Beoordelingen over Dorint Seehotel & Resort Bitburg/Südeifel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Seeuferstraße 1, 54636 Biersdorf, Duitsland

#5 van de 11 hotels in Biersdorf

Rustig en relaxed weekendje in een mooie maar gedateerde accommodatie.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Wij komen hier elk jaar minstens 1 keer en dat al zo'n 25 jaar. Omdat het dit jaar al de tweede keer was en we de kosten een beetje wilden drukken hadden we een appartement geboekt. Dat hebben we al vaak gedaan. Bij de receptie broodjes bestellen die de andere ochtend keurig werden geleverd. Toen we incheckten wilden we dus deze broodjes bestellen. Ging niet meer werd er botweg gezegd. De plaatselijke bakker had een technisch probleem gehad dus dat werd niet meer gedaan. Daar sta je dan bij een appartement dat gelegen is in de middle of nowhere. Geen bakker of supermarkt in de buurt. De enige manier om te onbijten was nu in het restaurant van het hotel. €18,- per persoon. Voor twee keer met twee personen wordt dat dan eventjes €72,- Niet leuk. En dat evt. alternatief moesten we zelf maar uitvinden want de receptioniste was niet bepaald informatief, laat staan klantvriendelijk of behulpzaam. Buiten dat vonden wij dat die redenering geen hout snijdt. Het ontbijt in het hotel was rijkelijk voorzien van allerlei (luxe) broodjes dus waarom kon dat niet in de appartementen ? Ik heb er zo mijn gedachten over...... Over de dringende behoefte aan renovatie/modernisering is ondertussen al genoeg geschreven.

Zoals al meer gezegd: de geweldige locatie aan het stuwmeer, midden in de prachtige natuur en zonder doorgaand verkeer. Heerlijk. We hebben het niet gevraagd maar het leek wel of er een nieuwe kok was in de Marktplatz. De kwaliteit van het eten is, ten opzichte van de vorige keren, een stuk verbeterd. De gezellige bar "Bitstube" blijft voor ons een geweldige plek om te ontspannen in de avonduurtjes hoewel de DJ, die er al jaren rondloopt, beter eens met pensioen zou kunnen gaan. De man voelt het niet (meer) aan en zorgt niet voor sfeer. Dat zou echt veel beter kunnen.

Hotel is uitstekend bevallen
    • Standaardkamer - Eenpersoonsbed

Dat je voor het parkeren moet betalen.

Kreeg zonder er om te vragen een luxere kamer dan geboekt ( 2 persoons met balkon uitzicht op meer) Zeer luxe ontbijt buffet.

Jammer
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Het viel ons tegen dat bij reserveren gemeld werd dat huisdieren welkom zijn en er misschien een vergoeding wordt gevraagd maar dat dit uiteindelijk 15,- per nacht is. Veel te veel! Dat is echt een domper na afloop.

De saunafaciliteiten.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Genieten, natuur
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Geen kinderactiviteiten meer laatste week augustus Zwembad gesloten laatste dag voor onderhoud Weinig beleving in dorp, wel in omgeving

De ruime gezinskamer type appartement. Eten benedenresto prijs/kwaliteit OK, vriendelijke kelner Belg die veel tips gaf voor omgeving uit eigen initiatief, superkerel! Binnenzwembad zeer mooi, correcte prijs/kwaliteit hotel, voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Perfecte lokatie, leuke omgeving (wandelen). Hotel beschikt over vele ontspanningsmogelijkheden
    • Comfort Studio (Bijgebouw)

1 van de 2 verbindingsliften met het hotel beneden was stuk, waardoor de wandeling naar boven zeer pittig werd. Het deed ons besluiten telkens de wagen te nemen naar beneden (hotel met restaurants) en terug naar boven (studio)

Ruime studio (comfort studio) voor 2 personen met 1 hond. Alle noodzakelijke voorzieningen waren aanwezig en werkten.

Onredelijke toeslagen
    • Comfort Studio - voor 1 Persoon

Onterechte toeslag moeten betalen van 25,00 euro voor gebruik van een waterkoker.

Uitzicht wel leuk. Accommodatie is erg gedateerd - jaren 60 / 70, mag wel gesloopt worden. Herbouw is dringend.

Veel grandeur maar tegenvaller!
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Het appartement lag vér van de receptie. Ook een winkel was niet aanwezig, en de dichtstbijzijnde supermarkt op een 8tal km. Het keukentje was ondermaats, de bedden steenhard! Het gebouw leidt aan betonrot en wordt niet voldoende onderhouden. De lift in de wandelgang van receptie terug naar appartement was kapot. Gevolg: veel extra trappen. Poetsdienst was wél elke dag aan het werk en OK. Complex niet geschikt voor senioren en mensen die minder fysiek in orde zijn. De onthaalmedewerkers spreken niet echt vlot Engels en zijn niet zo goed op de hoogte van de regio. Aan het onthaal stond centraal een (lege) waterkan klaar met glazen. Ook de nadere dagen stond die kan daar met oud citroenschijfje. Geeft geen frisse indruk!! Kortom: gezien de toch aanzienlijke som een tegenvallertje.

