendelijk. Een naargeestig hotel. Niet een fijne sfeer. Bij zoekopdracht Stuttgart komt dit hotel in beeld met de mededeling 400 meter van het centrum. Aangezien dat totaal niet waar is en het 2 km lopen naar het centrum is vind ik dat behoorlijk misleidend.

ruime kamer, balkon

Mwah
    • Suite (6 Volwassenen)

De lift deed het niet, we zaten op de vijfde verdieping met een familielid die slecht ter been is. In de suite was gerookt, terwijl er een sticker niet roken op de deur hing. De ramen konden alleen volledig open of dicht, geen slot erop, wat gevaarlijk was voor de kinderen. Heel veel Aziatische kastjes ed, die niet echt nuttig waren. Afstandsbediening tv werkte niet aangezien er onvoldoende batterijen in zaten. Geen koffie of thee te krijgen, alleen in de ochtend als je een volledig ontbijt nam.

Het bed lag goed

Goede locatie, nette kamer en rustig verblijf.

Eindje lopen naar de festiviteiten waarvoor we kwamen. De hemelsbrede schatting was iets te positief.

Goede locatie, nette kamer en rustig verblijf. Keurig hotel.

Goed voor een tussenstop

De douche vond ik niet hygienisch en bovendien kapot. De mengkraan kon je niet instellen waardoor de douche superheet was.

Voor ons was het een tussenstop uit Italie. Daar is de accomodatie geschikt voor.

Uitstekend hotel voor tussen overnachting.

Parkeervoorziening is zeer beperkt. Parkeerplaatsen in de openbareruimte zijn eveneens overvol. Houdt dus rekening met een stukje lopen naar de auto.

Kamers zijn erg groot. We verbleven met zn drieën (ouders + kind) op een kamer. Dit ging uitstekend.

De locatie was prima & de prijs was gunstig.

De bediening van het personeel. Ik had het ontbijt op voorhand geboekt en moest toch nog met mijn betalingsstrookje bewijzen dat ik wel degelijk betaald had toen ik aan het ontbijt verscheen (zogezegd stond het ontbijt nog 'onbetaald'). Toen hoorde ik de dame van het ontbijt bij de receptie controleren of het kamernummer dat ik had opgegeven voor het ontbijt ... wel bestond, wat de man van de receptie uiteindelijk wel bevestigde. Het algemeen licht in de kamer werkte niet, men ging dit herstellen, dag erop niet hersteld.

De locatie was prima & de prijs was gunstig. Het ontbijt op zich was ook ok.

Fijn hotel op goede locatie

Een handdoek was niet helemaal goed gewassen

De kamer was erg groot en er waren verschillende mogelijkheden om te zitten. De check-in verliep vlot. Het was maar een klein halfuur lopen naar de stad.

prima hotel voor een groot gezin
    • Appartement

Parkeerplaats zoeken voor je auto in de straat vrij druk

Lekkere grote kamer voor een groot gezin ,alleen was wel een beetje warm .geen Airco wel een ventilator

Het was een uiterst onaangenaam verblijf.

We waren ondergebracht in een zolderkamer, zonder airco, waar het dus bijgevolg broeierig heet was. Het was een éénpersoonskamer waar ze een uitklapbed hadden bijgezet dat ook nog eens vreselijk lag. De foto bij de reservatie liet een dubbel bed zien in een ruime kamer. Dat bleek wel een foto van de andere kamers in het hotel. Ook ging de deur niet op slot en was het licht kapot. We hebben gevraagd om dit op te lossen, maar daar kon geen tijd voor worden gevonden door het personeel.

De suite is geweldig voor een groot gezin met 4 kinderen.
    • Suite (6 Volwassenen)

De suite is geweldig voor een groot gezin met 4 kinderen. Ruim (lees = zo groot als een balzaal) en schoon met s ochtends een heerlijk ontbijt met ruime keuze.

Prima grote suite voor ons gezin.
    • Suite (6 Volwassenen)

Lakens over kapotte bankstellen. Gammele kranen.

Wij hadden de suite. Prima grote ruimte. Wel een beetje vergane glorie. Lakens over de bankstellen om de gaten te verdoezelen. En de kraan in de badkamer was nogal gammel. Verder prima voor een overnachting op de heen en terug reis. Zou er zo weer naartoe gaan.

