Beoordelingen over Best Western Plus Hotel Am Schlossberg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Europastr. 13, 72622 Nürtingen, Duitsland

#3 van de 3 hotels in Nürtingen

Op doorreis een fijne kamer in Nüttingen

Zoektocht door gebouw, eigenlijk 2 gebouwen die moeilijk met elkaar verbonden zijn. Opruimen tijdens ontbijt wel erg fanatiek. Na terugkeer koffie halen is bord weg (maar vuil bestek dan weer niet). Restaurant ‘s avonds niet druk bezet maar wel lang (> 30 min) wachten op simpel gerecht.

Ruime nette kamer. Alle voorzieningen netjes en schoon Vriendelijk personeel Heerlijk bed

Prima bedden heerlijke ruime kamer maar vanwege de hoge prijs volgend jaar een ander hotel.

diner in het hotel bestond uit een angus hamburger in de kleine bar. dit werd aangewezen als het restauranyt voor diner niet dus. Als je op doorreis bent en laat aankomt eet dan onderweg zelfs McDonalds was beter en goedkoper. daarnaast vind ik de prijs kwaliteit verhouding gewoon weg te duur . 75,- voor drie hamburgers met patat en drinken (1 drankje PP)

Positieve ervaring

Groot hotel, een beetje onpersoonlijk. We hadden pech dat het voornaamste restaurant gesloten was wegens Urlaub.

Ruim, comfortabel en gerieflijk. Weg van de stedelijke drukte in een leuk randstadje van Stuttgart. Met de auto is er een directe verbinding via de nr 10 autoweg. Prima ontbijt en faciliteiten. Kamers kregen een update. Airco prima.

Helaas dit was niet goed,Aanbieden van faciliteiten die gesloten zijn behoort niet.(restaurant)

Inchecken verliep stroef,discussie over wel of niet ontbijt inbegrepen bij kamerprijs.Drie maal aangeboden om duitse geprinte versie erbij te halen en ook uitgelegd dat ontbijt later bijgeboekt was,helaas elk aanbod om het te verduidelijken werd afgewezen.Na 10 minuten kwam men er achter dat het toch inclusief ontbijt was.Het hotel was gekozen voor de airco en het zwabische specialiteiten restaurant,helaas was dat voor enige weken gesloten en op zondag avond om 20:30 iets eten in de buurt kan je vergeten.De airco in het gebouw zou beter functioneren als er wat beter opgelet werd.De luchtsluis bij de receptie was buiten werking.De deur naar de parkeergarage stond vol open en je werd bij de receptie uit je verschoning geblazen met buitenlucht van ruim 30 graden.De deuren bij de bar cq snack corner naar buiten stonden vol open.Helpt allemaal niet om het koud te krijgen.

Geluiddichte kamer,grote ruime parkeergarage waarvoor betaald moet worden,goed ontbijt alhoewel daar stevig voor betaald moet worden en airco op kamer

Slecht vies hotel met onvriendelijk personeel!

De badkamer was vies en er zaten schimmels op de voegen. Ook kon de deur van de badkamer niet dicht. Verder was de kamer ook niet goed schoongemaakt. Toen we de volgende ochtend het personeel hiermee confronteerde werd er niet netjes gereageerd op onze klachten en werd er weinig mee gedaan. Bovendien waren de bedden niet prettig. Ook lag er troep in de gang dat niet door het personeel werd opgeruimt. Dit alles mag je niet verwachten van een vier sterren hotel!

Het ontbijt was oké.

Super voor tussenstop.

Niets, volgens verwachting van een Best Western hotel.

Prima hotel, vriendelijk personeel. Geen terras maar in het dorpje zat te vinden. Je hoeft alleen de heuvel op. Bij een griek gegeten, super gegeten en leuk personeel.

Mooi hotel

Kosten huisdier 20euro per nacht.

Ideale ligging. Dichtbij dorpscentrum (loopafstand) en ideaal voor doorreis. Super familiekamer. Zeer uitgebreid ontbijt.

Nurtingen

Let goed op je rekening. Want afrekenen is achteraf. Het ontbijt was 30 euro voor 3 personen. Bij uitcheck, was het in eens 3x 15,- Personeel is attent en beleeft. Badkamer is kleine en ook de toiletpot.