Het complex ligt in een mooie aantrekkelijke regio, met volop mogelijkheden voor zowel wandelen, cultuur, … Er was weinig burengerucht: ook al was het gebouw ruim bezet. Fijn!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het uitzicht was mooi.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Je hoort de voetsappen van jouw buren. De service is ernstig slecht qua uitleg. Let op de mindervalide: we hebben geen last van, maar als je slecht te been ben, dan kom je niet bij het appartement. Dus wees gewaarschuwd.

Het uitzicht was mooi. Maar dit was het geval bij ons, dus niet bij elk appartement/ hotelkamer.

Goed, jammer van het buffet.

Het buffet s avonds. Als we om 19.30 uur kwamen eten was er bijna niets meer van ho voorgerecht. Het wer ook niet meer aangevuld. Terwijl je toch tot 21.30 uur kon komen eten. Idem voor de desserts. Het zal wel lekker geweest zijn, maar we hebben het jammer genoeg niet kunnen proeven. We hebben enkel van het warme buffet kunnen eten. Gelukkig was daar dan wel voldoende van. Misschien een tip voor.het hotel : zorg dat er iemand aan het buffet staat, er zi altijd mensen die verdacht grote handtassen meebrengen. Graag controle !! Iedereen heeft recht op wat hij betaald heeft. Wij hadden ook graag een voorgerecht en dessert gehad. Ps ik heb foto's toegevoegd als bewijs dat het buffet wel lekker zal geweest zijn. (Deze foto's moeten niet openbaar)

De kamer en het zwembad. Prachtige ligging van het hotel.

Prima geslaagd vooral het zwembad was top!. Het ontbijt en de kamers hadden beter gekund.
    • Comfort Kamer met een Tweepersoonsbed

Het ontbijt had uitgebreider kunnen zijn en was vaak niet aangevuld. Het fruit was erg eenzijdig. Het personeel was niet echt vriendelijk. De bedden waren redelijk hard en kraakten. De kamers waren klassiek modern, een beetje out dated.

Het zwembad en de omgeving zijn erg mooi. De rust in de omgeving viel gelijk op. De wandelwegen zijn goed onderhouden en uitgebreid aanwezig. Vanuit de kamer hadden we een prachtig uitzicht over het meer.

Net hotel dat van alle gemakken is voorzien, in een prachtige omgeving!
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Vloerbedekking is aan vervanging toe en het doolhof-achtige gangenstelsel van hotel naar appartementencomplex rook niet erg fris.

Prachtige rustgevende omgeving, het uitzicht vanuit het appartement is adembenemend, het eten is heerlijk, het appartement voldeed aan al onze eisen.

De kamer en badkamer was schoon.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Slaapbank was te hard. Zwembad personeel (1 ervan) niet vriendelijk (deed moeilijk over uit te geven handdoeken) vloer rondom zwembad viezig,rumoerig bij vertrek van andere gasten op de gallerij (je kan elke dag vertrekken en dat doen sommige al om 7 uur s'morgens)

De kamer en badkamer was schoon. Vriendelijk personeel. Mooi uit zicht.

Héérlijke vakantie gehad.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Naar het zwembad lopen in het hoofdgebouw,was een héél end. Qua keukengerei mistte ik een schaar, kaasschaaf en iets om een gebakken ei mee uit de pan te halen. Beetje zuinig allemaal. Een keer de badmeester meegemaakt...wat een vreselijke man. Een man die alleen maar snauwt tegen de badgasten .

We hadden een prachtig uitzicht over het meer. Het appartement was schoon en verzorgt. Bedden waren prima. Van te voren hadden we om een ventilator gevraagd omdat we gemiddeld 33 graden hadden. Die stond keurig klaar. Onze koelkast hield er mee op . Een vriendelijke receptioniste zorgde dat alles snel opgelost werd. Prima geregeld.

Het blijft een fijn hotel met veel fasciliteiten, maar er waren toch een aantal kleine ergernissen.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

De sauna was niet open op de momenten dat deze geopend moest zijn. Je moest het echt aan de badmeester gaan vragen om de deur naar de sauna open te maken. Ik weet niet wat het voordeel daarvan voor het hotel is. Voor de gasten vergroot dit de drempel om rustig van zwembad naar sauna te gaan en terug. Niet iedereen sprak Engels, zelfs aan de balie sprak men niet altijd Engels. Het aanrekenen van parkeergeld terwijl er genoeg plaats is op de parking en het parkeren in de straat aan de appartementen gevaarlijk is, is een flauwe manier om de inkomsten van het hotel te verhogen. Het zou minstens op voorhand aangekondigd moeten worden. De beloofde badjassen op de kamer waren er niet. De opgegeven uitchecktijd (12 uur) bleek 10 uur te zijn.

Het ontbijt was erg verzorgd en het zwembad+sauna een fijne meerwaarde.