Super lekker ontbijt: variatie in broodjes, beleg, fruit,...
    • Suite (7 Volwassenen)

Geen airco op de kamer maar er was wel een ventilator aanwezig

Super lekker ontbijt: variatie in broodjes, beleg, fruit, groenten, eitjes, spek, ... We hadden de suite met 6 slaapplaatsen: goede matrassen.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Prijs/kwaliteit is goed. goed voor een korte verblijf.

Hotel had maar 2 eigen parkeerplaatsen beschikbaar. Aangezien het in een woonbuurt ligt zijn de parkeerplaatsen rond het hotel snel vol. We waren wel vrij laat in de avond aangekomen. Dus of reserveren of niet te laat arriveren. De handdoeken waren nog licht vochtig, zelfs als ze nog net uit de droger komen. Deze mogen langer in de droger zitten.

Ruime nette kamer, prijs kwaliteit. We waren op doorreis en hebben er een nachtje gelogeerd. Dan is het zeker goed te doen.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

We boekten de 7 personen suite die zogenaamd was afgeprijsd...
    • Suite (7 Volwassenen)

We boekten de 7 personen suite die zogenaamd was afgeprijsd van meer dan 400€ naar 99€. De gekregen kamer was duidelijk niet deze suite, want kwam niet overeen met de foto's, had maar 5 bedden en het schuine dag maakte verplaatsingen in de kamer lastig. De dekens waren ook te dun voor de tijd van het jaar, zeker omdat de verwarming af stond bij aankomst en de kamer ijskoud was.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Zeker aan te raden.

Geen opmerkingen.

Ruime kamer, zeer proper. Vlakbij bushalte waar er elke 10 minuten een bus heen en terug centrum is. Heel lekker ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personneel.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Annulering op basis van onwaarheid

Niet geweest de annulering van booking . Com op onwaarheden

We hebben het helaas niet kunnen beoordelen omdat jullie het hadden geannuleerd omdat de creditpas niet goed was Stonden we daar om 23 uur met 2 kleine kinderen en geen slaapplaats Bedankt en Nb de creditkaart is geldig tot 2021 Wat is er fout gegaan ik had tot de dag van vertrek een bevestiging Mvg Alies Jansen echt schandalig dit doe je niemand aan

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

heel prettig en comfortabel

maar 1 toilet voor 7 personen die zich ook nog in de badkamer bevond. niet handig ivm privacy

de bedden sliepen fijn. de suite was zeer ruim. gezellige sfeer in de suite

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

heel matig, oordoppen en eigen kussen mee dan is het te doen.

Het was enorm gehorig. we hadden de kamer naast de lift en die maakte zodanig veel lawaai dat we er niet van konden slapen. Ook werd de naastgelegen supermarkt om 6u smorgens bevoorraad met alle herrie van dien.

Het was een ruime kamer en hij was goed schoon.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

ruime en schone kamer.

Geluid overlast, met name het geluid van de lift was goed te horen. En in dit geval was er een ruzie gaande op de gang en in een andere kamer midden in de nacht.... +last van sigarette rook op kamer en badkamer.

ruime en schone kamer. goed (en leuk) te lopen afstand tot Staatsgalerie ea musea. of eventueel ook een bus die direct rijd, ook naar het treinstation.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

ontgoocheld

We voelen ons bedrogen: een last minute actie van -85%. De kamer zou normaal € 345 kosten. Groot was onze verwondering als we 'n piepklein low budget, very basic kamertje kregen in een bijgebouw met schimmelspotten in de badkamer....

Het ontbijt was zeker in orde: veel keuze, lekker en vers! Dit compenseerde dan toch de schamele kamer.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Night over stop met de familie

Er werd geadverteerd dat de eigenlijke prijs meer dan 400 euro was en wij dus een korting kregen van rond de 85 % , (betaalden 59 euro). De kwaliteit van de kamer en het hotel was echter zeker geen 400 euro waard, meer 100-120 euro, Dit is dus zeker geen 5 sterren hotel super discount !

We hadden een ruime kamer en de prijs was zeer gunstig. Daarvoor zijn wel zaken als ontbijt en parkeren extra. Bedden waren schoon, goede waterdruk in de douche en de wifi werkte.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

VERSCHRIKKELIJK SMERIG!!
    • Appartement

Wij hadden de familiekamer (2 volwassen en 2 kinderen) geboekt. Bij inchecken werden we zonder enige uitleg naar een bijgebouw gestuurd, konden kamer niet vinden. Bleek ergens in een kelder te zijn. Dit was niet de geboekte familiekamer. Weer terug kregen we alsnog twee kamers toegewezen. Alles plakte, rook muf, stoelen zaten onder vlekken, al met al ronduit smerig. Ook bleek er geen mogelijkheid om te eten. Geen enkele hulp om een goed restaurant aan te bevelen. Alleen de opmerking u moet hiervoor naar centrum. Ook is er geen parkeergelegenheid bij het hotel. De auto moet ergens in de wijk worden geparkeerd (geen geruststellende gedachte als je auto volgepakt is voor doorreis)! Tot slot het uit checken, geen enkele vraag over hoe het verblijf is geweest. Überhaupt kon de dame zich met moeite vrijmaken van haar monitor. Al met al een verschrikkelijke ervaring!