De kamer waren schoon en netjes. Kamer met volledig airco :) binnenzwembad en sauna ect ext was uitstekend bevallen nar een zeer warme dag!

diner was heerlijk, airco werkte prima

Is een business hotel, kamer en douchekamer naar de kleine kant, kamer was voorzien voor 1 persoon bij aankomst, na opmerking, alles voor 2 personen gedaan.

diner was heerlijk, airco werkte prima

Het ontbijt was super en vriendelijk personeel.

Receptie gaf geen informatie over het hotel enkel ontbijt werd vermeld niets over het restaurant en de bar. Zelf dan maar opzoek gegaan, niks gevonden daardoor uiteten gegaan. Wat zijn Genius voordelen?

Het ontbijt was super en vriendelijk personeel.

Wij gaan zeker terug.

Eigenlijk niets.

Prachtig buffet, schitterende SPA faciliteiten, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook heel goede ligging als doorreishotel nabij Stuttgart. Goedkoop en smaakvol restaurant, maar weinig klanten. Waarschijnlijk omdat dit een business hotel is en weinig klanten in het weekend heeft. Zeer behulpzaam : last minute een kinderbed georganiseerd. Volgend jaar, wanneer we terug naar Italië op verlof gaan, staat dit hotel als top op onze tip-stop.

De prijs kwaliteit van de Ceasarsalade (€ 15,-) was niet...

De prijs kwaliteit van de Ceasarsalade (€ 15,-) was niet goed. Het brood, diverse soorten, was niet te eten; oud en taai. De heer die ons bediende was zeer servicegericht. Het product dat uit de keuken kwam was onder de maat. Ook het brood dat gesneden moest worden bij het ontbijt was helaas oud en droog. Het ontbijt was verder prima.

Wel ok, geen tophotel.

Sfeer algemene ruimtes nogal vergane glorie, ouderwets en sfeerloos.

Prachtige nieuw ingerichte kamer, in centrum gelegen. Tip: Schlachthof is een prachtig restaurant, loopafstand (industrieel erfgoed).

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

goed hotel , met mooie ruime slaapkamer en lekker eten , zowel ontbijt als diner

Ontbijt was heel lekker en uitgebreid. Wat ons bijzonder beviel was dat we nog laat ( = 21:15) mochten gaan eten in het restaurant. We hadden vooraf gereserveerd voor 20:30 en waren ten gevolge van druk verkeer te laat. Dat bleek geen probleem te zijn . Het eten in het à la carte restaurant was lekker , er was lekkere Barolo en lekker monkey 47 !

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Voldoet aan de verwachtingen gevormd uit de informatie bij de boeking.

Hotel is groot en gericht op zakenpersoneel ( receptiezalen en andere grote ruimten - ook de ontbijtzaal ), waardoor minder gezellig. Parking is extra te betalen ( 10 Euro / nacht ) en is quasi verplicht omdat er in de omgeving weinig parkeerruimte is.

Ruime, nette kamer. Uitgebreid ontbijt met o.a. vers te persen sinaasappelen.

Gelukkig maar 1 nachtje.

Zie hier boven.

Het ontbijt was uitstekend. Het restaurant was een stuk minder. Mijn vrouw kreeg lauwe soep opgediend, verder was het een sfeerloos geheel met twee school jongens in de bediening die o.i. niet terzake kundig waren. Hier valt nog een wereld te winnen.

Prima voor 1 nacht.

Betaald parkeren in het hotel (€ 10 voor een nacht), bijbetalen voor het ontbijt (€ 15/persoon) en whirpool kapot. Winkels in het stadje waren zaterdagmiddag dicht.

Het ontbijt was een buffet met zeer ruime keuze, zeer smakelijk. De bedden waren zeer comfortabel.

Het is erg zoeken naar de weg binnen in het hotel. Route naar zwembad staat slecht aangegeven en is zeker niet toegankelijk als je slecht ter been bent.

Mooie luxe grote kamer

Goede en mindere ervaringen ondervonden.