Het was een prima verblijf!
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

De prijs van het ontbijt €18 per persoon!!! Met deze ontzettende warme dagen miste ik een airco in het appartement. Voor mensen met slecht ter been ligt het appartement niet gunstig gelegen.

Het appartement was schoon, beetje gedateerd. Mooi uitzicht op het meer vanaf het balkon.

Twee dagen was te kort.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

De appartementen zijn een beetje vergane glorie. De bedden in de slaapkamer zijn ok, maar de slaapzetels liggen slecht.

Het ontbijt was super (maar niet in onze booking.com prijs inbegrepen). Het personeel is heel vriendelijk, wij hadden een heel mooi zicht op het meer (denk dat de lagere appartementen die niet hebben). Er is een tunnel van de appartementen naar het hotel (dat vonden onze kinderen leuk) en er fijne faciliteiten (kindermassage). De brasserie beneden is in orde (met ook heel wat kindermenu's).

Toplocatie, hotel gedateerd maar schoon en vriendelijk personeel
    • Standaardkamer - Eenpersoonsbed

Hele complex ademt vergane glorie. Waarom 3 euro per nacht berekenen om onbeveiligd te parkeren als er geen andere optie is... Avondkaart mist gezonde keuzes. Geen airco op kamers

Locatie geweldig, gedateerd hotel maar brandschoon en vriendelijk personeel. Uitzicht vanaf terras fenomenaal, eten op het terras typisch Duits standaard menu maar weinig gezonde keuzes. Ontbijt zeer uitgebreid en vers.

Kort bezoek is ons goed bevallen
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Het hete water had een vreemde, onplezierige geur. Tevens was het parkeren redelijk zwaar bergopwaards als je niet in hoofdgebouw zit hiermee dient men rekening te houden. Twee van de vier slaapplekken waren op uitklapbanken. Deze waren wel groot genoeg maar zeker in de zomer errrrg warm doordat het afsluit onder je.

Het hotel staat op een prachtige locatie. Het hoofdgebouw is een redelijk mooi gebouw. Het bijgebouw is netjes en kent vrij ruime kamers. Het hele gebied kent een heerlijke rust en de diensten zijn van goede kwaliteit.

mooie omgeving, prijs/kwaliteit te duur !!
    • Comfort Studio (Bijgebouw)

Informatie vooraf, afstanden naar receptie, terras, restaurant en auto.

Kamers zijn prima, het aparthotel, waar deze kamer dus lag, kwamen we pas ter plekke achter, ligt heel ver van de receptie, zeker niets voor oudere mensen die moeten klimmen of ver lopen naar restaurant, receptie etc etc.

Een aanrader voor wandelaars en degenen die rust willen.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Slecht onderhouden. Roestige scharnieren, afgebladderde verf, veel aanslag op balkon, kapotte bank met scheur in de bekleding. Heel jammer.

De ligging. Heel rustig. Iedere ochtend konden we op ons balkon ontbijten. Wij troffen prachtig weer en hadden al vroeg zon. Fluitende vogels zorgden voor de muziek.

Na 2 keer nog altijd enthousiast
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

1 matras was iets te hard voor mijn vrouw omdat hij nieuw was, maar omgeruild met de mijne. Balkon heeft een verfbeurt nodig.

Genoeg te doen in hotel en voor dagjeuit in omstreken. Verse broodjes aan de deur op bestelling elke dag.

Prima,genoten van het resort en de omgeving.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

We hadden er geen ontbijt bij,maar om 18€ per persoon voor een ontbijt te betalen vond ik erg veel. We hebben nu gekozen voor broodjes aan de deur dit is behoorlijk wat goedkoper.

Het uitzicht was mooi,de kamer prima en iedeaal dat er badjassen waren om naar het zwembad te lopen.

Een prima locatie als uitvalsbasis om leuke uitstapjes te maken en te wandelen.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Veel stukken van de accommodatie zijn verouderd en slecht onderhouden.

Uitzicht op het meer. Mogelijkheid om broodjes te bestellen bij de appartementen. Eten in het hotel restaurant is prima.

Hotel zeker aan te bevelen.
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

Veel lawaai van de buren in de kamer naast mij, vanaf 7 u in de morgen veel lawaai op de gang

De locatie, prachtig gelegen aan het meer. Inrichting hotel is typisch Duits en beetje demodee. Zwembad was super.

Prachtig uitzicht!
    • Familieappartement (5 Volwassenen)

De matrassen en hoofdkussens waren oncomfortabel. Na bestelling in het restaurant hebben we 80min moeten wachten op ons eten, niet fijn met hongerige kinderen...

Geweldige locatie, heel mooi gelegen aan het stuwmeer. Kindvriendelijk restaurant.