Het ontbijt was simpel maar goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Dit nooit meer
    • Suite (7 Volwassenen)

Geen restaurant ook niet in de buurt donkere kamers erg muf bedden zacht kussens niet kussen te noemen WiFi niet aanwezig alleen beneden in de lobby

De douche was lekker

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Ruime kamers en badkamer.
    • Suite (6 Volwassenen)

Het ontbijt was teleurstellend. De eieren waren droog, de jam leek niet op jam. Jammer. Ook hadden we geen wifi op de kamer maar wel bij de receptie.

Ruime kamers en badkamer. Alles was aanwezig en schoon. Bedden lagen lekker.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Overnachting met gezin midden in Sturrgart
    • Suite (6 Volwassenen)

Het bad konden we niet leeg laten lopen, draaiknop werkte niet. Mijn zoon lag op een eenpersoonsbed, waarvan de matras breder was dan het onderstel. Bij omdraaien viel hij steeds uit bed. Kastjes op de badkamer waren erg beschadigd.

Het ontbijt was goed. Fijn dat er een ventilator op de kamer stond. Prijs is goed voor een hotel midden in Stuttgart.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Gemiste kans

Zowel de mannelijke receptionist bij aankomst als de vrouwlijk bij vertrek begrijpen niets van hospitality... Muffe kelderkamer met uitzicht op 100 sigarettenpeuken, bladeren en opeengehoopt stof in de hal (bijgebouw)... Toiletpot was niet schoon en een haar op de toiletbril. Karig ontbijtbuffet met 'snot' eieren.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

ideaal voor tussenstop van één nacht, zoals wij hebben gedaan!
    • Suite (6 Volwassenen)

Als ik toch een opmerking mag geven: in de zomer wanneer veel zon zaten wij onder dak (familiekamer) zonder airco met veel ramen: het was heel warm. Als je dakramen open zet komen de insecten vanzelfsprekend binnen. Dus airco zou daar welkom zijn. een tafel model ventilator is niet genoeg om af te koelen en te luid om te slapen.

ontbijt uitstekend voor die prijs. Wij moeten maar voor 2 volwassenen betalen terwijl we met 2 volwassenen en kinderen van 11, 9 en 4 jaar oud zijn. ruime familie kamer

Lawaai

Terras

de ruimte in de suite

parkeergelegenheid in de omgeving

de ruimte in de suite dicht bij de U-bahn

moeilijk parkeren

Het ontbijt was heerlijken zeer uitgebreid

Het dekbed was erg dun

Het ontbijt was heerlijken zeer uitgebreid

Ik had geen andere keuze!

Moeilijk parkeren. Duur (Euro 438.- voor 2 nachten).

Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

budget hotel op goede locatie

mogelijkheid om thee te bestellen

ontbijt was goed, alleen 's avonds geen thee verkrijgbaar (niet op kamer en niet aan de lobby)

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Ongelofelijk slecht

Oude kamers. Zeer koud.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Parkeren kost geld

Prima ontbijt

perfect

n.v.t,

Een heerlijk bed en dat was voor ons voldoende

• Beoordeeld op: 9 november 2017

WIFI zeer slecht

WIFI zeer slecht

Rustig gelegen

Telkens terug inloggen om wifi te hebben. Minibar werkte niet

Rustig gelegen

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ontbijt voldeed.

Algemeen onderhoud gebouw.

Ontbijt voldeed.

ideaal voor een bezoek aan de stad
    • Suite (7 Volwassenen)

zeer ruime kamer, bijzonder rustig (wij hadden een suite geboekt)

gewoon

Gezien de buurt is het wel in orde, gewoon.

Goed ontbijt, gewone kamers

het was een kort verblijf maar was wel top

er was een ruime bank in de kamer en het was vlak naast een supermarkt

De kamer

Het feit dat de lift kapot was, mijn vriend liep op krukken

De kamer

aangenaaam

lift werkt niet

verzorgde kamers , lekker ontbijt

Voor doorreis prima

Verouderd. Een drankautomaat.