Het was heel vreemd, dat we in een lift stapte en dat daar niet de verdieping op stond waar we moeste zijn. We kwamen ergens terecht waar de bedden op de gang stonden en alle deuren van de kamers openstonden. Wat we ook heel vreemd vonden was dat we geen andere gasten zagen. Toen we op zoek gingen naar het restaurant was dit ook heel moeilijk vindbaar. Uiteindelijk kwamen we ergens maar dat restaurant was dicht, we werden naar een soort bar gebracht. Hier konden we eten maar er was weinig keuze. Toen we vroegen waar de andere gasten verbleven of gingen eten zei de ober die zitten buiten. We wilde toen ook buiten gaan zitten omdat er niemand binnen zat. Toen we buiten kwamen zat daar een man, verder helemaal niemand. Tot aan het vertrek hebben we niemand in het Hotel gezien, en zijn we een paar keer de weg kwijt geweest om onze kamer terug te vinden, omdat er verschillende liften waren maar dat onze verdieping dus niet via alle liften bereikbaar was.

De kamer is netjes, schoon met diversen leuke verassingen, zoals badjassen, flesjes bronwater, en stond ook een tablet alleen deze werkte niet op de code die we hadden ontvangen. Jammer dat we geen leuk uitzicht hadden.

ruime, cleane kamers;

straatkant is een beetje te luidruchtig om met open venster te slapen

ruime, cleane kamers; heel uitgebreid en verzorgd ontbijt; bar met terras; parking onder het hotel: dichtbij het stadscentrum; gemakkelijk bereikbaar

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

goed hotel om te overnachten.

goed hotel om te overnachten. Niet ver van autoweg en je kunt lopend het oude stadsdeel bereiken. ruime kamer en uitgebreid ontbijt. (mag ook wel voor die prijs)

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

2x in 2 weken bezocht 1e keer een 7, maar de 2e keer een 4

De bediening. zaten 4 hoog op een snik hete kamer terwijl airco beloofd was. Zondag was het restaurant dicht daarom aan de bar wat gegeten. Bediening was vaak afwezig. Koffiemachine was kapot op de overige lokaties (receptie) was het te laat.

het ontbijt

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Doorreis hotel

Voor ons was het een doorreis hotel maar het heeft me overbluft de kamer was groot en heel mooi modern ingericht met alles erop en eraan Het ontbijt was enorm uitgebreid er was niks dat ontbrak de prijs daarvoor was ook 15 euro/p De auto kon in de ondergrondse garage (10 euro)

Mooie kamer, prima bed

Het restaurant was zeer matig; noch het geselecteerde gerecht nog de geselecteerde wijn bleken beschikbaar Finaal gerecht (suggestie) was matig

Mooie kamer, prima bed

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Net hotel, goede service op een mooie locatie

Goede service, mooie locatie en erg netjes. verhoudingsgewijs ook nog prima betaalbaar. Wij overnachtte hier op weg naar de wintersport en dat is prima bevallen.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Door omstandigheden heel laat in hotel.

Door omstandigheden heel laat in hotel. Prima opgevangen. Maar geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De koffieservice in de lobby is prima. al met al een aanrader!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Spijtig dat het restaurant niet open was

Spijtig dat het restaurant niet open was

Super ontbijt en avondeten in de bar ook uitstekend

Dat je het parkeren apart moet betalen, 10 euro p.n

De airco met die hitte..en het zwembad. Familie kamer was top!

ontbijt is heerlijk;

ontbijt is heerlijk; kamer is in orde

uitstekend ontbijt.

uitstekend ontbijt. goede parking aan het hotel. gezellig restaurant .

Laat dit hotel niet links liggen

Alles was prima in orde.

Goed te vinden, dicht bij de snelweg en alle faciliteiten waren netjes.

Het zeer uitgebreide ontbijt.

Ben gewoon tevrede

Het zeer uitgebreide ontbijt.

50/50

Gehorig, slechte deuren en kleine badkamer

Goede service

goede ligging hotel niet ver van autostrade

heel weinig bezoekers in het restaurant

ontbijt ruime keuze, ruime kamer met goed comfort

Best Western Plus Nürtingen

Het totaal concept, koffie en thee op kamer, supermarkt op de hoek. Hebben geen gebruik gemaakt van de lunch, maar het zag er goed uit.

Mooi modern hotel, zeer centraal.

Mooi modern hotel, zeer centraal.gelegen. Uitstekend ontbijt

Te kleine badkamer een schuifdeur zou dat probleem oplossen

Te kleine badkamer een schuifdeur zou dat probleem oplossen

Dat er geen terras was voor een kop koffie

Fijne schone kamers, heerlijk ontbijt en uitermate vriendelijk personeel ook voor onze hond.

lekker strak en modern ingericht hotel.

lekker strak en modern ingericht hotel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Perfect

De grote kamers

Prijs van het ontbijt is wel wat aan de prijzige kant.

