Beoordelingen over BELVEDERE - das BIO HOTEL Garni & SuiteHotel am Edersee Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Bahnhofstrasse 2, 34513 Waldeck, Duitsland

#15 van de 24 hotels in Waldeck

Mooi uitzicht over Edersee
    • Suite met Balkon

Wel een waterkoker en koffiezetapparaat in het appartement, maar geen koffie of thee voorradig, lege suikerstrooier. Bij navraag werd duidelijk dat dit vast beleid is. Wilt u koffie? Dan kunt u bij ons (prijzig) ontbijten.... Thee en koffie drinken we echter ook graag s avonds. Helaas was om 21.00 uur de restauratie ruimte al gesloten. Verder beleefde gastvrouw, maar echt klantvriendelijk en gastvrij kwam haar houding en reactie helaas niet op ons over.

Mooi uitzicht over Edersee

Vakantie

Het bed was niet comfortabel.

Geen ontbijt genomen omdat het bedrag €16,70 pp was. Wij kregen gratis toegangskaarten voor alle activiteiten en openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

nooit meer

Na een lange dagreis met de motor werd ik zeer onvriendelijk behandeld . Had op voorhand aangegeven dat ik het juiste tijdstip niet wist . De naam hotel niet waardig wie sluit nu de receptie om 18 u. Ik was om 19 u aangekomen afgesnauwd dat ze mij probeerde te bellen had uitgelegd veel omleidingen ze bleef boos . Ik had aangegeven voor een kamer met balkon 134 euro was deze prijs van de dochter kreeg ik te horen had kamer aan iemand gegeven die langer bleef. Conclusie klanten die 2 nachten blijven zijn minder waardig. !! Waterkoker vol met kalk - matras slecht krakend bed !!! NOOIT MEER In dit Hotel . Receptie met wifi enkel in de receptie tof als je het afsluit. Haar redenatie ik beslis wie wifi krijgt !! Ben in een ander hotel gaan ontbijten daar werd ik vriendelijke ontvangen Seeschlößchen op 200 meter afstand mocht van de wifi gebruik maken. zal zeker dit laatste hotel boeken.!!!! Zeer goed 8,4 / 10 Dit hotel biedt u: Gratis WLAN

het meest niets

• Beoordeeld op: 19 april 2017

het was gewoon goed

De kamer was redelijk wel lastig dat de rook melder aldoor aan ging irritant licht, en het erg schuine dak bij het hoofdeind van het bed, uitkijken met je hoofd.

het ontbijt was goed, wel prijzig.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Umgebung

Internet heeft beperkte ontvangst, wellness ergens in het dorp dus niet in hotel. Erg gedateerd. Bed niet geschikt voor mensen met rugklachten.

Umgebung