Alles is aanwezig voor een ontspannend verblijf
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

bedden: te harde matras + kinderen moeten in zetel slapen Gebouwen op zich zijn wat verouderd, maar binnen alles wel proper

Ruime kamer - uitgebreid ontbijt - diverse sportmogelijkheden (tennis, zwembad, ....) - mooi uitzicht op het meer - goede uitvalsbasis voor wandelingen

Leuk verlengd weekend.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Lange gangen tussen appartementen en hotel zijn niet erg aangenaam. Bowling erg verouderd: zou geen extra kost mogen zijn gezien het erg gedateerd is. Keukentje: niet geschikt om te koken. Enkel frigo bruikbaar. Dus je moet eigenlijk uit eten en niet daar eten maken.

Ruim appartement, enkel de keuken is weinig bruikbaar. Badkamer proper en voorzien van voldoende shampoo, zeep... Lakens en handdoeken in orde. Goede bedden en kussens. Betaalbare plek om eenvoudig hapje te eten in hotel. Zwembad groot maar erg koud water. Locatie mooi langs het meer. Zicht op meer is leuk.

Wandelvakantie met overnachting met mooi uitzicht over stuwmeer.
    • Vakantiehuis (5 Volwassenen)

Betalende parking. Eerder dure logeerplaats indien deze niet geboekt wordt om van alle faciliteiten te genieten maar enkel als slaapplaats.

Vrij ruim vakantiehuis op zeer mooie locatie met uitzicht over het stuwmeer vanop het terras.

Super plek om te ontspannen maar met verschillende verbeterpunten.
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

In de organisatie kan er wel wat verbeteren. Om te beginnen kregen we een kamer toegewezen die, toen we er naar binnen gingen, helemaal niet schoongemaakt was. Bed was niet opgemaakt, vuile handdoeken op de grond. Kortom: organisatorische blunder. Ook de verantwoordelijke voor bistro Marktplatz moet zich echt bewust zijn van het feit dat er grote fouten worden gemaakt. Prachtige taarten staan er uitgestald. Als je dan een paar stukken bij de koffie bestelt en je merkt dat de taart nog half bevroren is dan is dat niet goed. Je bestelt allebei een heerlijke tournedos met kruidenboter. De biefstuk is prima maar de toefjes kruidenboter blijken uit de vriezer te komen en zijn keihard bevroren.... Ik heb het aan de ober gemeld en hij gaf ons gelijk maar er gebeurde niets. Jammer. De prijs en kwaliteit zijn niet in verhouding. Het hotel is te duur.

De ligging van dit hotel resort is de grootste troef. Prachtig in de natuur aan een stuwmeer zonder doorgaand verkeer. In tegenstelling tot de voorgaande jaren was het dit weekend weer eens ouderwets druk en dat kwam de algemene sfeer echt ten goede. Gezellig in de bistro Marktplatz en heel gezellig in de hotelbar "Bitstube". Er werd weer gedanst ! Je kunt je hier echt heerlijk ontspannen. Op een of andere manier heeft dit hotel toch iets wat ons steeds weer laat terugkeren.

lekker ge eten op onze 50 jarige trouwdag en nog hartelijk...
    • Vakantiehuis (5 Volwassenen)

inde keuken waren geen opscheplepels zoals soeplepel

lekker ge eten op onze 50 jarige trouwdag en nog hartelijk dank voor de fruitschaal en de wijn op 23 febr. 2018

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Mooie ligging van het appartement met mooi uitzicht over het...
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Er waren twee televisietoestellen in het appartement, met heel veel zenders (bv Rusland, Marokko, Arabische Emiraten, ...) maar geen zender uit Nederland of Vlaanderen !!! Dus enkel anderstalige zenders, wat zeker voor kinderen niet aangenaam is. De meeste toeristen kwamen nochtans ui België en Nederland. Wij vonden de kwaliteit van het eten in het restaurant ook niet bijzonder, met uitzondering van het ontbijt.

Mooie ligging van het appartement met mooi uitzicht over het meer. Het appartement is goed uitgerust en praktisch. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Mooi zwembad.

Ruim appartement, mooi uitzicht, fijn balkon, schoon.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Vrij lange wandeling binnendoor van de appartementen naar de faciliteiten.

Ruim appartement, mooi uitzicht, fijn balkon, schoon. Gratis badjassen en badlakens voor het zwembad en wellness. Wifi heel goed. Goed eten en aardig personeel.

Comfortabel hotel met veel ontspanningsmogelijkheden. Mooie wandelroutes in de omgeving.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

We hadden een scherpe prijs voor ons appartement, maar bij de afrekening bleek er een aparte toeslag te worden aangerekend voor zwembad en parking. Over deze toeslag was nergens gesproken. Het ging niet over een hoge toeslag, maar de manier waarop dit achteraf mee op de rekening werd gezet vonden wij niet correct.

De wandelroutes in de omgeving.

Voor herhaling vatbaar! Super verblijf!
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

Het raam naar het terras kon niet open in de kamer. We konden het enkel op kipstand zetten. Wij waren er in de winter maar in de zomer zou het een probleem geweest zijn.

