Beoordelingen over Best Western Hotel Halle-Merseburg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Christianenstr. 25, 06217 Merseburg, Duitsland

#12 van de 12 hotels in Merseburg

Volgende keer geen kamer aan de drukke weg

Er was geen airco en de gewone kamers lagen aan een drukke weg. Dus of benauwd of geluidsoverlast. Dat is niet van deze tijd. Personeel deelde desgevraagd mede dat alleen de suites aan de stille kant lagen. Lijkt mij handig dat weten voordat er geboekt wordt. In dat geval had ik niet een gewone kamer geboekt.

Kamer was prima, ontbijt was prima. Personeel was correct.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Beter ander hotel uitzoeken

Watertemperatuu van douche schommelt zeer sterk, waardoor normaal douchen onmogelijk is. Het ene moment bevries je en het volgende verbrand je levend! De deurrails van de douchedeuren hangt ook erg laag, waardoor ik mijn hoofd stootte. Douchputje liep ook niet goed door. Personeel was bij inchecken zeer kortaf. Bij het aangeven van de gebreken in de badkamer werd er geknikt, maar niets gedaan. Het zwembad was niet open!!! door uitgelopen werkzaamheden. dit was niet gemeld. ook niet op de booking.com site!!! grote tegenvaller. In de direkte omgeving van het hotel is niets te doen.

Internet verbinding in de kamer was prima. Ontbijt was okay.

Slecht. Niet naar toe gaan!

Ik zou hier nooit meer naar toe gaan: - hotel heeft op eigen terrein ern parkeerterrein waar je kan parkeren. Kosten: 6 euro !@!!!% - kamer rook naar urine. Heel vies - hotel was zwaar verouderd en dat zag je overal. - vlekken in t tarpijt. - wij hebben t duurste menu genomen ( argentijnse biefstuk) ik kreeg groot bord met een klein biefstukje en 1 aardappel voor 24 euro!! Zeer zeer slecht. Voelt als geld klopperij.

We hebben moeten ontbijten aan een tafel die niet opnieuw...

We hebben moeten ontbijten aan een tafel die niet opnieuw was gedekt. Alles van de vorige personen stond er nog.

uitstekend voor ons als doorgangsreizigers

alles prima

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Dat het ontbijt NIET bij de prijs was inbegrepen. Parkeren in de parkeerkelder kost OOK extra!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

hygiëne en aanvulling van inhoud minibar.

1 baliepersoon ,met open mond geeuwend,zonder excuses, werk goed verrichtend , doch geen vriendelijke uitstraling.1 restaurantpersoon ook nogal stug,deed werk wel goed. Bij ontbijt ontbraken tafelprullenbakjes,waardoor de borden a.h.w. onder het ontbijt al verwijderd werden ,opgejaagd idee.

hygiëne en aanvulling van inhoud minibar. ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Zwembad was top.

Wifi werkte in openbare ruimtes niet

Zwembad was top. Ontbijt heerlijk. Makkelijk bereikbaar. Goed parkeren.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Rekening was al gedebiteerd van visa rekening voor het...

Rekening was al gedebiteerd van visa rekening voor het uitchecken zonder voorafgaandelijke toestemming