Beoordelingen over Best Western Hotel Goldenes Rad Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Karlstraße 43, 88045 Friedrichshafen, Duitsland

#25 van de 28 hotels in Friedrichshafen

6,4

• Beoordeeld op: 8 september 2018

op 1 minpuntje na,een goed en fijn hotel!!

De douchekop van onze kamer(264)had maar een (zeik)straaltje.als je de douchekop omhoog richte kwam er geen water meer uit.dus geen krachtige straal water!

ontbijt was prima,personeel was vriendelijk en gastvrij!

Wij zijn graag in friedrichshafen en hotel was verder wel ok!

De locatie van het bijhuis waar wij onze kamer hadden was bijzonder lawaaierig tot laat ‘s nachts en van vroeg in de morgen terug. Was wel een druk weekend in Friedrichshafen door feest en kermis. Is misschien daardoor wel geweest. Ambiance aan het water was wel leuk en de volgende ochtend konden wij weer volop genieten van de prachtige Bodensee! Badkamer in onze kamer was in orde maar echt wel klein. Niettemin komen wij graag terug!

Het ontbijt is Echt wel heel ok!

Hotel in de binnenstad voetgangerszone, grote kamers, geen AC

Geen AC in de kamers.

Viel een beetje tegen, terwijl de kamer zeer groot waren, was er geen AC in de kamer, daarom moesten de ramen open en omdat dit in de binnenstad is, was het buiten rumoerig. Het ontbijt was daarentegen prima, en de medewerkers waren behulpzaam.

Friedrichshafen is leuke stad maar dit hotel viel ons erg tegen.

Geen airco. Geen lift. Sauna en fitness buiten gebruik. Parkeergelegenheid 500 meter lopen. Receptionist typt eerst uitgebreid een mailtje en helpt dan pas gasten: minutenlang wachten. Erg lawaaiig vanaf 6 uur 's ochtends (schoonmaakauto's en bevoorradings-vrachtwagens in winkelstraat). Douchen in een spekgladde badkuip met douchegordijn!

Ontbijt was goed. Kamer en badkamer netjes.

Goed voor tussenstop, geen tweede keer

We hadden gereserveerd in dat hotel om juist gebruik te maken van de fitnessruimte. Deze had waterschade en was buiten gebruik. Dit was helaas niet van te voren aan ons gemeld.. Op ons verzoek bijj boeking hebben we een renovated room gehad. Deze was is een bij gebouw gesitueerd. De renovatiewerken waren gedateerd. Bij het ontbijtbuffet werden we niet begroet, stond er alleen een halve kan lauwe koffie op de tafel. Lastig te bereiken met auto en parkeergarage op afstand.

Het bed en bedlinnen waren goed verzorgd, badkamer schoon. De receptionist heeft enorm zijn best gedaan om 2 locaties te bedienen.

Niet fijn

De kamer was niet klaar. Na drie kwartier nog 5 minuten die opnieuw een half uur werden. Afgeleefde receptie. Ombouw om bed wankel en je stoot er met je tenen tegen aan. Weghalen Douche was koud

De grootte van de kamer

Zeer goed gelegen hotel (FR Hafen Bahnhof), busstation en overzet- en rondvaartboten

Geen lift. Het tapijt in de aangeboden kamer was slecht gereinigd (faecaliën). De batterij van de kluis was plat en een lamp was stuk. Andere kamer op dezelfde verdieping gekregen.

Prijs niet waard.

Zondag en maandag restaurant gesloten en in de omgeving weinig dat echt goed is. Aftands bijgebouw. Geluid en gesprekken van ernaast liggende kamers hoorbaar. Gelukkig is iedereen er vriendelijk en gedienstig.

Het ontbijt was lekker, genoeg uitgebreid.