De prijs-kwaliteitverhouding

Prima hotel voor nacht op doorreis. Minder geschikt voor langer verblijf.

Niet de meest schone locatie en meubilair en uiterlijk gedateerd.

Ruime, nette kamers met prima bedden. Handige locatie op doorreis naar het zuiden.

Het uitzicht

Deur werd sochtends open gemaakt door een schoonmaakster terwijl ik nog lag te slapen

Het uitzicht

Tussenstop

Geen airco of ventilator het was erg warm

N.v.t.

Vermoeiend
    • Suite (6 Volwassenen)

Prijs was ineens €40 duurder Lift kapot en we zaten op 5 hoog Moesten zelf de handdoeken van beneden naar de kamer nemen!!

De bedden

1 nacht op doorreis van griekenland naar België

Lift kapot en kamer op 5-de verdieping Veel lawaai s'morgens op straat

Heel vriendelijk personeel Kamer proper en ruim

matig , veel te duur, hier komen we niet meer terug
    • Appartement

vuile kamers vuile handdoeken vuile badkamers matig ontbijt zwakke tot bijna niks druk op de douche

vriendelijk personeel

prima op doorreis

Het ontbijt was prijzig.

Een ruime en comfortabele kamer en badkamer.

Ontbijt was goed, en gevarieerd !

Ontbijt was goed, en gevarieerd !

heel veel lawaai .

heel veel lawaai . slechte wifi

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Geen goed hotel, alles is oud en personeel weinig te vinden.

Geen goed hotel, alles is oud en personeel weinig te vinden. Niet aan te raden.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

niets, hotel goed en vriendelijk

voor doorreizigers teveel midden in de stad

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Fijne plek voor op doorreis

Mooie grote gezinskamer

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Voor één nacht prima

Staat van het sanitair

Het bed en het ontbijt

Voor de prijs een perfect hotel om te overnachten

Dame aan de balie was onvriendelijk. Parkeren was 15 euro

Kamer was groot en schoon.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

nooit meer

alles het is een superslecht hotel

• Beoordeeld op: 17 september 2016

De koffie bij het ontbijt smaakte niet erg vers en het...

De koffie bij het ontbijt smaakte niet erg vers en het ontbreken van airco op de kamer.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

bij gelegenheid verblijven wij daar opnieuw

afspraken worden nagekomen

• Beoordeeld op: 1 september 2016

prijs kwaliteit bijzonder goed met gunstige ligging.

prijs kwaliteit bijzonder goed met gunstige ligging.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Goed voor een doorreis of korte stay

Ontbijt karig, nog klein half uurtje lopen naar centrum.

Ruime kamers en prima prijs/ kwaliteit

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Grote kamers, goede bedden en fijne badkamer.

Eigenlijk niks.

Grote kamers, goede bedden en fijne badkamer. Helemaal goed.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Voor 1 nacht is het te doen

Het was echt vies!

Ligt dicht bij het museum

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Prima adres voor een overnachting op doorreis, maar meer ook niet...

De verzorging van de kamers: deuren waren kapot en de kamers zagen er ietwat onverzorgd uit.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

3 2-persoonskamers geboekt, 2 kamers in ander gebouw met...

3 2-persoonskamers geboekt, 2 kamers in ander gebouw met een-persoonsbedden, volgens informatie alle kamers twee persoonsbedden.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Het ontbijt was prima

De douche was kapot ...

Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

prima prijs kwaliteits verhouding

de prijs kwaliteit verhouding was prima nette kamer goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Matig en zou er niet meer heen gaan!

Personeel, niet klantvriendelijk!

Kamer lekker ruim

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Ruime kamer, met balkon.

Gedeelte ontbijtruimte somber en donker Eenvoudig ontbijt. Beperkte parkeerfaciliteit.

Ruime kamer, met balkon. Vriendelijke ontbijtbediening. Uitstekende ligging t.o.v. centrum. Busverbinding naar centrum vlakbij het hotel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Met de vriendengroep hadden we een grote familiekamer op de...

Het hotel is over het algemeen verouderd qua uitstraling. Het ontbijtbuffet kon beter.

Met de vriendengroep hadden we een grote familiekamer op de bovenste verdieping. Deze was ruim. Het hotel is netjes en schoon, personeel vriendelijk.

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Astoria am Urachplatz