Het ontbijt was heerlijk. Heel veel keuze. Voor mij was het belangrijk dat er veel vers fruit was en havermout. Mijn man hield van de ruime keuze aan broodjes en beleg. Aan de receptie liggen wandelkaartjes en via een app kun je deze wandelingen op je gsm volgen. Heel nuttig voor ons, zo konden we stressloos wandelen. Er zijn heel veel wandelmogelijkheden. Het dinerbuffet was ook dik in orde. Wel duur. 28€/pp. Het zwembad is goed onderhouden en groot. Er liggen handdoeken om mee te nemen. Wij hebben ongelooflijk genoten en zouden graag nog eens terug komen.

Mooie en rustige omgeving !
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

De fitnessruimte is nogal basic en klein. Er staan in totaal 5 toestellen, waaronder enkele technische mankementen hebben. We vinden het jammer dat we 3 euro parking per nacht moesten betalen (onze wagen stond daarenboven nogal ver). Ook werd ons de sauna extra aangerekend, terwijl dat normaal gezien in het pakket zat.

Het ontbijt was af ! Voor elk wat wils en de cava was ook lekker. De studio was groot en zeer schoon. Het uitzicht op het meer fantastisch. Het zwembad is groot en heeft mooie muurschilderingen. De thermaalruimte heeft ons ook bekoord.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Wij hebben een fantastisch weekend gehad met heel het gezin.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Er wordt toch gerookt op de appartementen. kamers en heel het hotel mogen eens een update krijgen en de vloerbedekking vernieuwd worden.

Zowel het ontbijt als het avondeten was heerlijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Op zich leuke locatie, goede faciliteiten, o.a. groot binnenzwembad, kamers met veel comfort
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

Erbarmelijke hygiëne in de 2e grote eetzaal,vooraan in het hotel, waar een versleten,zeer vuile (vol met grijze tot zwarte plekken)) en stinkende, tapisplain bekleding lag, een dergelijk hotel onwaardig. De vieze microbiële en allergogene inhoud van deze vloerbedekking greep aan de ademhaling en de ogen, een echte schande.Bovendien was deze 2e eetzaal niet verwarmd. Men wist wellicht waarom. Booking moet dringend eens langsgaan om dit zo snel mogelijk op te lossen (dringend laten vervangen). De keuze en kwaliteit van de hoofdgerechten in het avond buffet was van middelmatige tot mindere kwaliteit. Het personeel van het restaurant was voor het grootste deel jong en onervaren.

Uitgebreid buffetontbijt Leuk, groot en voldoende verwarmd binnenzwembad.

Accommodatie viel tegen.
    • Vakantiehuis (6 Volwassenen)

Het huisje is gedateerd. Bekleding van bank en stoelen vies. Saaie ouderwetse en sombere inrichting. Het hotel was ook gedateerd. Weinig bedrijvigheid in sportgedeelte. Bowlingbaan oud. Sauna en zwembad wel mooi en prima! Restaurants prijs kwaliteit matig. Prijzen aan de hoge kant. Dinerbuffet was matig. Weinig keuze. weinig sfeer in het restaurant.

Ruim huisje. Lekkere bedden

• Beoordeeld op: 5 december 2017

We werden vriendelijk ontvangen door het personeel.
    • Comfort Kamer met een Tweepersoonsbed

De prijzen in het restaurant in het hotel zijn best fors vergeleken met de omliggende restaurants. Voor mensen die slechter ter been zijn de tip om dit te vermelden, want de lift gaat tot de 3e verdieping, naar de 4e verdieping moet je met de trap.

We werden vriendelijk ontvangen door het personeel.Het uitzicht over het meer was prachtig en dit in combinatie met een heerlijk en uitgebreid ontbijt buffet kan de dag niet beter beginnen.

Te duur! En moeilijk bereikbaar .. niet voor herhaling vatbaar.
    • Vakantiehuis (6 Volwassenen)

Moeilijk bereikbaar, zwembad en hotel was niet zonder auto bereikbaar met kinderen vanuit accomodatie, weinig te ontdekken in de omgeving. Te duur, 18 euro voor ontbijt per persoon, ook voor baby van 10 maanden?! Badkamer had muffe geur, schoen van vorige gasten lag nog onder bed, ..

Mooi uitzicht en privacy

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Het verblijf over het algemeen gezien was prima, we komen zeker terug.
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

De eerste avond hebben we gegeten in het a la Carte restaurant. Veel te duur, slechte kwaliteit, slecht leidinggevend personeel.

De kamer was prima, het ontbijt wat prima, evenals de faciliteiten.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Even relaxen midden de natuur in een gezellig hotel met vele faciliteiten.

Op zondagavond moeten eten in het Marktrestaurant in plaats van het Gartenrestaurant. Bekrompen qua ruimte en er kon enkel één gerecht gekozen worden, daar waar je vroeger kon proeven uit een aanbod van 3 gerechten. We vonden de kwaliteit en aanbod van het diner ' s avonds ook minder in vergelijking met vroeger.

Zeer mooie, rustige locatie aan de rand van een stuwmeer en middenin de natuur. Ongelooflijk uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

perfect
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Was 500 stappen en 3 liften (door het hellend landschap) verwijderd van het restaurant en receptie. Maar dat nemen we niet als negatieve commentaar...