De ontvangst, zeer ongastvrij. Het parkeren in een openbare parkeergarage is niet goed aangegeven. Hotel ligt in voetgangersgebied. Het hotel blijkt uit 2 gebouwen te bestaan, wij werden naar een gebouw in een straat erachter gedaan. Dat was totaal geen hotel uitstraling. Maar gewoon een flat. De kamer was heel erg warm en klein. De badkamer was veel te klein! Ik vind dat we veel te veel geld voor dit hotel hebben betaald.

Het ontbijt was lekker, genoeg uitgebreid.

"overpriced" voor wat je krijgt. zwaar verouderd hotel

zwaar overschat hotel. gedateerd, ouderwets. Geen lift. muffig . de geur van de keuken is door het hele hotel te ruiken. Moet snel gemoderniseerd worden om bestaansrecht te hebben.

Prima locatie, maar hotel dient (op de badkamer na) gerenoveerd te worden

De warmte in de kamer ivm ontbreken van airco. Er stond wel een ventilator, maar die is niet genoeg om de kamer te koelen. De vloerbedekking in het hele hotel is versleten. Op de trap ook, dus je moet goed uitkijken dat je niet met je schoen blijft hangen en dan van de trap valt. Er is geen lift aanwezig. De bekleding van de stoelen in de kamer is ook versleten..grote gaten. Zag er niet uit!!

Hotel ligt goed in het centrum en vlakbij Bodensee. De badkamer was mooi.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Goede locatie van dit hotel maar de kwaliteit kan beter.

Kamers in een apart gebouw achter het eigenlijke hotel. Daar waren alleen hotelkamers en verder geen faciliteiten. Sauna was buiten werking. Lift deed het wel. In de hal werden regelmatig koffers opgeslagen van andere reizigers. Het geheel was eigenlijk beneden de stand van van een Best Western franchise hotel.

zeer goede locatie in het centrum van Friedrichshafen. Parkeren op enige afstand in een openbare parkeergarage (tegen een aangepast tarief).

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

goed hotel, meer puntjes op i mogen

Meer aandacht aan het onderhoud, vloer bedekking versleten, ophangpunt van douche kop versleten, een piepende ventilator.

De ligging midden in het centrum. Het omwisselen van de parkeerkaart voor de garage tegen een gereduceerd tarief.

Prima accommodatie voor een nacht.

Zeker met de temperatuur die wij ondergingen was een airco wel gewenst.

Prima ligging, midden in centrum. Fietsenstalling met stroom.

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Locatie en ontvangst waren prima, net als het ontbijt...

De kamers waren erg warm. De ramen moesten open waardoor veel muggen uit de dichtbij gelegen Bodensee naar binnen kwamen. Jammer ook dat de gordijnen niet lichtdicht waren.

Locatie en ontvangst waren prima, net als het ontbijt (lekker op het terras).

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Kamer was ruim, douche was groot en je zat midden in de stad...

Uitzicht op Bodenzee allen bij appartement niet in hotel zelf. Veel lawaai in winkelstraat,laden en lossen om 06.00.

Kamer was ruim, douche was groot en je zat midden in de stad in een winkelstraat.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Riant, nieuw appartement.

Geen airco, dat wordt 's zomers een uitdaging, vrees ik.

Riant, nieuw appartement. Ontbijt goed, vriendelijk personeel. Dicht bij het meer.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

goed ontbijt, vriendelijk personeel

geen airco,

goed ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Centrale ligging in de stad.

Minibar koelde niet. Kamer erg warm-geen airco. Gelukkig weinig straatrumoer behalve 's ochtends

Centrale ligging in de stad.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

locatie, ontbijt

aftands interieur , geen lift

locatie, ontbijt

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Gerenoveerde kamer.

Geen klimaat regeling aanwezig.

Gerenoveerde kamer. Ligging. Parking.

• Beoordeeld op: 21 april 2015

De kamer(701) aan het meer was erg ruim, schoon en van alle...

Het was wat aan de dure kant

De kamer(701) aan het meer was erg ruim, schoon en van alle gemakken voorzien