Prima hotel om tijdens de "doorreis" te overnachten.

ideaal als doorreis naar Oostenrijk

Heerlijk onbijt, ruime en nette kamers. Gemakkelijk bereikbaar van autosnelweg.

Prijs kwaliteit redelijk goed, ontbijt te duur

De hygiëne van het beddengoed zaten vlekken in. En ontbijt was redelijk aan de prijs.

Prijs voor overnachting was redelijk

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Leuke locatie. Lekker ontbijt

Nogal warm op de kamer

Leuk

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

ontbijt super, heel uitgebreid, vers en heel lekker

ontbijt super, heel uitgebreid, vers en heel lekker

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima service en hoge parkeerplaats ivm dakkoffer

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prettig hotel op een makkelijk te vinden locatie

Wij vonden het diner voor die prijs aan de sobere kant en ook niet warm genoeg

Alles verliep heel soepel vriendelijk personeel heel goed ontbijt

Grote mooie kamer, super ontbijt!

Restaurant niet open

Grote mooie kamer, super ontbijt!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Zakelijk hotel en bedoeld voor zakenmensen. Mooie comfortabele kamers.

Ontbijt was vroeg,om half tien werd ons gevraagd of wij klaar waren met ontbijt,!

De kamer en het zwembad

Het zwembad

Het zwembad

Ruim, schoon, heerlijk ontbijt

Ruim, schoon, heerlijk ontbijt

Erg goed, op een superlocatie

Vriendelijkheid van personeel, top

Ontbijt was supergoed en personeel was erg vriendelijk en...

Het kussen van het bed

Ontbijt was supergoed en personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

De douche en het doucheputje

Tijdens ons verblijf hebben we geen enkel punt van kritiek kunnen vinden.

Uitgebreid ontbijt. Zalige bedden.

Verouderd hotel

Uitzicht en ligging

Een rustig hotel aan de rand van centrum .

Een rustig hotel aan de rand van centrum . Koffie service inkomhal , en zeer vriendelijk personeel

receptie was niet bezet tijdens aankomst, half uur staan...

receptie was niet bezet tijdens aankomst, half uur staan wachten van tevoren gebeld en waren ze ook niet bereikbaar

Het hotel is enigzins gedateerd en dit maakt dat de prijs-...

Het hotel is enigzins gedateerd en dit maakt dat de prijs- kwaliteitverhouding uit balans is.

Ouderwets hotel

Bed was hard en kussens te slap en overal lag tapijt wat aan de randen echt stoffig was

Water op de kamer

Ontbijt was goed in orde, vriendelijk personeel,...

Ontbijt was goed in orde, vriendelijk personeel, parkeergarage ondergronds en beveiligd. Alles is naar wens verlopen.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

De bediening

De straat

De bediening

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Vervelende kosten als parkeren en duur ontbijt

Receptie niet bezet, tijdens de aanreis, telefonisch niet bereikbaar. Ook bij aankomst niet bezet.

Perfect voor een tussenstop onderweg naar Italië.

Perfect voor een tussenstop onderweg naar Italië. Rustig netjes gewoon goed

aangenaam zowel proffessioneel als prive
    • Business Tweepersoonskamer

GEEN

mooie grote kamer,heerlijk overtotaal ontbijt met uitstekende service,ligging centaal in Nurtingen kort bij STUTTGART

Super hotel **** met parking ( overdekt ) 10 eur nacht.

Prachtige kamer en het ontbijt was super..super

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Perfect hotel voor overnachting tijdens vakantiereis

goede kamers en zeer goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Prima locatie, zo in de buurt van de snelweg. Prima faciliteiten met Sauna en Zwembad. Top.

Niet veel was gewoon eenvoudig maar goed.

Kamer was schoon, goed bed en schone goede badmkamer. Eenvoudig qua inrichting. Sauna, zwembad, perfect.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Een aanrader

De juf bij het onthaal was correct maar niet erg vriendelijk

Zeer uitgebreid, gevarieerd en lekker ontbijt. Ruime, propere, aangename kamer

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Comfortabele kamers
    • Business Eenpersoonskamer

niets eigenlijk

Comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Het hotel heeft een onoverzichtelijke indeling.
    • Business Tweepersoonskamer

Het hotel heeft een onoverzichtelijke indeling.