Waren op een appartement..zeer volledig, proper.. Zeer prachtig zwembad..zeer goed alles om te sporten aanwezig. Klimmuur, indoor tennisbanen, indoor badmington, squasch, bowling, fitness.. Prachtige locatie...Zeer goed compleet ontbijt..vriendelijk personeel

Ontspannende sportvakantie!
    • Standaardkamer - Eenpersoonsbed

Vroeger was het ontbijt en het diner veel uitgebreider. Dit is nu veel minder. Er zijn bijvoorbeeld geen wafeltjes meer bij het ontbijt. Er is minder keuze

De sportfaciliteiten zijn een grote pluspunt. Je kan er squashen, tennissen, muurklemmen, zwemmen, fitnessen, wandelen, fietsen,...

De gezellige bar en het prachtige zwembad.
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

Dat het buffet niet altijd op tijd werd aangevuld, vooral tijdens het ontbijt.

De gezellige bar en het prachtige zwembad. Je komt er volledig tot rust !

Er even helemaal uit in de prachtige natuur van de Sud Eifel
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

De sauna is wel klein voor zo'n groot hotel.

Super uitgebreid ontbijt met prachtig zicht over het meer. Hond- en kindvriendelijk hotel. Prachtige wandeling rond het meer en ook langere wandeling beschikbaar aan de receptie en op de smart phone. Veel sportfaciliteiten, leuk zwembad.

Zeer aangenaam voor een kort verblijf!
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Voor de restaurants moest er gereserveerd worden, waardoor je soms op een minder gepast uur (bv. bij ons: te laat om met kleine kinderen te gaan eten) moest gaan eten. De twee restaurants zijn misschien ook net iets te beperkt bij een (quasi) volledige bezetting van het hotel.

Eerst en vooral: heel behulpzaam personeel. Accommodatie is een beetje verouderd en het keukentje kon wat uitgebreider, maar voor een korte vakantie is dit geen probleem. De mooie omgeving nodigt uit tot een fikse wandeling.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Goed ontbijt en goed bed
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

Personeel bij ontvangstbalie, niet echt vriendelijk of bereid te helpen. Spraken geen Engels. Gedateerd hotel qua inrichting.

Goed ontbijt en goed bed

al met al genoten van de prachtige omgeving
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Gratis parkeren zou je eigenlijk wel mogen verwachten. Daarnaast zijn de weggetjes naar de appartementen erg smal, we hoopten maar dat we geen tegenligger tegenkwamen.

Het ontbijt was prima. Het appartement was echter véél te warm. Was ook niet te koelen, want de warmte kwam door de vloer omhoog. Slecht geslapen omdat de slaapkamer aan de galerij lag. Hierdoor was het niet mogelijk om de ramen en gordijnen open te zetten. Ook veel lawaai van laat arriverende gasten.

Leuke plek voor 2a3 dagen max.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Om te parkeren moest je erg steil omhoog lopen. Kamer (appartement) was erg ver lopen vanaf het hotel.

Prima ontbijt. Het restaurant beneden was uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Gezellig en voor herhaling vatbaar.
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

De kamer langs het meer waar men normaal 30€ meer voor aanrekend , liet de wensen over. Na overleg met het personeel van de balie kwam het in orde en moesten we de opleg niet betalen.

Het ontbijt was heerlijk en alles was volgens wens. Het zwembad en de wellness waren zeer goed.

Prima appartement en leuk dat er zoveel sportmogelijkheden...
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

De fitness ruimte voor zo'n groot hotel was erg klein met weinig apparaten en geen ventilatie. Dat zou voor een sporthotel echt beter kunnen.

Prima appartement en leuk dat er zoveel sportmogelijkheden waren. Heel groot complex en mooi uitzicht op het meer.

wel toffe vierdaagse met toffe uitstapjes naar Trier en Bernkastel
    • Vakantiehuis (5 Volwassenen)

afwezigheid van internet in ons huisje...geen echte parkeerplaats...mag wel eens opgefrist worden...verwarming op badkamer werkte niet...

Ligging...rust...mogelijkheid om te eten in het hotel...

Het was een prachtig zwembad, prima ontbijtbuffet
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

De zwembadmeester was erg chagrijnig, de bar was dicht, ging pas om 20.00 uur open en op de kamer stond maar 1 stoel. Probeerde een paar dagen voor het verblijf om zonder kosten te annuleren, dit kon niet, bij thuiskomst bleek dat er direct na het boeken ( 15 dagen voor verblijf ) al door het hotel geld geind was van de rekening, en niet na het verblijf. Zal dit hotel zeker niet aanbevelen, zijn betere hotels.

Het was een prachtig zwembad, prima ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Het was een aangenaam verblijf in een mooie omgeving.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Het appartement zou wel een opknapbeurtje kunnen gebruiken. Het ontbijt kost 18€ per pppn erg duur. Parkeren kost 3€ per dag.

Mooi hotel in een mooie omgeving met veel mogelijkheden zoals zwembad , restaurant en gezellige bar met een mooi buiten terras. Heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Leuk!
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

De afstand van het appartement naar het zwembad was erg lang. Vooral als je met kinderen naar het zwembad wilt. De parkeerplaats lag ver van het appartement en je moet een stevige klim maken. Met een baby en een peuter niet echt praktisch.

Prachtige omgeving, zeer nette kamers en vriendelijk personeel.

Het ontbijt buffet was super.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Tijdens het verblijf is er niets schoongemaakt of handdoeken vervangen.

Het ontbijt buffet was super. Minder was het gedateerde appartement met de status van het onderhoud.

heel goed, leuk, aangenaam, keren zeker terug
    • Comfort Studio (Bijgebouw)

bij de studio's dichtere parkeer gelegenheid, bij de studio's vrij ver om te ontbijten en eten / buitenkant dient opgefrist, hoe dan ook heerlijke lokatie

heerlijk ontbijt /,mooie studio /,prachtig zwembad / mooie omgeving / personeel

erg fijn
    • Familieappartement (5 Volwassenen)

De bedden waren echt versleten, het hele hotel had wat achterstallig onderhoud, losse activiteiten zijn behoorlijk duur

Grote kamers en een prachtig zwembad

Fijne gezinsvakantie!
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Appartementen en gangen van hotel naar appartementencomplex ogen verouderd, maar alles is netjes en schoon.

Prachtig uitzicht. Mooi groot zwembad. Rustige omgeving, ook in de zomervakantie.

Mooie omgeving, verouderd hotel, slecht eten
    • Vakantiehuis (5 Volwassenen)

Het ontbijt en avondeten waren zeer slecht. Twee dagen achter elkaar hetzelfde buffet. Het eten a la carte in het restaurant was niet goed (de puree kwam uit pakjes).

Een heel mooi zwembad en prachtige omgeving met veel natuur.

Geweldig zwembad, prachtige omgeving en uitzicht vanaf het...
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Het personeel, met name achter de receptie, was niet erg klantvriendelijk en actief in het geven van informatie.

Geweldig zwembad, prachtige omgeving en uitzicht vanaf het appartement.

Prima te doen, ruime appartementen, redelijk restaurant
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

E.e.a. doet gedateerd aan, beetje vergane glorie, een lik verf zou de boel zeker een andere uitstraling geven. Ook een hogedrukspuit op de terrassen van de appartementen en bij de restaurants zou geen kwaad kunnen... WiFi is echt slecht, maar ook ontvangst via provider laat te wensen over door de ligging van complex.

De ligging en omgeving, wellness is prima, personeel erg vriendelijk, broodjesservice bij appartementen.

Mooie omgeving, grote kamer.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Bijgebouwen zijn verouderd, alsook het interieur van de appartementen. De "keuken" of beter "kookkast" is belachelijk klein, maar alles is wel aanwezig. Ontbijt en avondbuffet zijn lekker, maar prijselijk.

Mooie omgeving, grote kamer.

Prima tijd gehad!
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

We lazen dat roomservice beschikbaar was maar toen we wilden bestellen bleek het appartement gedeelte van het hotel te ver van de keuken te liggen om er gebruik van te kunnen maken.

We hadden een appartement. Deze was groot en we kwamen niets tekort. Er is geen dagelijkse schoonmaak in de appartementen maar dit was niet erg; er lagen voldoende handdoeken voor ons gehele verblijf en het was er heel schoon. Kinderbedje was aanwezig. De appartementen waren niet gehorig. Het zwembad was fijn en niet te druk. We konden er met onze baby van 4 maanden goed terecht. De omgeving was mooi, een wandeling rond het stuwmeer (ongeveer een uurtje, begaanbaar met kinderwagen) is aan te raden. Er is voldoende te doen in de omgeving op een afstand van 15-30 minuten rijden.

Net appartement, rustige, groene omgeving met mooie wandelwegen en leuke activiteiten in de omgeving
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

De keuken is minimaal (kitchenette in een kast)

Zwembad en sauna goed in orde. Wij logeerden in een appartement waar alles aanwezig was, koffiezetapparaat, ijskast,.... bedden met goede matrassen. De wandeling van het hotel naar de appartementen is steil, je bent al gauw 10 à 15 minuten onderweg, voor ons geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat mensen met kinderwagens die regelmatig eens naar hun appartement willen het minder fijn vinden. Wij hadden prachtig weer en hebben mooie wandelingen gemaakt in de omgeving.

Verblijf in Dorine Seehotel Biersdorf Sud Eifel 22 juli t/m 24 juli
    • Comfort Kamer met een Tweepersoonsbed

Hotelkamers behoorlijk gedateerd, brandgat in stoel gordijnen met vlekken vanwege kennelijk het verjagen van de veelvuldig aanwezige vliegen...vlekken in vloerbedekking en in restaurant geen voorziening betreffende insecten en was het hinderlijk tijdens het eten. Tijdens het ontbijt was het hinderlijk dat er bij het neerleggen van je bestek deze direct werd weggehaald en dit geldt uiteraard ook voor de rest. Het gaf een onrustig gevoel van de steeds langslopende dame. Wij hebben geboekt op basis van 4 sterren maar dit viel absoluut tegen! Het bad is te betreden met een klim over de rand, hoe doe je dat als oudere? Beslist een onveilige situatie en niet meer van deze tijd. Om 1 dag eerder te vertrekken vanwege de teleurstellende kamer kregen wij direct te horen dat er een boete gerekend werd van 90%! Het uitzicht was prachtig vanaf het balkon. Deze keten (Dorint) zullen wij niet meer boeken.

Aan het ontbijtbuffet ontbrak niets!

Verblijf in Biersdorf-am-See
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Kleine en verouderde kitchenette, oud koelkastje, schimmel in de voegen van het bad, duur en niet zo lekker ontbijt (€18)

Uitstekende locatie, goede bedden, mooi en proper zwembad, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Ruim opgezet (gedateerd) complex in schitterende omgeving
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

De warmte in het appartement was er niet uit te krijgen. Heel gehorig complex. Behoorlijke wandeling naar het hoofdgebouw.

Veel ruimte voor een zeer redelijke prijs.

Goed hotel voor een kortere vakantie.
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

Hier en daar zijn sporen van intensief gebruik te zien. (Randen van tegels en douche wand). Niet echt hinderlijk maar wel van belang dat tijdig onderhoud wordt gepland.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, zwembad tot ver in de avond beschikbaar.

Na een vriendelijke begroeting, onze mooie kamer gekregen.
    • Comfort Kamer met een Tweepersoonsbed

Jammer van de vele vliegen en wespen. Buiten eten of lekker iets drinken was bijna niet mogelijk. Zelfs als de schuifpui op de kamer open stond om van het mooie uitzicht te genieten, kwamen de wespen naar binnen. Kamer was prima maar het ontbreken van een airconditioning is eigenlijk niet meer van deze tijd. Hotel behoeft toch wel een update.

Na een vriendelijke begroeting, onze mooie kamer gekregen. Eten a la carte is beperkt maar wel lekker. Ontbijt was uitgebreid en goed. Heel mooi, maar wel verouderd hotel met een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Het zwembad, het ontbijt, de omgeving
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Het aftandse speelpleintje in volle zon. De keukenaccomodatie. Het vasttapijt dat niet hygiënisch overkomt. De honden die komen kakken vóór je terras. En tenslotte de redelijk onvriendelijke houding tegenover kleine kinderen van de ontbijtdames. De laatste ochtend schopte de dame zelfs de autootjes van mijn kleinkind weg. Het ventje was er gewoon braaf mee aan het spelen en viel niemand lastig. Ik heb er niets op gezegd, maar een andere gaste had het ook gezien en sprak er mij op aan. Ze vond het gedrag van de dame onbetamelijk. Kinderen krijgen een beertje bij het onthaal, maar daar stopt de kindvriendelijkheid. Ook was er geen licht in de kinderhoek van de Markplatz. Kindjes moeten zich maar in het donker amuseren dus....

Het zwembad, het ontbijt, de omgeving

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Hopelijk kunnen we hier spoedig terug naartoe komen.
    • Comfort Kamer met een Tweepersoonsbed

De kamer was voldoende ruim, proper en verzorgd, maar oogde wel een tikkeltje gedateerd. Laat dit u echter niet tegenhouden om hier naartoe te komen.

Vanuit onze kamer/ons terras hadden we uitzicht over het meer, een zalig zicht op een prachtige omgeving. Binnenzwembad ( met ligweide bij warm weer ) was zeer ruim en netjes, een verademing. En als je denkt dat je alles gehad hebt, dan komt het ontbijtbuffet. Iedere keer weer opnieuw feest. Een ruime keuze, voor elk wat wils. Alles heel verzorgd en lekker, ruim restaurant om ontbijt te gebruiken, en opnieuw met een mooi zicht naar buiten toe. Iets om iedere dag opnieuw naar uit te kijken.

Alles was prima, ligging van de kamer was slecht.
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

De ligging van de kamer zou met zicht op de tuin zijn, dat viel wel flink tegen. Ons zicht was een enorme afzuiginstallatie die ook heel vroeg in de morgen en s'avonds laat veel lawaai maakte. Ook de werkzaamheden in de keuken waren heel storend.

Het ontbijt en het diner waren heerlijk , de kamer en badkamer zijn ruim en netjes. Mooie ligging van het hotel aan het meer.

Mooi verblijf met uiterst vriendelijk personeel
    • Standaard kamer met een Tweepersoonsbed.

Lift maar tot derde verdieping; vierde per trap; geen balkon; geen airco; slechts 1 lift

Fantastisch ontbijt; ligging aan meer; behulpzaam en vriendelijk personeel; hondvriendelijk; mooie kamer; glutenvrij brood op aanvraag beschikbaar